REFERENT DS. KALKULACJI KOSZTÓW DODATKÓW Radom oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DS. KALKULACJI KOSZTÓW DODATKÓW
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: do uzgodnienia
Data publikacji: 2019-03-07
Lokalizacja: Radom (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Radom, powiat: m. Radom, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: do uzgodnienia
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KALKULACJI KOSZTÓW DODATKÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Radom
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Radom
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik do spraw produktów finansowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, odzieżowe
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu
Adres pracodawcy:
Księdza Łukasika 3, 26-612 Radom, powiat: m. Radom, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Radom
Gmina pracodawcy: Radom
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Radom
Ulica pracodawcy: Księdza Łukasika
Numer budynku pracodawcy: 3
Profil działalności pracodawcy: Szycie konfekcji lekkiej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw produktów finansowych
Data dodania oferty pracy: 08.03.2019
Oferta pracy ważna do: 29.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 08.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 07.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
pełna obsługa w zakresie uposażenia pracowników w zakresie BHP zgodnie z taryfikatorem, przyjmowanie, wysyłanie i ewidencja korespondencji, ewidencja czasu pracy, prace przygotowawcze związane z zatrudnieniem i zwalnianiem pracowników (zamawianie odzieży, narzędzi pracy).Oferta pracy przeznaczona dla osób powyżej 45 roku życia, zarejestrowanych w PUP Oświęcim, z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Oświęcim (małopolskie)
Naprawy blacharskie elementów nadwozi samochodowych
Peugeot PUH "B&B" Leszek Brzozowski S.J. - 2018-01-16 - Gostyń (wielkopolskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie : średnie lub wyższe; znajomość pakietu MS Office; dokładność w wykonywaniu zadań, komunikatywność, prawo jazdy kat. B; podstawowa znajomość języka angielskiego; zakres obowiązków: bieżąca obsługa oddziału pod względem administracyjnym, odbieranie poczty, prowadzenie rejestru faktur, pism przychodzących i wychodzących - nadzór nad prawidłowym przebiegiem dokumentów, odbieranie połączeń telefonicznych, przyg. raportów pism, prezentacji i innych dok. na potrzeby przełożonego; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Gliwice (śląskie)
aktualizowanie danych poszczególnych członków należących do Związku zgodnie z ewidencją gruntów i wprowadzanie do w systemu komputerowego w programie GSW; odbieranie i wysyłanie poczty tradycyjnej i elektronicznej; sporządzanie różnego rodzaju dokumentów i pism firmowych, sprawozdań, zestawień, raportów; prowadzenie ewidencji przebiegu pojazdów firmowych; przygotowywanie dokumentów związanych z odbiorem robót tj. protokołów odbioru, dokumentacji fotograficznej i mapek ewidencyjnych wraz z wykazem działek; bieżąca obsługa sekretariatu pod względem administracyjnym; praca w godzinach 11.00-15.00 lub 07.00-15.00 co drugi dzień;
REJONOWY ZWIĄZEK SPÓŁEK WODNYCH ZGORZELEC - 2019-02-12 - Zgorzelec (dolnośląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Głogów (dolnośląskie)
Obsługa klienta w biurze, akwizycja nowych ubezpieczeń na życie
kontakt przez PUP - 2016-10-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
nauka obsługi programu finansowo-księgowego
kontakt przez PUP - 2017-12-13 - Kwidzyn (pomorskie)
prace związane z prowadzeniem księgowości
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Ostrówek (łódzkie)
Osoba na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za przygotowanie stron internetowych w w szczególności opracowanie layout HTML/CSS/JS na bazie indywidualnych projektów graficznych. Instację systemu Wordpress i niezbędnych pluginów. Tworzenie sklepów internetowych na silniku PrestaShop, Woocommerce i Shoper. Aktualizację treści na istniejących stronach
Przedsiębiorstwo Informatyczne webtec - 2016-03-08 - Kielce (świętokrzyskie)
Praca przy produkcji pizzy, calzone i innych wyrobów piekarniczych do dystrybucji w supermarketach, restauracjach i kawiarniach. Wyrabianie ciasta, łączenie składników, pakowanie gotowych produktów, inne prace produkcyjne.
Covebo Uitzendgroep B.V. - 2017-12-07 - Holandia (Holandia)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-12-27 - Puck (pomorskie)
zadania z zakresu księgowości
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Ślesin (kujawsko-pomorskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Buk (wielkopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Kraków (małopolskie)
j.w.
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty - Ursynów m.st. Warszawa - 2016-01-22 - Warszawa (mazowieckie)
-obsługa placowo-kadrowa,-prowadzenie sekretariatu,-przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem oraz umów,-współpraca z instytucjami zewnętrznymi: ZUS, US, GUS, PFRON,-Obsługa PFRON (dofimamsowywanie do wynagrodzeń osób niepełnosprawnych)
Zakład Aktywności Zawodowej Drzonowie - 2018-08-20 - Drzonowo (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie prac tynkarskich, murarskich, dekarskich, malarskich, tapetowanie
kontakt przez PUP - 2018-12-04 - Mirsk (dolnośląskie)
zapoznanie się z instrukcją kancelaryjną,obsługa beneficjentów, segregowanie dokumentów, przygotowywanie korespondecji wychodzącej
kontakt przez PUP - 2019-01-09 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
Obsługa telefonu,faxu,kopiarki,obsługa poczty elektronicznej,obsługa interesantów,rejestrowanie dokumentów wpływających i wychodzących z Urzędu.
kontakt przez PUP - 2018-11-15 - Kutno (łódzkie)
-
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Wilkasy (warmińsko-mazurskie)
Rozwożenie pieczywa
USŁUGI TRANSPORTOWE DARIUSZ TOMICKI - 2018-09-19 - Mosty (zachodniopomorskie)
Prowadzenie gospodarki magazynowej Baru i Bufetu. Prowadzenie kalkulacji żywieniowych i cenowych. Rozliczanie rozchodów magazynowych.
SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. KARDYNAŁA STEFANA WYSZYŃSKIEGO W ŁOMŻY - 2019-02-27 - Łomża (podlaskie)
Praca przy kosmetyce drewna
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Gorczyn (łódzkie)
Wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych zespołu szkół.
ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNZAJALNYCH NR 3 IM. STANISŁAWA STASZICA - 2018-01-18 - Krosno (podkarpackie)
Obsługa biura firmy, współpraca z biurem rachunkowym
"MAR-BUD" Bożena Franczak - 2018-01-02 - Rzgów (łódzkie)
ewidencja czasu pracy, dygitalizacja akt osobowych.
kontakt przez PUP - 2019-02-28 - Świdnica (dolnośląskie)
wystawianie dokumentów sprzedaży i zakupów towarów, obsługa klienta
"POLIMAL" Sp.Jawna A.Santera, J.Kuźmicki, J.Santera - 2016-12-14 - Czeladź (śląskie)
Montaż sprzętu teletechnicznego, układanie kabli w kanalizacji teletechnicznej, budowa pionów i koryt PCV. Oferta dostępna w sali B. Kontakt z pracodawcą: zarzad (at) max-invest.pl
MAX-INVEST Sp. z o.o. - 2017-03-01 - Wrocław (dolnośląskie)
- Zapoznanie się z przepisami bhp oraz przeciwpożarowymi- Zapoznanie się z regulaminem pracy i stanowiskiem pracy-zapoznanie się z prowadzeniem rekrutacji pracowników tymczasowych-przygotowywanie ogłoszeń rekrutacyjnych oraz umieszcanie ich na różnych portalach, nauka prowadzenia selekcji kandydatów oraz prowadzenie wywiadów z kandydatami do pracy- zapoznanie się z tworzenie bazy danych kandydatów- nauka sporządzania oraz przechowywania dokumentacji kandydatów
kontakt przez PUP - 2018-05-08 - Radom (mazowieckie)
jw.
Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej - 2018-07-10 - Warszawa (mazowieckie)