REFERENT DS. ADMINISTRACJI Polkowice oferta pracy TSR POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: REFERENT DS. ADMINISTRACJI
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: OBSŁUGA SYSTEMU KSIĘGOWO-MAGAZYNOWEGO, PRZYJĘCIA DOSTAW NA MAGAZYN (W TYM PROCES WAŻENIA), ROZLICZANIE DOSTAW, KARTY PRZEKAZANIA ODPADÓW, KOORDYNOWANIE KORESPONDENCJI POMIĘDZY POLKOWICAMI, A POZOSTAŁYMI ODDZIAŁAMI Z CZASEM OBSŁUGA KASY GOTÓWKOWEJ
Data publikacji: 2018-08-07
Lokalizacja: Polkowice (dolnośląskie)
Pracodawca: TSR POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:J. Wyżykowskiego 8, 59-100 Polkowice, powiat: polkowicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
OBSŁUGA SYSTEMU KSIĘGOWO-MAGAZYNOWEGO, PRZYJĘCIA DOSTAW NA MAGAZYN (W TYM PROCES WAŻENIA), ROZLICZANIE DOSTAW, KARTY PRZEKAZANIA ODPADÓW, KOORDYNOWANIE KORESPONDENCJI POMIĘDZY POLKOWICAMI, A POZOSTAŁYMI ODDZIAŁAMI Z CZASEM OBSŁUGA KASY GOTÓWKOWEJ
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ADMINISTRACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Polkowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: polkowicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Polkowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość MS Office
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANE DOŚWIADCZENIE MIN. 2 LATA NA STANOWISKU ADMINISTRACYJNYM, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W PRACY NA SYSTEMIE MAGAZYNOWY, OTWARTOŚĆ NA ZRÓŻNICOWANE OBOWIĄZKI I UCZENIE SIĘ NOWYCH RZECZY, KOMUNIKATYWNOŚĆ
Nazwa pracodawcy:
TSR POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach
Adres pracodawcy:
J. Wyżykowskiego 8, 59-100 Polkowice, powiat: polkowicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, ŚWIADECTWA PRACY DO WGLĄDU, UPRAWNIENIA DO WGLĄDU
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 09:00-16:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: polkowicki
Gmina pracodawcy: Polkowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Polkowice
Ulica pracodawcy: J. Wyżykowskiego
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Data dodania oferty pracy: 07.08.2018
Oferta pracy ważna do: 31.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 07.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 07.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Sierpc (mazowieckie)
- rejestrowanie tytułów wykonawczych- rejestrowanie zajęć w ewidencji- rejestrowanie pism przychodzących oraz wychodzących- przygotowanie pism do wysyłki- kompletowanie akt w związku ze zbiegiem egzekucji- regulowanie pism urzędowych w prowadzonych postępowaniach na wniosek klienta urzędu- przygotowanie akt do przekazania do archiwum- wykonywanie innych prac administracyjno- biurowych
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Świebodzin (lubuskie)
Pakowanie owoców przy liniach sortujących owoce, prace zlecone przez przełożonego
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Rębowola (mazowieckie)
praca w Podlaskiej Wojewódzkiej Komendzie OHP w Białymstoku w dziale księgowości
kontakt przez OHP - 2016-04-26 - Białystok (podlaskie)
Obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego, obsługa stanowiska mięso i wędliny, zarządzanie towarem, dbanie o czystość na markecie, prawidłowa obsługa klienta zgodnie z zasadami firmy, praca na dwie zmiany w godzinach 06:00-14:00, 14:00-21:00
Dino Polska S.A - 2016-10-10 - Zawada (opolskie)
Obsługa biura DSIT, prowadzenie dokumentacji dotyczącej transportu, rozliczenie kosztów eksploatacji środków transportu, rozliczanie pracowników.
TULCON Spółka Akcyjna ul.Kościuszki 20,63-500 Ostrzeszów - 2018-04-09 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Pomoc przy prowadzeniu i nadzorowaniu prawidłowej ekspolatacji sieci wodnycj na terenie gminy,prowadzenie rejestru dokumentów, uczestniczenie w odbiorach technicznych przyłączy.
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Bierutów (dolnośląskie)
sporządzanie raportów finansowych; - współpraca z klientamizewnętrznymi firmy, - weryfikacja dokumentacji pod względem formalnym irachunkowym; - sprawdzanie poprawności rachunkowej, księgowanie orazarchiwizacja dokumentów, - prawidłowe i terminowe wprowadzanie danychfinansowych, - uzupełnianie danych - terminowe i prawidłowe wykonywanieoperacji księgowych zastępstwo w prowadzeniu kasy złotówkowej i walutowej -przygotowywanie dokumentów kadrowo-płacowych Wymagania: - Operatywność,odpowiedzialność - logiczne myślenie oraz zdolności analityczne; -dyspozycyjność, - zaangażowanie, chęć do ciągłej nauki i poszerzaniakompetencji, skrupulatność, dokładność oraz systematyczność, - Doświadczeniena podobnym stanowisku w księgowości, - dobra umiejętność obsługi komputera(obsługi pakietu MS Office , SUBIEKT GT), praca w godz. 8-16
STARPOOL Dariusz Napieracz - 2016-01-19 - Opole (opolskie)
Obsługa biurowa działu księgowości, ewidencja dokumentów oraz dbałość o ich prawidłowy obieg, wprowadzenie dokumentów do systemu informatycznego, uzgadnianie rozrachunków z saldami i obrotami na kontach analitycznych, opisywanie, numerowanie, stemplowanie dokumentów kosztowych.
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Płock (mazowieckie)
Sporządzanie planów remontów. Nadzór nad terminowością przeglądów technicznych. Dokonywanie wizji lokalnych i inspekcji na terenie obiektów pod kątem realizacji niezbędnych usprawnień, usuwania usterek. Rozliczenia bieżące mediów i usług dla obiektów. Utrzymanie techniczne budynków, w tym głównie instalacji elektrycznej, wod.kan., teletechnicznej. Realizacja zamówień na materiały eksploatacyjne związane z utrzymaniem infrastruktury.
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Gdańsk (pomorskie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Lębork (pomorskie)
zgodnie z programem stażowym
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Goleniów (zachodniopomorskie)
w/g programu stażu bezrobotnego
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Lębork (pomorskie)
opieka nad pacjentem; pomoc w karmieniu ; przestrzeganie zasad higieny i dezynfekcji; zapobieganiu zakażeniom; współpraca z pacjentem i rodziną
Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy - 2018-04-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-
MIXPOL Zdzieszowice Sp. z o.o., Sp.k. - 2017-03-07 - Zdzieszowice (opolskie)
Prowadzenie biura, przygotowywanie dokumentów księgowych i kadrowych, rozliczanie transportów, odbieranie i odpisywanie poczty tradycyjnej i elektronicznej, obsługiwanie urządzeń biurowych
Grupa Producentów Rolnych Bulwa - 2017-06-07 - Łebunia (pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej i płacowej
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Biała Podlaska (lubelskie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, przygotowanie ofert, negocjacje kontraktów, dbanie o wizerunek firmy
EVRES CLEANING SP. Z O.O. - 2017-04-19 - Łódź (łódzkie)
jw.
ZRZESZENIE ZWIĄZKÓW ZAWODOWYCH ENERGETYKÓW - 2016-11-24 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie pism dotycz. spraw Działu, archiwizacja dokumentacji, wspieranie prac administracyjno-organizacyjnych, praca przy certyfikacji ISO, obsługa sekretariatu (zastępstwo), obsługa urządzeń biurowych.
WOJEWÓDZKA STACJA RATOWNICTWA MEDYCZNEGO W ŁODZI - 2017-03-31 - Łódź (łódzkie)
obsługa klienta, robienie bukietów, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2018-04-01 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Nauka: przechowywanie, aktualizowanie i archiwizacja dokumentów, dbanie o prawidłowy i terminowy obieg dokumentacji w oddziale, opracowywanie korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, sporządzanie pism, obsługa pracowników, rozliczanie usługi, praca w systemie SAP, wspomaganie w pracach biurowych.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Bydgoszcz Wschód
kontakt przez PUP - 2018-06-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Transport towarów na terenie woj. śląskiego.- Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Godziny pracy zgodne z czasem pracy kierowców. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Kontakt telefoniczny (9:00-18:00) (Tel. 502-175-699, 507-131-112) lub e-mail: adam_chowaniec (at) wp.pl
"GRAD-TRANS" GRZEGORZ NIKEL, ADAM CHOWANIEC - SPÓŁKA CYWILNA - 2016-03-18 - Sosnowiec (śląskie)
1.Przyjmowanie wniosków oraz udzielanie informacji z zakresu ustawy z dnia 11 lutego 2016r o pomocy państwa w wychowaniu dzieci (Dz.U z 17 lutego 2016r.poz195). 2.Kwalifikowanie wniosków3.Realizacja ustawy o świadczeniach rodzinnych. Wymagane dokumenty:1) aktualne CV,2) list motywacyjny,3) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie oraz kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,4) kserokopię dowodu osobistego,5) podpisane oświadczenie o niekaralności następującej treści: Oświadczam, że nie byłem/am karany/a za przestępstwo popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe i nie toczy się przeciwko mnie postępowanie karne.Oświadczam, że posiadam pełną zdolność do czynności prawnych i korzystam z pełni praw publicznych zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2008 r. Nr 223 poz. 1458 z późn. zm.).6) podpisane oświadczenie dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści:Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko asystent rodziny, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.). 7) podpisane oświadczenie o stanie zdrowia o treści:Oświadczam, iż znajduję się w stanie zdrowia pozwalającym mi na wykonywanie pracy na stanowisku asystenta rodziny,8) podpisane oświadczenie nt. władzy rodzicielskiej o treści: Oświadczam, że nie jestem i nie byłem/am pozbawiony/a władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest mi zawieszona ani ograniczona.UWAGA !!! W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginały ww. dokumentów.Postępowanie rekrutacyjne:Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach postępowania rekrutacyjnego:Etap I. Weryfikacja ofert pod względem formalnym oraz dokonanie wstępnej oceny merytorycznej,Etap II. Rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami w siedzibie Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowogrodźcu i dokonanie wyboru pracownika.
Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Nowogrodziec - 2016-11-24 - Nowogrodziec (dolnośląskie)
przygotowanie dokumentów do zaksięgowania, księgowanie, dekretacja, pomoc w wyliczeniu podatków i sporządzeniu deklaracji, współpraca z klientami, pomoc w sporządzaniu list płac i dokumentacji kadrowej
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Żory (śląskie)
wykonywanie prac instalacyjnych oraz obsługowych, konserwacyjnych w tym porządkowych majacych na celu utrzymanie należytego stanu plac budowy i zaplecz budowy;
BUDIMEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-04 - Bogatynia (dolnośląskie)
stanowisko referenta jest stanowiskiem pracownika biurowego, główne zadania wykonywanie są przy użyciu komputera, znajomość SI ZWSI RON w zakresie wytwarzania dokumentów obrotowych niezbędnych w działalności bieżącej w służbie środków bojowych, znajomość i przestrzeganie przepisów dotyczących zasad prowadzenia ewidencji służby środków bojowych, terminowe sporządzanie dokumentów przychodowych i rozchodowych w systemach ewidencji, porównywanie ewidencji magazynowej środków bojowych raz na pół roku, prawidłowe i terminowe rozliczanie Inwentaryzacji, ustalanie różnic Inwentaryzacyjnych, segregowanie dokumentów obrotowych w służbie i archiwizowanie ich zgodnie z obowiązującymi przepisamiprava na umowę na czas określony na okres zastępstwa, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali E
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2017-06-02 - Wrocław (dolnośląskie)
· PRZYGOTOWYWANIE UMÓW, PROTOKOŁÓW, PISM,· WPROWADZANIE DANYCH DO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO, OTWIERANIE KARTOTEK KONTRAHENTA,· PROWADZENIE REJESTRU UMÓW, ICH KONTROLA, ARCHIWIZOWANIE,· PRZYGOTOWANIE ANALIZ I RAPORTÓW, · PRZYGOTOWANIE DOKUMENTACJI INWENTARYZACYJNEJ, ROZLICZANIE INWENTARYZACJI, UCZESTNICTWO W SPISIE.
DRIMPOL SP. Z O.O. - 2017-05-26 - Rzeszów (podkarpackie)
Naliczanie opłat za użytkowanie lokali w SM, powiadamianie członków oraz prowadzenie wszelkich rozliczeń z tego tytułu (w tym rozliczanie zużycia wody, ciepła, śmieci) - obsługa programu komputerowego, uzgadnianie sald z członkami, rozliczenia, korespondencje, windykacja we współpracy z radą pr., bieżąca obsługa członków. Umowa o pracę na czas określony 6 miesięcy, następnie na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Piła (wielkopolskie)
PRACA W CALL CENTERAUTORYZACJA NAPRAW POJAZDÓW FLOTOWYCH
"AUTODISTRIBUTION POLSKA" SP. Z O.O. - 2016-01-29 - Dębica (podkarpackie)