REFERENT DS. KSIEGOWOŚCI I PODATKU VAT Dąbrowa Białostocka oferta pracy Biuro Obsługi Szkół Samorządowych w Dąbrowie Biał.
Stanowisko: REFERENT DS. KSIEGOWOŚCI I PODATKU VAT
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie na podstawie dowodów księgowych ksiąg rachunkowych ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym przy pomocy programu komputerowego
Data publikacji: 2020-02-25
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka (podlaskie)
Pracodawca: Biuro Obsługi Szkół Samorządowych w Dąbrowie Biał.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Południowa 13, 16-200 Dąbrowa Białostocka, powiat: sokólski, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie na podstawie dowodów księgowych ksiąg rachunkowych ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym przy pomocy programu komputerowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KSIEGOWOŚCI I PODATKU VAT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dąbrowa Białostocka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sokólski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dąbrowa Białostocka
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: finanse i rachunkowość
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Nazwa pracodawcy:
Biuro Obsługi Szkół Samorządowych w Dąbrowie Biał.
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sokółce
Adres pracodawcy:
Kryńska 40, 16-100 Sokółka, powiat: sokólski, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CVskierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: sokólski
Gmina pracodawcy: Sokółka
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sokółka
Ulica pracodawcy: Kryńska
Numer budynku pracodawcy: 40
Profil działalności pracodawcy: obługa szkół
Nazwisko osoby zgłaszającej: Mieczysław Kalisz
Adres składania dokumentów aplikacyjnych na to stanowisko:
Południowa 13, 16-200 Dąbrowa Białostocka, powiat: sokólski, woj: podlaskie
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: sokólski
Gmina pracodawcy: Dąbrowa Białostocka
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Dąbrowa Białostocka
Ulica pracodawcy: Południowa
Numer budynku pracodawcy: 13
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sokółce
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 25.02.2020
Oferta pracy ważna do: 10.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 25.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 25.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d290b64c4a9c1a031017da025b30ae0d
Podobne oferty pracy
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-07-03 - Katowice (śląskie)
Obsługa obcokrajowców w zakresie pomocy z dokumentami, obsługa urządzeń biurowych. Praca na cały etat od poniedziałku do piątku w godzinach 10-18.
REAL WORK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-05 - Michałowice (małopolskie)
operator wprowadzania danych
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
prowadzenie spraw administracyjnych działu; rejestrowanie korespondencji; kontakt z klientem w zakresie zawierania umów na dostawę wody i odbiór ścieków.
kontakt przez PUP - 2020-02-26 - Oława (dolnośląskie)
przygotowywanie dokumentów wyjazdowych, rejestracja zamówień otrzymanych, przygotowywanie i wysyłanie zapytań ofertowych, prowadzenie rozmow telefonicznych, korespondencji e-mail z dostawcami
PROFI M TEC PSG SILESIA Sp. z o.o. Sp. K. - 2018-12-10 - Jankowice (śląskie)
prowadzenie spraw członkowskich;prowadzenie spraw związanych z przekształcaniem praw do lokali;obsługa interesantów;dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji;praca w zespole.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "KOPERNIK" - 2019-03-11 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Nadzorowanie terminowego prowadzenia przeglądu konserwacji i napraw systemów oraz prowadzenie ewidencji, nadzór nad prawidłową realizacją umów na konserwację serwisu oraz naprawy systemu zabezpieczeń.
43 Wojskowy Oddział Gospodarczy Świętoszów - 2017-04-27 - Świętoszów (dolnośląskie)
Prowadzenie gospodarki magazynowej Baru i Bufetu. Prowadzenie kalkulacji żywieniowych i cenowych. Rozliczanie rozchodów magazynowych.
SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. KARDYNAŁA STEFANA WYSZYŃSKIEGO W ŁOMŻY - 2019-02-27 - Łomża (podlaskie)
Obsługa biura rady powiatowej PIR w Jaśle
kontakt przez PUP - 2020-02-04 - Jasło (podkarpackie)
zgodnie z programem stażu / godz. odbywania stażu: 08:00-16:00
kontakt przez PUP - 2019-11-12 - Sierpc (mazowieckie)
- Wielozakresowe badania i monitoring rynku sprzedaży wody umożliwiające:- aktualizowanie baz danych zawierających informacje na temat otoczenia Spółki w tym na temat klientów i konkurentów, przygotowywanie danych w celu aktualizacji limitów sprzedaży wody, przygotowywanie prognoz wielkości sprzedaży wody, analizowanie i przedstawienie wniosków z wyników przeprowadzonych badań monitorujących rynek wodny w kraju. Opracowywanie danych i dokumentów w zakresie systemu zarządzania jakością realizowanego w wydziale. Obsługa klientów Spółki.- Wynagrodzenie od 2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na poczatek okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęca pracy - marzec-kwiecień 2018 r. - Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Doświadczenie zawodowe nie jest wymagane. Wymagane doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w firmie realizującej procesy inwestycyjne. Wymagana znajomość ustawy Prawo Budowlane, znajomość procesów inwestycyjnyc, zadań wykonawczych oraz projektowych, znajomość przepisów z zakresu KPiA. Kontakt wyłącznie e-mail: j.nowak (at) gpw.katowice.pl
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-03-13 - Katowice (śląskie)
- sprawdzanie raportów sprzedaży;- sprawdzanie faktur sprzedaży i zakupów;- prowadzenie i przygotowanie dokumentacji handlowej;- obsługa kasy fiskalnej, komputera, urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2019-02-26 - Starogard Gdański (pomorskie)
Rozliczenia i sprzedaż.
TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ WZAJEMNYCH "TUW" - 2017-10-13 - Chojnice (pomorskie)
Zakres obowiązków kandydata na stanowisko Referenta:- obsługę administracyjną realizowanych szkoleń i projektów,- obsługę administracyjno-kadrową w tymi rozliczanie czasu pracy pracowników realizujących usługi opiekuńcze, rehabilitacyjne i inne u podopiecznych,- obsługę finansowo-rachunkową realizowanych usług, szkoleń i projektów,- prowadzenie rozliczeń finansowych dla realizowanych szkoleń,- prowadzenie rozliczeń finansowych dla realizowanych projektów,- przygotowywanie harmonogramów i planów planowanych i realizowanych szkoleń,
Fundacja "Przemijanie" - 2020-07-10 - Opole (opolskie)
obsługa sekretariatu Prezesa Zarządu, prowadzenie akt osobowych, ewidencji oraz analiz kadrowych, planowanie, organizowanie oraz nadzór nad szkoleniem zawodowym oraz adaptacją zawodową, sporządzanie umów zlecenie, prowadzenie zebrań grup członkowskich i zebrań przedstawicieli; administrowanie i prowadzenie archiwum, zaopatrzenie pracowników w materiały biurowe, projektowanie i realizacja polityki kadrowej Banku, planowanie zadań inwestycyjnych, remontów i modernizacji, sporządzanie kwartalnych sprawozdań na potrzeby GUS, prowadzenie spraw kancelaryjno- biurowych oraz administracyjno gospodarczych, prowadzenie spraw BHP i ppoż., prowadzenie rejestru skarg i wniosków; umowa na 3 miesiące z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 7.30- 15.30; wynagrodzenie 2500- 3000 zł brutto w zależności od doświadczenia, stażu i umiejętności
BANK SPÓŁDZIELCZY W USTCE - 2019-03-12 - Ustka (pomorskie)
Obsługa Klienta w firmie zajmującej się produkcją różnorodnych osłon okiennych i dystrybucją materiałów do produkcji rolet.
Finezja Barbara Kulewska - 2016-01-20 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Monter instalacji elektrycznych
ZAKŁAD USŁUG INSTALACJI I POMIARÓW ELEKTRYCZNYCH CZUCHRA HENRYK - 2019-12-27 - Radomyśl Wielki (podkarpackie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2019-02-13 - Płońsk (mazowieckie)
- Przygotowywanie ofert handlowych,- Prowadzenie rozmów z klientami w celu prezentacji oferty firmy,- Prowadzenie obsługi klienta, wystawianie dokumentów sprzedaży (paragony, faktury).Staż w godzinach 8.00-16.00RPO
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Płock (mazowieckie)
obsługa wózka widłowego, praca w godzinach 6-14.
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Opole (opolskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej, rekrutacja pracowników, rozliczanie czasu pracy, naliczanie wynagrodzeń,zozliczanie ZUS, rozliczanie US, sprawozdawczość GUS, współpraca z APT.
BADER POLSKA Sp.z o.o. - 2016-05-10 - Nowa Sól (lubuskie)
Sporządzanie listy płac nauczycieli, administracji i obsługi wg rozdziałów i paragrafów klasyfikacji budżetowej,sporządzanie listy nagród jubileuszowych, odpraw, świadczeń urlopowych oraz dopłat do wypoczynku,prowadzenie kartotek wynagrodzeń, zasiłków pracowników oraz pożyczek mieszkaniowych,sporządzanie zaświadczeń Rp-7 oraz zaświadczeń bieżących,sporządzanie zestawień list: umów zlecenia i o dzieło oraz ryczałtów,obliczanie zasiłków chorobowych,zgłaszanie nowozatrudnionych pracowników do ZUS oraz zmian,sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS oraz ewentualnych korekt,obliczanie zasiłków chorobowych,wyliczanie i sporządzanie list dodatkowego rocznego wynagrodzenia,naliczanie podatku dochodowego od wynagrodzeń oraz PFRON i sporządzanie deklaracji w tym zakresie,dokonywanie rocznych rozliczeń podatkowych pracowników,sporządzanie przy udziale głównego księgowego sprawozdań okresowych oraz danych do planów lub korekt planów,dokonywanie wszelkich przelewów w systemie bankowości elektronicznej,inwentaryzacja,zamówienia publiczne,prowadzenie spraw związanych z ZFŚS,sporządzanie dokumentacji związanej z remontami oraz estetyką szkoły,archiwizacja dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,inne prace zlecone przez bezpośredniego przełożonego,Wymagania:Spełnienie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych, wykształcenie średnie lub wyższe,
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 4 im. Osadników Wojskowych w Świdwinie - 2020-01-22 - Świdwin (zachodniopomorskie)
Handel materiałami budowlanymi.
Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter - 2016-04-08 - Chojnice (pomorskie)
praca wg. programu stazu
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Lubaczów (podkarpackie)
Znajomość prawa budowlanego, znajomość programu 3D, 2D(auto cad), nadzór nad pracownikami budowlanymi, prowadzenie książek obiektów wielkoobszarowych
Reflex Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. - 2018-09-25 - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2019-02-26 - Grom (warmińsko-mazurskie)
Przyjmowanie zamównień od klientów; wystawianie faktur sprzedaży; organizacja wysyłek; monitorowanie stanów magazynowych.
kontakt przez PUP - 2019-05-14 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Zabrze (śląskie)
zapoznaniesię z przepisami BHP i p.poż.; zapoznanie się z obowiązującym regulaminem i organizacją pracy; zapoznanie się z programem stażu; udział w archiwizowaniu dokumentów wg spraw; współudział w rejestrowaniu dokumentów i teczek dokumentów w rejestrach, pomoc w prowadzeniu ewidencji wydanych zaświadczeń i oświadczeń; prowadzenie pod nadzorem ewidencji firm zewnętrznych i wniosków o wydanie przepustek; pomoc w wprowadzaniu dokumentów programu SI Arcus
kontakt przez PUP - 2018-07-16 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
montaż reklam, banerów, tablic, liter przestrzennych - miejce pracy teren woj. małopolskiego
TGA system Aneta Piecuch - 2017-07-28 - Gorlice (małopolskie)