REFERENT DS. ROZLICZEŃ Węgry oferta pracy Zakład Rolniczo-Przemysłowy FARMUTIL HS S.A
Stanowisko: REFERENT DS. ROZLICZEŃ
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: obsługa programu (zakładanie zleceń, realizacja), przyjmowanie zgłoszeńtelefonicznych, organizacja realizacji zleceń przez kierowców, praca w godz. 7-15 lub 9-17 lub 5-13.
Data publikacji: 2016-02-26
Lokalizacja: Węgry (opolskie)
Pracodawca: Zakład Rolniczo-Przemysłowy FARMUTIL HS S.A
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pustkowska 18, 46-023 Węgry, powiat: opolski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa programu (zakładanie zleceń, realizacja), przyjmowanie zgłoszeńtelefonicznych, organizacja realizacji zleceń przez kierowców, praca w godz. 7-15 lub 9-17 lub 5-13.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ROZLICZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Węgry
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: opolski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Turawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.02.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, obsługa programu Excel,
Nazwa pracodawcy: Zakład Rolniczo-Przemysłowy FARMUTIL HS S.A
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Przemysłowa 4, 65-810 Śmiłowo, powiat: pilski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: pilski
Gmina pracodawcy: Kaczory
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Śmiłowo
Ulica pracodawcy: Przemysłowa
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data dodania oferty pracy: 26.02.2016
Oferta pracy ważna do: 31.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 26.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 26.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wprowadzanie danych z dokumentów podatkowych do systemu Poltax. Obsługa urządzeń biurowych. Prowadzenie rejestrów. Przygotowywanie korespondencji do wysyłki. Archiwizowanie dokumentów. I zmiana: 07.15-15.15
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klienta. Wprowadzanie faktur.
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
Zakres zadań:1. prowadzenie spraw wynikających z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, a w szczególności:sporządzanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz zaświadczeń o braku planu,sporządzanie opinii i zaświadczeń o zgodności przedsięwzięć inwestycyjnych i innych działań w przestrzeni zzapisami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, ustaleniami innych dokumentów planistycznych oraz przepisami planowania przestrzennego,informowanie o przeznaczeniu terenu,współpraca z innymi wydziałami Urzędu Miejskiego w zakresie zagadnień zagospodarowania przestrzennego,udostępnianie i wypożyczanie archiwalnych opracowań planistycznych,archiwizacja miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i innych opracowań planistycznych,prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu uczestnictwo w dokonywaniu okresowych analiz realizacji planów zagospodarowania przestrzennego oraz ocen ich aktualności oraz w sporządzaniu opracowań planistycznych dla gminy,zapewnienie właściwej estetyki miasta, z uwzględnieniem m.in. wymagań ładu przestrzennego, urbanistyki i architektury, walorów architektonicznych i krajobrazowych, ochrony środowiska, ochrony dóbr kultury,opracowywanie projektów decyzji o nałożeniu opłat wynikających ze wzrostu wartości nieruchomości,prowadzenie postępowań wynikających z art.36 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, przygotowanie realizacji roszczeń,wprowadzanie informacji o dostępnych raportach i ocenach oddziaływania na środowisko do rejestru w zakresie prowadzonych spraw,prowadzenie i wykorzystanie do celów analitycznych baz danych o przestrzeni miasta w zakresie urbanistyki iarchitektury;przygotowywanie projektów odpowiedzi na wnioski i interpelacje Radnych Rady Miejskiej w zakresieprowadzonych spraw;przygotowywanie i rozliczanie umów z Wykonawcami opracowań planistycznych, przygotowywanie informacji dla celów sprawozdawczości, oceny wykonania planów finansowych dotyczących realizacji zadań Wydziału Urbanistyki i Architektury;
Urząd Miejski - 2016-05-06 - Jaworzno (śląskie)
kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników, klientów biura rachunkowego, kontrola prawidłowości dokumentacji, przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem na podstawie umów o pracę oraz cywilno-prawnych, pilnowanie ciągłości i terminowości badań lekarskich i szkoleń BHP samych klientów biura
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Palędzie (wielkopolskie)
Obsługa sprzętu budowlanego, pilnowanie legalności oprogramowania, współpraca z innymi pracownikami, wspieranie specjalisty ds. informatyki.
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Łódź (łódzkie)
-
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Białystok (podlaskie)
Ewidencjonowanie dokumentacji wpływającej, obsługa programów komputerowych, sporządzanie spisów i protokołów brakowania, przygotowanie dokumentacji do brakowania, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Będzin (śląskie)
wystawianie dok.sprzedażowych,wystawianie faktur
HABA RL PPHU Rafał Lusina - 2016-03-18 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
praca w markecie przy łowieniu karpia, sprzedaży, ważeniu, podawaniu klientom
INTERKADRA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-18 - Lubin (dolnośląskie)
Segregacja korespondencja, tworzenie pism w sprawach, archiwizacja, zakładanie spraw egzekucyjnych - nauka oraz pomoc.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Śródmieście
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Nadzór nad procesem produkcyjnym. Kontrolowanie przestrzegania i stosowania przez pracowników przepisów BHP i p.poż. oraz przepisów o zachowaniu tajemnicy państwowej i służbowej.
Spółdzielnia PIONIER - 2018-04-30 - Prudnik (opolskie)
Przygotowywanie umów kredytowych, umów zabezpieczeń kredytów, umów depozytowych, kształtowanie poprawnych relacji z klientem, sporządzanie i archiwizowanie zbioru dokumentacji dziennej
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Jutrosin (wielkopolskie)
PRACA W CALL CENTERAUTORYZACJA NAPRAW POJAZDÓW FLOTOWYCH
"AUTODISTRIBUTION POLSKA" SP. Z O.O. - 2016-10-19 - Dębica (podkarpackie)
świadczenie pomocy osobom starszym w przygotowaniu posiłków, organizowanie czasu wolnego
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Miedzna Drewniana (łódzkie)
Zakładanie i prowadzenie teczek osobowych, ewidencja czasu pracy, urlopów i zwolnień lekarskich, zawieranie umów o pracę, zleceń, aktualizowanie badań lekarskich i szkoleń BHP, sporządzanie listy płac i dokumentów zgłoszonych do ZUS, obsługa zajęć komorniczych i wydawanie zaświadczeń oraz inne prace kadrowe
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Kraków (małopolskie)
monitorowanie i sprawozdawczość w zakresie prowadzonych projektów, kontrola budżetu projektu; rejestrowanie faktur; przygotowywanie raportów
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Jacewo (kujawsko-pomorskie)
realizacja procedur kontroli jakości, rozwiązywanie problemów jakościowych, poszukiwanie ich źródeł oraz planowanie działań korygujących i zapobiegawczych, sporządzanie i aktualizacja dokumentacji jakościowej, współpraca z pozostałymi działami firmy
KAMET S.A. - 2017-11-21 - Reńska Wieś (opolskie)
czynności pomocznicze przy murowaniu, tynkowaniu, malowaniu, zbrojeniach, montaz rusztowań, rozładowanie dostaw materiałów, sporządzanie zaprawy, betonu, wykonywanie wykopów, równanie gruntów, czyszczenie i przygotowywanie miejsc dla innych robotnikówpraca na umowę zlecenie 80 godzin w miesiącuoferta dostępna w sali D
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Wrocław (dolnośląskie)
l)prowadzeme, na podstawie dowodów księgowych,ksiąg rachunkowych ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym 2. obsługa finansowo-księgowa placówki prowadzenie pełnej księgowości za pomocą programu finansowo-księgowego3)regulowanie w terminie zobowiązań jednostki, z tytułu dostawi usług 4)prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT Znajomo i ść rachunkowości budżetowej sporządzanie deklaracji cząstko)j 5)rozliczanie w księgach rachunkowychprzeprowadzonej w jednostce inwentaryzacji;6)sporządzanie i kontrola realizacji planów dochodów Ii wydatków;7)przestrzeganie dyscypliny bud żetowej;8)stałe podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzezsamokształcenie;9)bie4ce monitorowanie zmian w obowi ązuj ącychprzepisach w zakresie wykonywanych czynno ści;I O)przestrzeganie przepisów powszechnieobowiązujących oraz przepisów wewnętrznychokreślonych wjednostce;11 )należyte przechowywanie i zabezpieczeniedokumentów finansowo-ksi ęgowych;1 2)prowadzeme korespondencji w zakresie sprawfinansowych;13)informowanie Głównego księgowego CentrumUsług Wspólnych Oświaty w Łodzi ozauważonych nieprawidłowościach w obszarzewykonywanych obowi ązków oraz innych jczynników mogących negatywnie wpłynąć nadziałalność jednostkiZadania pomocniczeProwadzenie i przechowywanie dokumentacjizwiązanej z zakresem obowi ązków, zgodnie zobowiązującymi przepisami oraz zasadamiustalonymi przez jednostkę.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-10-20 - Łódź (łódzkie)
Wykonywanie zabiegów fizjoterapeutycznych.
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Stalowa Wola (podkarpackie)
obsługa rachunków kredytowych oraz bankowych, dokonywanie rozliczeń pieniężnych,
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Wisznice (lubelskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Zabrze (śląskie)
Udział w tworzeniu ofert handlowych, prowadzenie rejestrów (umów, ofert itp.). Zarządzanie obiegiem dokumentów, korespondencji, archiwizacja dokumentów. Koordynowanie terminów spotkań, ich organizacja itd. Współpraca z klientem w ramach kompetencji. Współpraca z centralą i innymi komórkami firmy. Praca w godzinach 7-15.
Energomontaż Zachód Wrocław - 2017-02-01 - Płock (mazowieckie)
układanie kostki brukowej
SŁAWOMIR KACZMARCZYK P.W. BRUKO-DRÓG - 2017-06-26 - Ruda Śląska (śląskie)
Obsługa programów komputerowych, obsługa klientów. Działalność związana ze sprzętem AGD.
Zakład Usługowo-Handlowy "EWEX" Henryk Baranowski - 2018-03-30 - Częstochowa (śląskie)
Technik prac biurowych
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Leżajsk (podkarpackie)
Pracownik odpowiedzialny za obsługę klientaw zakresie wystawiania faktur, korekt, obsługę klubu konesera oraz cykliczne prace zwiąane z zatowarowaniem sklepu, kontrolą cen, obsługę kasy fiskalnej
ALMA MARKET S.A - 2016-05-12 - Zielona Góra (lubuskie)
przeprowadzanie kontroli materiałów oraz wyrobów końcowych pod kątem jakościowym zgodnie z instrukcją
FAKRO- WDF Spółka z o.o. - 2018-02-08 - Mielec (podkarpackie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Grodków (opolskie)
referent ds. wychowanków w internacie
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Nisko (podkarpackie)