REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Miedźno oferta pracy Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" w Miedźnie
Stanowisko: REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Księgowanie faktur, uzgadnianie raportów, prowadzenie kadr.
Data publikacji: 2016-01-27
Lokalizacja: Miedźno (śląskie)
Pracodawca: Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" w Miedźnie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Częstochowska 30, 42-120 Miedźno, powiat: kłobucki, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Księgowanie faktur, uzgadnianie raportów, prowadzenie kadr.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Miedźno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kłobucki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Miedźno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2016
Data zakończenia pracy: 30.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera Word, Excel
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy:
Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" w Miedźnie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kłobucku
Adres pracodawcy:
Częstochowska 30, 42-120 Miedźno, powiat: kłobucki, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: kłobucki
Gmina pracodawcy: Miedźno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Miedźno
Ulica pracodawcy: Częstochowska
Numer budynku pracodawcy: 30
Profil działalności pracodawcy: Gminna Spółdzielnia
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kłobucku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 27.01.2016
Oferta pracy ważna do: 26.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 27.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 27.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sporządzanie ofert, obsługa klientów, udział w targach branżowych
WEREMCZUK FMR SP. Z O.O. - 2016-06-08 - Niedrzwica Duża (lubelskie)
kompleksowa obsługa sekretariatu jednostki
ARESZT ŚLEDCZY W ZIELONEJ GÓRZE - 2016-01-22 - Zielona Góra (lubuskie)
- Sprzedaż art. spożywczych i alkoholowych w sklepie ŻABKA.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca zmianowa w godzinach: 6:00-14:30, 14:30-23:00 + soboty, niedziele - według grafiku. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w handlu, ale niekoniecznie -> zleceniodawca zapewnia przyuczenie. Wymagana Książeczka sanepidu (może być nieaktualna) lub gotowość do jej wyrobienia ---> Książeczka sanepidu będzie wymagana podczas podjęcia pracy (koszty jej wyrobienia ponosi osoba podejmująca pracę). Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (12:00-20:00) (Tel. 662-115-353) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Hetmańska 18, 40-560 Katowic).
PHU "MARGO" Małgorzata Gwadera - 2017-09-22 - Katowice (śląskie)
Udział w przeglądach budowlanych nadzór nad eksploatacją i remontami zasobów mieszkaniowych, rozliczanie, odczytywanie mediów
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa w Mielcu - 2016-09-09 - Mielec (podkarpackie)
zgodnie z harmonogramem
kontakt przez PUP - 2018-06-15 - Szczytna (dolnośląskie)
- przygotowanie produktu do produkcji;- obsługa maszyn do szycia;- prowadzenie procesu produkcji.
PACK SYSTEM M.PIWOWAR SPÓŁKA JAWNA - 2018-03-09 - Ropczyce (podkarpackie)
obsługa klientów w zakresie wydawania i przyjowania wniosków i dokumentów oraz udzielanie informacji, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie sekretariatu
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Sosnowiec (śląskie)
Praca administracyjno biurowa; tworzenie kartotek, sporządzanie pism i niezbędnej korespondencji; bieżąca dokumentacja klientów, monitoring teczek osobowych zawierających niezbędną dokumentację; współpraca z pozostałymi komórkami MOPS Będzin; prowadzenie rejestrów i baz danych w formmie elektronicznej i papierowej; ścisła współpraca z koordynatorem Klubu Integracji Społecznej.
kontakt przez PUP - 2019-01-04 - Będzin (śląskie)
Rejestrowanie danych w systemach informatycznych. Rozliczanie agentów.
Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych Oddział w Grudziądzu - 2019-06-11 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
1. Szkolenie BHP i p.poż2. Przygotowywanie dokumentów księgowych do oceny formalno-rachunkowej3. Archiwizacja dokumentacji księgowej4. Podmiotowe segregowanie dokunetacji księgowej5. Przygotowywanie korespondencji do wysłyłki6. Wykonywanie innych prac zleconych przez bezpośredniego przełozonego
kontakt przez PUP - 2019-08-23 - Parczew (lubelskie)
- Wprowadzanie zamówień do systemu- Nadzór nad procesem wysyłek towaru- Awizacja dostaw- Kontakt z klientem
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2017-11-10 - Iława (warmińsko-mazurskie)
1. Obsługa beneficjenta. 2. Rejestracja dokumentów.3. Wprowadzanie danych do systemu.4. Obsługa kancelarii.5. Segregowanie i układaniedokumentów.6. Obsługa urządzeń biurowych.7. Wykonywanie zadań zleconych przez kierownika.
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Łęczyca (łódzkie)
praca jako zbrojarz
DROMOSTTOR s.c. Paweł Chapiński i Ireneusz Chapiński - 2017-08-01 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
.
kontakt przez PUP - 2019-07-29 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Technik prac biurowych
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Leżajsk (podkarpackie)
nauka obsługi centrali telefonicznej, wykonywanie prac biurowych
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Kwidzyn (pomorskie)
wykonywanie masaży
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Sztum (pomorskie)
prowadzenie zajęć dydaktycznych, organizowanie czasu wolnego dzieciom , opieka nad dziećmi 3 -4 letnimi
kontakt przez PUP - 2018-12-12 - Radom (mazowieckie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Grajewo (podlaskie)
prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Lelkowo (warmińsko-mazurskie)
tworzenie i sprzedaż ofert turystycznych, kontakt z klientem, pozyskiwanie klientów, dbanie o stanowisko pracy
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Tarnów (małopolskie)
zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Tczew (pomorskie)
- prowadzenie spraw biurowo-kancelaryjnych;- przygotowywanie pism;- wstępna obsługa petentów;- obsługa urządzeń biurowych;- współdziałanie z dyrektorami placówek oświatowych;- realizacja zadań w zakresie pomocy materialnej;- prowadzenie dziennika korespondencji
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Zblewo (pomorskie)
produkcja pieczywa oraz galanterii piekarskiej
PPU-H Piekarnia "L&J"Leszek Kawa & Jerzy Cieślak - 2017-04-21 - Karlino (zachodniopomorskie)
brakowanie dokumentów
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE GMINY KONSTANTYNÓW SP. Z O.O. - 2017-01-17 - Konstantynów Łódzki (łódzkie)
Nauczanie fizyki w klasach 7 i 8
Szkoła Podstawowa w Dzierążni - 2019-07-16 - Dzierążnia (świętokrzyskie)
Praca jako piekarz. Możliwość przyuczenia do zawodu. Możliwość zamieszkania na miejscu. Szczegóły do ustalenia z pracodawcą.Wymagana książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych, chęci do pracy.
Cukiernia- Piekarnia Adam Markiewka - 2019-12-04 - Racibórz (śląskie)
1. Segregowanie dokumentów wpływających do urzędu.2. Wstępna weryfikacja wpływających deklaracji.3. Tworzenie paczek z deklaracjami.4. Sprawdzanie poprawności formalnej zeznań/deklaracji wpływających do urzędu wraz z weryfikacją danych identyfikacyjnych.5. Rozdzielanie deklaracji na zwroty i wypłaty.6. Przygotowywanie dokumentacji do zarchiwizowania.7. Tworzenie spisów archiwalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami.8. Przygotowywanie korespondencji do wysyłki.9. Wprowadzanie danych podstawowych i szczegółowych z deklaracji i innych dokumentów do systemów informatycznych, będących w wykorzystaniu Urzędu.10. Otwieranie i sprawdzanie ilościowe korespondencji wpływającej do tut. urzędu.11. Nadawanie numerów systemowych na deklaracjach w aplikacjach informatycznych urzędu.
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Kartuzy (pomorskie)
- Centrum Dziedzictwa Przyrody Górnego Śląska, ul. Graniczna 29, 40-017 Katowice ogłasza konkurs na stanowisko Referent. ds. informacji przyrodniczej (Konkurs: Nr 1/2018). - Zakres obowiązków: organizuje, koordynuje i prowadzi komputerowe bazy danych o przyrodzie województwa śląskiego, w szczególności bazę danych w portalu dziedzinowym Przyroda Otwartego Regionalnego Systemu Informacji Przestrzennej (bazę BioGeo-Silesia ORSIP), co obejmuje w szczególności pozyskiwanie i wprowadzanie rekordów, edycję, synchronizację i replikację bazy,spółpracuje z innymi jednostkami w zakresie rozwiązań technicznych bazy BioGeo Silesia. Pozyskuje przyrodnicze dane w terenie (prowadzi inwentaryzacje, waloryzacje). Opracowuje opinie, ekspertyzy, prognozy i raporty, udziela informacji i konsultacji z zakresu swojej specjalności. Opracowuje, na podstawie prowadzonych baz, dane do udostępnienia w trybie wnioskowym informacji o środowisku. Popularyzuje i promuje portal dziedzinowy Przyroda jako część Otwartego Regionalnego Systemu Informacji Przestrzennej.- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony do 31.12.2020. Pierwsza umowa na okres 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00.Określenie wymagań niezbędnych związanych ze stanowiskiem pracy: 1) wykształcenie kierunkowe (biologia, ochrona środowiska, leśnictwo lub pokrewne)2) umiejętność obsługi komputera i oprogramowania MS Office (dobra znajomość MS Office Excel),3) umiejętność obsługi oprogramowania GIS-owego (preferowana znajomość ArcGIS),4) zdolność do wykonywania pracy na danym stanowisku,5) umiejętność obsługi urządzeń biurowych,6) znajomość języka angielskiego (poziom średniozaawansowany lub wyższy).Wymagania dodatkowe:1) podstawowa wiedza z zakresu relacyjnych baz danych,2) podstawowa znajomość SQL.
CENTRUM DZIEDZICTWA PRZYRODY GÓRNEGO ŚLĄSKA - 2018-10-26 - Katowice (śląskie)
wykształcenie mile widziane wyższe, administracja, zarządzanie, doświadczenie min. 1 rok na podobnym stanowisku, obsługa MS Office, urządzeń biurowych, mile widziany j.ukraiński.- bieżąca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi,- obsługa dokumentacji kadrowo -płacowej oraz sporządzanie specyfikacji dokumentów,- raportowanie danych,
Sanpro Interim BPO Sp. z o.o S.K. - 2017-01-30 - Krotoszyn (wielkopolskie)