REFERENT DS. ARCHIWIZACJI Gdańsk oferta pracy Gdański Zespół Żłobków
Stanowisko: REFERENT DS. ARCHIWIZACJI
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: drożenie instruckji kancelaryjnej w jednostkach organizacyjnych GZŻ, bieżąca kontrola prawidłowości wykonywania czynności kancelaryjnych, w szczególności w zakresie doboru klas z wykazu akt do załatwianych spraw, właściwego zakładania spraw i prowadzenia akt spraw, współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie opieki nad komunikacją i właściwego nią zarządzania oraz w zakresie odpowiedniego jej przygotowania do przekazania do składnicy akt, przejmowanie właściwie opracowanej dokumentacji spraw zakończonych z komórek organizacyjnych do składnicy na podstawie spisów zdawczo-odbiorczych, wycofywanie akt z ewidencji archiwum składnicy akt w przypadku wznowienia sprawy w komórce organizacyjnej, przygotowanie do przekazania i przekazanie materiałów archiwalnych do miejscowo właściwego archiwum państwowego, inicjowanie brakowania dokumentacji, udział w jej komisyjnym brakowaniu i przekazanie wybrakowanej dokumentacji do zniszczenia, po uprzednim uzyskaniu zgody miejscowo właściwego archiwum państwowego, sporządzanie sprawozdania z rocznej działalności składnicy akt , przygotowywanie projektów pism wynikających z zakresu zadań na stanowisku pracy, najomość struktury organizacyjnej jednostki organizacyjnej, gromadzenie informacji o zmianach organizacyjnych tej jednostki, jakie następowały w przeszłości i obecnie .
Data publikacji: 2019-04-05
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: Gdański Zespół Żłobków
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Racławicka 8, 80-406 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
drożenie instruckji kancelaryjnej w jednostkach organizacyjnych GZŻ, bieżąca kontrola prawidłowości wykonywania czynności kancelaryjnych, w szczególności w zakresie doboru klas z wykazu akt do załatwianych spraw, właściwego zakładania spraw i prowadzenia akt spraw, współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie opieki nad komunikacją i właściwego nią zarządzania oraz w zakresie odpowiedniego jej przygotowania do przekazania do składnicy akt, przejmowanie właściwie opracowanej dokumentacji spraw zakończonych z komórek organizacyjnych do składnicy na podstawie spisów zdawczo-odbiorczych, wycofywanie akt z ewidencji archiwum składnicy akt w przypadku wznowienia sprawy w komórce organizacyjnej, przygotowanie do przekazania i przekazanie materiałów archiwalnych do miejscowo właściwego archiwum państwowego, inicjowanie brakowania dokumentacji, udział w jej komisyjnym brakowaniu i przekazanie wybrakowanej dokumentacji do zniszczenia, po uprzednim uzyskaniu zgody miejscowo właściwego archiwum państwowego, sporządzanie sprawozdania z rocznej działalności składnicy akt , przygotowywanie projektów pism wynikających z zakresu zadań na stanowisku pracy, najomość struktury organizacyjnej jednostki organizacyjnej, gromadzenie informacji o zmianach organizacyjnych tej jednostki, jakie następowały w przeszłości i obecnie .
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ARCHIWIZACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: archiwista
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. średnie i zawodowe przygotowanie uzyskane na specjalistycznych szkoleniach lub posiadanie tytułu technika archiwisty, preferowane wykształcenie wyższe ze specjalnością lub kierunkiem archiwistyka, minimum 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku pracy, znajomość pakietu MS Office i umiejętność obsługi urządzeń biurowych, doskonała organizacja pracy własnej. samodzielność, dokładność, cierpliwość, podstawowa znajomość języka angielskiego.Miejsce pracy: Gdańsk.Kontakt: 58 344 37 49
Nazwa pracodawcy: Gdański Zespół Żłobków
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Racławicka 8, 80-406 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: .
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Racławicka
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: archiwista
Data dodania oferty pracy: 06.04.2019
Oferta pracy ważna do: 04.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 06.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 05.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
referent adiministracyjno-biurowy
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Śrem (wielkopolskie)
Wymagane wykształcenie wyższe techniczne - programista komputerowy, prawo jazdy kat. B, znajomość j. angielskiego i j.ukraińskiego w stopniu podstawowym, bardzo dobra obsługa komputera, umiejętność obsługi klienta. Charakterystyka pracy: tworzenie programów komputerowych pod działalność firmy, kontakt z klientem. Kontakt z pracodawcą osobisty lub telefoniczny.
PPH GROT ANNA TKOCZ - 2016-07-20 - Rybnik (śląskie)
- Zakres obowiązków:1. Kompletowanie dokumentów do przetargów handlowych2. Korespondencja z zamawiającymi w zakresie prowadzonych postępowań przetargowych3. Współpraca z pozostałymi działami Spółki w zakresie prowadzonych postępowań przetargowych4. Bieżąca obsługa programów w zakresie wprowadzania danych.- Wynagrodzenie: od 2250 zł brutto/mies. ustalane indywidualnie podczas rozmowy o pracę. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 3 miesięcy. Następnie umowa na czas określony do 33 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne lub ekonomiczne. Mile widziane doświadczenie zawodowe z zakresu zamówień publicznych. Wymagana bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office, dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, samodzielność, dyspozycyjność. Komunikatywna znajomość języka niemieckiego lub angielskiego będzie dodatkowym atutem. - CV przesłać na adres rekrutacja (at) remak.com.pl w temacie wiadomości wpisując nazwę stanowiska tj. Referent ds. handlowych
PRZEDSIĘBIORSTWO MODERNIZACJI URZĄDZEŃ ENERGETYCZNYCH "REMAK" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-03-18 - Katowice (śląskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Świdnica (dolnośląskie)
Prowadzenie kadr, sekretariatu oraz innych prac związanych z prowadzeniem dokumentacji szkolnej.
Szkoła Podstawowa im.Tadeusza Kościuszki w Wykrotach - 2016-05-23 - Wykroty (dolnośląskie)
utrzymywanie bieżącego kontaktu mailowego oraztelefonicznego z klientami, weryfikacja informacji dot.złożonego zamówienia, udzielanie klientowi informacji odostępnych produktach/ofercie, przyjmowanie oraz obsługa zamówień. Praca w godzinach 8-16
Trend TJ sp. z o.o. - 2017-02-16 - Opole (opolskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowo - płacowej, ewidencja i rozliczanie czasu pracy pracowników, współpraca z biurem rachunkowym w zakresie przekazywania dokumentów do naliczania wynagodzeń i sporządzenia list płac, sporządzanie zestawień, raportów i analiz z zakresu administracji kadrowo - płacowej
TULCON Spółka Akcyjna ul.Kościuszki 20,63-500 Ostrzeszów - 2018-08-09 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
rejestracja spraw w aplikacji Kancelaria Komornika, obsługa interesantów (również telefoniczna), bieżące uzupełnianie korespondencji do akt, obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, archiwizowanie dokumentów, składanie akt, skanowanie, obsługa sprzętu biurowego, przygotowywanie pism, inne czynności związane z prawidłowym funkcjonowaniem kancelarii.
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Zabrze (śląskie)
Weryfikacja formalno prawna wniosków
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bytowie - 2019-02-14 - Bytów (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-30 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie terapii z zakresu fizjoterapii w celu zniwelowania istniejących objawów
Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Adama Mickiewicza w Ostrołęce - 2017-12-06 - Ostrołęka (mazowieckie)
przygotowanie ofert techniczno-cenowych. Sporządzanie kosztorysów ofertowych, kompletowanie dokumentacji. Wystawianie protokołłów odbioru robót oraz faktur VAT
TERMOKOR KAEFER Sp. z o.o. - 2016-05-16 - Rogowiec (łódzkie)
- sprawdzanie oraz podział dokumentów: faktury zakupu i sprzedaży, dokumenty kasowe oraz magazynowe;- księgowanie faktur zakupu i sprzedaży i uzgadnianie magazynów;- tworzenie i księgowanie raportów kasowych, bankowych;- opisywanie dokumentów księgowych;- numerowanie dokumentów sprzedaży, zakupów i kosztów wg rejestru vat
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Starogard Gdański (pomorskie)
PATROLOWANIE AUTOSTRADY W OKRESIE LETNIM I ZIMOWYM. ODŚNIEŻANIE, UTRZYMANIE ZIELENI I EKRANÓW AKUSTYCZNYCH W CZYSTOŚCI, WBIJANIE BARIER, ZABEZPIECZANIE WYPADKÓWM KOLIZJI, WYKONYWANIE DROBNYCH PRAC NAPRAWCZYCH.
AVR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-26 - Żyraków (podkarpackie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-11-25 - Wałbrzych (dolnośląskie)
w/g potrzeb
10 ŚWIĘTOKRZYSKA BRYGADA OBRONY TERYTORIALNEJ - 33 Wojskowy Odział Gospodarczy - 2018-02-01 - Kielce (świętokrzyskie)
-rozbiór mięsa, przygotowywanie wędzonek do wędzenia, kiełbasy, posiłków w kuchni
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Dobrzyca (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie dokumentacji do realizacji zamówień według ściśle określonych procedur, współpraca z kontrahentami zewnętrznymi oraz z innymi komórkami organizacyjnymi PSSE, obsługa sekretariaru, punktu obsługi klienta
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2017-03-03 - Zielona Góra (lubuskie)
WYKONYWANIE INWENTARYZACJI TOWARU W SALONACH SPRZEADŻY ZGODNIE Z OBOWIAZUJĄCYMI PROCEDURAMI
CCC S.A. - 2016-04-19 - Polkowice (dolnośląskie)
Odbieranie korespondencji skierowanej do oddziału regionalnego z właściwego Urzędu Pocztowego, przyjmowanie oraz rejestracja dokumentacji składanych przez klientów (wnioskodawców/beneficjentów), podpisywanie, stemplowanie potwierdzenia odbioru z listów poleconych.Rejestrowanie korespondencji wpływającej do oddziału regionalnego. Prowadzenie wstępnej selekcji przesyłek dostarczonych do Oddziału Regionalnego, rejestracja oraz prowadzenie obiegu delegacji i faktur. Przekazywanie korespondencji i pism do biur oddziału regionalnego.Potwierdzenie nadania poczty wychodzącej, archiwizacja dokumentów. Bezpośrednia obsługa klienta (wnioskodawców/beneficjentów) oraz kierowanie ich do merytorycznych pracowników oddziału.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2018-02-22 - Gdynia (pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-07-11 - Garwolin (mazowieckie)
ZGODNIE Z WNIOSKIEM
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
1) sporządzanie list płac,2) przygotowywanie indywidualnych przelewów z wypłatami wynagrodzenia,3) sporządzanie deklaracji oraz odprowadzanie należnego podatku do Urzędu Skarbowego,4) prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem społecznym i zdrowotnym poszczególnych pracowników,5) przygotowywanie potrąceń z wynagrodzeń,6) gromadzenie dokumentacji dotyczącej zatrudniania i zwalniania pracowników wybranych placówek oświatowych oraz GZEAS,7) zbieranie decyzji pod wypłaty od poszczególnych dyrektorów placówek oświatowych,8) rozliczanie absencji pracowników,9) wydawanie indywidualnych zaświadczeń o wysokości zarobków,10) sporządzanie i wydawanie pracownikom PIT-11 lub PIT-40 zgodnie z obowiązującymi przepisami,11) przygotowywanie druków Rp-7 o wynagrodzeniu do wyliczenia emerytury i renty pracowniczej,12) przygotowywania dodatkowych list płac dotyczących Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych pracowników,13) sporządzanie sprawozdań z zakresu zatrudnienia i wynagrodzenia pracowników,14) sporządzanie miesięcznych sprawozdań z uzyskanych średnich wynagrodzeń nauczycieli,15) sporządzania rocznego zbiorczego sprawozdania z uzyskanych średnich wynagrodzeń nauczycieli,dokonywanie rozliczeń z Państwowym Funduszem Rehabilitacyjnym Osób Niepełnosprawnych w zakresie sporządzania comiesięcznych deklaracji i informacji (naliczanie należnych wpłat).
Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Zielonki - 2018-04-24 - Zielonki (małopolskie)
- zapoznanie bezrobotnego z programem stażu oraz jego obowiązkami i uprawnieniami- szkolenie z zakresu ochrony danych osobowych- obsługa urządzeń biurowych- wprowadzanie danych do aplikacji zgodnie z uprawnieniami- przygotowywanie korespondencji w dedykowanym programie - zakładanie teczek akt płatników i ubezpieczonych- przygotowanie i kompletowanie dokumentacji zgodnie w zakładzie JRWA w celu przekazania jej do archium zakładowego- podział, pieczętowanie i rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej- prace pomocnicze w Sali Obsługi Klienta związane z obsługą wniosków skaładanych w Biurze Terenowym ZUS
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
Kompleksowa obsługa administracyjno-organizacyjna szkoleń dla pielęgniarek i położnych. Wykonywanie prac biurowych.Praca od 11 - 13
FUNDACJA "PRZEMIJANIE" - 2018-01-03 - Opole (opolskie)
Redagowanie pism, przeprowadzanie kontroli wewnetrznych
POWIATOWY URZĄD PRACY - 2016-04-13 - Słubice (lubuskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Lubsza (opolskie)
Gospodarka przestrzenna nad powierzonymi do nadzoru terenowego obszarami chronionego krajobrazu. Inwentaryzacja siedlisk przyrodniczych, stanowisk roślin, zwierząt i grzybów objętych ochroną gatunkową oraz ich siedlisk, a także zasługujących na ochronę towarów i składników przyrody na ww.obszarach. Identyfikacja i ocena istniejących i potencjalnych zagrożeń wewnętrznych i zewnętrznych ww. obszarów oraz podejmowanie działań mających na celu eliminowanie tych zagrożeń. Współpraca z jednostkami administracji państwowej i samorządowej oraz innymi podmiotami w zakresie ochrony powierzonych obszarów. Realizacja zadań związanych z ochroną innych form przyrody w granicach obszarów. Realizacja zadań dotyczących parków krajobrazowych wchodzących w skład MZPK.
Mazowiecki Zespół Parków Krajobrazowych - 2016-03-23 - Otwock (mazowieckie)
- Obsługa biura- przyjmowanie i rozdział korespondencji, rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących, przepisywanie i wysyłanie korespondencji,- Obsługa interesanta- przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im ogólnych informacji, nauka radzenia sobie z tzw. "trudnymi klientami",- Obsługa centrali telefonicznej- odbieranie telefonów i przekazywanie informacji dzwoniącym, kierowanie rozmów do odpowiednich pracowników jednostki i łączenie rozmów wychodzących,- Obsługa urządzeń biurowych- kserokopiarki, drukarki, skanera,- Obsługa komputera- sporządzanie pism w programie WORD, wyszukiwanie potrzebnych informacji w Internecie,- Wykonywanie obowiązków powierzonych przez pracodawcę.Staż w godzinach 8.00-16.00POWER
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Płock (mazowieckie)
archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Żary (lubuskie)