REFERENT DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (0,5 ETATU) K/M Warszawa oferta pracy Państwowa Inspekcja Sanitarna MSWiA
Stanowisko: REFERENT DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (0,5 ETATU) K/M
Wynagrodzenie: od 1 600 PLN
Zakres obowiązków: .
Data publikacji: 2019-10-25
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Państwowa Inspekcja Sanitarna MSWiA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wołoska 137, 02-507 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: .
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + dodatek stażowy+ dodatek funkcyjny
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENT DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (0,5 ETATU) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw zamówień publicznych
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Pakiet MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy: Wymagania niezbędne: Wykształcenie: wykształcenie średnie Staż pracy: brak Pozostałe wymagania niezbędne: Znajomość przepisów: ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej, znajomość ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi do ustawy; znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych; umiejętność stosowania i interpretacji aktów normatywnych oraz obowiązujących przepisów prawa; Umiejętność analitycznego myślenia; Umiejętność formułowania myśli na piśmie i redagowania dokumentów; Obsługa komputera (pakiet MS Office) i urządzeń biurowych; Odporność na stres, asertywność; Dyspozycyjność; Gotowość do doskonalenia zawodowego; Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: bieżąca współpraca z Wydziałami w PIS MSWiA prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych, udział w pracach komisji przetargowej, przygotowywanie dokumentacji wymaganej ustawą Prawo Zamówień Publicznych i archiwizacja dokumentacji przetargowej, przygotowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, projektów umów, korespondencji w postępowaniu, itp. przygotowywanie dokumentacji związanej z przetargami, Wymagane dokumenty i oświadczenia: życiorys i list motywacyjny; kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, doświadczenie zawodowe, udział w kursach i szkoleniach; oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego; Życiorys, list motywacyjny oraz oświadczenia powinny zostać własnoręcznie podpisane. Oferty niekompletne lub nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Termin składania dokumentów: 05.11.2019 r. (decyduje data stempla pocztowego polskiego urzędu pocztowego) Miejsce składania dokumentów: Inspektorat Państwowej Inspekcji Sanitarnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji ul. Wołoska 137, bud. S, 02-507 Warszawa, z dopiskiem w liście motywacyjnym i na kopercie Referent ds. zamówień publicznych. Inne informacje: Metody i techniki naboru: Rekrutacja w zależności od liczby kandydatów może być dwu- lub trzyetapowa, z zastrzeżeniem, że etapy I i III są obowiązkowe. I etap - formalna weryfikacja dokumentów złożonych przez kandydata; II etap test wiedzy, III etap rozmowa z Głównym Inspektorem Sanitarnym MSWiA. Oferty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Dokumenty nie podlegają zwrotowi do kandydatów, po zakończeniu postępowania kwalifikacyjnego zostaną protokolarnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (22) 845-70-49 wew. 103 Prosimy o zapoznanie się z treścią Polityki informacyjnej w zakresie ochrony danych osobowych dla kandydatów do pracy w Państwowej Inspekcji Sanitarnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji, stanowiącej załącznik do niniejszego ogłoszenia
Nazwa pracodawcy: Państwowa Inspekcja Sanitarna MSWiA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Wołoska 137, 02-507 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia: życiorys i list motywacyjny; kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, doświadczenie zawodowe, udział w kursach i szkoleniach; oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego; Życiorys, list motywacyjny oraz oświadczenia powinny zostać własnoręcznie podpisane. Oferty niekompletne lub nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Wołoska
Numer budynku pracodawcy: 137
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 28.10.2019
Oferta pracy ważna do: 05.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 28.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a90a94882c337f9765717a709117b98c
Podobne oferty pracy
Montaż instalacji niskoprądowych i ppoż (SAP, DSO).
Vemmio Sp. z o. o. - 2016-03-09 - Katowice (śląskie)
-wykonywanie czynności kancelaryjnych i biurowych (np. ewidencjonowanie, segregowanie, kserowanie, skanowanie dokumentów),-obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzacej,-rejestracja dokumentów w systemach informatycznych,-udzielanie odpowiedzi komornikom sądowym w zakresie zajęć wierzytelności,-wprowadznie wyciągów bankowych do systemów Poltax-2B,-wstępna weryfikacja deklaracji podatkowych,-weryfikacja deklaracji rocznych PIT-36, PIT -36L przy pomocy aplikacji "Ewidencje".
kontakt przez PUP - 2019-02-01 - Gdynia (pomorskie)
Prowadzenie sekretariatu szkoły. Wymagania: wykształcenie min. średnie, umiejętność obsługi podstawowych programów komputerowych np. Microsoft Word, Excel.
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Luzino (pomorskie)
prowadzenie postępowań w sprawach przyznawania i wypłacania świadczeń,przygotowywanie decyzji administracyjnych dotyczących świadczeń,prowadzenie postępowań wobec dłużników alimentacyjnych,prowadzenie Karty Dużej Rodziny,sporządzanie sprawozdań, list wypłat, informacji, analiz z zakresu prowadzonych spraw,realizowanie innych zadań należących do kompetencji pracownika zatrudnionego w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej zgodnie z zapisami obowiązujących przepisów prawnych wynikających z zakresu prowadzonych zadań.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - 2018-05-14 - Cieszków (dolnośląskie)
przyjmowanie wyrobów na magazyn, pakowanie i załadunek towarów, przygotowanie wyrobów do wysyłki
T.B. FRUIT POLSKA Sp. z o.o. S.K.A - 2018-04-10 - Dwikozy (świętokrzyskie)
mile widziane doświadczenie w pracach biurowych
LIMAX POLSKA SP ZOO - 2018-07-31 - Żodyń (wielkopolskie)
Obsługa klientów kancelarii podatkowej
RENATA WÓJCIŃSKA "S'ITA-RAMA" - 2018-12-17 - Rawicz (wielkopolskie)
w/g programu stażu bezrobotnego
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Lębork (pomorskie)
-zapoznanie się z aktami prawnymi obowiązującymi w urzędzie-praca biurowa na stanowisku ds. księgowości-archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Skąpe (lubuskie)
rejestracja podstawowej dokumentacji, dekretowanie
Zakład Produkcyjno Usługowy Kazimierz Jońca Sp. z o.o. - 2016-04-21 - Międzyrzecz (lubuskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Świdnica (dolnośląskie)
Prace budowlane
kontakt przez PUP - 2018-12-11 - Brzozowa (świętokrzyskie)
obsługa telefonu i urządzeń biurowych,kontrola umów - zleceń, o dzieło itp, kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej, rozliczenie czasu pracy zatrudnionych zleceniobiorców, wystawnie polis pracowniczych i ewidencjonowanie ich, wyrabianie i kontrola kart EKUZ, przygotowywanie dokumentów dla biura rachunkowego, umawianie spotkań, dbanie o pozytywny wizerunek pracodawcy oraz stosowanie dobrych prakrtyk w branży, dbanie o czystość na stanowisku pracy i całego biura, zamawianie artykułów biurowych, załatwianie spraw urzędowych i biurowych.
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Głogów (dolnośląskie)
Wykonywanie wylewek betonowych i posadzek. Praca w godzinach 7:00-15:00 na terenie kraju - pracodawca zapawnia zakwaterowanie. Wynagrodzenie 16 zł roboczo-godzinaWYMAGANIA: wykształcenie zawodowe, 6 miesięczne doświadczenie zawodowe, dyspozycyjnośćKONTAKT Z PRACODAWCĄ TELEF. 16 621 40 75 lub osobisty
SINEVIA Sp. z o.o. - 2016-12-22 - Jarosław (podkarpackie)
referent ds. rozilczeń i fakturowania
kontakt przez PUP - 2020-01-21 - Trześń (podkarpackie)
Rozliczanie dokumentów magazynowych
Zakłady Mleczarskie MLEKPOL - 2017-01-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klientaSPOTKANIE REKRUTACYJNE 15.11.2017r. GODZ. 11.00 W SALONIE MEBLOWYM "BODZIO" 55-220 JELCZ-LASKOWICE, UL. OŁAWSKA 21
FABRYKA MEBLI "BODZIO" BOGDAN SZEWCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2017-11-08 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
jw
DAC TER Dariusz Cuch - 2017-04-14 - Warszawa (mazowieckie)
Udzielanie klientom informacji o aktualnej ofercie depozytowej i kredytowej banku, wykonywanie czynności kasowych i skarbcowych, bieżąca obsługa wpłat na rachunki w innych bankach, przestrzeganie stanu gotówki w kasie, obsługa i rozliczanie bankomatu, obsługa kart płatniczych, obsługa zleceń stałych z rachunków klienta
BANK SPÓŁDZIELCZY W LEŚNICY - 2018-06-21 - Ujazd (opolskie)
Wystawianiedokumentów sprzedażowych, przyjmowanie dostaw, przyjmowanie zamówień.
United Beverages S.A. ODDZIAŁ W WIELGOLESIE DUCHNOWSKIM - 2017-04-03 - Wielgolas Duchnowski (mazowieckie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie : średnie lub wyższe; rok doświadczenia zawodowego; znajomość procedur administracyjnych; znajomość języka angielskiego na poziomie średnim; obsługa urządzeń biurowych; znajomość programu Word,Excel; prowadzenie dokumentacji; redagowanie pism urzędowych; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Gliwice (śląskie)
sprzedaż towarów
Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter - 2017-01-23 - Chojnice (pomorskie)
wykonywanie bukietów, koszy, wiązanek, dekorowanie aut, kompozycji ślubnych, aranżacje wnętrz, doradzanie klientom, pakowanie prezentów
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
- obsługiwanie klientów indywidualnych i grupowych – zapoznawanie ich z aktualnymi ofertami wycieczek i finalizowanie procesu sprzedaży- promowanie biura podróży, m.in. za pośrednictwem mediów społecznościowych- pomoc w wyborze odpowiedniej oferty i dostosowywanie jej do potrzeb klientów
BIURO PODRÓŻY "ELA-TRAVEL" ELŻBIETA KAMIŃSKA - 2020-01-20 - Augustów (podlaskie)
kontrola prawidłowego przebiegu procesu produkcji
LIMATHERM COMPONENTS Sp. zo.o. - 2017-05-29 - Chorzów (śląskie)
pisanie pism, kontakt z podwykonawcami, rozliczanie faktur, prowadzenie rejestrów, kontakt z dostawcami, realizacja zamówień i zleceń, wykonywanie tabel rozliczeniowych oraz przejściowych świadectw płatnościGodziny pracy: 7-15
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG I MOSTÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-31 - Jonkowo (warmińsko-mazurskie)
prace biurowe związane z dziedziną księgowości
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Przedmoście (dolnośląskie)
1. Kompleksowe prowadzenie akt osobowych. 2. Prowadzenie spraw pracowniczych przy pomocy programu kadrowo-płacowego. 3. Obliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac. 4. Sporządzanie i przesyłanie deklaracji do ZUS, US, obsługa programu PŁATNIK. 5. Sporządzanie i przesyłanie obowiązkowych sprawozdań do GUS. 6. Sporządzanie umów cywilnoprawnych. 7. obsługa kasy oraz kasy fiskalnej. 8. Sporządzanie faktur sprzedaży, faktur korygujących, not obciążeniowych. 9. Monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, przepisach podatkowych. 10. Prowadzenie ubezpieczeń rzeczowych składników majątkowych.
Muzeum Ziemiaństwa w Dobrzycy - Zespół Pałacowo - Parkowy - 2019-05-08 - Dobrzyca (wielkopolskie)
Miejsce odbywania stażu: Krapkowice
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Otmęt (opolskie)
W ZAWODZIE
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)