REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH, KADR I P艁AC Reszel oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH, KADR I P艁AC
Wynagrodzenie: 1聽033,7 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: referent ds. administracyjnych, kadr i p艂ac
Data publikacji: 2020-03-05
Lokalizacja: Reszel (warmi艅sko-mazurskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Reszel, powiat: k臋trzy艅ski, woj: warmi艅sko-mazurskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Opis zada艅
Zakres obowi膮zk贸w: referent ds. administracyjnych, kadr i p艂ac
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 1聽033,7 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH, KADR I P艁AC
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Reszel
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: warmi艅sko-mazurskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: k臋trzy艅ski
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: 1聽033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpocz臋cia pracy: 09.03.2020
Data zako艅czenia pracy: 08.09.2020
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w K臋trzynie
Adres pracodawcy:
Pocztowa 11, 11-400 K臋trzyn, powiat: k臋trzy艅ski, woj: warmi艅sko-mazurskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: warmi艅sko-mazurskie
Powiat pracodawcy: k臋trzy艅ski
Gmina pracodawcy: K臋trzyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: K臋trzyn
Ulica pracodawcy: Pocztowa
Numer budynku pracodawcy: 11
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w K臋trzynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
Typ oferowanej pracy: (sta偶 z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 05.03.2020
Data dodania oferty pracy: 05.03.2020
Oferta pracy wa偶na do: 09.03.2020
Data przyj臋cia oferty pracy: 10.02.2020
Typ oferowanej pracy: Sta偶 z urz臋du pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a4a678999f798448be89839988b444e9
Podobne oferty pracy
Prace administracyjno-biurowe w sekretariacie.
kontakt przez PUP - 2019-06-28 - Bynowo (warmi艅sko-mazurskie)
murowanie, prace og贸lnobudowlane
WOJ-BUD ROBOTY BUDOWLANE WOJCIECH NOWAK - 2020-03-12 - Jask贸艂ki (wielkopolskie)
Sprz膮tanie biur.
FIRMA US艁UGOWO-HANDLOWA ''TIP - TOP'' MARCIN BAUEREK - 2019-01-03 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Przygotowywanie,sprawdzanie i dekretowanie dowod贸w ksi臋gowych.Numerowanie dowod贸w ksi臋gowych.Sprawdzanie list wyp艂at 艣wiadcze艅 dla bezrobotnych pod wzgl臋dem kompletno艣ci opis贸w,piecz膮tek i podpis贸w. Wpinanie dokument贸w ksi臋gowych i list wyp艂at 艣wiadcze艅 dla bezrobotnych. Opisywanie teczek. Sporz膮dzanie zestawie艅 miesi臋cznych list wyp艂at zasi艂k贸w.Przygotowywanie dokument贸w do archiwizacji.Inne prace zlecone. Sta偶 w godzinach: 7.30-15.30ALG.
kontakt przez PUP - 2020-03-11 - P艂ock (mazowieckie)
Diagnoza i terapia logopedyczna w formie zaj臋膰 indywidualnych i zespo艂owych, praca wed艂ug planu przedszkola, 5 godzin tygodniowo
Przedszkole Publiczne w Tu艂owicach - 2016-06-29 - Tu艂owice (opolskie)
poszukiwanie nowych odbiorc贸w, kontakt z klientrm, obs艂uga sprzeda偶y, dzia艂ania marketingowe
DKSM MIROS艁AW HA艁DYS SP. komandytowa - 2018-10-17 - 艢widnica (dolno艣l膮skie)
telefoniczna obs艂uga klient贸w w zakresie obs艂ugi zam贸wie艅przygotowanie ofert handlowych pod nadzorem opiekuna sta偶uuzupe艂nianie danych w bazie klient贸wprzygotowanie raport贸w, zestawie艅 wd艂ug zapotrzebowaniaarchiwizacja dokumentacjiobs艂uga urz膮dze艅 biurowychobs艂uga korespondencji pocztowej
kontakt przez PUP - 2020-01-31 - Wielki Konopat (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowanie i prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z ewidencj膮 艣rodk贸w trwa艂ych, naliczanie umorzenia i amortyzacji, uzgadnianie ksi膮g 艣rodk贸w trwa艂ych, naliczanie podatku od nieruchomo艣ci oraz sporz膮dzanie deklaracji podatkowych.Zatrudnienie kwiecie艅/maj 2019r.
MIEJSKA ENERGETYKA CIEPLNA PI艁A SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2019-03-22 - Pi艂a (wielkopolskie)
Prowadzenie sekretariatu Urz臋du i kancelarii og贸lnej (zgodnie z obowi膮zuj膮c膮 instrukcj膮 kancelaryjn膮), realizacja zada艅 zwi膮zanych z wdra偶aniem systemu elektronicznego obiegu dokument贸w, (EOD, w tym w szczeg贸lno艣ci: rejestracja w systemie EOD pism wp艂ywaj膮cych do urz臋du i przekazywanie ich do pracownik贸w merytorycznych; aktualizowanie systemu EOD (np. w zakresie dostosowania do struktury organizacyjnej Urz臋du), koordynowanie spraw zwi膮zanych z udzia艂em Dyrekcji Urz臋du w pracach komisji, komitet贸w oraz uczestnictwem w konferencjach i spotkaniach, ustalanie i prowadzenie kalendarza spotka艅 Dyrekcji.
Wojew贸dzki Urz膮d Pracy w Gda艅sku - 2018-10-08 - Gda艅sk (pomorskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Grudzi膮dz (kujawsko-pomorskie)
1. Zapoznanie sie z aktami prawnymi reguluj膮cymi dzia艂alno艣膰 SKOK "Wis艂a" : statut, procedury wewn臋trzne, regulaminy produktywne2. Nauka obs艂ugi urz膮dze艅 biurowych3. Praktyczna nauka technik sprzeda偶y, zak艂adanie teczek osobowych klienta, kompletowanie dokument贸w niezb臋dnych w procesie kredytowania, nauka weryfikacji autentyczno艣ci dokument贸w i piecz臋ci4. Nauka obs艂ugi kasy polegaj膮ca na zapoznaniu si臋 z budow膮 multisejfu, sporz膮dzaniu raport贸w kasowych5. Nauka przyjmowania nalezno艣ci i weryfikacji autentyczno艣ci banknot贸w6. Bezpo艣rednia obs艂uga klienta polegaj膮ca na sprawdzeniu to偶samo艣ci i weryfikacji klienta, pomoc przy wyborze produktu, przyjmownaiu klienta w poczet cz艂onk贸w i udzielniu informacji o produktach i promocjach7. 膯wiczenia praktyczne w zakresie promocji i reklamy oferty SKOK "WIS艁A"; archiwizacja dokumentacji cz艂onkowskiej.
kontakt przez PUP - 2020-01-21 - Parczew (lubelskie)
wykonywanie prac elektrycznych
ZHU ELEKTROMONT - 2016-02-17 - Jaworzno (艣l膮skie)
sprzeda偶 artyku艂贸w na wyznaczonych stoiskach, obs艂uga kasy fiskalnej, wyk艂adanie towaru
Powszechna Sp贸艂dzielnia Spo偶ywc贸w "SPO艁EM" - 2019-12-31 - Police (zachodniopomorskie)
dobieranie surowc贸w p贸艂produkt贸w, samodzielne sporz膮dzanie potraw, porcjowanie,dekorowanie wyrob贸w, uzgadnianie menu,umiej臋tno艣膰 oceny produkt贸w
kontakt przez PUP - 2019-07-24 - Kutno (艂贸dzkie)
Wykonywanie obowi膮zk贸w na stanowisku Ksi臋gowa/ksi臋gowy - pomoc.
Zak艂ad Produkcji Materia艂贸w Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter - 2017-01-24 - Chojnice (pomorskie)
zgodnie z programem sta偶u
kontakt przez PUP - 2017-11-06 - W膮growiec (wielkopolskie)
Sprzeda偶 artyku艂贸w spo偶ywczo - przemys艂owych
Handel art. spo偶ywczymi i przemys艂owymi - Adam Biernat - Tereszpol-Kukie艂ki 15 - 2017-09-22 - Aleksandr贸w (lubelskie)
1. Pomoc przy obs艂udze zada艅 zwi膮zanych z inicjowaniem i organizowaniem prac interwencyjnych, przygotowanie dokumentacji do finansowego rozliczenie i oceny prac interwencyjnych:- Udzielanie informacji i wyja艣nie艅 w zakresie organizowania prac interwencyjnych,- Wydawanie formularzy wniosk贸w i przyjmowanie wniosk贸w od pracodawc贸w o organizacj臋 prac interwencyjnych,- Sprawdzanie wniosk贸w pod wzgl臋dem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa,- Prowadzenie z pracodawcami rozm贸w i negocjacji dotycz膮cych warunk贸w pracy, p艂acy, kwalifikacji zawodowych i innych wymaga艅 w stosunku do pracownik贸w zatrudniony w ramach prac interwencyjnych,- Przygotowanie wniosk贸w o organizacj臋 prac interwencyjnych do rozpatrzenia przez Dyrektora PUP,- Przekazywanie ofert pracy w ramach prac interwencyjnych do Dzia艂u Po艣rednictwa Pracy i Us艂ug EURES,- Przygotowanie um贸w w sprawie organizacji i finansowania prac interwencyjnych,- Prowadzenie okre艣lonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczeg贸lnych zak艂ad贸w pracy, w kt贸rych zosta艂y zorganizowanie prace interwencyjne oraz wymaganych rejestr贸w,- Prowadzenie bie偶膮cego monitoringu zawartych um贸w,- Analiza wniosk贸w o refundacj臋 poniesionych koszt贸w wynagrodze艅 i sk艂adki na ubezpieczenie spo艂eczne oraz przekazanie ich do realizacji do Dzia艂u Finansowo- Ksi臋gowego,- Wprowadzanie danych dotycz膮cych organizacji prac interwencyjnych do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Bie偶膮ca analiza zobowi膮za艅 finansowych PUP, wynikaj膮cych z zakresu zawartych um贸w cywilnoprawnych,- Analiza wniosk贸w o jednorazow膮 refundacj臋 i przekazanie ich do realizacji do Dzia艂u Finansowo- Ksi臋gowego,- Prowadzenie oceny efektywno艣ci prac interwencyjnych,- Przygotowywanie okresowych danych statystycznych, miesi臋cznych, kwartalnych i rocznych dot. Organizacji prac interwencyjnych,2. Pomoc przy obs艂udze zada艅 zwi膮zanych z inicjowanie i organizowanie rob贸t publicznych, przygotowaniem dokumentacji do finansowego rozliczenia i oceny rob贸t publicznych:- Udzielanie i wyja艣nie艅 w zakresie organizowania rob贸t publicznych,- Wydawanie formularzy wniosk贸w i przyjmowanie wniosk贸w od pracodawc贸w o organizacje rob贸t publicznych,- Sprawdzanie wniosk贸w pod wzgl臋dem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa,- Prowadzenie z pracodawcami rozm贸w i negocjacji dotycz膮cych warunk贸w pracy, p艂acy, kwalifikacji zawodowych i innych wymaga艅 w stosunku do pracownik贸w zatrudnionych w ramach rob贸t publicznych,- Przygotowanie wniosk贸w do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przekazywanie ofert pracy w ramach rob贸t publicznych do Dzia艂u Po艣rednictwa Pracy i Us艂ug EURES,- Przygotowywanie um贸w w sprawie organizacji i finansowania rob贸t publicznych,- Prowadzenie okre艣lonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczeg贸lnych zak艂ad贸w pracy, w kt贸rych zosta艂y zorganizowane roboty publiczne, oraz wymaganych rejestr贸w,- Prowadzenie bie偶膮cego monitoringu zawartych um贸w,- Analiza wniosk贸w o refundacj臋 poniesionych koszt贸w wynagrodze艅 i sk艂adki na ubezpieczenie spo艂eczne oraz przekazanie ich do realizacji do Dzia艂u Finansowo- Ksi臋gowego,- Wprowadzanie danych dotycz膮cych organizacji rob贸t publicznych do systemu komputerowego Syriusz,- Bie偶膮ca analiza zobowi膮za艅 finansowych PUP, wynikaj膮cych z zakresu zawartych um贸w cywilnoprawnych,- Prowadzenie oceny efektywno艣ci rob贸t publicznych,- Przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesi臋cznych, kwartalnych i rocznych dot. Organizacji publicznych.3. Pomoc przy obs艂udze zada艅 zwi膮zanych z organizowaniem prac spo艂ecznie u偶ytecznych:- Udzielanie informacji i wyja艣nie艅 w zakresie organizacji prac spo艂ecznie u偶ytecznych,- Przyjmowanie rocznych plan贸w potrzeb w zakresie wykonywania prac spo艂ecznie u偶ytecznych od uprawnionych podmiot贸w,- Przedstawienie rocznych plan贸w do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przygotowanie porozumie艅 dotycz膮cych wykonywania prac spo艂ecznie u偶ytecznych,- Przekazywanie ofert wykonywania prac spo艂ecznie u偶ytecznych do Dzia艂u Po艣rednictwa Pracy i Us艂ug EURES,- Przekazywanie do Dzia艂u Finansowo- Ksi臋gowego informacji na temat podejmowania zobowi膮za艅,- Przekazywanie do Dzia艂u Rejestracji, Ewidencji i 艢wiadcze艅 informacji na temat czasu realizacji prac spo艂ecznie u偶ytecznych,- Prowadzenie okre艣lonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczeg贸lnych organizator贸w oraz wymaganych rejestr贸w,- Prowadzenie bie偶膮cego monitoringu zawartych porozumie艅,- Analiza wniosk贸w o refundacj臋 wyp艂aconych osobom bezrobotnym 艣wiadcze艅 oraz przekazanie ich do realizacji do Dzia艂u Finansowo- Ksi臋gowego,- Wprowadzanie danych dotycz膮cych organizacji prac spo艂ecznie u偶ytecznych do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Bie偶膮ca analiza zobowi膮za艅 finansowych PUP, wynikaj膮cych z zakresu zawartych porozumie艅,- Prowadzenie oceny efektywno艣ci programu,- Przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesi臋cznych, kwartalnych i rocznych dot. Programu,- Sporz膮dzanie list wyp艂at dot., zwrotu koszt贸w badan lekarskich wykonywanych przez osoby bezrobotne przed rozpocz臋ciem prac spo艂ecznie u偶ytecznych,- Kontrola pod wzgl臋dem merytorycznym i formalnym faktur dotycz膮cych p艂atno艣ci za badania lekarskie os贸b bezrobotnych kierowanych do prac spo艂ecznie u偶ytecznych, przekazywanie faktury do Dzia艂u Finansowo- Ksi臋gowego (wprowadzanie faktur do systemu informatycznego SYRIUSZ).4. Pomoc przy obs艂udze zada艅 zwi膮zanych z organizowaniem zatrudnienia wspieranego:- Udzielanie informacji i wyja艣nie艅 w zakresie zatrudnienia wspieranego,- Wydawanie formularzy wniosk贸w i przyjmowanie wniosk贸w o zorganizowanie zatrudnienia wspieranego,- Sprawdzanie wniosk贸w pod wzgl臋dem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa,- Prowadzenie z pracodawcami rozm贸w i negocjacji dotycz膮cych warunk贸w pracy, p艂acy, kwalifikacji zawodowych i innych wymaga艅 w stosunku do pracownik贸w zatrudnianych w ramach zatrudnienia wspieranego,- Przygotowywanie wniosk贸w do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przekazywanie ofert w ramach zatrudnienia wspieranego do Dzia艂u Po艣rednictwa Pracy i Us艂ug EURES,- Przygotowywanie um贸w w sprawie organizacji i finansowania zatrudnienia wspieranego,- Przekazywanie do Dzia艂u Finansowo- Ksi臋gowego informacji na temat podejmowanych zobowi膮za艅,- Prowadzenie okre艣lonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczeg贸lnych Pracodawc贸w i Sp贸艂dzielni Socjalnych oraz wymaganych rejestr贸w,- Prowadzenie bie偶膮cego monitoringu zawartych um贸w,- Analiza wniosk贸w o refundacj臋 w ramach zatrudnienia wspieranego oraz przekazanie ich do realizacji do Dzia艂u Finansowo- Ksi臋gowego, - Wprowadzanie danych dotycz膮cych organizacji zatrudnienia wspieranego do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Bie偶膮ca analiza zobowi膮za艅 finansowych PUP, wynikaj膮cych z zakresu zawartych um贸w,- Przygotowywanie okresowych danych statystycznych, miesi臋cznych, kwartalnych i rocznych dot. Programu.5. Pomoc przy obs艂udze zada艅 zwi膮zanych z realizacj膮 zapis贸w art.. 150f ustawy promocji zatrudnienia:- Udzielanie informacji i wyja艣nie艅 w zakresie udzielania przez starost臋 pracodawcy lub przedsi臋biorcy przez okres 12 miesi臋cy cz臋艣膰 koszt贸w poniesionych na wynagrodzenia, nagrody oraz sk艂adki na ubezpieczenia spo艂eczne skierowanych bezrobotnych do 30 roku 偶ycia,- Wydawanie formularzy wniosk贸w i przyjmowanie wniosk贸w od pracodawc贸w lub przedsi臋biorc贸w,- Sprawdzanie wniosk贸w pod wzgl臋dem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa, - Przygotowanie wniosk贸w do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przekazywanie ofert pracy do Dzia艂u Po艣rednictwa Pracy i Us艂ug EURES,- Przygotowywanie um贸w,- Prowadzenie okre艣lonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczeg贸lnych zak艂ad贸w pracy, kt贸rym przyznano refundacj臋 oraz wymaganych rejestr贸w,- Prowadzenie bie偶膮cego monitoringu zawartych um贸w,- Wprowadzanie danych dotycz膮cych realizowanych um贸w do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Analiza wniosk贸w o refundacj臋 oraz przekazanie ich do realizacji do Dzia艂u Finansowo- Ksi臋gowego,- Prowadzenie oceny efektywno艣ci programu,- Bie偶膮ca analiza zobowi膮za艅 finansowych PUP, wynikaj膮cych z zakresu zawartych um贸w,- Przygotowywanie okresowych danych statystycznych, miesi臋cznych, kwartalnych i rocznych dot. Realizacji art. 150f ustawy promocji.6, Pomoc przy obs艂udze zada艅 zwi膮zanych z realizacj膮 projekt贸w finansowanych lub wsp贸艂finansowanych ze 艣rodk贸w funduszu Pracy, Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej i innych funduszy celowych.Sta偶 w godzinach 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2018-09-04 - P艂ock (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-10-23 - Warszawa (mazowieckie)
zawarty w programie sta偶u
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Tczew (pomorskie)
Dbanie o ekspozycje towar贸w, obs艂uga klienta, wsparcie oraz nawi膮zywanie pozytywnych relacji z klientem, dbanie o porz膮dek na sali sprzeda偶y.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:umowa na okres pr贸bny na 3 m-ceMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:WyryPRACA W DNIACH I GODZINACH:pon-niedz II zmiany 6.15-14.15, 14.15-22.15 (system pracy r贸wnowa偶ny).
Dino Polska SA - 2018-10-17 - Wyry (艣l膮skie)
wsparcie dzia艂u kadrowego w bie偶膮cuych sprawach, kompletowanie teczek osobowych
kontakt przez PUP - 2020-03-04 - Inowroc艂aw (kujawsko-pomorskie)
prce og贸lnobudowlane, dekarskie
kontakt przez PUP - 2019-10-25 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
prace porz膮dkowe na obiektach budowlanych
"EURO - CLEAN" KOMPLEKSOWE SPRZ膭TANIE KWIATKOWSKI ROBERT - 2017-02-23 - Legnica (dolno艣l膮skie)
Kontakt osobisty, telefoniczny lub CV na maila: packcement (at) op.pl. Kierowanie ci膮gnikiem siod艂owym z naczep膮 burtow膮. Praca dorywcza, dodatkowa na umow臋 zlecenie (kilkana艣cie godzin w tygodniu) na terenie Polski.
Bartu艣 Piotr, Polak Dorota "PACK CEMENT" P.P.H.U. Eksport - Import Sp贸艂ka Jawna - 2016-05-11 - Zator (ma艂opolskie)
- zapoznanie si臋 ze Schematem Organizacyjnym Oddzia艂u ZUS w Kluczborku- przyjmowanie, rozdzielanie i wysy艂anie korespondencji oraz przesy艂ek- prowadzenie korespondencji wychodz膮cej i przychodz膮cej- prowadzenie rejestru pism wewn臋trznych oraz mnitorowanie prawid艂owego obiegu dokument贸w- rejestrowanie wniosk贸w i Kapita艂u Pocz膮tkowego- wst臋pna selekcja poczty elektronicznej
kontakt przez PUP - 2019-06-06 - Kluczbork (opolskie)
pomoc na budowie
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Iwanowice W艂o艣cia艅skie (ma艂opolskie)
Weryfikacja i ewidencjonowanie dokument贸w ksi臋gowych zgodnie z przepisami o rachunkowo艣ci. Wymagania: wykszta艂cenie kierunkowe (rachunkowo艣膰, ekonomia), do艣wiadczenie zawodowe min. 2 lata w pe艂nej ksi臋gowo艣ci, prawo jazdy kat. B. Swoje CV prosimy wysy艂a膰 na e-mail: kadry (at) enforest.eu
BIURO RACHUNKOWE ANETA GAJEWSKA - 2017-01-04 - Wi艅sko (dolno艣l膮skie)
Wspomaganie pracownik贸w Dzia艂u Finansowo-Ksi臋gowego w czynno艣ciach i zadaniach realizowanych przez dzia艂, kontrola dokument贸w ksi臋gowych, analiza kont rachunkowych pod wzgl臋dem prawid艂owo艣ci zapis贸w ksi臋gowych, przygotowanie przelew贸w bankowych, przygotowanie i sporz膮dzanie cyklicznych raport贸w i analiz ekonomiczno-finansowych, kompletowanie danych statystycznych, eksploatacyjnych i finansowych wykorzystywanych w sprawozdawczo艣ci, czynne uczestnictwo przy sporz膮dzaniu planu finansowego, raportowanie z realizacji planu finansowego, czynne uczestnictwo w przygotowaniu sprawozda艅 bud偶etowych i finansowych, kontrola formalna i rachunkowa rozlicze艅 podr贸偶y s艂u偶bowych, prowadzenie korespondencji. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedzia艂ku do pi膮tku w Bielsku-Bia艂ej.
MIEJSKI ZAK艁AD KOMUNIKACYJNY w Bielsku-Bia艂ej - 2017-05-12 - Bielsko-Bia艂a (艣l膮skie)