REFERENT DS. GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ I艂awa oferta pracy SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o.
Stanowisko: REFERENT DS. GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ
Wynagrodzenie: od 2聽600 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: obs艂uga dokumentacji magazynowej
Data publikacji: 2020-08-21
Lokalizacja: I艂awa (warmi艅sko-mazurskie)
Pracodawca: SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o.
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Ostr贸dzka 54, 14-200 I艂awa, powiat: i艂awski, woj: warmi艅sko-mazurskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w: obs艂uga dokumentacji magazynowej
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: trzy zmiany
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|3
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku: jw.
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracownik贸w gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: I艂awa
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: warmi艅sko-mazurskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: i艂awski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2807
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: I艂awa
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽600 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 24.08.2020
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Bieg艂a obs艂uga komputera. Do艣wiadczenie - mile widziane. Kontakt osobisty.
Nazwa pracodawcy: SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o.
danePracodawcy_nip: 7441586760
danePracodawcy_regon: 511339065
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w I艂awie
Adres pracodawcy:
Ostr贸dzka 54, 14-200 I艂awa, powiat: i艂awski, woj: warmi艅sko-mazurskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Zgoda kandydata na przetwarzanie danych osobowych do cel贸w rekrutacjiNa dokumentach aplikacyjnych prosz臋 zawrze膰 zgod臋 na przetwarzanie danych do cel贸w rekrutacji: Wyra偶am zgod臋 na przetwarzanie przez Szynaka-Meble sp. z o.o. z siedzib膮 w Lubawie przy ul. Dworcowej 20 moich danych osobowych zawartych w CV i wszelkich innych z艂o偶onych przeze mniedokumentach aplikacyjnych na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji. W razie ch臋ci uczestniczenia w przysz艂ych rekrutacjach prosz臋 dopisa膰: Wyra偶am zgod臋 na przetwarzanie moich danych r贸wnie偶 w przysz艂ych rekrutacji, w tym na inne stanowiska.Informacja Administratora danych o przetwarzaniu danych osobowych.Administratorem Pani/Pana danych osobowych zawartych w przekazanej aplikacji jest Szynaka-Meble sp. z o.o. z siedzib膮 w Lubawie przy ul. Dworcowej 20. Kontakt z administratorem danych jest mo偶liwy listownie na powy偶szy adres lub poczt膮 elektroniczna na adres: info (at) szynaka.pl Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych: iod (at) szynaka.plPani/Pana dane osobowe przetwarzane b臋d膮 w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie art. 6 ust. 1 a) Rozporz膮dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 (RODO).Pani/Pan dane osobowe nie s膮 przekazywane innym odbiorc膮 danych oraz nie b臋d膮 przekazywane do pa艅stwa trzeciego lub organizacji mi臋dzynarodowej.Przys艂uguje Pani/Panu prawo dost臋pu do tre艣ci swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usuni臋cia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do cofni臋cia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wp艂ywu na zgodno艣膰 z prawem przetwarzania, kt贸rego dokonano na podstawie zgody przed jej cofni臋ciem.Je艣li uzna Pani/Pan, i偶 przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz膮cych narusza przepisy RODO, przys艂uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urz臋du Ochrony Danych Osobowych.Pani/Pana dane osobowe b臋d膮 przechowywane do zako艅czenie bie偶膮cej rekrutacji lub przez okres 1 roku do cel贸w przysz艂ych rekrutacji. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezb臋dne do udzia艂u w procesie rekrutacji, w razienie podania danych osobowych nie b臋dzie mo偶liwo艣ci udzia艂u w post臋powaniu rekrutacyjnym. Pani/Pana dane nie b臋d膮 przetwarzane w spos贸b zautomatyzowany, w tym r贸wnie偶 w formie profilowania.
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie, inny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: warmi艅sko-mazurskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28
Powiat pracodawcy: i艂awski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2807
Gmina pracodawcy: I艂awa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowo艣膰 pracodawcy: I艂awa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0964650
Adres strony pracodawcy: www.szynaka.pl
Ulica pracodawcy: Ostr贸dzka
Numer budynku pracodawcy: 54
Profil dzia艂alno艣ci pracodawcy: produkcjaMa profil na stronie
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w I艂awie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411004
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.08.2020
Data dodania oferty pracy: 21.08.2020
Oferta pracy wa偶na do: 30.09.2020
Data udost臋pnienia oferty pracy: 21.08.2020
Data przyj臋cia oferty pracy: 21.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?bceeb83337014e2ef3c14407bb34eb2d
Podobne oferty pracy
zgodnie z og艂oszeniem nr KA.120101.2019 z dnia 14.01.2019 umieszczonym na stronie bip.warmia.mazury/powiat_olsztynski.pl
Powiatowa S艂u偶ba Drogowa w Olsztynie - 2019-01-15 - Olsztyn (warmi艅sko-mazurskie)
-wykonywanie bada艅 grumt贸w, kruszyw, beton贸w, mas bitumicznych-pobieranie pr贸bek do bada艅 oraz sporz膮dzanie stosownej dokumentacji-sporz膮dzanie sprawozda艅 z bada艅-wykonywanie prac polowych
VIA EXPERIOR Sp贸艂ka Z Ograniczon膮 Odpowiedzialno艣ci膮 - 2018-03-30 - Skar偶ysko-Kamienna (艣wi臋tokrzyskie)
Opis stanowiska: -Przyswojenie i ci膮g艂e udoskonalanie wiedzy o takich produktach jak: okna, drzwi, rolety, bramy, produkowanych na najwy偶szej jako艣ci komponentach (Aluplast, Salamander, Decco, Aliplast, Aluprof) -Przygotowywanie wycen produkt贸w w programie Winpro - Praca pod okiem Specjalisty ds. exportu na rynek w艂oski, francuski lub niemiecki Wymagania: -Zmys艂 techniczny, wyobra藕nia przestrzenna -Ch臋膰 do nauki - Komunikatywna znajomo艣膰 j臋zyka w艂oskiego, francuskiego lub niemieckiego b臋dzie dodatkowym atutem Oferujemy: -Uczestnictwo w rozwoju innowacyjnej firmy b臋d膮cej w czo艂贸wce producent贸w stolarki otworowej nie tylko w Polsce ale i Europie -Pakiet socjalny (karta Multisport, prwyatna opieka medyczna) -Umowa o prac臋 -Atrakcyjne warunki pracy i p艂acy.
EKO OKNA S.A - 2018-02-01 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
wg programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2019-03-14 - Koby艂ka (mazowieckie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2019-03-04 - Pi膮tek (艂贸dzkie)
Przew贸z materia艂贸w budowlanych na terenie wojew贸dztwa 艣wi臋tokrzyskiego
BUD MAR Materia艂y Instalacyjno Budowlane M i M Mazur s. c. O偶ar贸w - 2016-06-07 - O偶ar贸w (艣wi臋tokrzyskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Gi偶ycko (warmi艅sko-mazurskie)
zapewnianie w艂a艣cicielowi firmy wsparcia administracyjnego, organizacyjnego, koordynacyjnego, 艣cis艂a wsp贸艂praca z w艂a艣cicielem
PLAST SERVICE PACK Konrad Rumi艅ski - 2016-08-02 - Kolonia Warszawska (mazowieckie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - W膮growiec (wielkopolskie)
Przygotowywanie decyzji administracyjnych, przyjmowanie wniosk贸w o zako艅czeniu budowy obiekt贸w budowlanych.
kontakt przez PUP - 2020-06-26 - Busko-Zdr贸j (艣wi臋tokrzyskie)
Praca w siedzibie MPN i sekcji ds realizacji projekt贸w i komunikacji
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Krempna (podkarpackie)
-
Zak艂ady Porcelany Sto艂owej LUBIANA SA - 2017-05-23 - 艁ubiana (pomorskie)
wg programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2019-01-22 - Nowy Dw贸r Mazowiecki (mazowieckie)
SPRZEDA呕 I OBS艁UGA KLIENT脫W ZGODNIE Z ZASADAMI JYSK, PRAWID艁OWE PRZYJMOWANIE DOSTAW,WYK艁ADANIE TOWARU, OBS艁UGA KASY FISKALNEJ, UTRZYMYWANIE PORZ膭DKU W MAGAZYNIE, SKLEP ZGODNY Z KONCEPTEM
JYSK SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - SKLEP W GRYFICACH - 2017-05-11 - Gryfice (zachodniopomorskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - 艁aziska (dolno艣l膮skie)
Referent ds. czo艂g.-sam. odpowiada za: 1) bie偶膮ce prowadzenie ewidencji i dokument贸w przychodowo-rozchodowych z wykorzystaniem specjalistycznych system贸w informatycznych w s艂u偶bie czo艂gowo-samochodowej;2) przestrzeganie obowi膮zuj膮cych unormowa艅 w zakresie ewidencjonowania obrotu i dokumentacji matraia艂owej ta艣m, materia艂贸w grupy jednorazowego u偶ytku oraz sprz臋tu s艂u偶by czo艂gowo-samochodowej;Do obowi膮zk贸w Referenta ds. czo艂g.-sam. nale偶y: 1) prowadzenie bran偶owej dokumentacji materia艂owej Zespo艂u w dziale czo艂gowo-samochodowym;2) prowadzenie rejestru obrot贸w dokument贸w informacyjnych w dziale czo艂gowo-samochodowym oraz TIRW;3) rozliczanie i potwierdzanie dokumentacji przychodowej zewn臋trznej;4) wystawianie dokument贸w przychodowo-rozchodowych na podstawie zg艂oszonych zapotrzebowa艅 przez podleg艂e pododdzia艂y, otrzymanych zlece艅 przez organ nadrz臋dny lub wyci膮gu z rozkazu dziennego Bazy i przekazywanie ich do realizacji magazynierowi OG lub osobom odpowiedzialnym za ewidencj臋 pojazd贸w w podleg艂ych pododdzia艂ach;5) prawid艂owe wykonywanie dokument贸w przychodowych zewn臋trznych, segregowanie, potwierdzanie i odsy艂anie do Jednostek zgodnie z wytycznymi;6) uzgadnianie i por贸wnywanie stan贸w ewidencji z ewidencj膮 podleg艂ych pododdzia艂贸w, u偶ytkownik贸w oraz ewidencj膮 magazynow膮 zgodnie z obowi膮zuj膮cymi zasadami;7) znajomo艣膰 przepis贸w i instrukcji, zarz膮dze艅 i wytycznych dotycz膮cych gospodarki materia艂owej w dziale czo艂gowo-samochodowym oraz TIRW ze szczeg贸lnym uwzgl臋dnieniem znajomo艣ci zasad funkcjonowania ZWSI i RON;8) znajomo艣膰 i przestrzeganie postanowie艅 obowi膮zuj膮cyh w 4 RBLog uregulowa艅, instrukcji i innych dokument贸w normatywnych;9) udzia艂 w szkoleniach specjalistycznych zgodnie z planem szkolenia oraz na polecenie prze艂o偶onych;10) archiwizowanie prowadzonej dokumentacji zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami;11) wykonywanie dokument贸w obrotu materia艂owego i przedstawianie ich do zatwierdzenia prze艂o偶onemu oraz innym osobom funkcyjnym zgodnie z instrukcj膮 obiegu i kontroli dokument贸w ksi臋gowych i materia艂owych Komendy Bazy. Oferta dost臋pna w sali E. KONTAKT Z PRACODAWC膭 - WY艁膭CZNIE TELFONICZNY LUB MAILOWY: tel.: 261 651 055, e-mail: 4rblog.kadry (at) ron.mil.pl
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2020-03-13 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Przytyk (mazowieckie)
wg programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Garwolin (mazowieckie)
Kompletowanie sprz臋tu wed艂ug zam贸wie艅, przyjmowanie /wydawanie sprzetudo prac instalacyjnych i demonta偶owych, praca w pomieszczeniu w magazynie .
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Bramki (mazowieckie)
- wykonywanie czynno艣ci kontrolnych u beneficjent贸w i w siedzibie Urz臋du w zakresie zam贸wie艅 publicznych,- sporz膮dzanie informacji pokontrolnych z przeprowadzonych kontroli,- weryfikacja dokumentacji przetargowej sporz膮dzanej przez beneficjenta.- kontakt telefoniczny z klientami Urz臋du,- obs艂uga sprz臋tu komputerowego (w tym praca przy komputerze powy偶ej 4 h dziennie),- przeprowadzanie czynno艣ci kontrolnych poza siedzib膮 urz臋du,- praca na stanowisku mo偶e si臋 wi膮za膰 z delegacjami, wyjazdami s艂u偶bowymi,- kierowanie pojazdem s艂u偶bowym do 3,5 T (samoch贸d osobowy) w ramach obowi膮zk贸w s艂u偶bowych.
Urz膮d Marsza艂kowski Wojew贸dztwa Pomorskiego - 2018-03-29 - Gda艅sk (pomorskie)
Prowadzenie rejestr贸w dotycz膮cych min. urlop贸w wypoczynkowych, zwolnie艅 lekarskich rozliczenia delegacji, koordynacja korespondencjim zapisywanie, rozdzielanie jej na poszczeg贸lne kom贸rki w przedsi臋biorstwie i pojedyncze osoby, archiwizowanie, pomoc w organizowaniu spotka艅, narad, konferencji, koordynowanie zada艅 zwi膮zanych z zakupem materia艂贸w, druk贸w, sprz臋tu biurowego, obs艂ugiwanie urz膮dze艅 techniki biurowej, wsp贸艂praca z administracj膮 bydynku w zakresie: konserwacji sprz臋tu, urz膮dze艅 lub pomieszcze艅.
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Krak贸w (ma艂opolskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej
Polski Ogr贸d Sp.z o.o.Warszawa Oddzia艂 Zak艂ad Przetw贸rstwa Owocowo-Warzywnego - 2016-08-23 - Ryki (lubelskie)
bie偶膮cy telefoniczny i mailowy kontakt z klientami firmy w zakresie ofert i zlece艅, przygotowanie oferty dla klienta, przygotowanie zlecenia produkcyjnego, nadz贸r nad realizacja zlecenia w zakresie terminowo艣ci, uzgodnienia dot. Transportu, nadz贸r nad p艂atno艣ciami
PPHU OKNOHIT SP脫艁KA JAWNA - 2017-04-07 - Che艂m 艢l膮ski (艣l膮skie)
Prowadzenie procesu reklamacyjnego do dostawc贸w zewn臋trznych, weryfikacja dzia艂a艅 po reklamacyjnych u dostawc贸w, zwalnianie materia艂贸w do seryjnej produkcji PPAP, nadz贸r nad zapisami kontroli i bada艅 dostaw, weryfikacja dokument贸w jako艣ciowych, analiza problem贸w jako艣ciowych, aktualizacja dokumentacji systemowej. umowa o prac臋 na czas okre艣lony/umowa na zast臋pstwo, praca jednozmianowa.
Bader Polska Sp贸艂ka z o.o. - 2020-01-09 - Boles艂awiec (dolno艣l膮skie)
OPIS STANOWISKA PRACY:- OBS艁UGA KLIENT脫W INDYWIDUALNYCH - PRACA STACJONARNA - STA艁E GODZINY PRACY - OBS艁UGA TELEFONICZNA I MAILOWA POTENCJALNYCH KLIENT脫W- UMAWIANIE I KOORDYNOWANIE SPOTKA艃 DLA PRZEDSTAWICIELI W TERENIE- DORADZTWO I SPRZEDA呕 US艁UG DOPASOWANYCH DO POTRZEB KLIENTA (INFOLINIA+INTERNET)- NAWI膭ZYWANIE I PODTRZYMYWANIE RELACJI Z KLIENTAMI- ZAPEWNIENIE WYSOKIEGO POZIOMU JAKO艢CI OBS艁UGI KLIENTA
CENTRUM OBS艁UGI POWYPADKOWEJ CODEX SP ZOO SPK - 2017-07-17 - Rzesz贸w (podkarpackie)
Produkcja wyrob贸w po艅czoszniczych - damskich
Bilarte Sp. z o.o. - 2016-01-21 - Aleksandr贸w (艂贸dzkie)
.
Pa艅stwowa Inspekcja Sanitarna MSWiA - 2019-10-25 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie ewidencji czasu pracy, sporz膮dzanie um贸w, prowadzenie ewidencji delegacji, sporz膮dzanie pism, sporz膮zdanie 艣wiadectw pracy, obliczanie wymiaru urlopu wypoczynkowego, obsluga sekretariatu, przyjmowanie i wysy艂anie poczty
kontakt przez PUP - 2019-03-27 - Trzebinia (ma艂opolskie)
Wydawanie, przyjmowanie i weryfikacja wniosk贸w oraz za艂膮czonej dokumentacji, przygotowywanie projekt贸w decyzji administracyjnych w sprawach dotycz膮cych dodatku mieszkaniowego i dodatku energetycznego, stypendi贸w szkolnych oraz karty du偶ej rodziny; Przygotowywanie i analiza decyzji o przyznaniu lub odmowie 艣wiadcze艅 z pomocy spo艂ecznej pod nieobecno艣膰 pracownika obs艂uguj膮cego zadania; Sporz膮dzanie list dotycz膮cych wyp艂acanych 艣wiadcze艅; Wykonywanie innych zada艅 z zakresu pomocy spo艂ecznej; Prowadzenie sekretariatu O艣rodka; Prowadzenie dokumentacji spraw za艂atwianych na stanowisku pracy; Przestrzeganie obowi膮zuj膮cej instrukcji kancelaryjnej, instrukcji w sprawie zasad obiegu dokument贸w finansowo- ksi臋gowych i przestrzeganie drogi s艂u偶bowej w zakresie sporz膮dzania, sprawozda艅 i kontroli dokument贸w przedstawianych do podpisu; Sporz膮dzanie plan贸w, analiz i sprawozda艅 zwi膮zanych z wykonywanymi zadaniami; Sporz膮dzanie informacji statystycznych i opisowych zwi膮zanych z dzia艂alno艣ci膮 O艣rodka na potrzeby Urz臋du Gminy, Urz臋du Wojew贸dzkiego; Organizowanie pracy na stanowisku pracy w spos贸b zapewniaj膮cy sprawn膮 i terminow膮 obs艂ug臋 interesant贸w oraz terminowe wykonywanie na艂o偶onych zada艅; Wykonywanie innych zada艅, dora藕nie zleconych, kt贸rych wykonanie jest niezb臋dne do zapewnienia sprawnego funkcjonowania O艣rodka;Realizacja zada艅 z zakresu zam贸wie艅 publicznych; Prowadzenie strony internetowej O艣rodka oraz wprowadzanie informacji do BIP; Koordynacja zada艅 z zakresu ochrony danych osobowych; Ewidencjonowanie sprz臋tu i wyposa偶enia O艣rodka; Koordynacja zada艅 z zakresu BHP i PPO呕.godziny pracy : pn. 艣r. czw. - 7.30-15.30, wt. 7.30-17.00, pt. 7.30-14.00
GMINNY O艢RODEK POMOCY SPO艁ECZNEJ W SULIKOWIE - 2019-06-26 - Sulik贸w (dolno艣l膮skie)
-obs艂uga korespodencji przychodz膮cej (segregowanie i katalogowanie dokument贸w);-obs艂uga korespodencji wychodz膮cej;-przygotowywanie dokument贸w do archiwizacji,- obs艂uga urz膮dze艅 biurowych (skanowanie dokument贸w, tworzenie kserokopii dokument贸w)- inne prace biurowe wspomagaj膮ce pracownik贸w Dzia艂u
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)