REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-KSIĘGOWYCH Poznań oferta pracy Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
Stanowisko: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-KSIĘGOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: zadania wynikające z bieżących potrzeb związanych z działalnością obsługi finansowo-księgowej: 1.prowadzenie rachunkowości Ośrodka oraz jego gospodarki finansowej zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym: opracowywanie i sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych - miesięcznych, kwartalnych, rocznych; prowadzenie obsługi księgowej Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, nadzór nad prowadzeniem inwentaryzacji i jej rozliczenie podczas nieobecności Głównej Księgowej; 2.w przypadku wystąpienia nagłej konieczności zastępstwa osoby sporządzającej listy płac:naliczanie wynagrodzeń pracowniczych 3.organizacja i prowadzenie archiwum zakładowego
Data publikacji: 2016-08-03
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jackowskiego 18, 60-509 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
zadania wynikające z bieżących potrzeb związanych z działalnością obsługi finansowo-księgowej: 1.prowadzenie rachunkowości Ośrodka oraz jego gospodarki finansowej zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym: opracowywanie i sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych - miesięcznych, kwartalnych, rocznych; prowadzenie obsługi księgowej Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, nadzór nad prowadzeniem inwentaryzacji i jej rozliczenie podczas nieobecności Głównej Księgowej; 2.w przypadku wystąpienia nagłej konieczności zastępstwa osoby sporządzającej listy płac:naliczanie wynagrodzeń pracowniczych 3.organizacja i prowadzenie archiwum zakładowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-KSIĘGOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: doświadczenie - 2 lata
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. średnie, min.2 lata stażu pracy; wskazane doświadczenie w pracy w jednostkach budżetowych, znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych i rachunkowości
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Jackowskiego 18, 60-509 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, LM, świadectwo pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Termin: zgłoszenia telefoniczne
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: Jackowskiego
Numer budynku pracodawcy: 18
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Data dodania oferty pracy: 03.08.2016
Oferta pracy ważna do: 03.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 03.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 03.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Montaż glazury i terakoty. Miejsce pracy: Trójmiasto i okolice. Pracodawca zapewnia dowóz do miejsca pracy z Kartuz.
JAŻDŻEWSKI KOMPLEKSOWE USŁUGI BUDOWLANE WALDEMAR JAŻDŻEWSKI - 2017-03-20 - Tuchom (pomorskie)
Odbieranie korespondencji skierowanej do BP z właściwego Urzędu Pocztowego, przyjmowanie oraz rejestracja dokumentacji składanych przez wnioskodawców/beneficjentów, podpisywanie, stemplowanie potwierdzeń odbioru z listów poleconych.Rejestrowanie korespondencji wpływającej do BP.Prowadzenie wstępnej segregacji przesyłek dostarczonych do Biura Powiatowego, rejestracja oraz prowadzenie obiegu delegacji i faktur.Zabezpieczenie pracowników w materiały biurowe, ewidencja przychodów i rozchodów w kartach ewidencji materiałów biurowych.Potwierdzenie nadania poczty wychodzącej.Przekazywanie korespondencji na Pocztę i do OR, kontaty z beneficjentami.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2018-01-18 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
referent do spraw świadczeń wychowawczych
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Rzepin (lubuskie)
rozdawanie ulotek w przebraniu.
kontakt przez OHP - 2016-05-24 - Katowice (śląskie)
Wymagania: wykształcenie średnie, obsługa komputera, komunikatywność.
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Racibórz (śląskie)
Marketing i promocja współpracy ukraińsko - polskiej, w tym kulturalnej; utrzymywanie kontaktów w ramach wspólpracy kulturalnej z zagranicą,
kontakt przez PUP - 2017-10-25 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie dziennika korespondencji, przyjmowanie i sprawdzanie kompletnych wniosków, prowadzenie rejestrów, redagowanie pism, wydawanie zaświadczeń.
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Puck (pomorskie)
Obsługa klienta. CV należy składać w salonie meblowym w Kudowie Zdrój, ul. Główna 42D
FABRYKA MEBLI "BODZIO" BOGDAN SZEWCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2017-06-06 - Kudowa-Zdrój (dolnośląskie)
Praca w kuchni, przy przygotowywaniu posiłków i przy barze.
kontakt przez PUP - 2015-11-23 - Wrocław (dolnośląskie)
bezpośrednia obsługa klienta, przygotowywanie wniosków kredytowych
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Złotoryja (dolnośląskie)
Realizacja dziennych planów produkcji i obsługa maszyn, raportowanie
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Goleniów (zachodniopomorskie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-05-17 - Głubczyce (opolskie)
ZGODNIE Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Pruszków (mazowieckie)
wykonywanie napraw serwisowych akcesoriów spawalniczych wynagrodzenie 2000 zł netto
GRUPA LUKSOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-05 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż art. spożywczo-monopolowych
Fikołek Sklep Ogólnospożywczy - Krzysztof Ferster - 2016-03-21 - Bytom (śląskie)
-obsługa urządzeń biurowych-prwidłowe redagowanie pism- posługiwanie sie instrukcją kancelaryjną
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
Możliwość zwrotu kosztów dojazdu do 200 zł miesięcznie.
Gaila Elektro Armin Zimerman - 2017-05-19 - Gogolin (opolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Żuromin (mazowieckie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Dzierzgowo (mazowieckie)
do uzgodnienia
TRANSKOP - RZESZÓW USŁUGI BUDOWLANE - 2018-04-12 - Rzeszów (podkarpackie)
prowadzenie zajęć , opieka nad dziećmi w przedszkolu
NIEPUBLICZNE PRZEDSZKOLE FROGUŚ - 2016-05-16 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Tczew (pomorskie)
Sprzedaż produktów bankowych; realizacja wpłat/wypłat gotówkowych; realizacja zleceń płatniczych bezgotówkowych;prowadzenie rachunków bankowych; bezpośredni kontakt z klientem
BANK SPÓŁDZIELCZY DUSZNIKI - 2017-03-22 - Szamotuły (wielkopolskie)
Mile widziane doświadczenie zawodowe na ww. stanowisku, prawo jazdy kat. "B".
Usługi Transportowe TIGER Michał Jambor - 2016-03-29 - Racibórz (śląskie)
przewóz towatu w transporcie międzynarodowym, załadunek, rozładunek
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Żdżary (lubelskie)
Praca w Krapkowicach/tel. 500 005 059
TESSONI Katarzyna Sękarska - 2016-04-14 - Krapkowice (opolskie)
Zakres obowiązków zgodny z Programem Stażu dołączonym do wniosku
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Żywiec (śląskie)
kadry i płace, prowadzenie akt personalnych, pracowników oraz spraw i dokumentacji kadrowo - płacowej, naliczanie wynagrodzeń, zawiązywanie i rozwiązywanie umów o pracę zgodnie z przepisami prawa pracy, sprawozdawczość, czuwanie nad badaniami pracowników, bieżąca kontrola zmian przepisów w zakresie prawa pracy sprzedaż: wystawianie dokumentów magazynowych oraz ich ewidencjonowanie, komputerowe wystawianie faktur wraz z prowadzeniem rejestru sprzedaży, prowadzenie kasy oraz obsługa korespondencji
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Mysłowice (śląskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Zabrze (śląskie)
1. Z zakresu zamówień publicznych:1) zapewnienie zgodności realizacji zamówień z ustawą o zamówieniach publicznych i regulaminami wewnętrznymi,2) prowadzenie rejestru zamówień publicznych,3) prowadzenie postępowań przetargowych i właściwej dokumentacji,4) udzielanie pomocy jednostkom organizacyjnym i jednostkom pomocniczym gminy w prowadzeniu zamówień pod kątem zgodności z ustawą o zamówieniach publicznych.2. Z zakresu aplikacji środków zewnętrznych, przygotowywania projektów oraz współpracy z organizacjami pozarządowymi:1) przygotowywanie wniosków o przyznanie funduszy zewnętrznych i współpraca w tym zakresie ze wszystkimi stanowiskami pracy, jednostkami organizacyjnymi i jednostkami pomocniczymi,2) realizacja projektów i współdziałanie w tym zakresie z jednostkami oraz stanowiskami pracy Urzędu Gminy,3) organizacja form wsparcia dla organizacji pozarządowych, konkursy ofert na przyznanie dotacji w celu realizacji zadania samorządowego oraz ich rozliczanie,4) prowadzenie spraw z zakresu funduszu sołeckiego.3. Z zakresu inwestycji gminnych: 1) podejmowanie działań w zakresie rozwoju lokalnego, przygotowywanie strategii rozwoju, planów odnowy miejscowości i innych dokumentów niezbędnych dla rozwoju Gminy. 2) przygotowywanie inwestycji gminnych począwszy od wymaganej dokumentacji poprzez realizację i rozliczenie. 3) współpraca w zakresie realizacji inwestycji z Referatami: Gospodarki Komunalnej i Finansów.4. Prowadzenie całości spraw wynikających z zadań gminy w zakresie ochrony zabytków, w tym prowadzenie gminnej ewidencji zabytków.5. Realizacja zadań z zakresu funkcjonowania kompleksu boisk sportowych Orlik.6. Nadzór nad funkcjonowaniem placów zabaw, boisk sportowych.7. Realizacja zadań obronnych wynikających z planów obronnych Gminy Grodziec.8. Sporządzanie sprawozdań statystycznych.9. Systematyczna archiwizacja danych.10. Wykonywanie innych prac zleconych przez Wójta, Zastępcę Wójta, Sekretarza i Skarbnika Gminy.
URZĄD GMINY W GRODŹCU - 2016-12-01 - Grodziec (wielkopolskie)