REFERENT DS. NARZĘDZI Jarocin oferta pracy Jarocińska Fabryka Obrabiarek Spółka Akcyjna
Stanowisko: REFERENT DS. NARZĘDZI
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Współpraca z działem technologicznym w zakresie nowych narzędzi do obróbki skrawaniem oraz modyfikacja istniejących. Zamawianie narzędzi. Kontakt z kooperantami, wyszukiwanie nowych kooperantów. Rozwiązywanie reklamacji związanych z narzędziami
Data publikacji: 2018-05-11
Lokalizacja: Jarocin (wielkopolskie)
Pracodawca: Jarocińska Fabryka Obrabiarek Spółka Akcyjna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zaciszna 14, 63-200 Jarocin, powiat: jarociński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Współpraca z działem technologicznym w zakresie nowych narzędzi do obróbki skrawaniem oraz modyfikacja istniejących. Zamawianie narzędzi. Kontakt z kooperantami, wyszukiwanie nowych kooperantów. Rozwiązywanie reklamacji związanych z narzędziami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. NARZĘDZI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jarocin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: jarociński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jarocin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik mechanik*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.05.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: czytanie rysunku technicznego
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
praktyczna umiejętność stosowania narzędzi do obróbki skrawaniem
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Jarocińska Fabryka Obrabiarek Spółka Akcyjna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jarocinie
Adres pracodawcy:
Zaciszna 14, 63-200 Jarocin, powiat: jarociński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: jarociński
Gmina pracodawcy: Jarocin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jarocin
Ulica pracodawcy: Zaciszna
Numer budynku pracodawcy: 14
Profil działalności pracodawcy:
Produkcja frezarek,obrabiarek,,części zamiennych,świadczenia usług przemysłowych.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jarocinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik mechanik*
Data dodania oferty pracy: 11.05.2018
Oferta pracy ważna do: 30.06.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 11.05.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 11.05.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie spraw wierzycielskich
Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu - 2018-07-04 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
wydział komunikacji i drogownictwa
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Lubań (dolnośląskie)
Archiwizacja dokumentów, zapoznanie z obiegiem dokumentów oraz elektronicznym obiegiem dokumentów Proton. Przygotowanie akcji informacyjno-promocyjnej budżetu obywatelskiego gminy Barlinek. Edukacja ekologiczna, przygotowanie i przeprowadzenie akcji sprzątanie świata w ramach dni Ziemi. Zapoznanie się z procedurami oraz przepisami prawnymi dotyczącymi wdrożenia budżetu obywatelskiego gminy Barlinek. Przyjmowanie oraz rejestracja wniosków projektów do budżetu obywatelskiego, ocena formalna złożonych projektów, weryfikacja kart do głosowania, opracowanie wyników konsultacji. Przygotowanie listy rekomendowanych projektów do realizacji. Zapoznanie się z programem "Narodowy program rozwoju czytelnictwa" oraz monitorowanie jego przebiegu w gminie Barlinek. Sporządzanie bieżących informacji dla dyrektorów szkół oraz informacji o zmianach w przepisach prawa oświatowego. Przygotowywanie korespondencji dla szkół dotyczącej programu "Narodowy program rozwoju czytelnictwa", obsługa programu - edytor aktów prawnych XML, monitorowanie wytycznych instrukcji z kuratorium oświaty w Szczecinie i MEN zamieszczonych na stronach internetowych, zapoznanie się z przepisami oraz dokumentacją dotyczącą rozliczenia programu "Narodowy program rozwoju czytelnictwa" w gminie Barlinek.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Barlinek (zachodniopomorskie)
wpisywanie poczty do rejestrów oraz dzienników podawczych, pomoc w prowadzeniu sekretariatu i kancelarii jawnej, arciwizacja dokumentów, zapoznanie z zasadami pracy w punkcie przyjęć interesantów
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Błonie (mazowieckie)
Prowadzenie rozliczeń na kontach płatników składek, wysyłka korespondencji kierowanej do płatników składek, podział korespondencji wpływajacej do wydziału, wystawianie zaświadczeń o niezaleganiu, udzielanie odpowiedzi do prokuratur, sądów, US w sprawach dot. płatników
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Sosnowiec (śląskie)
wpisywanie poczty do rejestrów oraz dzienników podawczych, pomoc w prowadzeniu sekretariatu i kancelarii jawnej, arciwizacja dokumentów, zapoznanie z zasadami pracy w punkcie przyjęć interesantów
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Stare Babice (mazowieckie)
Bieżące utrzymywanie sprawności urządzeń teletechnicznych i teleinformatycznych. Bieżące utrzymanie infrastruktury teletechnicznej i elektronicznej
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transpotru Sanitarnego w Płocku - 2016-02-25 - Płock (mazowieckie)
Wykształcenie: min. średnie; doświadczenie zawodowe: mile widziane; komunikatywna znajomość jęz. niemieckiego lub jęz. angielskiego; zakres obowiązków: rejestrowanie faktur, prowadzenie akt osobowych, ewidencji czasu pracy, ewidencji pojazdów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
CHEMEKO Sp. z o.o. - 2018-03-02 - Gliwice (śląskie)
Przygotowywanie ofert, uczestnictwo w przetargach, sporządzanie sprawozdań, prace biurowe. Wymagana znajomość ustawy o ochronie środowiska w rolnictwie.
F.H.U. HELL-MARK, Helena Agata Borek - 2017-11-21 - Nawojowa (małopolskie)
Nauka:- poprawnej obsługi klienta,- dbania o ład i porządek w miejscu pracy,-wykonywanie ekspozycji wewnątrz sklepu,- obsługa terminala i kasy fiskalnej.
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Konin (wielkopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Złotoryja (dolnośląskie)
zapoznanie się z pracą Referatu Realizacji Budżetu; obsługa urządzeń biurowych; prace kancelaryjno-biurowe pod nadzorem opiekuna stażu; udzielanie informacji interesantom
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Nadarzyn (mazowieckie)
przygotowanie dokumentów wysyłkowych WZ, PZ, FV
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Łaziska Górne (śląskie)
merytoryczne opracowanie wszystkich dokumentów danych opisujących procesy technologiczne, udział w doskonaleniu istniejących i tworzenie nowych produktów, także poprzez propozycje zakupu nowych urządzeń, opracowywanie norm materiałowych i czasowych, projektowanie procesów technologicznych
"FOREST" Gorlice Sp. z o.o. - 2016-04-08 - Gorlice (małopolskie)
Zapoznanie się z podstawowymi aktami prawnymi dotyczącymi działalności banku, obsługa programów komputerowych, sporządzanie dokumentów rozliczeniowych, obsługa klientów.
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Mokobody (mazowieckie)
Kontrola jakości wykonywanych robót, zgodności z przepisami techniczno - budowlanymi, normami państwowymi,
Bytomska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2017-04-07 - Bytom (śląskie)
Pomoc przy prowadzeniu i nadzorowaniu prawidłowej ekspolatacji sieci wodnycj na terenie gminy,prowadzenie rejestru dokumentów, uczestniczenie w odbiorach technicznych przyłączy.
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Bierutów (dolnośląskie)
Kompleksowa obsługa administracyjno-organizacyjna szkoleń dla pielęgniarek i położnych. Prowadzenie dokumentacji na potrzeby realizacji prowadzonych szkoleń. Praca w godzinach 7:00-15:00.
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Opole (opolskie)
Obsługa urządzeń myjni samochodów ciężarowych, spłukiwanie wodą za pomocą myjki wysokociśnieniowej.
TTS GROUP RAFAŁ DROB - 2017-07-27 - Tychy (śląskie)
Praca w charakterze referenta, obsługa Funduszu Pracy.
kontakt przez PUP - 2015-12-07 - Żagań (lubuskie)
obsługa maszyny
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWE "KOMPAP" S.A. - 2016-07-04 - Kwidzyn (pomorskie)
Rejestrowanie wniosków i wydawanych poświadczeń w odpowiednich rejestracjach, zamawianie akt ze Składnicy Akt oraz zwrot po załatwieniu spraw, sprawdzanie w bazie danych KSI okresów ubezpieczeń wnioskodawców, weryfikacja poprawności zapisów na koncie ubezpieczonego, sporządzanie zaświadczeń dla ubezpieczonych i poświadczeń dla komórek świadczeniowych, obsługa wysyłki korespondencyjnej
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Tarnów (małopolskie)
prace związane z obsługą magazynu, z załadunkiem i rozładunkiem towarów, praca związana z wykorzystaniem wózków widłowych
Antidotum Północ Sp. z o.o. - 2017-01-11 - Skórzewo (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Goleniów (zachodniopomorskie)
Obsługa sekretariatu, udzielanie informacji o usługach, wystawianie dokumentów sprzedaży, obsługa urządzeń biurowych, obieg korenspondencji, dokumentów, przyjmowanie zapisów na kursy
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Płock (mazowieckie)
kontrola produkcji soków,technolog żywności
Sad Sandomierski Sp. z o.o. - 2016-07-22 - Sandomierz (świętokrzyskie)
Pierwszy Referat Czynności Analitycznych i Sprawdzających oraz Wymiany Informacji Międzynarodowej: kontrola formalna i merytoryczna dokumentów, przygotowanie projektów pism, wprowadzanie danych, archiwizacja, inne czynności biuroweDrugi Referat Czynności Analitycznych i Sprawdzających oraz Wymiany Informacji Międzynarodowej: kontrola formalna i merytoryczna dokumentów, przygotowanie projektów pism, wprowadzanie danych, archiwizacja, inne czynności biurowe
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Żory (śląskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER) Wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne; znajomość podstaw rachunkowości finansowej; Zakres obowiązków: wstępna weryfikacja dok. księgowch pod względem formalnym i rachunkowym, dekretacja i księgowanie operacji gospodarczych, obsługa programu (CDN Optima, Płatnik, SODiR), sporządzanie ewidencji środków trwałych, archiwizowanie dokumentów, naliczanie listy płac, składek ZUS, itp.; jedna zmiana; miejsce stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Gliwice (śląskie)
referent ds. płac
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Zielona Góra (lubuskie)
obsługa kadrowa pracowników szpitala
SZPITAL WOJEWÓDZKI W POZNANIU - 2018-02-23 - Poznań (wielkopolskie)