REFERENT DS. EKONOMICZNYCH Korsze oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DS. EKONOMICZNYCH
Wynagrodzenie: 2 250 - 2 300 PLN
Zakres obowiązków: Wystawianie faktur za usługi, obsługa kancelaryjna
Data publikacji: 2019-05-10
Lokalizacja: Korsze (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Korsze, powiat: kętrzyński, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wystawianie faktur za usługi, obsługa kancelaryjna
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 250 - 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. EKONOMICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Korsze
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kętrzyński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 250 - 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2019
Data zakończenia pracy: 29.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, kierunek: ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: komunikatywność, dokładność
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kętrzynie
Adres pracodawcy:
Pocztowa 11, 11-400 Kętrzyn, powiat: kętrzyński, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: kętrzyński
Gmina pracodawcy: Kętrzyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kętrzyn
Ulica pracodawcy: Pocztowa
Numer budynku pracodawcy: 11
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kętrzynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Data dodania oferty pracy: 14.05.2019
Oferta pracy ważna do: 31.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 14.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 10.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?fbf6c1ab72b879e712608f5f931835f9
Podobne oferty pracy
referent / podinspektor
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Dłutów (łódzkie)
Wykonywanie prac polowych na obszarze 5 ha przy plantacji truskawek pod folią.
Gospodarstwo Rolne Mariusz Sauć - 2015-12-18 - Bełcz Górny (dolnośląskie)
Planowanie i organizowanie transportu mebli zgodnie z terminem,przyjmowanie zleceń spedycyjnych i nadzór nad ich realizacją, dobórodpowiednich do zleceń środków oraz metod transportu, zuwzględnieniem terminowości, jakości i kosztów. Wykształcenie: średnie zawodoweWymagane doświadczenie: 1 rok na podobnym stanowisku Umiejętności i uprawnienia: znajomość zagadnień logistycznych, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,umiejętność pracy w grupie, praca pod presją czasu, zdolności interpersonalne, analityczne,Dodatkowe wymagania: sumienność, dyspozycyjność, zaangażowanie, wysoka kultura osobistaJęzyki obce: niemiecki(biegły)
KPM - MEBLE KŁODZKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-27 - Kłodzko (dolnośląskie)
prowadzenie spraw związanych z naliczaniem opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi, gromadzenie i badanie pod względem zgodności ze stanem faktycznym i prawnym deklaracji o wysokości opłat za odbiór odpadów komunalnych, prowadzenie czynności związanych z poborem opłat za odbiór odpadów komunalnych
Urząd Miasta i Gminy Osieczna - 2015-12-08 - Osieczna (wielkopolskie)
- SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA: www.katowice.so.gov.pl ---> zakładka Oferty pracy.- Główne obowiązki i czynności: bieżące dekretowanie i księgowanie dokumentów, zgodnie z ustawą o rachunkowości według klasyfikacji budżetowej, bieżąca kontrola formalna i rachunkowa dowodów księgowych, przygotowywanie dokumentów finansowych do zapłaty, terminowe, zgodne z przepisami sporządzanie, na podstawie prowadzonej ewidencji księgowej, sprawozdań budżetowych, analiza i uzgadnianie obrotów i sald na koniec każdego miesiąca,praca w systemach informatycznych wykorzystywanych w Oddziale Finansowym w szczególności w SAP/ZSRK.- Wynagrodzenie: od 2050 zł/brutto. Umowa na czas określony powyżej 6 miesięcy. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury konkursowej.- Praca w godzinach: 07:30-15:30.Kandydat ubiegający się o pracę powinien:1) posiadać pełną zdolność do czynności prawnych,2) posiadać nieposzlakowaną opinię i posiadać wysoką kulturę osobistą, 3) nie być karany za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe oraz nie może być prowadzone wobec kandydata postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,4) posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,5) posiadać wykształcenie wyższe co najmniej pierwszego stopnia,6) legitymować się bardzo dobrą znajomością techniki pracy biurowej i obsługi komputera w tym Microsoft Office (Excel, Word),7) posiadać zdolności analityczne i umiejętność sprawnego oraz samodzielnego działania,8) być kreatywny i komunikatywny,9) posiadać umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu. Dodatkowe atuty:1) co najmniej 2-letnie doświadczenie w pionie finansowo-księgowym,2) posiadanie wykształcenia wyższego w specjalności rachunkowość, 3) udokumentowane, co najmniej roczne doświadczenie w wykonywaniu pracy w komórkach finansowych sądu lub prokuratury,4) znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych i ustawy o rachunkowości,5) znajomość innych przepisów związanych z gospodarką finansową jednostek sektora finansów publicznych, w tym sądownictwa powszechnego,6) znajomość obsługi systemu SAP/ZSRK,7) umiejętność bezwzrokowego pisania na komputerze.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2017-09-07 - Katowice (śląskie)
Profesjonalna obsługa klientów w zakresie doręczania przesyłek (auto służbowe).
POCZTA POLSKA S.A. - 2017-05-08 - Gdańsk (pomorskie)
Wg programu stażu (FP 6/0)
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Darłowo (zachodniopomorskie)
Dział księgowości
NAMYSŁOWSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2018-11-09 - Namysłów (opolskie)
zgodny ze stanowiskiem
ALDREW BIELICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-06 - Bielice (warmińsko-mazurskie)
Sprawdzanie i weryfikacja dokumentów wpływających od klientów, wprowadzanie dokumentów do ewidencji księgowej i podatkowej, sporządzanie wydruków komputerowych, archiwizowanie i wpinanie dokumentów do segregatorów
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Wrocław (dolnośląskie)
broszurowanie dokumentów księgowych, archiwizacja dokumentów, sprawdzanie i weryfikacja poprawności dokumentów klienta
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Pszczyna (śląskie)
przyjmowanie dokumentacji niezbędnej do ustalenia prawa do ubezpieczenia społecznego, ubezpieczenia zdrowotnego rolników i członków ich rodzin, kwalifikacja, zakładanie akt i rejestrów oraz przygotowywanie decyzji,księgowanie składek na ubezpieczenie zdrowotne,obsługa interesantów z zakresu ubezpieczeń zdrowotnych, społecznych, świadczeń z ubezpieczenia społecznego rolników, wydawanie zaświadczeń,analiza akt i stanu rozliczeń kont płatników składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne,podejmowanie czynności w zakresie przymusowego dochodzenia należności z tytułu składek,przygotowywanie zabezpieczenia należności z tytułu składek na hipotece nieruchomości dłużnika,opracowywanie wniosków o ulgę lub umorzenie należności z tytułu składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne i przygotowywanie decyzji dotyczących wyżej wymienionych spraw,przeprowadzanie comiesięcznej analizy stanu rozliczeń na kontach płatników składek i ustalenie należności podlegających odpisaniu,przeprowadzanie wizytacji w gospodarstwach rolnych zadłużonych płatników.
kontakt przez PUP - 2018-11-28 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
.
ALIAS ZBIGNIEW KONIECZNY - 2018-04-24 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
prace biurowe, ksiegowe, kadrowe
kontakt przez PUP - 2019-03-13 - Gubin (lubuskie)
Bieżące utrzymanie stanu technicznego lokali, urządzeń i instalacji znajdujących się w pomieszczeniach socjalnych, rozwiązywanie bieżących awarii, drobne prace budowlane, naprawy, serwisowanie, konserwacja oraz prace montażowe na terenie zakładu, utrzymywanie porządku na terenie wokół zakładu, codzienne monitorowanie, diagnozowanie i dokumentacja usterek.Pierwsza umowa o pracę na okres próbny, następna na czas określony. Miejsce wykonywania pracy Bolesławiec ul. Kościuszki 60.
Smulders Groep Poland Sp. z o.o. - 2018-03-14 - Bolesławiec (dolnośląskie)
produkcja, wykonywanie zleconych prac, utrzymywanie porządku na stanowisku pracy, ,
Adecco Poland Sp. z o.o. - 2016-08-10 - Świdnica (dolnośląskie)
praca wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Legnica (dolnośląskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych, kontakt z klientami i kontrahentami z Indii, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Weryfikacja dokumentów oraz zatrudnienie pracowników;Ewidencjonowanie absencji w systemie płacowym;Wsparcie pracy kadrowych w realizacji ich zadań; Odbiór oraz obieg korespondencji przychodzącej;Rejestracja w systemie kadrowym dokumentów związanych z zatrudnieniem pracowników; Wystawianie zaświadczeń o wynagrodzeniu i zatrudnieniu;
Work Service - 2016-08-12 - Łódź (łódzkie)
zapoznanie sie z procedurami pracy w kancelarii, przygotowywanie pism w sprawach adminisytacyjnych i prawniczych, prowadzenie spraw windykacyjnych, prowadzenie spotkań z klientami, archiwizacja dokumentów, prowadzenie spraw sądowych
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Namysłów (opolskie)
OCHRONA MIENIA I OSÓB
TOMMAX KONCESJONOWANA FIRMA OCHRONY MIENIA I OSÓB SP. Z O. O. - 2017-04-25 - Dębica (podkarpackie)
NAUKA: OBLICZANIA STANU ZADŁUŻENIA, ROZLICZANIA POSTĘPOWAŃ EGZEKUCYJNYCH, REJESTROWANIA I ROZLICZANIA W KSIĘDZE PIENIĘŻNEJ, PISANIA PISM I WYDAWANIA POSTANOWIEŃ O KOSZTACH.
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Konin (wielkopolskie)
załadunek i rozładunek towarów
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Mirów Stary (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Prostki (warmińsko-mazurskie)
- Prowadzenie rozliczeń pracowniczych dotyczących ZUS, kadr i płac dla Klientów Kancelarii zgodnie z obowiązującymi standardami oraz przepisami podatkowymi;- Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów;- Kontakt i współpraca z instytucjami zewnętrznymi – ZUS itd.
BIŃKOWSKI Kancelaria Podatkowa Mirosław Bińkowski - 2019-02-13 - Kowal (kujawsko-pomorskie)
- Zbieranie informacji o potencjalnych rynkach zbytu, - Pozyskiwanie nowych klientów oraz dbanie o budowanie i utzymanie więzi z istniejącymi klientami i firmami,- Przygotowywanie ofert handlowych dla klientów.
ZAKŁAD PRODUKCYJNO HANDLOWY "CERPLAST" Sp. z o.o - 2017-10-04 - Ropczyce (podkarpackie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-02-21 - Jaworzno (śląskie)
planowanie, organizowanie oraz wprowadzanie szkoleń
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Kwidzyn (pomorskie)