REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH Opole oferta pracy Politechnika Opolska
Stanowisko: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: od 2聽660 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: - 艣wiadczenie us艂ugi asysty wspomagaj膮cej na potrzeby kandydat贸w na studia, student贸w, doktorant贸w oraz pracownik贸w,- prowadzenie dokumentacji dotycz膮cej przyznawania kandydatom, studentom i doktorantom z niepe艂nosprawno艣ciami dost臋pno艣ci optymalnej w zakresie uzyskania r贸偶nych uprawnie艅 oraz us艂ug.
Data publikacji: 2020-02-27
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: Politechnika Opolska
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Miko艂ajczyka 16, 45-758 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
- 艣wiadczenie us艂ugi asysty wspomagaj膮cej na potrzeby kandydat贸w na studia, student贸w, doktorant贸w oraz pracownik贸w,- prowadzenie dokumentacji dotycz膮cej przyznawania kandydatom, studentom i doktorantom z niepe艂nosprawno艣ciami dost臋pno艣ci optymalnej w zakresie uzyskania r贸偶nych uprawnie艅 oraz us艂ug.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽660 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku:
Do podanego powy偶ej wynagrodzenia brutto nale偶y doliczy膰 dodatek sta偶owy oraz premi臋 uznaniow膮 do 10%Szczeg贸艂y oferty pracy dost臋pne na stronie internetowej Politechniki Opolskiej w zak艂adce Informacje - Praca.Zastrzegamy sobie prawo kontaktu z wybranymi kandydatami.
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Opole
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: opolskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Opole
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Opole
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽660 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 01.04.2020
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - 艣rednio zaawansowany, w pi艣mie - B1 - 艣rednio zaawansowany
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Kandydaci z orzeczeniem o stopniu niepe艂nosprawno艣ci (mile widziani).Do艣wiadczenie na stanowisku administracyjnym. Znajomo艣膰 obs艂ugi komputera. Mobilno艣膰.Dokumenty aplikacyjne: CV wraz ze zgod膮 na przetwarzanie danych osobowychDo podanego powy偶ej wynagrodzenia brutto nale偶y doliczy膰 dodatek sta偶owy oraz premi臋 uznaniow膮 do 10%Szczeg贸艂y oferty pracy dost臋pne na stronie internetowej Politechniki Opolskiej w zak艂adce Informacje - Praca.Zastrzegamy sobie prawo kontaktu z wybranymi kandydatami.
Nazwa pracodawcy: Politechnika Opolska
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Pr贸szkowska 76, 45-758 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV wraz ze zgod膮 na przetwarzanie danych osobowych.1.Administratorem danych osobowych przetwarzanych w procesie rekrutacji jest Politechnika Opolska 45-758 Opole ul. Pr贸szkowska 76.2.Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych: Pan Cezary Kunicki - e-mail: iod (at) po.opole.pl3.Przekazane dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy b臋d膮 przetwarzane w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w og艂oszeniu o prac臋 (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), kt贸ra mo偶e zosta膰 odwo艂ana w dowolnym czasie.Je偶eli w dokumentach sk艂adanych jako aplikacja zawarte s膮 dane, o kt贸rych mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna b臋dzie Pana/i zgoda na ich przetwarzanie (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).Przepisy prawa pracy: art. 221 Kodeksu pracy oraz rozporz膮dzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej.4.Dane zgromadzone w procesie rekrutacyjnym b臋d膮 przechowywane przez okres rekrutacji, a nast臋pnie komisyjnie zniszczone. W sk艂ad Komisji wchodz膮 pracownicy Dzia艂u Kadr posiadaj膮cy upowa偶nienie do przetwarzania danych osobowych.5.Odbiorc膮 danych osobowych kandydat贸w b臋d膮 pracownicy Dzia艂u Kadr posiadaj膮cy upowa偶nienie do przetwarzania danych osobowych.6.Dane osobowe kandydata nie b臋d膮 przekazywane innym podmiotom.7.Kandydat ma prawo dost臋pu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, 偶膮dania ich usuni臋cia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych.8.Wniesienie 偶膮dania usuni臋cia danych jest r贸wnoznaczne z rezygnacj膮 z udzia艂u w procesie rekrutacji prowadzonym przez Politechnik臋 Opolsk膮.9.Kandydat ma tak偶e prawo do wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych na niezgodne z prawem przetwarzanie swoich danych.10.Podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych w zakresie wynikaj膮cym z art. 221 Kodeksu pracy jest konieczne w celu przeprowadzenia rekrutacji, w kt贸rej kandydat bierze udzia艂. Podanie przez Pa艅stwa innych danych jest dobrowolne.11.Dane osobowe nie b臋d膮 przetwarzane w spos贸b zautomatyzowany, w tym r贸wnie偶 w formie profilowania.
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: m. Opole
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Opole
Ulica pracodawcy: Pr贸szkowska
Numer budynku pracodawcy: 76
Profil dzia艂alno艣ci pracodawcy: Szko艂y wy偶sze
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
Data dodania oferty pracy: 27.02.2020
Oferta pracy wa偶na do: 11.03.2020
Data udost臋pnienia oferty pracy: 27.02.2020
Data przyj臋cia oferty pracy: 27.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2e5d3fcfd26f0db6648847b4310df30c
Podobne oferty pracy
sprzeda偶 towar贸w
" T U R T R A N S " Janusz Bielski - 2017-06-19 - Piaseczno (warmi艅sko-mazurskie)
Zapewnienie obs艂ugi kont p艂atnik贸w w zakresie rozlicze艅.
ZAK艁AD UBEZPIECZE艃 SPO艁ECZNYCH II ODDZIA艁 W 艁ODZI - 2018-03-01 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
Prowadzenie na podstawie dowod贸w ksi臋gowych ksi膮g rachunkowych ujmuj膮cych zapisy zdarze艅 w porz膮dku chronologicznym i systematycznym przy pomocy programu komputerowego
Biuro Obs艂ugi Szk贸艂 Samorz膮dowych w D膮browie Bia艂. - 2020-02-25 - D膮browa Bia艂ostocka (podlaskie)
bardzo dobra znajomo艣膰 ezcell, znajomo艣c analiz finansowych
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Pozna艅 (wielkopolskie)
Odbieranie telefon贸w, odbieranie i wysy艂anie korespondencji, sporzadzanie dokument贸w i pism, archiwizowanie dkokument贸w
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Nowy Tomy艣l (wielkopolskie)
Referent (sta偶)
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Tychy (艣l膮skie)
Dekretowanie i ksi臋gowanie dokument贸w do ksi膮g handlowych i rejestr贸w VAT. Sprawdzanie dokument贸w pod wzgl臋dem formalnym i rachunkowym.
P.P.H. KOSTRZEWA Sp. Jawna - 2017-04-13 - Gi偶ycko (warmi艅sko-mazurskie)
OBS艁UGA KLIENT脫W , AKTUALIZACJA ZAPAS脫W WG.POTRZEB , DBA艁O艢膯 O ROTACJ臉 TOWAR脫W , SPORZ膭DZANIE RAPORT脫W , ODPOWIEDZIALNO艢膯 MATERIALNA ,
SP脫艁DZIELNIA ZAOPATRZENIA OGRODNICZEGO W RZESZOWIE - 2017-02-17 - Zaczernie (podkarpackie)
do uzgodnienia
LA SPEZIA FIRMA GASTRONOMICZNO-HANDLOWA - MARCIN CHOJNACKI - 2017-11-15 - Radom (mazowieckie)
wg programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2019-07-29 - Lipsko (mazowieckie)
1. Wsp贸艂praca z klientami sp贸艂ki.2. Poszukiwanie nowych klient贸w.3. Windykacja nale偶no艣ci.4. Kontakt telefoniczny oraz e-mail z klientem.
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Tarn贸w (ma艂opolskie)
-udzielanie klientom informacji o warunkach korzystania z kredyt贸w i gwarancji bankowych, -kompleksowa obs艂uga klient贸w w zakresie produkt贸w kredytowych,-realizacja sp艂at rat kredyt贸w i odsetek-przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji kredytowej,-przeprowadzanie oceny sytuacji finansowej klient贸w,-analiza proponowanego zabezpieczenia kredytu-przygotowywanie um贸w kredytowych oraz innych dokument贸w zwi膮zanych z udzieleniem kredytu, -zak艂adanie rachunk贸w kredytowych, dokonywanie ich opisuwi臋cej informacji na stronie www.sblzlotow.com.pl
SP脫艁DZIELCZY BANK LUDOWY W Z艁OTOWIE - 2019-01-29 - Z艂ot贸w (wielkopolskie)
przyjmowanie got贸wki, wystawianie faktur, obs艂uga korespondencji, rozmowy z klientami, praca w dziale obs艂ugi klienta
Martin & Mateo S.C. E.Wrbka, M.Wrbka - 2016-02-25 - 艢widnica (dolno艣l膮skie)
Zgodny
Zak艂ad Karny Nr 2 - 2017-05-18 - Grudzi膮dz (kujawsko-pomorskie)
Organizowanie transportu drogowego, uzgadnianie sposob贸w i miejsc dostarczenia za艂adunk贸w, prowadzenie rozlicze艅 i rachunk贸w ze spedytorami, prowadzenie koerspondencji z klientami, wystawianie faktur.
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Papro膰 (wielkopolskie)
monta偶 zbrojenia
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - D膮browa G贸rnicza (艣l膮skie)
1. Zapoznanie si臋 z zakresem dzia艂alno艣ci, zadaniami i organizacj膮 urz臋du oraz aktami prawa wewn臋trznego.2. Wprowadzanie wp艂ywaj膮cych dokument贸w do system贸w informatycznych.3. Obs艂uga korespondencji przychodz膮cej i wychodz膮cej.4. Przygotowanie akt do archiwum.5. Zak艂adanie teczek akt podatkowych.6. Przyjmowanie dokument贸w wp艂ywaj膮cych do urz臋du.7. Obs艂uga podatnika w sprawach niez艂o偶onych.
kontakt przez PUP - 2019-02-08 - 艁臋czyca (艂贸dzkie)
wg. stanowiska pracy
Przedsi臋biorstwo Produkcyjno-Handlowo-Us艂ugowe "LANGER" - 2016-02-17 - Jerzmanowice (dolno艣l膮skie)
segregowanie dokument贸w pod wzgl臋dem ich rodzaju; sprawdzanie dokument贸w pod wzgl臋dem formalno-rachunkowym; przygotowywanie dokument贸w do zap艂aty; wprowadzanie do systemu zadekretowanych dokument贸w; przygotowywanie korespondencji z kontrahentami, urz臋dami i bankami; wype艂nianie formularzy podatkowych i sporz膮dzanie zestawie艅; archiwizowanie dowod贸w ksi臋gowych
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Miko艂贸w (艣l膮skie)
Ochrona obiektu wg.zakresu obowiazk贸w, po przeszkoleniu obs艂uga system贸w alarmowych, patrole wg.ustalonego harmonogramu
"Konsul-Inwest" - w艂. Tomasz Hermann - 2017-10-27 - Bytom (艣l膮skie)
Pracownik og贸lnobudowlany
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Nowy Wi艣nicz (ma艂opolskie)
O stanowisko pracy mog膮 ubiega膰 si臋 r贸wnie偶 osoby nieposiadaj膮ce obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o s艂u偶bie cywilnej.G艂贸wne obowi膮zki:- dokonywanie rejestracji list贸w zwyk艂ych i poleconych w Komputerowym systemie zarz膮dzania dokumentami i zadaniami pracownik贸w edok oraz przesy艂ek poleconych wy艂膮czonych z systemu e-dok we w艂a艣ciwych dziennikach korespondencyjnych, w celu zapewnienia w艂a艣ciwego i sprawnego obiegu korespondencji w Urz臋dzie,- ustalanie adresat贸w dla pism kierowanych do Kujawsko-Pomorskiego Urz臋du Wojew贸dzkiego w Bydgoszczy oraz rozdzielanie przesy艂ek pocztowych (zwyk艂ych i poleconych) na w艂a艣ciwe kom贸rki organizacyjne Urz臋du i inne jednostki, a tak偶e wykre艣lanie list贸w poleconych z wykazu pocztowego b艂臋dnie skierowanych do Kujawsko-Pomorskiego Urz臋du Wojew贸dzkiego w Bydgoszczy, w celu zapewnienia w艂a艣ciwego i sprawnego obiegu korespondencji w Urz臋dzie,- przygotowywanie i wysy艂anie korespondencji do Urz臋du Marsza艂kowskiego, starostw powiatowych, urz臋d贸w miast, gmin i do okre艣lonych jednostek administracji zespolonej oraz przygotowywanie wykazu korespondencji kierowanej do Urz臋du Miasta Bydgoszczy, w celu w艂a艣ciwej dystrybucji korespondencji wytworzonej w Urz臋dzie,- przyjmowanie korespondencji z Delegatur Kujawsko-Pomorskiego Urz臋du Wojew贸dzkiego w Toruniu i we W艂oc艂awku oraz dokonywanie jej rejestracji i rozdzielenia na poszczeg贸lne kom贸rki organizacyjne Kujawsko-Pomorskiego Urz臋du Wojew贸dzkiego w Bydgoszczy, w celu zapewnienia w艂a艣ciwego i sprawnego obiegu korespondencji w Urz臋dzieWarunki pracy:Warunki dotycz膮ce charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zada艅:wi臋kszo艣膰 czynno艣ci wykonywana w pozycji siedz膮cej; obs艂uga komputera powy偶ej 4 godzin na dob臋, praca z dokumentami; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o s艂u偶bie cywilnej, permanentna obs艂uga (r贸wnie偶 telefoniczna) klient贸w zewn臋trznych, wysi艂ek fizycznyMiejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na 1 pi臋trze w pokoju biurowym (budynek B - podjazd dla os贸b niepe艂nosprawnych, windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb os贸b niepe艂nosprawnych na parterze i 4 pi臋trze). Podstawowe wyposa偶enie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urz膮dzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynk贸w: gmach g艂贸wny przy ul. Jagiello艅skiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) po艂膮czony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Wyst臋puje utrudniony lub ograniczony dost臋p do cz臋艣ci budynk贸w dla os贸b, kt贸re maj膮 problemy z samodzielnym poruszaniem si臋 po schodach. W przemieszczaniu si臋 do budynku i pomi臋dzy budynkami Urz臋du osobom niepe艂nosprawnym pomagaj膮 pracownicy Urz臋du przy pomocy "schodo艂azu".
Kujawsko-Pomorski Urz膮d Wojew贸dzki w Bydgoszczy - 2015-12-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie dokument贸w do archiwizacji, obs艂uga urz膮dze艅 biurowych i program贸w komputerowych, udzia艂 w sporz膮dzaniu analiz i zestawie艅.
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Bia艂a Rawska (艂贸dzkie)
Prowadzenie rejestru zam贸wie艅 publicznych, kompletowanie dokumentacji prowadzonych post臋powa艅, archiwizacja dokument贸w, prowadzenie korespondencji przychodz膮cej i wychodz膮cej, zamieszczanie w miejscu publicznie dost臋pnym w siedzibie zamawiaj膮cego og艂osze艅 o zam贸wieniu publicznym, przesy艂anie korespondencji elektronicznej na obowi膮zuj膮ce strony internetowe w zakresie og艂osze艅 o zam贸wieniach oraz og艂osze艅 o udzielaniu zam贸wienia i wyborze wykonawcy. Umowa na oko艂o 12 miesi臋cy; godziny pracy: 7.30- 15.30
6 WOJSKOWY ODDZIA艁 GOSPODARCZY - 2018-10-04 - L臋dowo-Osiedle (pomorskie)
Prowadzenie korespondencji Referatu
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Czarnocin (艣wi臋tokrzyskie)
obs艂uga w zakresie biurowym, pomoc przy sporz膮dzaniu dokumentacji administracyjno-kadrowej
kontakt przez PUP - 2019-07-31 - Tarn贸w (ma艂opolskie)
Ksi臋gowanie faktur, uzgadnianie raport贸w, prowadzenie kadr.
Gminna Sp贸艂dzielnia "Samopomoc Ch艂opska" w Mied藕nie - 2016-01-27 - Mied藕no (艣l膮skie)
Obs艂uga program贸w komputerowych, obs艂uga klient贸w. Dzia艂alno艣膰 zwi膮zana ze sprz臋tem AGD.
Zak艂ad Us艂ugowo-Handlowy "EWEX" Henryk Baranowski - 2018-08-31 - Cz臋stochowa (艣l膮skie)
zawarty w programie sta偶u
kontakt przez PUP - 2020-02-17 - Tczew (pomorskie)
prace administracyjno-biurowe w Powiatowym Zespole ds. Orzekania o Niepe艂nosprawno艣ci; obs艂uga interesant贸w, obs艂uga urz膮dze艅 biurowych,
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Siedlce (mazowieckie)