REFERENT DO SPRAW FINANSÓW Bolesławiec oferta pracy Powiatowe Centrum Edukacji i Kształcenia Kadr
Stanowisko: REFERENT DO SPRAW FINANSÓW
Wynagrodzenie: od 1 125 PLN
Zakres obowiązków: Kontrola dokumentów pod względem formalno-rachunkowym przygotowywanych przez księgowych szkół i placówek zaangażowanych w realizację projektu oraz sprawdzenie czy dokument został wystawiony w sposób technicznie prawidłowy i zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, czy operacja gospodarcza została poddana kontroli merytorycznej oraz czy dowód wpłaty jest wolny od błędów rachunkowych, wprowadzanie do systemu SL dokumentów finansowych projektu, wprowadzanie zmian finansowych w generatorze SOWA, przygotowanie dla specjalisty ds. finansów sprawozdań finansowych projektu, składanie raportów do specjalisty ds. finansowych, wykonywanie innych poleceń zleconych przez kierownika projektu.Praca o charakterze biurowym będzie świadczona w siedzibie Biura Projektu w Bursie Szkolnej w Bolesławcu przy ulicy Ogrodowej 7, w wymiarze etatu, umowa na czas określony (na czas realizacji projektu tj. od 01.01.2019r. do 30.12.2020r.), praca przy komputerze do 4 godzin dziennie.
Data publikacji: 2018-11-28
Lokalizacja: Bolesławiec (dolnośląskie)
Pracodawca: Powiatowe Centrum Edukacji i Kształcenia Kadr
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Tyrankiewiczów 11, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kontrola dokumentów pod względem formalno-rachunkowym przygotowywanych przez księgowych szkół i placówek zaangażowanych w realizację projektu oraz sprawdzenie czy dokument został wystawiony w sposób technicznie prawidłowy i zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, czy operacja gospodarcza została poddana kontroli merytorycznej oraz czy dowód wpłaty jest wolny od błędów rachunkowych, wprowadzanie do systemu SL dokumentów finansowych projektu, wprowadzanie zmian finansowych w generatorze SOWA, przygotowanie dla specjalisty ds. finansów sprawozdań finansowych projektu, składanie raportów do specjalisty ds. finansowych, wykonywanie innych poleceń zleconych przez kierownika projektu.Praca o charakterze biurowym będzie świadczona w siedzibie Biura Projektu w Bursie Szkolnej w Bolesławcu przy ulicy Ogrodowej 7, w wymiarze etatu, umowa na czas określony (na czas realizacji projektu tj. od 01.01.2019r. do 30.12.2020r.), praca przy komputerze do 4 godzin dziennie.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 125 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW FINANSÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali ekonomiści
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 125 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: wykształcenie co najmniej średnie, doświadczenie w rozliczaniu projektów unijnych, umiejętność sporządzania: wniosków o płatność i wniosków o dofinansowanie, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych, niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie, niekaralność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.Wymagania dodatkowe: znajomość i umiejętność prawidłowego stosowania odpowiednich przepisów w zakresie rozliczania projektów w ramach EFS, praktyczna znajomość generatorów SL 2014 i SOWA, samodzielność, skrupulatność, dobra organizacja czasu pracy, biegła obsługa komputera (m. in. MS Office w tym szczególnie arkusz kalkulacyjny Excel) oraz typowego sprzętu biurowego.
Nazwa pracodawcy: Powiatowe Centrum Edukacji i Kształcenia Kadr
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
Tyrankiewiczów 11, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- CV,- list motywacyjny z opisem doświadczenia w zakresie wymagań,- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,- kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy),- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp., - ewentualne referencje lub listy polecające,- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,- oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- oświadczenie o niekaralności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,- oświadczenie kandydata stanowiące załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia, o wyrażeniu zgody na przetwarzanie jego danych osobowych zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej z dnia 14 maja 2016 r. L 119 /1) dla celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze.Wymagane dokumenty powinny być opatrzone klauzulą:Zgodnie z art. 6 ust.1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (Ue) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 z późn. zm.) wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnej rekrutacji.- aplikacje w zamkniętej kopercie opatrzonej dopiskiem Nabór na stanowisko Referent do spraw finansów pn.: Kształcenie Zawodowe szansą dla uczniów Powiatu Bolesławieckiego należy złożyć do dnia 11.12.2018r. do godz. 1200 w sekretariacie Powiatowego Centrum Edukacji i Kształcenia Kadr w Bolesławcu, przy ul. Tyrankiewiczów 11.- aplikacje, które wpłyną po tym terminie nie będą rozpatrywane,- w toku naboru komisja wyłoni nie więcej niż 5 najlepszych kandydatów spełniających wymagania niezbędne i zaprosi do udziału w rozmowie kwalifikacyjnej, o której kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.- nabór może zostać odwołany w każdym czasie bez podania uzasadnienia.- informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Powiatowego Centrum Edukacji i Kształcenia Kadr w Bolesławcu www.pceikk.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: 11.12.2018r. do godziny 12.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
Gmina pracodawcy: Bolesławiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bolesławiec
Adres strony pracodawcy: www.pceikk.pl
Ulica pracodawcy: Tyrankiewiczów
Numer budynku pracodawcy: 11
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali ekonomiści
Data dodania oferty pracy: 28.11.2018
Oferta pracy ważna do: 11.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 28.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 28.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykonywanie usług krawieckich.
"SZYK" Zakład Odzieżowy G. Brzozowska - 2018-10-09 - Bolszewo (pomorskie)
Zapoznanie z organizacją urzędu oraz z wewnętrzną praca wydziałuProwadzenie dziennika korespondencyjnegoPrzygotowywanie korespondencji do wysyłki i odbiór poczty z kancelarii ogólnej Koordynowanie czynności związanych z obiegiem pism przychodzących i wychodzących z wydziałuPomoc z przygotowywaniu dokumentacji oraz innych pism, wynikających z kompetencji wydziałuWdrażanie się w zagadnienia związane z zamówieniami publicznymi Prowadzenie ewidencji w zakresie udzielanych zamówień publicznych Archiwizacja dokumentów oraz wypożyczanie dokumentów z archiwum zakładowego w celach służbowych w zakresie objętym właściwością wydziału Obsługa i udzielanie informacji petentomObsługa urządzeń biurowych (ksero, komputer, fax)
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Gryfino (zachodniopomorskie)
Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH II ODDZIAŁ W ŁODZI - 2018-01-10 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie ewidencji ochrony środowiska, wypełnianie sprawozdań
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Zgierz (łódzkie)
-archiwizacja dokumentów,- rozliczanie poleceń wyjazdów służbowych,- rejestrowanie faktur i innych dokumentów finansowych
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Wędrzyn (lubuskie)
remont sprzętu, konserwacja i usuwanie usterek
26 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zegrzu - 2018-09-04 - Ciechanów (mazowieckie)
Nauka wypełniania dokumentacji transportowej i inne
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Obsługa biura firmy, współpraca z biurem rachunkowym
"MAR-BUD" Bożena Franczak - 2017-03-24 - Rzgów (łódzkie)
obsługa korespondencji kancelarii, zakładanie akt komorniczych, pisanie prostych pism w sprawach komorniczych
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Mikołów (śląskie)
utrzymanie czystości na obiekcie Tesco; sprzątanie terenu zewnętrznego
MATMAX Systemy Sprzątające - 2018-09-21 - Puławy (lubelskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Garwolin (mazowieckie)
Realizowanie strategii rozwojowej firmy poprzez pozyskiwanie nowych klientów oraz inicjowanie kontraktów sprzedażowych, utrzymywanie relacji z istniejącymi klientami, przygotowywanie ofert handlowych, materiałów prezentacyjnych oraz marketingowych, prowadzenie negocjacji i finalizowanie kontraktów, promowanie dobrego imienia firmy na rynku polskim i europejskim. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
BEPIS SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-11-22 - Bielsko-Biała (śląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem, w zależności od potrzeb
BETONLIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-10 - Trzebiszyn (opolskie)
jw.
CHZ ARS POLONA S. A. - 2018-07-23 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Złotoryja (dolnośląskie)
wymagania: wykształcenie wyższe lub średnie ekonomiczne, doświadczenie bez znaczenia, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, znajomość przepisów: ustawa o rachunkowości, o finansach publicznych oraz przepisów podatkowych, biegła umiejętność obsługi komputera w zakresie programów MS Office, punktualność, systematyczność, dokładność w działaniu, umiejętność samodzielnej analizy i oceny danych, umiejętność pracy w zespolezakres obowiązków: kompletowanie, dekretowanie i księgowanie dowodów księgowych (faktur, rachunków, innych dokumentów księgowych) zgodnie z przyjętymi zasadami rachunkowości, analiza kont rachunkowych pod względem prawidłowości zapisów księgowych, wstępna weryfikacja dokumentów księgowych, sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym, wspomaganie głównego księgowego w czynnościach i zadaniech realizowanych przez dział finansowo-księgowy
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W KROTOSZYNIE - 2018-06-13 - Krotoszyn (wielkopolskie)
-obsługa spraw i reklamacji klientów ZUS,-porządkowanie akt,-porządkowanie danych na kontach ubezp.,-sporządzanie dokumentów ubezpieczeniowych.
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
współpraca z firmami krajowymi i zagranicznymi
Zakłady Metalowe DEZAMET S.A. - 2015-11-26 - Nowa Dęba (podkarpackie)
Przygotowywanie i realizacja pokazów artystycznych.Praca na terenie całego kraju na 1/2 etatu.
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Sprzątanie całego obiektu: sale, toalety, garderoby
kontakt przez OHP - 2018-08-02 - Kraków (małopolskie)
Prace biurowe, praca z petentem, obsługa urządzeń biurowych.Staż odbywać się będzie w gminie Koronowo
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Koronowo (kujawsko-pomorskie)
Prace pomocnicze przy tynkowaniu na zewnątrz oraz wewnątrz budynków, umiejętność nakładania tynków maszynowych
FHU "POS-BUD" Robert Tarnawski - 2017-01-02 - Kępno (wielkopolskie)
WG. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Poznań (wielkopolskie)
pomoc w prowadzeniu sekretariatu, pomoc przy rozliczaniu najmu sali, zapisy na zajęci
kontakt przez PUP - 2018-05-11 - Suszec (śląskie)
Staż dla osób do 30 roku życia ze środków POWER. Staż w Sądzie Rejonowy Wydział Karny w Pyrzycach ul. Staromiejska 3, w godzinach od 07:30 do 15:30.
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
prowadzenie wykazów, ewidencji, prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Krapkowice (opolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodny
13 Wojskowy Oddział Gospodarczy/Centrum Szkolenia Logistyki - 2016-03-24 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
bieżąca obsługa sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Wałbrzych (dolnośląskie)