REFERENT W WYDZIALE BUDŻETOWO KSIĘGOWYM Lubań oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT W WYDZIALE BUDŻETOWO KSIĘGOWYM
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie spraw związanych z obsługą bankową Urzędu, prowadzenie postępowań podatkowych, inne prace biurowe
Data publikacji: 2016-06-24
Lokalizacja: Lubań (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Lubań, powiat: lubański, woj: dolnośląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
prowadzenie spraw związanych z obsługą bankową Urzędu, prowadzenie postępowań podatkowych, inne prace biurowe
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT W WYDZIALE BUDŻETOWO KSIĘGOWYM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 11.07.2016
Data zakończenia pracy: 09.12.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: wykształcenie min. średnie
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu
Adres pracodawcy:
Lwówecka 10, 59-800 Lubań, powiat: lubański, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Podjęcie stażu tylko i wyłącznie za pośrednictwem Urzędu Pracy, na podstawie przedłożonejPropozycji odbycia stażu.Miejsce odbywania stażu (nazwa i adres): Urząd Miasta w Lubaniu 59-800 Lubań ul. 7-mej Dywizji 14 (Wydział Budżetowo Księgowy), Dni i godziny odbywania stażu, zmianowość: poniedziałek - czwartek w godz. 7:30-15:30, piątek w godz. 7:30 - 14:00Miejsce przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej: 59-800 Lubań, ul. Lwówecka 10 - Powiatowy Urząd Pracy w LubaniuData i godzina zgłoszenia się do organizatora na rozmowę kwalifikacyjną: 04.07.2016r. godz.9:30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: lubański
Gmina pracodawcy: Lubań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubań
Ulica pracodawcy: Lwówecka
Numer budynku pracodawcy: 10
Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 24.06.2016
Oferta pracy ważna do: 11.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 24.06.2016
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
liczenie towaru, obsługa urządzeń do skanowania
kontakt przez OHP - 2016-02-05 - Słupsk (pomorskie)
kontrola dostaw i sprzedaż hurtowa nawozów, obsługa klientów, fakturowanie sprzedaży i zakupu, składanie zleceń zakupowych na platformie internetowej, rozliczanie skupu rzepaku, kontrola terminarza płatności, przygotowywanie dokumentów dla księgowości, kontrola realizacji kontraktów.
PPUH Intrat s.j. M. i J. Kierzenkowscy - 2018-06-20 - Brzozie (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie min.średnie, min.roczne doświadczenie w pracy w kadrach,znajomość przepisów prawa pracy. Umowa na zastępstwo ok. rok czasu.
4. Regionalna Baza Logistyczna Skład w Krapkowicach - 2016-08-16 - Krapkowice (opolskie)
przygotowywanie powierzchninakładanie farby wkładanie elementów do pieca , wykładanie do suszenia
Anmar Display Design Sp. z o.o. - 2016-04-12 - Gdynia (pomorskie)
Tematyka szkoleń będzie uzależniona od grupy docelowej, w CV proszę wpisać w jakim temacie mogą Państwo prowadzić zajęcia.
Krystian Żak Blue Education - 2018-03-30 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
pomocnik operatora maszyny
"ŻEL-BUT" SPÓŁKA CYWILNA - 2016-07-21 - Żelazno (dolnośląskie)
Utrzymywanie porządku wokół budynku, tj: zamiatanie, koszenie trawy, wymiana zarówek, świetlówek), naprawa zamków, pomoc przy urządzeniu terenu zielonego wokół budynku, pomoc w naprawianiu i malowaniu ogrodzenia, pomoc w malowaniu ścian
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Czeladź (śląskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie spraw pracowniczych PSSE
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2017-05-30 - Zielona Góra (lubuskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzątanie pokoi hotelowych
KADEX - DARIUSZ DOMBROWSKI - 2018-07-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Udział w ustaleniu okoliczności i przyczyn wypadków w pracy- dokonywanie oceny ryzyka zawodowego- pzreprowadzanie szkoleń
KOMENDA POWIATOWA POLICJI - 2016-06-22 - Żagań (lubuskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Gdańsk (pomorskie)
PRZYGOTOWANIE DECYZJI O PODLEGANIU I USTANIU UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ROLNIKÓW O DOMOWNIKÓW ORAZ W POZOSTAŁYCH SPRAWACH Z ZAKRESU UBEZPIECZEŃ, REALIZACJA ZADAŃ Z ZAKRESU KOORDYNACJI SYSTEMÓW ZABEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO WYNIKAJACYCH Z AKTÓW I INSTRUKCJI WSPÓLNOTY EUROPEJSKIEJ I UMÓW MIĘDZYNARODOWYCH, SPORZADZANIE I UZGADNIANIE SPRAWOZDAŃ STATYSTYCZNYCH Z ZAKRESU UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH I ZDROWOTNYCH, PRZEPROWADZANIE WIZYTACJI GOSPODARSTW ZADŁUŻONYCH ROLNIKÓW, KSIĘGOWANIE SKŁADEK NA UBEZPIECZENIE SPOŁECZNE I ZDROWOTNE.WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, ZNAJOMOŚĆ USTAWY O UBEZPIECZENIU SPOŁECZNYM ROLNIKÓW I STATUTU KRUS, UMIEJETNOŚĆ OBSŁUGI APLIKACJI I URZADZEŃ BIUROWYCH, WYSOKA KULTURA OSOBISTA, UMIEJETNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, ORIENTACJA NA INTERESANTA, KOMUNIKATYWNOŚC, PRAWO JAZDY KAT B (WYMÓG POŻĄDANY)GODZINY PRACY OD 7-15MIEJSCE PRACY-SZCZECINDOKUMENTY NALEZY SKŁADAĆ OSOBIŚCIE LUB PRZESŁAC LISTWONIE NA ADRES:UL. SŁOWIAŃSKA 5, 75-847 KOSZALIN ZGODNIE Z WYTYCZNYMI W OGŁOSZENIU ZAMIESZCZONYM NA STRONIE INTERENTOWEJ WWW.BIP.KRUS.GOV.PL W ZAKŁADCE "PRACA W KRUS" Z NASTĘPNIE "OR W KOSZALINIE"
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W KOSZALINIE - 2018-02-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Opieka nad osobami upośledzonymi intelektualnie
Dom Pomocy Społecznej w Lubawie - 2016-05-06 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
Obsługa sekretariatu, kosztorysowanie ZUS ZLA, sporządzanie ofert przetargowych, współpraca z działem księgowości.
P.B.M."REMEXBUD" PIEKARSKI, KAROLAK SPÓŁKA JAWNA - 2016-12-29 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
Przyjmowanie dokumentów od podatników biura, prowadzenie rejestrów zakupu i sprzedaży VAT, sporządzanie deklaracji VAT.
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Czarnocin (łódzkie)
-nadzór nad działem gospodarczym(osoba rzetelna,pracowita,dobrze zorganizowana)
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej SZPITAL sp. z o.o. - 2017-07-31 - Skwierzyna (lubuskie)
prace biurowe, pisanie pism urzędowych
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Mława (mazowieckie)
Należyte przechowywanie i ewidencja dokumentacji uczniów. Kierowanie uczniów ZSZ i Szkoły Branżowej do ośrodków szkolenia zawodowego. Pomoc w prowadzeniu prac kadrowych. Prowadzenie ewidencji urlopów pracowników ZS w Głogówku. Przygotowywanie wszelkiego rodzaju zaświadczeń dla uczniów. Wypisywanie legitymacji uczniowskich. Obsługa urządzeń biurowych. Przygotowywanie korespondencji ZS w Głogówku.
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Głogówek (opolskie)
zakup detaliczny i hurtowy złomu, przyjmowanie złomu, przyjmowanie złomu i przygotowanie do transportu, prowadzenie dokumentacji, potwierdzanie w systemie komputerowym dokonanych operacji magazynowych
POLCOPPER SP.Z O.O. - 2016-11-03 - Stęszew (wielkopolskie)
Spawanie konstrukcji, elementów metalowych
"Wamat" Spółka z o.o. - 2017-05-31 - Podleszany (podkarpackie)
I. Wymagania :1) niezbędne: a) Spełnienie jednego z poniższych wymogów:- wykształcenie średnie ekonomiczne lub administracyjne i 2 letni staż pracy, lub- wykształcenie wyższe na kierunku ekonomia, administracja, prawo.b)obywatelstwo polskiec)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznychd)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowee)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a)znajomość: Instrukcji Kancelaryjnej stanowiącej załącznik do Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; ustawy o samorządzie gminnym; ustawy o strażach gminnych.II.Warunki pracy na stanowisku:a)praca biurowa 100 %b)praca przy komputerzec)pełny wymiar czasu pracyd)planowany termin zatrudnienia 08.05.2018 r.III.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu marcu 2018 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1.Rejestracja w systemie obiegu dokumentów: wewnętrznej dokumentacji służbowej oraz korespondencji wpływającej do Straży Miejskiej.2.Przedkładanie korespondencji Komendantowi, a po zadekretowaniu przekazywanie na odpowiednie stanowiska pracy według dyspozycji Komendanta.3.Przekazywanie do BOI w odpowiedniej formie i czasie korespondencji podlegającej wysyłce, a także dokumentów wymagających podpisu Prezydenta.4.Przekazywanie projektów Zarządzeń Prezydenta i projektów Uchwał Rady Miasta zgodnie z ustaloną procedurą.5.Przygotowywanie wniosków o nadanie, zmianę lub cofnięcie upoważnień.6.Pełnienie funkcji doradczych dla pracowników Straży Miejskiej w zakresie systemu obiegu dokumentów, stosowania instrukcji kancelaryjnej i obowiązujących procedur wewnętrznych.7.Zamawianie materiałów biurowych, środków czystości, papieru ksero, druków, pieczęci, czasopism, literatury fachowej itp., zgłaszanie usterek, rezerwacja oraz przygotowywanie sal na spotkania.8.Archiwizacja dokumentów Straży Miejskiej
Urząd Miasta Racibórz - 2018-04-04 - Racibórz (śląskie)
księgowanie i dekretowanie dokumentów księgowych zgodnie zobowiązującymi przepisami oraz wystawianie faktur; - znajomośćdokumentów magazynowych; - dbałość o najwyższą jakość i terminowość wwykonywanej pracy
Ochotnicze Hufce Pracy Opolska Wojewódzka Komenda - 2016-07-06 - Opole (opolskie)
Praca w zawodach murarz, zbrojarz.
Usługi Remontowo-Budowlane Drabik Eugeniusz - 2017-03-13 - Jeżowe (podkarpackie)
Referent
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
PRZYGOTOWYWANIE DAŃ WG KARTY, MENU WG USTALONYCH RECEPTUR
kontakt przez OHP - 2018-05-10 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa gości hotelowych i bieżąca działalność administracyjna
Pałac Myśliwski Książąt Radziwiłłów - 2018-04-06 - Przygodzice (wielkopolskie)
sprzedaż artykułów spożywczo-przemysłowych
Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska w Ostródzie - 2016-05-31 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)