REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH Kłanino oferta pracy Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. St. Staszica w Kłaninie
Stanowisko: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: -prowadzenie ksiegi ewidencji uczniów -pisanie korespondencji-prowadzenie dokumentacji uczniów i wydawanie dokumentów -obsługa sekretariatu
Data publikacji: 2020-09-04
Lokalizacja: Kłanino (pomorskie)
Pracodawca: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. St. Staszica w Kłaninie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szkolna 4, 84-107 Kłanino, powiat: pucki, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-prowadzenie ksiegi ewidencji uczniów -pisanie korespondencji-prowadzenie dokumentacji uczniów i wydawanie dokumentów -obsługa sekretariatu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kłanino
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pucki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2211
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krokowa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, administracyjne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Obsługa Systemu Informacji Oświatowej.
Nazwa pracodawcy:
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. St. Staszica w Kłaninie
danePracodawcy_nip: 5871015059
danePracodawcy_regon: 192798240
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pucku
Adres pracodawcy:
Szkolna 4, 84-107 Kłanino, powiat: pucki, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: pucki
danePracodawcy_kodPowiatu: 2211
Gmina pracodawcy: Krokowa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Kłanino
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0165103
Adres strony pracodawcy: zspklanino.pl
Ulica pracodawcy: Szkolna
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pucku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 04.09.2020
Oferta pracy ważna do: 30.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 04.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 04.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5799d6d1c20ebe284627a9f38dacbadd
Podobne oferty pracy
mechanik maszyn
Koneckie Zakłady Odlewnicze S.A. - 2017-10-20 - Końskie (świętokrzyskie)
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu z klientami, wykonywanie masażu tajskiego, prowadzenie dokumentacji klientów
CAMEL TRANSLOG GRZEGORZ TYBORA - 2018-11-19 - Gdańsk (pomorskie)
Wykonywanie zleceń lekarskich, sprawowanie opieki nad osobami w wieku podeszłym, podawanie leków. praca w Gościnie w godz. 7-19, 19-7, również w soboty, niedziela i święta.
Dom Pomocy Społecznej w Gościnie - 2020-05-08 - Gościno (zachodniopomorskie)
-Kontrola pod względem formalno rachunkowym dokumentów księgowo-magazynowych-Dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych w programie komputerowym-Wystawianie faktur sprzedaży-Inne bieżące zadania z zakresu księgowości
MEBLE MATKOWSKI SP. ZO.O. - 2019-04-23 - Drawiny (lubuskie)
pomoc przy naprawie silników w traktorkach
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Miłochowice (dolnośląskie)
w/g potrzeb
KURIER EXPRES TRANSPORT sp zo.o. - 2017-09-18 - Kielce (świętokrzyskie)
Obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2019-09-24 - Wieliczka (małopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej, sporządzanie list płac, dokumentów rozliczeniowych do ZUS, US, rozliczanie i ewidencja czasu pracy.
"AGRO - MAX" Krzysztof Pstrągowski - 2017-09-21 - Będzymin (mazowieckie)
STAŻ- Referent ds. administracyjnych. Wykonywanie czynności administracyjnych, w tym przygotowanie danych do celów sprawozdawczości, rozliczanie mediów lokali mieszkalnych i użytkowych, sporządzanie zestawień i analiz w zakresie działania komórki organizacyjnej, - obsóługa w wizjach lokali mieszkalnych i użytkowych.
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
referent ds. handlu
kontakt przez PUP - 2019-05-08 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Pracownik biurowy do działu sprzedaży. Obsługa komputera i kasy fiskalnej, obsługa klienta, wystawianie paragonów i faktur.
FIRMA GASTRONOMICZNO-HANDLOWA "WRONA" BARBARA WRONA,JERZY WRONA SPÓŁKA JAWNA - 2016-11-18 - Limanowa (małopolskie)
Kontrola dokumentów pod względem formalno-rachunkowym przygotowywanych przez księgowych szkół i placówek zaangażowanych w realizację projektu oraz sprawdzenie czy dokument został wystawiony w sposób technicznie prawidłowy i zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, czy operacja gospodarcza została poddana kontroli merytorycznej oraz czy dowód wpłaty jest wolny od błędów rachunkowych, wprowadzanie do systemu SL dokumentów finansowych projektu, wprowadzanie zmian finansowych w generatorze SOWA, przygotowanie dla specjalisty ds. finansów sprawozdań finansowych projektu, składanie raportów do specjalisty ds. finansowych, wykonywanie innych poleceń zleconych przez kierownika projektu.Praca o charakterze biurowym będzie świadczona w siedzibie Biura Projektu w Bursie Szkolnej w Bolesławcu przy ulicy Ogrodowej 7, w wymiarze etatu, umowa na czas określony (na czas realizacji projektu tj. od 01.01.2019r. do 30.12.2020r.), praca przy komputerze do 4 godzin dziennie.
Powiatowe Centrum Edukacji i Kształcenia Kadr - 2018-11-28 - Bolesławiec (dolnośląskie)
zapewnienie bieżącej obsługi biura, płynności jego funkcjonowania oraz prawidłowego przepływu informacji, przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie korespondencji, obsługa poczty elektronicznej, prace administracyjne oraz obsługa urządzeń biurowych
Zakład Karny w Jastrzębiu Zdroju - 2017-09-06 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
OBSŁUGA SEKRETARIATU, CENTRALI TELEFONICZNEJ, EWIDENCJA KORESPONDENCJI
kontakt przez PUP - 2017-03-08 - Osiecznica (lubuskie)
organizacja pracy sekretariatu, obsługa programu Mmedica, obsługa petentów, prowadzenie dokumenacji przychodni
kontakt przez PUP - 2019-02-04 - Syców (dolnośląskie)
Prowadzenie i ukladanie dokumentów, wprowadzanie faktur, rozliczanie kas.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Gałązka" Stanisław Gałązka - 2018-08-06 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
jw.
Państwowa Szkoła Muzyczna I st. nr 5 im. H. Wieniawskiego - 2017-10-24 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
Centrum Usług Wspólnych Gminy Miejskiej - 2018-03-22 - Lubań (dolnośląskie)
Wykształcenie: brak wymagań; mile widziane doświadczenie; sprzątanie sanitariatów, biur i szatni; umowa zlecenie, ok 4 godz./dziennie; czas pracy do uzgodnienia; miejsce pracy: Gliwice, ul. Portowa;
GEGENBAUER-POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-01 - Gliwice (śląskie)
dostawa posilków do klientów, przyjmowanie płatności od klientów, przyjmowanie zamówień i przekazywanie do realizacji
kontakt przez PUP - 2019-02-08 - Kraków (małopolskie)
Odbieranie korespondencji skierowanej do BP z właściwego Urzędu Pocztowego, przyjmowanie oraz rejestracja dokumentacji składanych przez wnioskodawców/beneficjentów, podpisywanie, stemplowanie potwierdzeń odbioru z listów poleconych.Rejestrowanie korespondencji wpływającej do BP.Prowadzenie wstępnej segregacji przesyłek dostarczonych do Biura Powiatowego, rejestracja oraz prowadzenie obiegu delegacji i faktur.Zabezpieczenie pracowników w materiały biurowe, ewidencja przychodów i rozchodów w kartach ewidencji materiałów biurowych.Potwierdzenie nadania poczty wychodzącej.Przekazywanie korespondencji na Pocztę i do OR, kontaty z beneficjentami.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2018-01-18 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Praca biurowa, praca w terenie (przeglądy dróg, przekazania i odbiory pasów drogowych, itp.)
Zarząd Dróg Wojewódzkich W Opolu - Oddział Terenowy w Grodkowie - 2018-07-31 - Grodków (opolskie)
Naliczanie opłat za użytkowanie lokali, prowadzenie rozliczeń finansowych.
kontakt przez PUP - 2020-03-26 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Wykształcenie zawodowe; doświadczenie zawodowe: brak wymagań; mile widziane prawo jazdy kat.B, czytanie rysunku technicznego; spawanie metodą TIG; spawanie konstrukcji ze stali nierdzewnej, praca przy produkcji urządzeń Firmy ENKO; jedna zmiana; miejsce pracy Gliwice oraz teren Śląska;
"ENKO" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-12-20 - Gliwice (śląskie)
1. Wymagania niezbędne:a) określone w art.6 ustawy o pracownikach samorządowychb) wykształcenie średnie/wyższe c) znajomość Kodeksu Pracyd) co najmiej półroczne doświadczenie na stanowisku pracownika ds. personalnych2. Wymagania dodatkowe:a) umiejętność obsługi komputera i podstawowych aplikacji takich , jak edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, klient poczty elektronicznejb) znajomość ustawy o pracownikach samorządowychc) znajomość ustawy o ochronie danych osobowychd) umiejętność planowania i sprawnej organizacji parcye) pożądane cechy: wysoka kultura osobista, sumienność, rzetelność samodzielność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole3. Zakres wykonywania zadań na stanowisku: a) przygotowywanie kompletu dokumentów niezbędnych do zatrudniania i/lub zwolnienia pracownikab) prowadzenie teczek osobowych pracownikówc) redagowanie umów o pracę i innych dokumentów związanych ze stosunkiem pracyd) wystawianie świadectw pracy e) prowadzenie ewidencji czasu pracy i rozliczanie czasu pracyf) sporządzanie sprawozdań m.in.do GUSg) układanie grafików pracyh) nadzór nad terminowością badań lekarskich i szkoleń z zakresu BHPi) przygotowywanie list obecnościj) wystawianie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy na wniosek pracownikak) ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanejl) współpraca z organami zatrudnienia ł) prowadzenie archiwum spraw kadrowych m) prowadzenie obsługi sekretariatun) prowadzenie spraw administracyjnych , w tym: zaopatrzenie w materiały biurowe, wysyłanie, odbieranie poczty, wystawianie faktur, rejestracja fakturo) obsługa centrali telefonicznejp) udział w organizacji imprez kulturalnych
Powiat Raciborski Agencja Promocji Ziemi Raciborskiej i Wspierania Przedsiębiorczości na Zamku Piastowskim w Raciborzu - 2019-08-16 - Racibórz (śląskie)
-prowadzenie spraw z zakresu podatków
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Szklarska Poręba (dolnośląskie)
Obsługa klienta, sprzedaż pokryć dachowych i akcesoriów z nimi związanych
LIMBLACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-19 - Limanowa (małopolskie)
naliczanie płac, księgowanie, prowadzenie kart wynagrodzeń, sporządzanie deklaracji podatkowych, ewidencja środków trwałych
"MEDBIAL" Spółdzielnia Inwalidów - 2017-02-09 - Białystok (podlaskie)