REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Płock oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa biurowa działu księgowości, ewidencja dokumentów oraz dbałość o ich prawidłowy obieg, wprowadzenie dokumentów do systemu informatycznego, uzgadnianie rozrachunków z saldami i obrotami na kontach analitycznych, opisywanie, numerowanie, stemplowanie dokumentów kosztowych.
Data publikacji: 2016-03-09
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa biurowa działu księgowości, ewidencja dokumentów oraz dbałość o ich prawidłowy obieg, wprowadzenie dokumentów do systemu informatycznego, uzgadnianie rozrachunków z saldami i obrotami na kontach analitycznych, opisywanie, numerowanie, stemplowanie dokumentów kosztowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: II profil
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
3 Maja 16, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie do pracy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Ulica pracodawcy: 3 Maja
Numer budynku pracodawcy: 16
Profil działalności pracodawcy:
Sprzedaż hurtowa materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 09.03.2016
Data dodania oferty pracy: 09.03.2016
Oferta pracy ważna do: 31.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 09.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 07.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca biurowa - administracyjna dizału kadrowo-administracyjnego.
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Płock (mazowieckie)
Kontrola produktu pod względem jakości, zapakowania, zgodności etykiet, kontrola prawidłowości procesu produkcji. Zgłaszanie propozycji działań korygujących, raportowanie, tworzenie dokumentacji.
SUPERDROB ZAKŁADY DROBIARSKO MIĘSNE S.A. - 2016-07-04 - Karczew (mazowieckie)
Pomocnicze roboty budowlane, murarskie
Firma Usługowo-Budowlana "JUDMAR"Sebastian Ladra - 2016-02-09 - Zbrojewsko (śląskie)
Spawanie oraz montaż elementów konstrukcji stalowych i części maszyn zgodnie z rysunkiem technicznym, organizowanie pracy zgodnie z przepisami BHP. min. 100 h pracy w miesiącu, dyspozycyjność 6-18, 18-6Proponowany okres zatrudnienia 3 lata Miejsce pracy: Wrocław, ul. Fabryczna 12-14sala F
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Wrocław (dolnośląskie)
Współpraca z działem technologicznym w zakresie nowych narzędzi do obróbki skrawaniem oraz modyfikacja istniejących. Zamawianie narzędzi. Kontakt z kooperantami, wyszukiwanie nowych kooperantów. Rozwiązywanie reklamacji związanych z narzędziami
Jarocińska Fabryka Obrabiarek Spółka Akcyjna - 2018-05-11 - Jarocin (wielkopolskie)
zapoznanie z wybranymi przepisami prawa podatkowego, zapoznanie się z ustawą o postępowaniu egzekucyjnym w administracji oraz przepisami kodeksu postępowania administracyjnego, zapoznanie się z przepisami dotyczącymi zasad rachunkowości, przygotowanie do wysłania korespondencji: wezwań, pism, wprowadzanie dokumentów do systemu informatycznego.
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Gostynin (mazowieckie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2018-03-19 - Żarów (dolnośląskie)
Prace kancelaryjne i inne
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Koszalin (zachodniopomorskie)
opracowanie rocznych i wieloletnich programów w zakresie inwestycji melioracyjnych, prowadzenie ewidencji poniesionych wydatków na poszczególnych zadaniach inwestycyjnych, monitorowanie i bieżące aktualizowanie potrzebnych środków finansowych na realizowane zadania, przygotowanie projektu budżetu w zakresie zadań inwestycyjnych, gromadzenie informacji związanych z wnioskami o zabezpieczenie rezerwy celowej na finansowanie zadań inwestycyjnych, sporządzanie sprawozdań finansowych przekazywanych do instytucji zewnętrznych, przygotowywanie niezbędnych rozliczeń otrzymywanych środków finansowych, przygotowywanie decyzji o wysokości opłaty inwestycyjnej w związku z wykonywaniem zadań inwestycyjnych w zakresie melioracji wodnych szczegółowych i prowadzenie postępowania w tym zakresie.
Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych Województwa Pomorskiego w Gdańsku - 2017-06-14 - Gdańsk (pomorskie)
Wprowadzanie danych rejestrowów, zakładanie, udostępnianie i porządkowanie akt, rejestrowanie, wysyłka, pakowanie korespondencji, przekazywanie akt na wydzialy, przyjmowanie dokumnetacji do archiwum zakładowego, obsługa administracji
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Sosnowiec (śląskie)
dostarczanie zaopatrzenia na miejsce wykonywanych zleceń
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Mława (mazowieckie)
- obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Wieliczka (małopolskie)
pomoc w przygotowywaniu ofert handlowych, tworzenie baz danych klientów, umawianie spotkań z klientami, realizacja działań w zakresie wsparcia sprzedazy, kompletowanie i archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Rzeszów (podkarpackie)
Prace montażowe przy budowie wewnętrznych instalacji sanitarnych, grzewczych i gazowych
PUH "Instal-Wag" Mariusz Grabowski - 2016-01-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Oferta stażu przeznaczona wyłącznie dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Pucku / Wprowadzanie danych do systemu, wspomaganie pracy kancelarii, weryfikacja dokumentów ewidencyjnych, wprowadzanie, rejestracja tyt. wykonawczych
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Puck (pomorskie)
Wystawianiedokumentów sprzedażowych, przyjmowanie dostaw, przyjmowanie zamówień.
United Beverages S.A. ODDZIAŁ W WIELGOLESIE DUCHNOWSKIM - 2017-04-03 - Wielgolas Duchnowski (mazowieckie)
obsługa klienów , promowanie i sprzedaż produktów i usług.
kontakt przez PUP - 2018-06-08 - Rybnik (śląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Radom (mazowieckie)
Praca na drogach Powiatu Wałbrzyskiego.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe "Vicbud" Sp. z o.o. - 2018-07-02 - Wałbrzych (dolnośląskie)
sprzedaż towarów
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Głubczyce (opolskie)
praca w Dziale Techniczno-Inwestycyjnym
Regionalne Wodociągi i Kanalizacja Spółka z o.o. - 2016-10-14 - Białogard (zachodniopomorskie)
kompleksowa obsługa klienta w biurze podróży
BIURO PODRÓŻY SUN HOLIDAY MIROSŁAWA WERNER - 2016-11-25 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie całokształtu zadań, w oparciu obowiązujące przepisy oraz wewnętrzne uregulowania, spraw dotyczących:a) organizacji staży,b) organizacji przygotowania zawodowego dorosłych,c) przyznania bezrobotnemu do 30 roku życia bonu stażowego,d) zwrotem kosztów przejazdu na badania lekarskie lub psychologiczne.
Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu - 2016-08-31 - Lubań (dolnośląskie)
- utrzymanie sprawności technicznej eksploatowanych systemów łączności,- prowadzenie i uaktualnianie dokumentacji techniczno-eksploatacyjnej,- praca w zagłębieniu
Regionalne Centrum Informatyki Olsztyn - 2018-02-05 - Lipowiec (warmińsko-mazurskie)
KSIĘGOWANIE WYCIĄGÓW BANKOWYCH, ANALIZAROZRACHUNKÓW Z DOSTAWCAMI I ODBIORCAMI. PRZYGOTOWYWANIE WEZWAŃ DO ZAPŁATY, ROZLICZANIE PŁATNOŚCI ZA SZKODY KOMUNIKACYJNE.
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Konin (wielkopolskie)
-obsługa kancelaryjna Urzędu ( otwieranie korespondencji przychodzącej, kompeltowanie dokumentów, sprawdzanie prawidłowości i kompletności dokumentów, identyfikowanie i rejestrowanie w systemie informatycznym dokumentów, przygotowywanie dokumentów do wysyłki;- wypełnianie druków wezwań kierowanych do interesantów Urzędu;- kompletowanie dokumentów przy wydawaniu zaświadczeń;- prace porządkowe ( przygotowywanie dokumentów do archiwizacji, spis dokumentów, opisywanie teczek).
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Piaseczno (mazowieckie)
- Prowadzenie rejestru ogłoszonych przetargów, monitorowanie rynku zamówień publicznych,- analiza SIWZ, warunków kontraktowych, projektów umów,- przygotowywanie i kompletowanie dokuemntacji ofertowej, pytań do SIWZ,- aktualizacja i archiwizacja dokumentów administracyjnych,- prowadzenie rejestrów związanych ze złożonymi ofertami i przygotowanie raportów.
"SKAREM" Sp. z o.o. - 2016-10-27 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Główne obowiązki:- wsparcie uczestników projektu w kontaktach z instytucjami publicznymi, pracodawcami, społeczeństwem przyjmującym- wsparcie uczestników projektu w tworzeniu i wypełnianiu dokumentów administracyjnych,- udzielanie informacji obywatelom Państw Trzecich oraz dbałość o poziom przekazywanych informacji dla cudzoziemców,- samodzielna organizacja pracy biura informacji dla cudzoziemców ; współpraca z zespołem projektowym w zakresie realizacji działań integracyjnych skierowanych do cudzoziemców;- regularne raportowanie o rezultatach do koordynatora projektu;- udział w pracach zespołu projektowego;- prowadzenie dokumentacji projektowej potwierdzającej realizację zadań integracyjnych skierowanych do cudzoziemców.Wymiar etatu: 24 godziny tygodniowo na podstawie umowy o pracę na czas określony (pierwsza umowa na okres próbny 3 miesięcy).Praca będzie wykonywana min. 6 godzin dziennie przez 4 dni w tygodniu, w tym jeden dzień do godz. 18.00Warunki pracy:Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-06-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sprzątanie w Centrach Handlowych i zakładach pracy
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
weryfikacja dokumentów samochodowych, protokoły zdawczo-odbiorcze, rejestracja, przerejestrowanie nowych samochodów
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Grabanów-Kolonia (lubelskie)