REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH Kwidzyn oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ "PEC" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: 2 800 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: prace biurowe, prowadzenie sekretariatu
Data publikacji: 2020-05-15
Lokalizacja: Kwidzyn (pomorskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ "PEC" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:SŁONECZNA 1, 82-500 Kwidzyn, powiat: kwidzyński, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: prace biurowe, prowadzenie sekretariatu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 800 - 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kwidzyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kwidzyński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2207
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kwidzyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 800 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaPozadane_jezykiSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: komunikatywność
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ "PEC" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 5810007628
danePracodawcy_regon: 170161027
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kwidzynie
Adres pracodawcy:
SŁONECZNA 1, 82-500 Kwidzyn, powiat: kwidzyński, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CVhttp://peckwidzyn.pl/category/ogloszenia
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: kwidzyński
danePracodawcy_kodPowiatu: 2207
Gmina pracodawcy: Kwidzyn
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Kwidzyn
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0932790
Adres strony pracodawcy: http://www.peckwidzyn.pl
Ulica pracodawcy: SŁONECZNA
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy:
Wytwarzanie i zaopatrywanie w parę wodną, gorącą wodę.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kwidzynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 15.05.2020
Oferta pracy ważna do: 29.05.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 15.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 15.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?630bbc7540a1ad1b8a0ff2e32335db85
Podobne oferty pracy
zapoznanie się ze schematami organizacyjnymi instytucji państwowej, przepisami i atami prawnymi,regulującymi prace w ARiMR,pomoc stażysty w wykonywaniu zadań związanych z archiwizacja dokumentów w Biurze Powiatowym, przyjmowanie i rozdział korespondencji na odpowiednie komórki organizacyjne, obsługa komputera, kserokopiarki, drukarki, skanera, faxu,odbieranie telefonu i przekazywanie informacji dzwoniącym,kierowanie interesantów do właścicwej komórki
kontakt przez PUP - 2019-03-26 - Leszno (wielkopolskie)
transport krajowy i międzynarodowywykształcenie bez znaczeniaprawo jazdy kat. C+Euprawnienia na przewóz rzeczydoświadczenie mile widziane
PTHU JUS-TRANS Justyna Nowicka - 2016-04-25 - Gorzyce Wielkie (wielkopolskie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2019-02-04 - Łęczyca (łódzkie)
Do głównych obowiązków pracownika będzie należała mailowa oraz telefoniczna obsługa klientów exportowych. Wymagania znajomość j. rosyjskiego. Wynagrodzenie + premia. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na e-mail: rekrutacja (at) classen.com.pl w tytule e-maila prosimy wpisać nazwę stanowiska. Nadesłanych dokumentów Firma nie zwraca, skontaktuje się tylko z wybranymi kandydatami. W ofercie należy zamieścić zapis: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn.29.08.97r. o ochronie danych osobowych, Dz.U. nr 133, poz.883)".
CLASSEN-POL SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-04 - Zwonowice (śląskie)
Wymagania: wykształcenie średnie, doświadczenie mile widziane, prawo jazdy kat B.Zakres obowiązków: branża rolnicza:1. przyjmowanie, wydawanie towarów,2. prowadzenie dokumentacji, 3. wystawianie faktur, 4. obsługa komputerapraca Obiekt Nowa Wieś
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-PROMOCYJNE "AGRO-EFEKT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-18 - Nowa Wieś (wielkopolskie)
otwieranie zlecen produkcyjnych, wydruk i sortowanie kart identyfikacji oraz APU, drukowanie zlecen produkcyjnych, kontrola materiałowa dla planów produkcyjnych, raportowanie na potrzeby działu planowaniawykonywanie innych zadań przekazywanych przez przełożonego
BORYSZEW SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Organizacja kursów zawodowych
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2019-04-16 - Zabrze (śląskie)
mycie i czyszczenie aut
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Moszczanka (lubelskie)
- sporządzanie umów cywilno-prawnych i obliczanie wynagrodzenia;- składanie raportów do ZUS;- rozliczanie dotacji.
Towarzystwo Społeczno-Kulturalne Niemców Województwa Śląskiego w Raciborzu - 2017-03-15 - Racibórz (śląskie)
,
kontakt przez PUP - 2020-02-20 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
pomoc w pracach biurowych, sporządzanie pism
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Bytom (śląskie)
obróbka wykańczająca odkuwki na szlifierkach pasowych i frezarkach pneumatycznych ręcznych.
Moj S.A Oddział Kuźnia "Osowiec" - 2019-05-08 - Osowiec (opolskie)
Min. 1-roczny staż pracy.Możliwość pracy w wymiarze pełnego lub 1/2 etatu.
Michalina Dudziak Salon Fryzjerski Damsko-Męski Michalina - 2019-02-22 - Racibórz (śląskie)
wprowadzanie danych z deklaracji i zeznań do systemów informatycznych; rejestracja i wysyłanie korespondencji; odnotowywanie zwrotnych potwierdzeń odbioru; archiwizowanie akt; obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Pruszków (mazowieckie)
- obsługa programu księgowego TAX-PRO- znajomość rozporządzenia dot. podatku od przychodów ewidencjonowanych, zasady opodatkowania- znajomość ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych i progi podatkowe- zasady prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów - deklaracje PIT, VAT
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Leszno (wielkopolskie)
kompletowanie wykazów godzin ponadwymiarowych, godzin doraźnych zastępstw, dodatków za trudne warunki oraz ich obliczanie, pomoc przy sporządzaniu list wypłat dla nauczycieli i pracowników obsługi, uzgadnianie kart podatkowych, zakładanie teczek akt osobowych nowo przyjętych pracowników, aktualizacja kartotek akt osobowych po założeniu akt dla pracowników, kompletowanie dokumentów w teczkach akt osobowych, prowadzenie rejestru zwolnień lekarskich ZUS ZLA, segregowanie dokumentów do archiwum, pakowanie w kartony oraz ich opisywanie, tworzenie zestawień danych i tabel w programie Exel, obsługa urządzeń i sprzętu biurowego, adresowanie korespondencji i jej wysyłka
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Skrzyszów (małopolskie)
Wykonywanie typowych prac kancelaryjnych i biurowych według zaisniałych potrzeb, przyjmowanie i rozdzielanie korespondencji, rejestrowanie pism przychodzących i wychodzących, przepisywanie korespondencji, wysyłanie korespondencji, prowadzenie jednolitego rejestru akt rzeczowych.Wykonywanie wszelkich prac związanych z prowadzeniem ewidencji uczniów, Terminowe sporządzanie elektronicznych wykazów uczniów dla potrzeb organu nadzorującego i prowadzącego. Prowadzenie ksiąg absolwentów, prowadzenie ksiąg uczniowskich oraz dokumentacji związanej z rekrutacją do Szkoły.Terminowe wykonywanie zadań wynikających z potrzeby zapewnienia prawidłowego funkcjonowania szkoły.Prowadzenie inwentaryzacji majątku szkoły.Sporządzanie sprawozdań uczniowskich GUS, SIO.Prowadzenie archiwum.Zabezpieczenie i przechowywanie pieczęci urzędowych.Obsługa interesantów, udzielanie informacji.Obsługa poczty mailowej.Prowadzenie ewidencji delegacji służbowych.Przygotowywanie projektu pism na zlecenie Dyrektora.Wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Szkoły.
PAŃSTWOWA SZKOŁA MUZYCZNA I i II STOPNIA IM. HENRYKA WIENIAWSKIEGO - 2016-01-05 - Żagań (lubuskie)
kierownie pojazdem ciężarowym na terenie unii Europejskiej, nadzór nad załadunkiem i rozładunkiem
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Dęblin (lubelskie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2018-10-05 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Referent
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
obsługa klienta, sprzedaż, utrzymywanie trwałych relacji handlowych, pozyskiwanie klienta; praca w godzinach od 07:30 do 15:30
PRZEDSIĘBIORSTWO TECHNICZNO-HANDLOWE "CHEMLAND" ZBIGNIEW BARTCZAK - 2019-11-12 - Stargard (zachodniopomorskie)
Wykonywanie prac interwencyjnych związanych z funkcjonowaniem działu, obsługa interesantów - udzielanie informacji, analiza poprawności składanych wniosków, obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2020-02-10 - Siedlce (mazowieckie)
Praca w dziale logistyki i zakupów.
DROSED SA - 2016-02-16 - Siedlce (mazowieckie)
a)przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,b)wprowadzanie danych do programu komputerowego,c)prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d)analizowanie pod względem merytorycznym treści wniosków oraz załączonej do nich dokumentacji o przyznanie świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,e)przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,f)współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,g)przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych, h)sporządzanie sprawozdań,i)wyjaśnianie okoliczności budzących wątpliwości, mogących mieć wpływ na prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,j)prowadzenie postępowań w sprawie ustalenia nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,k)prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń; sporządzanie list wypłat,tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2017-01-13 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Wystawianiedokumentów sprzedażowych, przyjmowanie dostaw, przyjmowanie zamówień.
United Beverages S.A. ODDZIAŁ W WIELGOLESIE DUCHNOWSKIM - 2017-04-03 - Wielgolas Duchnowski (mazowieckie)
Zgodnie z umową.
BATISTA Sp. z o.o. - Spółka Komandytowa - 2016-11-09 - Czarna Sędziszowska (podkarpackie)
- prowadzenie rekrutacji pracowników- przestrzeganie zasad przetwarzania danych osobowych- prowadzenie rozmów telefonicznych- obsługa dokumentacji administracyjno - biurowej- obsługa Microsoft Office- obsługa aplikacji do HR- zbieranie zapotrzebowania na pracę- przygotowywanie oraz publikowanie ofert pracy- monitorowanie ogłoszeń- prowadzenie korespondencji z potencjalnymi pracownikami- obsługa formularzy zgłoszeniowych
kontakt przez PUP - 2019-05-17 - Gogolin (opolskie)
wystawianie ulgi PFRON
KANCELARIA KSIĘGOWO-FINANSOWA ACCOUNT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
,
kontakt przez PUP - 2020-07-03 - Ełk (warmińsko-mazurskie)