REFERENT DS. ADMINISTRACJI SZKÓD Radom oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DS. ADMINISTRACJI SZKÓD
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: skanowanie dokumentów, segmentacja dokumentacji szkodowej i dołączanie do teczki szkodowej, obsługa skrzynki elektronicznej oraz sprawdzanie likwidatora prowadzącego sprawę i przekazywanie dokumentacji
Data publikacji: 2018-01-25
Lokalizacja: Radom (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Radom, powiat: m. Radom, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
skanowanie dokumentów, segmentacja dokumentacji szkodowej i dołączanie do teczki szkodowej, obsługa skrzynki elektronicznej oraz sprawdzanie likwidatora prowadzącego sprawę i przekazywanie dokumentacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ADMINISTRACJI SZKÓD
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Radom
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Radom
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu
Adres pracodawcy:
Księdza Łukasika 3, 26-612 Radom, powiat: m. Radom, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Radom
Gmina pracodawcy: Radom
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Radom
Ulica pracodawcy: Księdza Łukasika
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 2
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 25.01.2018
Oferta pracy ważna do: 28.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 25.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 25.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
rodzajOferty_1: DLA_ZAREJESTROWANYCH
Podobne oferty pracy
Prowadzenie bieżącej dokumentacji odnośnie napraw i remontów maszyn i urządzeń. Nadzór nad przeglądami.
Fabryka Aparatury i Urządzeń "FAMET" Sp. Akcyjna - 2018-03-09 - Kępno (wielkopolskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
obsługa kasy, obsługa klientów, praca na sali sprzedaży, na mięsnym, praca w zespole
DINO POLSKA S.A. - 2017-08-30 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
Bieżaca obsługa biura, transport dokuemntów
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Łódź (łódzkie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Prace zwiazane z rachunkowością dochodów i wydatków FŚS, wydatków strukturalnych, środków trwałych w jednostkach organizacyjnych należących do MiG Drobin.
kontakt przez PUP - 2016-01-08 - Drobin (mazowieckie)
Rozkładanie towaru na półkach, wydawanie towaru, sporządzenie dokumentacji sprzedazowej i magazynowej, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Łuków (lubelskie)
sprzedaż wyrobów gotowych
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Goleszów (śląskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Świdnica (dolnośląskie)
Obsługa administracyjna biura, prowadzenie rozliczeń w programie Office, prowadzenie korespondencjielektronicznej i tradycyjnej, kompletowanie dokumentacji biura.
AGENCJA SŁUŻBY SPOŁECZNEJ KOŚCIELAK SPÓŁKA JAWNA - 2016-12-15 - Gdynia (pomorskie)
prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów
Kancelaria Podatkowa Broda Danuta - 2017-06-07 - Cieszyn (śląskie)
prowadzenie stanów magazynowych,opracowywanie analiz magazynowych itp.
Rolniczy Kombinat Spółdzielczy - 2018-08-02 - Łubnica (wielkopolskie)
pełen zakres obowiązków wyynikających z pracy referenta ds. kadrw jednostce oświatowej
Przedszkole Miejskie Nr 4 w Świdnicy - 2018-04-05 - Świdnica (dolnośląskie)
referent księgowości
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
referent ds. biurowych
kontakt przez PUP - 2015-10-21 - Leśna (dolnośląskie)
gotówkowa/bezgotówkowa obsługa klienta, realizacja dyspozycji klienta z zakresu obsługi rachunków bankowych, prowadzenie rozliczeń elektronicznych, obsługa przelewów zagranicznych
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Ruciane-Nida (warmińsko-mazurskie)
OPIS STANOWISKA PRACY:- OBSŁUGA KLIENTÓW INDYWIDUALNYCH - PRACA STACJONARNA - STAŁE GODZINY PRACY - OBSŁUGA TELEFONICZNA I MAILOWA POTENCJALNYCH KLIENTÓW- UMAWIANIE I KOORDYNOWANIE SPOTKAŃ DLA PRZEDSTAWICIELI W TERENIE- DORADZTWO I SPRZEDAŻ USŁUG DOPASOWANYCH DO POTRZEB KLIENTA (INFOLINIA+INTERNET)- NAWIĄZYWANIE I PODTRZYMYWANIE RELACJI Z KLIENTAMI- ZAPEWNIENIE WYSOKIEGO POZIOMU JAKOŚCI OBSŁUGI KLIENTA
CENTRUM OBSŁUGI POWYPADKOWEJ CODEX SP ZOO SPK - 2017-01-30 - Rzeszów (podkarpackie)
praca fizyczna
Adecco Poland Sp. z o.o. - 2017-03-22 - Robakowo (wielkopolskie)
Charakter pracy:- praca w systemie wielozmianowym – dwunastogodzinnym, w bezpośrednim kontakcie z osobami pozbawionymi wolności,- utrzymywanie kontaktu telefonicznego i współpraca z centralą monitorowania SDE oraz Podmiotem Dozorującym,- realizacja zadań w zespole terenowym Systemu Dozoru Elektronicznego, polegająca na wykonywaniu u osób objętych Systemem Dozoru Elektronicznego instalacji, deinstalacji, wymiany urządzeń monitorujących oraz ich kontroli - bieżąca realizacja zlecanych wizyt na podległym terenie,- sporządzanie raportów w zakresie przeprowadzonych czynności wobec osób objętych systemem dozoru.
ARESZT ŚLEDCZY W LUBLINIE - 2018-05-07 - Lublin (lubelskie)
Zapoznanie się z przepisami bezpoeczeństwa i higieny pracy, przepisami przeciwpożarowymi, regulaminem pracy MUP, polityką bezpiecznej pracy w systemach informatycznych, polityką antydyskryminacyjną i antymobingową oraz przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych. Zapoznanie się z zadaniami realizowanymi przez MUW ze szczególnym uwzględnieniem zadań Wydziału Spraw Cudzoziemców. Zapoznanie się z zasadami obiegu dokumentów. Zapoznanie się ze specyfiką i zasadami pracy z podręcznym katalogiem akt. Archiwizacja dokumentacji spraw ostatecznie zakończonych celem przekazania do archiwum zakładowego urzędu. Obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Warszawa (mazowieckie)
Referent ds. księgowości
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie i kompletacja dokumentówzwiązanych z zatrudnieniem i zwolnieniem pracowników. Współpraca z PUP. Współpraca z działem logistyki.Staż w godz. od 7.00-15.00
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Weryfikacja dokumentów zakupu towarów pod względem formalno-rachunkowym zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi.Uzgadnianie rejestrów Vat dotyczących zakupu towarów.Kontrola i rozliczanie kont zakupu towarów i opakowań.Księgowanie odpisów aktualizujących na towary przeterminowane.Kontrola dokumentów magazynowych zgodnie z obowiązującymi wewnętrznymi procedurami.Uzgadnianie stanu zapasów.Sporządzanie zestawień dotyczących nierozliczonych pozycji na kontach dot. zakupu i zwrotów towarów.Księgowanie dokumentów PK oraz innych.Obsługa audytów i kontroli.Sporządzanie raportów i analiz
Bać - Pol S.A. - 2016-10-21 - Świlcza (podkarpackie)
księgowanie rozliczeń wspólnot mieszkaniowych
PPH i U "ERBUD" Ryszard Kawałko - 2018-03-20 - Legnica (dolnośląskie)
- Sprzatanie pokoi hotelowych oraz miejsc ogólnodostępnych, uzupełnianie galanterii drobnej, uzupełnianie mini barów, świadczenie pracy z najwyższą starannością, utzrymanie porzadku w miejscu pracy.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 + soboty, niedziele i święta - według grafiku. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Na stanowisko mogą aplikować również osoby niepełnosprawne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: kadry (at) hoteldiament.pl
HOTELE DIAMENT SPÓŁKA AKCYJNA / Park Hotel Diament - 2017-11-24 - Katowice (śląskie)
praca w biurze rachunkowym, prowadzenie KPR, prowadzenie ryczałtów
Kancelaria Księgowych Sp. z o.o. - 2018-06-27 - Strzegom (dolnośląskie)
samodzielna praca na stanowisku ryzyk bankowych
REJONOWY BANK SPÓŁDZIELCZY W MALANOWIE - 2016-01-29 - Malanów (wielkopolskie)
obsługiwanie urządzeń biurowych, sporządzanie wykazu akt
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
wg stanowiska
DRB CENTRUM ODSZKODOWAŃ Sp. z o.o. - 2016-04-25 - Legnica (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)