REFERENT DS. ADMISTRACYJNYCH Bielany Wrocławskie oferta pracy Gminny Zespół Szkół w Bielanach Wroclawskich
Stanowisko: REFERENT DS. ADMISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Terminowe sporządzanie umów na media i pozostałych zgodnie z Instrukcją Kontroli i Obiegu Dokumentów, nadzór nad majatkiem trwałym szkoły, terminowe zamawianie przeglądów technicznych budynków i prowadzenie ksiązki Obiektu Budowlanego, nadzór nad sprawami związanymi z remontami i dokonywanymi zakupami.jedna zmiana, umowa na czas określony.Kontakt z pracodawcą tel. 71-311-27-93 wew. 101, e-mail: szkola (at) sisco.plInformacja o ofercie w sali D, E.
Data publikacji: 2015-12-14
Lokalizacja: Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Pracodawca: Gminny Zespół Szkół w Bielanach Wroclawskich
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Akacjowa 1, 55-040 Bielany Wrocławskie, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Terminowe sporządzanie umów na media i pozostałych zgodnie z Instrukcją Kontroli i Obiegu Dokumentów, nadzór nad majatkiem trwałym szkoły, terminowe zamawianie przeglądów technicznych budynków i prowadzenie ksiązki Obiektu Budowlanego, nadzór nad sprawami związanymi z remontami i dokonywanymi zakupami.jedna zmiana, umowa na czas określony.Kontakt z pracodawcą tel. 71-311-27-93 wew. 101, e-mail: szkola (at) sisco.plInformacja o ofercie w sali D, E.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ADMISTRACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bielany Wrocławskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wrocławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kobierzyce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.01.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa programów WORD i EXCEL
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższeznajomość obsługi komputera Word, Excel, doświadczenie na stanowisku pracy objętym naboremznajomość regulacji prawnych w zakresie: Ustawy o Zamówieniach Publicznych, Prawa Budowlanego, odpowiedzialność, rzetelność, sumienność, zdolności organizacyjne, niekaralność
Nazwa pracodawcy: Gminny Zespół Szkół w Bielanach Wroclawskich
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Akacjowa 1, 55-040 Bielany Wrocławskie, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: szkola (at) sisco.pl
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: wrocławski
Gmina pracodawcy: Kobierzyce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bielany Wrocławskie
Ulica pracodawcy: Akacjowa
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: RP II 411-121/06
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 14.12.2015
Oferta pracy ważna do: 18.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 14.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 14.12.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca w księgowości , praca w godz. 08-16
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Leszno (pomorskie)
Zakładanie akt osobowych, archiwizacja dokumentów zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną, wprowadzanie danych do systemów administracyjnych, przygotowywanie projektów pism wewnętrznych i zewnętrznych, prace kancelaryjne.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Gdynia (pomorskie)
według stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
zgodny
HYDRO-VACUUM S.A. - 2016-08-10 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
staż w urzędzie miasta
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Wisła (śląskie)
wg. harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-04-16 - Kraków (małopolskie)
bieżąca ksiegowość, wprowadzanie dokumentów księgowych do programu księgowego, prowadzenie spraw kancelaryjno - administracyjnych
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Chmielnik (podkarpackie)
do uzgodnienia
BYSTRZAKI SP. Z O.O. - 2017-09-07 - Rzeszów (podkarpackie)
rozliczanie skupu i produkcji, sporządzanie raportów
ZAKŁAD MIĘSNY 'RAKÓW' s.j. S.Lemański i D.Kiełbasa - 2016-11-18 - Raków Duży (łódzkie)
-praca biurowa-rejestracja pism przychodzących-segregacja korespondencji-pisanie pism w sprawach-nauka przepisów Kodeksu Postępowania Cywilnego i Ustawy o Komornikach Sądowych i Egzekucji-archiwizacja akt egzekucyjnych
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
dekretacje dokumentów, wystawianie faktur sprzedaży, monitorowanie płatności, wykonywanie prac zleconych przez Głównego Księgowego
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Opracowanie dokumentów z zamówień publicznych
43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie - 2016-07-15 - Świętoszów (dolnośląskie)
samodzielne stanowisko w dziale kadry-płace
Doradcy Podatkowi S.C. G.Grygier, A. Szpotowska - 2018-05-15 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
programowanie i obsługa frezarek CNC . Realizowanie zadańprodukcyjnych zgodnie z obow. instrukcjami, dokumentacją konstrukcyjnąoraz technologiczną . Osiąganie wymaganej jakości oraz zapewnienieciągłości produkcji. Praca w godzinach 6-14
HUTA MAŁAPANEW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-28 - Ozimek (opolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-19 - Pątki (mazowieckie)
Kompletowanie, układanie i archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Lubsko (lubuskie)
montaż, demontaż urządzeń, wykonywanie prac konserwatorskich, spawalniczych, prac robotnika - pracownika gospodarczego
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Leszno (wielkopolskie)
Sporządzanie pism w sprawach prowadzonych w Wydziale, kompletowanie dokumentacji, pomoc przy archiwizacji dokumentów, obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Brzesko (małopolskie)
Referent ds. pracowniczych i socjalnych
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Tarnów (małopolskie)
oferta stażu dla osób do 30 r.ż - obsługa programów WF-KAPER PŁATNIK, sporządzanie list płac i umów zleceń, wypełnianie dokumentów do urzędu skkarbowego, księgowanie faktur, wprowadzanie danych
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Otwock (mazowieckie)
Prace biurowe, prowadzenie kadr i płac.
kontakt przez PUP - 2015-10-16 - Kalisz (wielkopolskie)
* prowadzanie rejestru zapotrzebowań na recepty, zamawianie oraz wydawanie recept za potwierdzeniem odbioru;* przygotowywanie dokumentów zgodnie z Regulaminem Udzielania Zamówień Publicznych* prowadzenie rejestru zapotrzebowań na pieczątki – przygotowywanie zamówień* prowadzenie rejestru umów z kontrahentami;* podtrzymywanie kontaktów z kontrahentami i nawiązywanie nowych* wypisywanie RW wg zamówień na poszczególne komórki organizacyjne* ścisła współpraca z magazynem gospodarczym;* ścisła współpraca z kierowcą transportu własnego w celu realizacji zamówień;* przygotowywanie analiz, corocznych podsumowań dla potrzeb przetargowych, konkursów ofert itp.;* coroczne przygotowywanie zestawienia wydatków dokonanychKontakt z pracodawcą: rekrutacja (at) szpital.wroc.pl lu osobisty
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego - 2018-01-23 - Wrocław (dolnośląskie)
Tworzenie zamówień, współpraca z przedstawicielami handlowymi, nauka obsługi kasy fiskalnej.
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Krzyżanowo (mazowieckie)
obsługa biura, obsługa urządzeń biurowych, wstępne przygotowanie dokumentów do księgowości, realizowanie i analiza współpracy Zarządu Okręgowego PZM ze zrzeszonymi klubami, przygorowanie dokumentów i sprawozdań do Zarządu Głównego PZM, obsługa strony internetowej
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Białystok (podlaskie)
Diagnostyka pojazdów, przeprowadzanie badań technicznych, kompleksowa ocena stanu technicznego poszczególnych pojazdów.
Tomasz Tobiasz "MAX" - 2017-09-22 - Ryki (lubelskie)
1. Obsługa komputera, urządzeń biurowych.2. Przyjmowanie zamówień.3. Obsługa klienta.4. Fakturowanie.5. Przygotowywanie ofert handlowych.
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Gawrony (łódzkie)
I. Wymagania :1) niezbędne: a) Spełnienie jednego z poniższych wymogów:- wykształcenie średnie ekonomiczne lub administracyjne i 2 letni staż pracy, lub- wykształcenie wyższe b) obywatelstwo polskiec) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznychd) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowee) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym,b) znajomość: - Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych ( za wyjątkiem Instrukcji Archiwalnej); - ustawy o samorządzie gminnym; - Podręcznika wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji z 21 lipca 2017 r. ( w załączeniu).II. Warunki pracy na stanowisku:a) praca biurowa 100 %b) praca przy komputerzec) pełny wymiar czasu pracyd) praca w kontakcie z klienteme) planowany termin zatrudnienia 16.08.2018 r.III. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu czerwcu 2018 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1) Przyjmowanie korespondencji wpływającej do Wydziału oraz jej rejestracja w systemie informatycznym.2) Prowadzenie działań promocyjno - informacyjnych z zakresu pozyskanych środków unijnych. 3) Koordynowanie spraw związanych z budżetem Wydziału Rozwoju. 4) Przedkładanie korespondencji Naczelnikowi, a po zadekretowaniu przekazywanie na odpowiednie stanowiska pracy według dyspozycji Naczelnika. 5) Przekazywanie do BOI w odpowiedniej formie i czasie korespondencji podlegającej wysyłce, a także dokumentów wymagających podpisu Prezydenta. 6) Przekazywanie projektów Zarządzeń Prezydenta i projektów Uchwał Rady Miasta zgodnie z ustaloną procedurą. 7) Obsługa interesantów Wydziału. 8) Pełnienie funkcji doradczych dla pracowników Wydziału w zakresie systemu obiegu dokumentów, stosowania instrukcji kancelaryjnej i obowiązujących procedur wewnętrznych.
Urząd Miasta Racibórz - 2018-07-17 - Racibórz (śląskie)
obsługa meilowa klientów
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Wieluń (łódzkie)
obsługa recepcji, sprawy administracyjno-biurowegodz. 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)