REFERENT DS CZŁONKOWSKO- MIESZKANIOWYCH Toruń oferta pracy SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "KOPERNIK"
Stanowisko: REFERENT DS CZŁONKOWSKO- MIESZKANIOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie spraw członkowskich;prowadzenie spraw związanych z przekształcaniem praw do lokali;obsługa interesantów;dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji;praca w zespole.
Data publikacji: 2019-03-11
Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "KOPERNIK"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Matejki 94/96, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie spraw członkowskich;prowadzenie spraw związanych z przekształcaniem praw do lokali;obsługa interesantów;dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji;praca w zespole.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: praca w godz. 7-15, we wtorki 8-17
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS CZŁONKOWSKO- MIESZKANIOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera MS OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
dobra znajomość pakietu MS Office;umiejętność nawiązywania kontaktów w pracy z obsługą interesantów;dokładność, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista;umiejętność właściwego organizowania pracy na zajmowanym stanowisku oraz umiejętność pracy w zespole.Dodatkowe atuty:znajomość zagadnień gospodarowania nieruchomościami potwierdzona odbytymi szkoleniami ewentualnie doświadczeniem w pracy na podobnym stanowisku.
Nazwa pracodawcy: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "KOPERNIK"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Adres pracodawcy:
Matejki 94/96, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby zainteresowane prosimy o zapoznanie się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych przez Spółdzielnię Mieszkaniową KOPERNIK.Dokumenty aplikacyjne muszą zawierać:List motywacyjny;CV wraz z podpisaną klauzulą dotyczącą zgody na przetwarzanie danych osobowych (wzór poniżej);podpisane oświadczenie o zapoznaniu się ze sposobem przetwarzania danych osobowych w SM Kopernik (wzór poniżej).Dokumenty aplikacyjne w wersji papierowej należy przesłać na adres Spółdzielnia Mieszkaniowa "KOPERNIK" ul. Matejki 94/96 87-100 ToruńAplikacje przyjmujemy do dnia 15.03.2019 r. do godz. 15:00.Nadsyłanych dokumentów nie zwracamy.Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.Klauzula dotycząca zgody na przetwarzanie danych osobowych(należy załączyć do CV i podpisać)Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Spółdzielnię Mieszkaniową KOPERNIK z siedzibą w Toruniu przy ulicy Matejki 94/96, 87-100 Toruń zawartych w ofercie pracy w celach rekrutacji na stanowisko Referent ds. członkowsko-mieszkaniowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE............................................podpisDodatkowo zgadzam się na przetwarzanie przez Spółdzielnię Mieszkaniową KOPERNIK danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji............................................podpisOświadczenie o zapoznaniu się ze sposobemprzetwarzania danych osobowych w SM Kopernik(należy załączyć do dokumentów aplikacyjnych i podpisać)Oświadczam, że administrator danych osobowych poinformował mnie zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, że:administratorem danych jest Spółdzielnia Mieszkaniowa Kopernik z siedzibą w Toruniu przy ulicy Matejki 94/96, 87-100 Toruń;dane kontaktowe inspektora ochrony danych: iod (at) smkopernik.pl;celem przetwarzania danych osobowych jest przeprowadzenie procesu rekrutacji na stanowisko Referent ds. członkowsko-mieszkaniowych, a podstawą przetwarzania danych jest moja dobrowolna zgoda;mam prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, przy czym cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed cofnięciem zgody;dane osobowe będą przetwarzane aż do ewentualnego wycofania przeze mnie zgody na przetwarzanie danych w procesie rekrutacji, nie dłużej jednak niż do zakończenia rekrutacji, w której biorę udział;moje dane osobowe nie będą udostępniane innym podmiotom lub przekazywane do państw trzecich;podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne w celu przeprowadzenia rekrutacji, w której biorę udział;przysługuje mi prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego;nie jestem profilowana/y............................................podpis
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: dokumenty składać osobioście lub wysłać pocztą do 15.03 do godz. 15.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toruń
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Toruń
Ulica pracodawcy: Matejki
Numer budynku pracodawcy: 94/96
Profil działalności pracodawcy: administrowanie zasobami mieszkaniowymi
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 11.03.2019
Data dodania oferty pracy: 11.03.2019
Oferta pracy ważna do: 15.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 11.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 11.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przyjmowanie ruchu chorych z oddziałów szpitalnych, sprawdzenie kompletacji dokumentacji medycznej
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Sosnowiec (śląskie)
Zgodnie z zakresem zadań.
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Tarnów (małopolskie)
Obsługa klienta.
Fabryka Mebli BODZIO Bogdan Szewczyk Sp.J. - 2016-12-30 - Łomża (podlaskie)
Prowadzenie czynności kontrolnych w zakresie zgodności realizacji inwestycji z przepisami prawa budowlanego.Przygotowywanie projektów decyzji i postanowień.
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
jw.
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty - Ursynów m.st. Warszawa - 2016-07-27 - Warszawa (mazowieckie)
Wg programu stażuFP
kontakt przez PUP - 2018-11-26 - Dobiegniew (lubuskie)
Wystawianie faktur, prowadzenie ewidencji dokumentów obrotu magazynowego, obsługa urządzeń biurowych, znajomość obsługi programu exel. Zatrudnienie od zaraz. miejsce wykonywania pracy - Śmiłowo. System podstawowy, praca w godz. 07.00-15.00. Pracodawca gwarantuje autokar zakładowy.
Zakład Rolniczo-Przemysłowy "Farmutil HS" Spółka Akcyjna - 2018-11-07 - Śmiłowo (wielkopolskie)
opieka nad dziećmi w przedszkolu
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Klęczany (małopolskie)
monter podzespołów samochodowych
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Przyjmowanie zamówień, wysyłka części zamiennych. Wystawianie faktur.
P.P.H. KOSTRZEWA Sp. Jawna - 2016-07-27 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta, sporządzanie ofert, wycen, przyjmowanie zamówień
HAROMA s.c. Agnieszka Karwacka, Maciej Roguszczak - 2018-03-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa Sekretariatu
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Piła (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego firmy, obsługa centrali telefonicznej, wprowadzanie faktur do systemu księgowego FS, obsługa poczty i przesyłek kurierskich, drobne prace sekretarskie
LAFARGE POLSKA S.A. - 2017-01-13 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie rejestrów, archiwizacja dokumentów
AJG Systemy Bezpieczeństwa Sp. z o.o. - 2016-02-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-10-03 - Radom (mazowieckie)
Praca na stanowisko Pedagoga - Logopedy w Szkole Podstawowej - klasy 1-6 (0,5 etatu pedagoga, 0,5 etatu logopedy)
Zespół Szkół Szkoła Podstawowa w Cekcynie - 2018-01-16 - Cekcyn (kujawsko-pomorskie)
Sprawdzanie dokumentów księgowych, wystawianie rachunków i faktur, ewidencja wyciągów bankowych, prowadzenie rejestrów dochodów i wydatków, współpraca z biurem rachunkowym.
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Skorochów (opolskie)
Odbiór i wysyłanie, przechowywanie. ewidencjonowanie oraz przekazywanie wszelkiej dokumentacji projektowej tj.jakościowej i technicznej oraz formalno-prawnej i handlowej, realizowanie innych zadań zleconych przez kierownika projektu i branzowego koordynatora
ELBIS Sp. z o.o. - 2017-11-30 - Opole (opolskie)
- obsługa giełd transportowych,- nawiązywanie i utrzymanie kontaktu z kontrahentami,- współpraca z pracownikami działu i międzydziałowa,- organizacja dokumentów- mile widziana znajomość min. jednego z języków obcych: niemiecki, angielski, rosyjski, turecki, hszpański (poziom podstawowy)
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Poznań (wielkopolskie)
codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych,szkolnych, korytarzy , toalet.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 5 w Brzegu - 2018-05-10 - Brzeg (opolskie)
rozliczanie i prowadzenie ewidencji dotyczących świadczonych usług i sprzedawanych towarów, sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości, przygotowanie i prowadzenie pełnej dokumentacji związanej ze świadczonymi usługami i sprzedażą towaru, odbiór i nadwanie korespondencji, prowadzenie rejestru korespondencji
Glob-Terminal Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-12-07 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
Analiza zgodności funkcjonujących procedur i przepisów wewnętrznych w świetle obowiązujacych regulacji prawnych, sporządzanie sprawozdań z wykonanych dzialań, prowadzenie dokumentacji kontrolnej i pokontrolnej.Data rozpoczęcie zatrudnienia: listopad/grudzień 2018r.
LASKOMEX PPHU - 2018-09-26 - Łódź (łódzkie)
przygotowywanie dokumentów, tworzenie aktOferta stażu przeznaczona dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Puck po 30 r.ż.
kontakt przez PUP - 2017-10-05 - Puck (pomorskie)
montaż ścian i sufitów z płyt kart-gips, szpachlowanie
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Ruda Śląska (śląskie)
Praca biurowa
Komornik Sądowy przy Sądzie Rejonowym w Międzyrzeczu - 2018-10-02 - Międzyrzecz (lubuskie)
pomoc w przyjmowaniu wniosków i ustalaniu prawa do świadczeń rodzinnych i świadczenia wychowawczego, pomoc przy opracowywaniu wniosków pod względem merytorycznym, pomoc w prowadzeniu dokumentacji zasiłków rodzinnych, świadczenia wychowawczego i przysługujących dodatków oraz świadczeń opiekuńczych, pomoc przy prowadzeniu dokumentacji wypłat przyznanych świadczeń, pomoc przy prowadzeniu sprawozdawczości w zakresie świadczeń rodzinnych i świadczenia wychowawczego
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Rawicz (wielkopolskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie: średnie; obsługa komputera; zakres obowiązków: wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego, przyg. korespondencji, tworzenie tabel i zestawień; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2019-01-17 - Gliwice (śląskie)
prace gospodarcze na terenie firmy, prace fizyczne(pracodawca zapewnia transport z Piotrkowa Trybunalskiego)
Autotrans "Nina' Grzegorz Nawrocki - 2017-10-16 - Szydłów-Kolonia (łódzkie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań organizacyjnych, finansowych i logistycznych wydziału..Ważniejsze zadania: prowadzenie spraw kancelaryjnych wydziału; prowadzenie elektronicznego systemu obiegu dokumentów; prowadzenie ewidencji pracy wydziału; archiwizowanie dokumentacji wydziału; prowadzenie ewidencji umów i porozumień oraz ich rozliczanie; współdziałanie z KMPSP w Słupsku w zakresie realizacji ich budżetu oraz rozliczania zawartych umów; prowadzenie ewidencji i spraw w zakresie prowadzonych kontroli; prowadzenie budżetu wydziału; prowadzenie spraw inwestycyjnych; zaopatrywanie wydziału w niezbędne druki, sprzęt, wyposażenie oraz materiały piśmienne, prowadzenie właściwej gospodarki w tym zakresie; udział w rozwinięciu i zabezpieczaniu elementów logistycznych w przypadku sytuacji kryzysowych, wprowadzanie stanów nadzwyczajnych oraz osiąganie stanów gotowości obronnej państwa; prowadzenie ewidencji zgromadzeń na terenie miasta, przyjmowanie zawiadomień w tym zakresie; sporządzanie sprawozdań z programów bezpieczeństwa realizowanych na terenie miasta; obsługa administracyjna Komisji Bezpieczeństwa i Porządku miasta Słupska; współpraca z organizacjami porządkowymi; prowadzenie spraw związanych z udzielaniem informacji publicznej; przygotowywanie ofert i zapytań w ramach zamówień publicznych; udział w opracowywaniu analiz, statystyk, opracowań i zestawień; współdziałanie z Wydziałami Urzędu Miejskiego i samodzielnymi stanowiskami, Komisją Porządku Publicznego i Planowania Przestrzennego Rady Miejskiej w Słupsku, służbami i inspekcjami, jednostkami organizacyjnymi oraz innymi instytucjami i przedsiębiorstwami miasta a także Siłami Zbrojnymi.IV. Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-11-28 - Słupsk (pomorskie)