REFERENT DS. SPRZEDAŻY Kudowa-Zdrój oferta pracy FABRYKA MEBLI "BODZIO" BOGDAN SZEWCZYK SPÓŁKA JAWNA
Stanowisko: REFERENT DS. SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa klienta. CV należy składać w salonie meblowym w Kudowie Zdrój, ul. Główna 42D
Data publikacji: 2017-06-06
Lokalizacja: Kudowa-Zdrój (dolnośląskie)
Pracodawca: FABRYKA MEBLI "BODZIO" BOGDAN SZEWCZYK SPÓŁKA JAWNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Główna 42/D, 57-350 Kudowa-Zdrój, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa klienta. CV należy składać w salonie meblowym w Kudowie Zdrój, ul. Główna 42D
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kudowa-Zdrój
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kłodzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kudowa-Zdrój
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sprzedawca*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Nazwa pracodawcy:
FABRYKA MEBLI "BODZIO" BOGDAN SZEWCZYK SPÓŁKA JAWNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Adres pracodawcy:
Sycowska 16, 56-416 Goszcz, powiat: oleśnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: oleśnicki
Gmina pracodawcy: Twardogóra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Goszcz
Ulica pracodawcy: Sycowska
Numer budynku pracodawcy: 16
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 06.06.2017
Data dodania oferty pracy: 05.06.2017
Oferta pracy ważna do: 29.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 05.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 01.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
1. Zapewnienie wsparcia w zakresie rozwiązywania problemów dot. sprzętu komputerowego,2. Wykonywanie prac serwisowych w podległych jednostkach i komórkach org.3. Administrowanie systemami informatycznymi wykorzystywanymi w Banku.
kontakt przez PUP - 2016-01-11 - Kraków (małopolskie)
Montaż, naprawa, udział w pracach o charakterze modernizacyjnym
P.P.H.U. RAT-BUD Damian Ratuszny - 2018-01-08 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Obsługa samochodów wjeżdżających na wysypisko, wpuszczanie osób prywatnych, rejestr pojazdów, kontakt z klientem, praca biurowa przy komputerze
kontakt przez PUP - 2017-10-09 - Gdańsk (pomorskie)
prowadzenie spraw związanych z obsługą bankową Urzędu, prowadzenie postępowań podatkowych, inne prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Lubań (dolnośląskie)
sporządzanie deklaracji VAT, PIT, US, prowadzenie ewidencji kadrowo-płacowej, utrzymanie relacji z klientem
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
załadunek i rozładunek pojazdów; przewóz i dowóz pojazdów
M - AUTO Firma Handlowo - Usługowa Piotr Michalski - 2016-01-12 - Olsztynek (warmińsko-mazurskie)
Zawieranie umów ubezpieczeniowych
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Radomsko (łódzkie)
wydawanie i rejestrowanie zaświadczeń podatkowych, segregowanie kart gospodarstw, prowadzenie rejestru informacji podatkowych, wysyłka korespondencji podatkowej podatku rolnego, leśnego, od nieruchomości, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Skrzyszów (małopolskie)
wystawianie faktur, paragonów, przyjmowanie i obsłua klientów, sporządzanie bieżącej dokumentacji, raporty kasowe, wystawianie not korygujących, sprawdzanie poprawności faktur
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Starogard Gdański (pomorskie)
NAUKA: OBSŁUGI PROGRAMÓW I URZĄDZEŃ BIUROWYCH; ELEKTRONICZNEJ EWIDNCJI DOSTAW, WINDYKACJI NALEŻNOŚCI, OBSŁUGI POSPRZEDAŻOWEJ.PRZYGOTOWANIE DO: WYSZUKIWANIA POTENCJALNYCH KONTRAHENTOW, KONTAKTU Z KLIENTEM, OBSŁUGI TRANSAKCJI HANDLOWYCH.
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Konin (wielkopolskie)
Obsługa sekretariatu, wykonywanie czynności z zakresu spraw kadrowych
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Tychy (śląskie)
Utrzymywanie czystości na obiekcie wielkopowierzchniowym.
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Kraków (małopolskie)
Weryfikacja faktur, prowadzenie analizy zakupionych materiałów, wystawianie dokumentów magazynowych, sporządzanie sprawozdawczości.
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej S.A. Żary - 2017-02-20 - Żary (lubuskie)
według stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
SPORZĄDZANIE PISM W KANCELARII, PRACA W SYSTEMIE "KOMORNIK", REJESTRACJA POSTĘPOWAŃ EGZEKUCYJNYCH, SPORZADZANIE ZAPYTAŃ DO URZĘDÓW TYPU US, ZUS, ELEKTRONICZNE KSIĘGI WIECZYSTE, OBSŁUGA TELEFONICZNA INTERESANTÓWWYKSZTAŁCENIE MINIMUM ŚREDNIE, UMIEJĘTNOŚĆ BIEGŁEGO POSŁUGIWANIA SIĘ PROGRAMAMI KOMPUTEROWYMI, MINIMUM 1 ROK DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO, WSKAZANA PRAKTYKA UZYSKANA W PRACY BIUROWEJGODZINY PRACY OD 08.00 DO 16.00PRACODAWCA PROSI O KONTAKT TELEFONICZNY PRZED SPOTKANIEM
KOMORNIK SĄDOWY PRZY SĄDZIE REJONOWYM SZCZECIN-PRAWOBRZEŻE I ZACHÓD W SZCZECINIE WITOLD BRZEŹNIAK - 2018-07-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Przyjmowanie wszelkich zgłoszeń dotyczących obsługiwanych nieruchomości oraz kierowanie ich do realizacji. Współpraca z podwykonawcami robót budowlanych prowadzonych w obsługiwanych nieruchomościach. Bieżące kompletowanie dokumentów w dziale technicznym, czynny udział w bieżącej pracy w dziale technicznym.
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Lublin (lubelskie)
obsługa platformy zakupowej, przygotowywanie dokumentacji dotyczących zamówień i przetargów
Transtech Sp. z o.o. - 2017-08-25 - Police (zachodniopomorskie)
Operator koparko-ładowarki
Przedsiębiorstwo Usług Technicznych"GROTEX" Sp. z o.o. - 2017-04-24 - Zawiercie (śląskie)
DOWÓZ MATERIAŁÓW NA BUDOWĘISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ NEGOCJACJI WYNAGRODZENIAPRACA ZĄBKOWICE ŚL.+ WG ZLECEŃ
„ROKAM II" RADOSŁAW ROSIŃSKI KOŹMICE 14, 57-200 ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE - 2017-07-19 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
Wykształcenie wyższe lub średnie (w trakcie studiów).
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Racibórz (śląskie)
Obsługa wytaczarki konwencjonalnej.
"MISTA" Sp.z o.o. - 2017-10-04 - Stalowa Wola (podkarpackie)
zfodnie se stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
prowadzenie spraw kadrowo-płacowych, sporządzanie dokumentacji przetargowej, realizowanie zadań administracyjnych związanych z funkcjonowaniem biura
REMBUD KRZYSZTOF PAZIEWSKI - 2018-02-27 - Kwidzyn (pomorskie)
przyjmowanie wniosków
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Rudna (dolnośląskie)
bieżące i okresowe sprzątanie pomieszczeń, w tym m.in.: wietrzenie pomieszczeń, podlewanie kwiatów, wynoszenie śmieci, wymienianie worków w koszach na śmieci;dbanie o estetyczny wygląd pomieszczeń;
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Płoski (dolnośląskie)
- Obsługa sekretariatu, wystawianie faktur sprzedaży, sporządzanie zestawień, okresowo ważenie samochodów z odpadami.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto na okresie próbnym. Po okresie próbnym przewidziana jest podwyżka do około 2400 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na 1 rok. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> może być absolwent. Wymagana słaba znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-229-05-66 w.108) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Konopnickiej 11, 41-106 Siemianowice Śląskie) lub e-mail: dominika.sulinska (at) bmrecykling.pl
BM RECYKLING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-30 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Przyjmowanie korespondencji, przygotowywanie korespondencji do wysylki, udzielanie informacji członkom spółdzielni, wprowadzanie danych do komputera (faktur), obsługa kasy fiskalnej, rozliczanie wysyłanej korespondencji, odnoszenie korespondencji na pocztę. Praca w godz.: 7:00-14:00/15:00. Oferta dostepna w sali A. Oferta skierowana wyłącznie do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Wrocław (dolnośląskie)
-znajomość Kodeksu Pracy-rozporządzenie dot. prowadzenia PKPiR-podatek VAT -rozliczanie
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Leszno (wielkopolskie)
Organizacja usług wczasowych, hotelarskich a także pobytów konferencyjnych i szkoleniowych, dobór i i kierowanie pracą podległych pracowników oraz opracowanie zakresów obowiązków, zapewnienie właściwej reklamy i marketingu, prowadzenie prawidłowej gospodarki finansowej, zgodnie z ustawą o finansach publicznych oraz przepisami wykonawczymi, przygotowywanie postępowań przetargowych zgodnie z obowiązującą Ustawą Prawo zamówień publicznych zapewnienie właściwego stanu sanitarnego obiektów zakładu oraz bezpiecznych i higienicznych warunków pracy, sporządzanie sprawozdań zewnętrznych i wewnętrznych,prowadzenie operacji księgowych i bankowych, sporządzanie sprawozdań, rozliczanie czasu pracy, prowadzenie spraw kadrowych.
POLITECHNIKA WARSZAWSKA - 2017-11-13 - Sarbinowo (zachodniopomorskie)
Weryfikacja dokumentów zakupu towarów pod względem formalno-rachunkowym zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi.Uzgadnianie rejestrów Vat dotyczących zakupu towarów.Kontrola i rozliczanie kont zakupu towarów i opakowań.Księgowanie odpisów aktualizujących na towary przeterminowane.Kontrola dokumentów magazynowych zgodnie z obowiązującymi wewnętrznymi procedurami.Uzgadnianie stanu zapasów.Sporządzanie zestawień dotyczących nierozliczonych pozycji na kontach dot. zakupu i zwrotów towarów.Księgowanie dokumentów PK oraz innych.Obsługa audytów i kontroli.Sporządzanie raportów i analiz
Bać - Pol S.A. - 2017-06-08 - Świlcza (podkarpackie)