REFERENT DS HANDLOWYCH Cieszyn oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO OBROTU WYROBAMI HUTNICZYMI "CENTROSTAL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: REFERENT DS HANDLOWYCH
Wynagrodzenie: 2 700 - 3 200 PLN
Zakres obowiązków: obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera, udzielanie informacji handlowych, prace pomocnicze na magazynieŁzaładunek i rozładunek samochodów, obsługa suwnicy oraz wózka widłowego, ręczne przenoszenie towarów, obsługa pił do cięcia stali
Data publikacji: 2018-11-21
Lokalizacja: Cieszyn (śląskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO OBROTU WYROBAMI HUTNICZYMI "CENTROSTAL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Aleja Łyska 15, 43-400 Cieszyn, powiat: cieszyński, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera, udzielanie informacji handlowych, prace pomocnicze na magazynieŁzaładunek i rozładunek samochodów, obsługa suwnicy oraz wózka widłowego, ręczne przenoszenie towarów, obsługa pił do cięcia stali
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 700 - 3 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: praca od poniedziałku do piątku 7:00-15:00
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS HANDLOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Cieszyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: cieszyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Cieszyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 700 - 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: kurs "operator wózka widłowego"
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: zdolność do pracy na wysokości do 3 m.
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO OBROTU WYROBAMI HUTNICZYMI "CENTROSTAL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie
Adres pracodawcy:
Centralna 14, 43-300 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
osoby zainteresowane proszone są o składanie CV na adres justyna (at) centrostal.net.pl lub składania w niurze Kierownika Oddziału w Cieszynie do dnia 10.12.2018r
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Bielsko-Biała
Gmina pracodawcy: Bielsko-Biała
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bielsko-Biała
Adres strony pracodawcy: centrostal.man.pl
Ulica pracodawcy: Centralna
Numer budynku pracodawcy: 14
Profil działalności pracodawcy: handel wyrobami hutniczymi
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 21.11.2018
Oferta pracy ważna do: 10.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 21.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 21.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników w zakresie umów o prace, umów cywilno-prawnych, prowadzenie dokumentacji personalnej, sporządzanie dokumentacji związanej z przebiegiem zatrudnienia, naliczaniem wynagrodzeń, realizacja zgłoszeń oraz rozliczeń do ZUS, znajomość przepisów ZFŚS.- Wynagrodzenie: 2160 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:20-14:55. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe w służbie zdrowia, ale niekoniecznie. Wymagana umiejętność obsługi: Płatnika, oprogramowania kadry / płace (Infomedica).
SZPITAL MURCKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-04 - Katowice (śląskie)
obsługa programu (zakładanie zleceń, realizacja), przyjmowanie zgłoszeńtelefonicznych, organizacja realizacji zleceń przez kierowców, praca w godz. 7-15 lub 9-17 lub 5-13.
Zakład Rolniczo-Przemysłowy FARMUTIL HS S.A - 2016-02-26 - Węgry (opolskie)
wykonywanie zabiegów rehabilitacyjnych dostosowanych do indywidualnych potrzeb pacjentów, miejsce wykonywania pracy Sanatorium Zefir- Krynica Morska
Przed. Handlowo-Turystyczne >>LEMAX-TOUR<< Sp.zo.o - 2017-02-28 - Krynica Morska (pomorskie)
Księgowanie rachunków i faktur.
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Harasiuki (podkarpackie)
Zgodnie ze stanowiskiem; Praca w godz.7.00-15.00;Kontakt z pracodawcą w godz.7.00-17.00 osobisty i tel.
FIRMA OGÓLNO-BUDOWLANA SYLWESTER SŁOMSKI - 2016-05-30 - Żoruchowo (pomorskie)
Nauka archiwizowania dokumentów i inne
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Zakres zadań: Uczestnictwo w zajęciach teoretycznych i zajęciach praktycznych realizowanych w ramach kursu specjalistycznego, których celem jest przyswojenie wiedzy i zdobycie umiejętności niezbędnych do wykonywania pracy na stanowisku inspektora transportu drogowego.Złożenie egzaminu kwalifikacyjnego II stopnia.Uczestnictwo w czynnościach inspektorów Inspekcji Transportu Drogowego wykonywanych w terenie, do których należy w szczególności prowadzenie kontroli drogowych i w podmiocie wykonującym przewóz drogowy oraz sporządzanie dokumentacji pokontrolnejWarunki pracy: Praca biurowa oraz praca w terenie. Praca biurowa - praca przy komputerze powyżej 4h, obsługa urządzeń biurowych. Praca w terenie - prowadzenie pojazdów uprzywilejowanych, prowadzenie kontroli w terenie. Podczas kursu specjalistycznego zajęcia odbywać się będą w ośrodku ITD w Radomiu. Kurs składa się z zajęć teoretycznych i zajęć praktycznych. W ramach kursu organizowane są zajęcia wymagające dużego wysiłku fizycznego. Aplikant w trakcie zajęć praktycznych bierze udział w czynnościach wykonywanych przez inspektorów Inspekcji Transportu Drogowego. Aplikant jako uczestnik kursu specjalistycznego dla służby kontroli transportu drogowego, zobowiązany jest do przestrzeganiaregulaminu kursu oraz regulaminu ośrodka, w którym organizowany jest kurs.WYMAGANIA NIEZBĘDNEWykształcenie: *wykształcenie co najmniej średnie potwierdzone świadectwem dojrzałości po zdanym egzaminie maturalnym *prawo jazdy kategorii B - znajomość ustaw: ustawa o transporciedrogowym wraz z aktami wykonawczymi, ustawa prawo o ruchu drogowym wraz z aktami wykonawczymi, ustawa odrogach publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego * prowadzenie interwencji (komunikatywność,zarządzanie stresem), samodzielność, myślenie analityczne, gotowość do uczenia się - rozwój zawodowy, rzetelność i terminowość - ukończone 25 lat na dzień 17 maja 2019 roku * posiadanie wymaganego stanu zdrowia * posiadanie nienagannej opinii * posiadanie obywatelstwa polskiego - korzystanie z pełni praw publicznych * nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, Posiadanie obywatelstwa polskiegoKorzystanie z pełni praw publicznychNieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweWYMAGANIA DODATKOWEWykształcenie: średnie prawo jazdy kategorii A lub C język obcy: znajomość komunikatywna języka na poziomieB1: angielskiego, niemieckiego lub rosyjskiegoDANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNADane osobowe klauzula informacyjna Administrator danych osobowych: Administratorem,czyli organem decydującym o tym jak będą wykorzystywane Pani/Pana dane osobowe, jestWarmińsko-Mazurski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego z siedzibą w Olsztynie , przy ulicy Dworcowej 60 ,e-mail: sekretariat (at) witd.olsztyn.pl, tel. 89/533-46-16. Inspektor Ochrony Danych: Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD), z którym może się Pani/Pan kontaktować w sprawach dotyczących swoich danych osobowych pod adresem e-mail: Jacek.piotrowski (at) witd.olsztyn.pl lub tradycyjnie pod adresem: ul. Dworcowa 60, 10-437 Olsztyn (z dopiskiem ochrona danych osobowych). Cele przetwarzania danych osobowych oraz podstawa prawna przetwarzania: Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywać się będzie wyłącznie w celu przeprowadzeniapostępowania rekrutacyjnego na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Okres przechowywania danych osobowych: Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez cały okres prowadzenia postepowania rekrutacyjnego. Dokumenty nieodebrane w terminie 3 miesięcyod dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w drodze naboru zostaną komisyjnie zniszczone. Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego: Gdy uzna Pani/Pan, że podczas przetwarzania Pani/Pana danych Administrator naruszył przepisy RODO to ma Pani/Panprawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Obowiązek podania danych i konsekwencje niepodania danych osobowych: Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem zakwalifikowania aplikacji do dalszej weryfikacji oraz obowiązkiem wynikającym z Kodeksu pracy. W przypadku niepodania danych niemożliwe będzie dopuszczenie kandydata do dalszego etapu rekrutacji. Odbiorcy danych: Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie upoważnieni pracownicy Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Olsztyn .Informacja o wynikach naboru ze wskazaniem imienia i nazwiska oraz miejsca zamieszkania wybranego kandydata podlega upowszechnieniu poprzez publikację między innymi na stronach internetowych, na których ukazało się ogłoszenie o naborze. W tym przypadku odbiorcami Pani/Pana danych będą także użytkownicy Internetu. Przekazanie danych do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej: Pani/Pana dane osobowe nie będąprzekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, profilowanie: Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji i nie będą profilowane. Oznacza to, że Administrator nie będzie dokonywał oceny Pani/Pana czynników osobowych, wszczególności do analizy lub prognozy aspektów dotyczących efektów pracy, sytuacji ekonomicznej lub zdrowotnej. Jakakolwiek decyzja mogąca na Panią/Pana wpływać będzie podejmowana przez upoważnionego do tego pracownika Administratora.INNE INFORMACJE:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.Oferty przesłane drogą elektroniczną nieopatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym lub dostarczone faksem lub dostarczone po terminie lub nie spełniające wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części dokumenty i oświadczenia niezbędne - za kompletne oferty uznane będą oferty, zawierające wszystkie wymagane dokumentyi własnoręcznie podpisane oświadczenia.Wzór oświadczeń znajduje się na stronie:www.witd.olsztyn.plDodatkowe informacje można uzyskać pisząc na adres elektroniczny: danuta.toryfter (at) witd.olsztyn.pl lub dzwoniąc pod numer telefonu 89/533-46-16 w. 25W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji.W trakcie naboru planowane są następujące techniki i metody: weryfikacja formalna nadesłanych ofert, weryfikacja wiedzy, test kompetencyjny, rozmowa kwalifikacyjna z elementami wywiadu behawioralnego i/lub case study. Osoba, wyłoniona w drodze naboru zostanie skierowane na badania lekarskie oraz psychologiczne w celu stwierdzenia braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania czynności inspektora Inspekcji Transportu Drogowego. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w powyższym ogłoszeniu.Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Dokumenty nieodebrane w terminie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w drodze naboru zostaną komisyjnie zniszczone.Proponowane wynagrodzenie zasadnicze w okresie trwania kursu specjalistycznego II stopnia to kwota: 2250,48 zł brutto (mnożnik kwoty bazowej 1,201).
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego - 2018-09-13 - Iława (warmińsko-mazurskie)
pozyskiwanie klienta,organizacja imprez turystycznych
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Przasnysz (mazowieckie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Zielona Góra (lubuskie)
•Sortowanie owoców i warzyw;•Praca przy taśmie produkcyjnej;•Dbałość o porządek w miejscu pracy.
Adecco Poland - 2016-09-14 - Niemce (lubelskie)
zgodnie ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Sierpc (mazowieckie)
obsługa płacowa pracowników szkoły
Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 16 - 2016-10-05 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
wykonywanie prac administracyjno-biurowych,prowadzenie dokumentacji w zakresie ustalonym przepisami branżowymi.Praca w 4 Warmińsko-Mazurskiej Brygadzie Obrony Terytorialnej
22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie - 2017-07-07 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
wg Programu Stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Lębork (pomorskie)
Załatwianie formalności związanych z pozyskiwaniem pracowników, prowadzenie akt osobowych pracowników spółki, prowadzenie ewidencji czasu pracy i nieobecności pracowników spółki, opracowanie raportów dotyczących stanu zatrudnienia, zamawianie i gospodarowanie materiałami biurowymi, drukami ścisłego zarachowania, współpraca z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługo m. in. ochrony obiektu, utrzymania czystości
Zakład Techniki Próżniowej "TEPRO" S.A. - 2017-07-13 - Koszalin (zachodniopomorskie)
jw.
Solid Security sp.z o.o. - 2018-03-29 - Warszawa (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Białystok (podlaskie)
przygotowywanie faktur, kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2018-09-07 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
praca od 07.15 do 15.15wprowadzanie danych z dokumentów podatkowych do systemu POLTAX, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie rejestrów, przygotowanie korespondencji do wysyłki, archiwizowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Garwolin (mazowieckie)
wykonywanie prac związanych z monitorowaniem realizacji tytułów wykonawczych
Bank Spółdzielczy w Santoku - 2016-03-24 - Santok (lubuskie)
Ochrona mienia.
Agencja Ochrony Mienia i Osób Krajewski BIS - 2016-06-09 - Świeradów-Zdrój (dolnośląskie)
Prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Więcbork (kujawsko-pomorskie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Lębork (pomorskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Kraków (małopolskie)
zapoznanie się z przepisami BHP, PPOŻ, obsługa interesantów w porozumieniu z kierownikiem, układanie dokumentacji, zapoznanie się z przepisami dotyczącymi nieruchomości, wysyłanie dokumentów, obsługa programu El-dok w podstawowym stopniu
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Sosnowiec (śląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Zapoznanie się zasadami pracy kancelaryjno-biurowej, archiwizacji dokumentów, redagowania pism urzędowych, realizowanie zadań sekretariatu z pomocą opiekuna stażu.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Bydgoszcz Wschód
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Projektowanie, nanoszenie zmian w programie AutoCad, przetwarzanie danych komputerowych. Praca w Sosnowcu.- Wynagrodzenie: 1900 zł/brutto + premia do 50% wynagrodzenia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca 7:00-15:00. Wymagania: dobra znajomość programu AutoCad, wyksztacenie bez znaczenia, doswiadczenie nie jest wymagane. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 509-730-547) w godzinach: 8:00-14:00.
KATOWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT TELEKOMUNIKACYJNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-11 - Sosnowiec (śląskie)