REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH Kraków oferta pracy Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego
Stanowisko: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: 24. Ogólny zakres obowiązków:I.Zapewnienie prawidłowej i kulturalnej obsługi petentów w sekretariacie uczniowskim:1.Przyjmowanie dokumentów kandydatów do szkół dla dorosłych oraz ich ewidencjonowanie.2.Przygotowanie dokumentacji słuchaczy szkół dla dorosłych przystępujących do egzaminów semestralnych, poprawkowych, dojrzałości.3.Przygotowanie dokumentacji szkół dla dorosłych do zakończenia roku szkolnegoa/ przygotowanie protokołów egzaminacyjnychb/ wydawanie druków arkuszy ocen4.Wypisywanie legitymacji oraz identyfikatorów dla słuchaczy szkół dla dorosłych.5.Wypisywanie zaświadczeń dla słuchaczy szkół dla dorosłych.6.Prowadzenie bieżącej korespondencji w zakresie szkół dla dorosłych.7.Prowadzenie listy słuchaczy i ich kontrola z dziennikami.8.Sporządzanie odpisów arkuszy ocen9.Przyjmowanie i wydawanie dokumentów słuchaczy szkół dla dorosłych.10.Sporządzanie sprawozdań SIO w zakresie szkół dla dorosłych.11.Prowadzenie pełnej działalności informacyjnej w zakresie funkcjonowania szkół dla dorosłych /gabloty itp./II. przygotowywanie i przepisywanie pism zleconych przez Dyrektora III.przyjmowanie rozmów telefonicznychIV.odbieranie i wysyłanie poczty drogą elektronicznąV.obsługa portali związanych z działalnością placówkiVI.obsługa urządzeń biurowychVII.prowadzenie księgi doręczeń korespondencyjnych oraz prowadzenie dziennika podawczego
Data publikacji: 2020-09-21
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szkolne 21, 31-977 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
24. Ogólny zakres obowiązków:I.Zapewnienie prawidłowej i kulturalnej obsługi petentów w sekretariacie uczniowskim:1.Przyjmowanie dokumentów kandydatów do szkół dla dorosłych oraz ich ewidencjonowanie.2.Przygotowanie dokumentacji słuchaczy szkół dla dorosłych przystępujących do egzaminów semestralnych, poprawkowych, dojrzałości.3.Przygotowanie dokumentacji szkół dla dorosłych do zakończenia roku szkolnegoa/ przygotowanie protokołów egzaminacyjnychb/ wydawanie druków arkuszy ocen4.Wypisywanie legitymacji oraz identyfikatorów dla słuchaczy szkół dla dorosłych.5.Wypisywanie zaświadczeń dla słuchaczy szkół dla dorosłych.6.Prowadzenie bieżącej korespondencji w zakresie szkół dla dorosłych.7.Prowadzenie listy słuchaczy i ich kontrola z dziennikami.8.Sporządzanie odpisów arkuszy ocen9.Przyjmowanie i wydawanie dokumentów słuchaczy szkół dla dorosłych.10.Sporządzanie sprawozdań SIO w zakresie szkół dla dorosłych.11.Prowadzenie pełnej działalności informacyjnej w zakresie funkcjonowania szkół dla dorosłych /gabloty itp./II. przygotowywanie i przepisywanie pism zleconych przez Dyrektora III.przyjmowanie rozmów telefonicznychIV.odbieranie i wysyłanie poczty drogą elektronicznąV.obsługa portali związanych z działalnością placówkiVI.obsługa urządzeń biurowychVII.prowadzenie księgi doręczeń korespondencyjnych oraz prowadzenie dziennika podawczego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|5
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1261
Data rozpoczęcia pracy: 15.10.2020
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
obywatelstwo polskie, nieposzlakowana opinia-znajomość zagadnień prawa oświatowego,-znajomość obsługi komputera oraz innych urządzeń biurowych (np. fax, ksero)-umiejętność korzystania z Internetu-znajomość Statutu Centrum-znajomość struktury szkoły
danePracodawcy_nip: 6783181161
danePracodawcy_regon: 384071614
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
danePracodawcy_kodPowiatu: 1261
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0950463
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|334390
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 21.09.2020
Oferta pracy ważna do: 21.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 21.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 21.09.2020
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a1bb6e9c9b2b0ed5d198e10b77f2de6f
Podobne oferty pracy
praca na stanowisku referenta
kontakt przez PUP - 2019-02-05 - Głogów (dolnośląskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2018-11-06 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
referent ds. biurowych
kontakt przez PUP - 2015-10-21 - Leśna (dolnośląskie)
prowadzenie negocjacji z dostawcami i odbiorcami towarów i usług z Chin lub Wietnamu, przygotowywanie oraz zawieranie umów handlowych
kontakt przez PUP - 2017-12-29 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
prowadzenie rejestrów spraw, kompletowanie dokumentów (staż w ZUS, w Piotrkowie Trybunalskim, dla osób zarejestrowanych w PUP)
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
SZYCIE PODUSZEK
FIRMA "SZMIDT I SYN" KAROL SZMIDT - 2017-03-20 - Biskupie (wielkopolskie)
Klejenie pudełek i kartonu. Kontrolowanie jakości dostarczonych materiałów i kontrolowanie jakości wykonywanej pracy. Organizowanie stanowiska pracy introligatora zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej, ochrony środowiska.Miejsce pracy: ul. Stanisławowska 77, 54-611 WrocławForma umowy: umowa o pracę na czas określony tj: 3 lata, praca w godz 8-16 (praca na 1/2 etatu) Oferta w sali: H
kontakt przez PUP - 2020-07-29 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie spraw osobowych pracowników oraz spraw socjalnych, wykonywanie czynności administracyjnych związanych z przyjęciem i zwolnieniem z pracy oraz w czasie trwania stosunku pracy pracowników, zgodnie z aktualnym stanem wiedzy, dostępnymi materiałami i środkami oraz przepisami prawa pracy, w tym m.in.: prowadzenie rejestru pracowników przyjętych i zwolnionych, oraz ewidencji nieobecności, obsługa programu komputerowego „Zasoby Ludzkie” oraz biurka elektronicznego, terminowe zgłaszanie pracowników medycznych przyjętych i zwolnionych do Narodowego Funduszu Zdrowia w Portalu Świadczeniodawcy, archiwizowanie i zabezpieczenie dokumentacji pracowniczej, opracowywanie druków sprawozdawczości kadrowej, korespondencja z pracownikami,współpraca z instytucjami zewnętrznymi. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-14.35 od poniedziałku do piątku w Jaworzu.
BESKIDZKI ZESPÓŁ LECZNICZO-REHABILITACYJNY SZPITAL OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ W JAWORZU - 2017-05-08 - Jaworze (śląskie)
przyjmowanie wniosków, kompletowanie dokumentaji, prowadzenie rejestru oraz przygotowanie umów o zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków, a także udzielanie informacji w zakresie zawieranych umów
CHORZOWSKO-ŚWIĘTOCHŁOWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-07-20 - Chorzów (śląskie)
pakowanie i składowanie towarów, konfekcjonowanie towarów, monitoring składowanych towarów, przygotowanie towarów do wysyłki zgodnie ze specyfikacją, obsługa zamówień, praca przy linii produkcyjnej w zakładzie pakowania jaj i w zakładzie pasteryzacji, prace porządkowe, praca od poniedziałku do soboty w systemie zmianowym w godz. 6-14, 10-18, 14-22, 22-6
FERMA OLDAR ALEKSANDRA DĘBSKA - 2016-09-26 - Sokołów (mazowieckie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie : średnie; obsługa komputera; ks.sanepidu; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu:Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Gliwice (śląskie)
Zapoznanie z przepisami BHP, przepisami p/pożarowymi oraz obowiązuj ącym regulaminen pracy. Zapoznanie z ustawą o ubezpieczeniu społecznym rolników oraz ustawą o ubezpieczeniu zdrowotnym.Opracowanie wyciągów bankowych.
kontakt przez PUP - 2020-01-13 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
rozwinięcie rynku odbiorców (maszyny rolnicze) na powierzonym terenie, aktywne pozyskiwanie klienów, dbanie o długofalowe relacje z istniejącymi klientami, koordynowanie procesu sprzedażowego oraz posprzedażowego, przygotowywanie i prezentowanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji z klientami, wizyty handlowe u klientów, budowanie pozytywnego wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Niałek Wielki (wielkopolskie)
Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe.
kontakt przez PUP - 2018-10-04 - Rybnik (śląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:- obsługa kancelaryjna placówki, - przyjmowanie i rejestrowanie dokumentacji wpływającej i wychodzącej, - dokonywanie zmian adresowych w systemach informatycznych, - obsługa stanowiska informacji, - prowadzenie rejestru spraw, - przewóz korespondencji z placówki do oddziału regionalnego. Warunki pracy: Praca administracyjno - biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, użytkowanie sprzętu biurowego ( komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Budynek, w którym będzie wykonywana praca nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek dwukondygnacyjny - brak windy.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2019-06-25 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
PRACOWNIK WINDYKACJI TERENOWEJ-BEZPOŚREDNIA WINDYKACJA TERENOWA-NEGOCJACJE SPŁATY-EFEKTYWNOŚĆ -TERMINOWOŚĆ
PROFI CREDIT POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-10-26 - Dębica (podkarpackie)
Podstawowe zadania:-obsługa klientów-indywidualne przygotowywanie ofert wakacyjnych oraz ich sprzedaż-prowadzenie korespondencji w języku polskim i angielskim-współpraca z kontrahentami na całym świecie
KONSORCJUM POLSKICH BIUR PODRÓŻY SP. Z O.O. - 2017-11-27 - Łódź (łódzkie)
1) prowadzenie postępowań w sprawach sprzedaży lokali mieszkalnych,2) prowadzenie postępowań w sprawach sprzedaży lub przekazywania gruntów w trybie bezprzetargowym na rzecz wspólnot mieszkaniowych,3) prowadzenie postępowań w sprawach o rozwiązywanie i wygaszanie umów użytkowania wieczystego;4) prowadzenie postępowań w sprawach ustalenia opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego oraz sporządzanie przypisów należności z tytułu użytkowania wieczystego, w tym aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego gruntów;5) prowadzenie postępowań dot. wnioskowania o sporządzanie inwentaryzacji przedsprzedażnych dla nieruchomości kubaturowych;6) prowadzenie postępowań w sprawach zamiany nieruchomości zabudowanych;7) prowadzenie postępowań dot. obciążania nieruchomości służebnościami;8) regulowanie stanu prawnego nieruchomości komunalnych w księgach wieczystych.
Urząd Miasta - 2017-02-24 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie dikumentacji związanej z gospodarką odpadami.
Zakład Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. Bartoszyce - 2018-04-11 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
Praca w Wojskowej Pracowni Psychologicznej w CzerwieńskuProwadzenie badań psychologicznych z zakresu psychologii transportu i medycyny pracy oraz wspomaganie kierownika pracowni w wykonywaniu prac wynikających z uaktualniajacych się potrzeb jednostki organizacyjnej
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 1517 - 2016-08-19 - Czerwieńsk (lubuskie)
Brak danych
NOW INSTAL Mariusz Nowicki - 2016-11-03 - Śliwniki (wielkopolskie)
sprawdzanie faktur pod względem formalnym i rachunkowym, księgowanie faktur, list płac, dowodów wewnętrznych, sprawdzanie księgowości z wydrukami systemowymi, obliczanie zobowiązań podatkowych, wypisywanie przelewów na zobowiązania podatkowe, sporządzanie list płac, sporządzanie deklaracji ZUS
kontakt przez PUP - 2019-08-14 - Głogów (dolnośląskie)
-Realizacja zamówień poniżej 30 tyś euro.-Prowadzenie postepowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą o zamowieniach publicznych;-Prowadzenie rejestru zamówień publicznych;-Publikacja ogłoszeń w zalezności od wartości zamówienia w siedzibie Zamawiającego, dzienniku Urzedowym UE oraz na stronie internetowej www.dctk.wroc.pl-Udzielanie działom organizacyjnym informacji, co do trybów postepowań przewidzianych w ustawie Pzp.-Sporządzanie sprawozdań z zakresu zamówień publicznych;-Przygotowywanie w zakresie zamówień publicznych projektów zarzadzeń;-Świadczenie pomocy merytorycznej przy przeprowadzeniu postepowań przetargowych;-Weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporzadzanej w postepowaniach o zamówienia publiczne;-Koordynacja i kontrola czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem;-Kontrola poprawnosci innych dokumentów przygotowywanych w związku z zamówieniami publicznymi;-Prowadzenie konkursów na świadczenia zdrowotne zgodnie z ustawą o działalności leczniczej;Miejsce pracy: WrocławKontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny: 71 79-11-985Oferta pracy znajduje się w sali: E
Dolnośląskie Centrum Transplantacji Komórkowych - 2016-02-17 - Wrocław (dolnośląskie)
w/g programu stażu bezrobotnego
kontakt przez PUP - 2019-04-04 - Nowa Wieś Lęborska (pomorskie)
Prace biurowe związane z obsługą biura
kontakt przez PUP - 2019-07-26 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
praca w spedycji międzynarodowej, wystawianie i przyjmowanie zleceń, fakturowanie, prace ogólnobiurowe
BACH-TIR-TRANS ROBERT BACHORSKI, IWONA BACHORSKA SPÓŁKA JAWNA - 2016-12-14 - Kopanica (wielkopolskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- wprowadzanie danych do systemów komputerowych,- przyjmowanie deklaracji i informacji podatkowych,- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,- obsługa interesantów (np. pomoc przy wydawaniu zaświadczeń),- przygotowywanie dokumentacji do odbioru nadpłat w kasie zastępczej Urzędu,- kontakt z interesantem zewnętrznym,- pomoc pracownikom działu w sprawach administracyjno-biurowych,- archiwizowanie dokumentów,- obsługa urządzeń biurowych,- inne zlecone prace przez przełożonego w ramach stanowiska.
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Zgierz (łódzkie)
prowadzenie dokumnetacji dotyczącej aparatury i sprzętu medycznegoStaż odbywać się będzie na Zawiszy
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2019-03-07 - Radom (mazowieckie)