REFERENT DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I OBSŁUGI KLIENTA Stalowa Wola oferta pracy "SKAREM" Sp. z o.o.
Stanowisko: REFERENT DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: - Prowadzenie rejestru ogłoszonych przetargów, monitorowanie rynku zamówień publicznych,- analiza SIWZ, warunków kontraktowych, projektów umów,- przygotowywanie i kompletowanie dokuemntacji ofertowej, pytań do SIWZ,- aktualizacja i archiwizacja dokumentów administracyjnych,- prowadzenie rejestrów związanych ze złożonymi ofertami i przygotowanie raportów.
Data publikacji: 2016-10-27
Lokalizacja: Stalowa Wola (podkarpackie)
Pracodawca: "SKAREM" Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:1 Sierpnia 24, 37-450 Stalowa Wola, powiat: stalowowolski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie rejestru ogłoszonych przetargów, monitorowanie rynku zamówień publicznych,- analiza SIWZ, warunków kontraktowych, projektów umów,- przygotowywanie i kompletowanie dokuemntacji ofertowej, pytań do SIWZ,- aktualizacja i archiwizacja dokumentów administracyjnych,- prowadzenie rejestrów związanych ze złożonymi ofertami i przygotowanie raportów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENT DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Stalowa Wola
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: stalowowolski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Stalowa Wola
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw zamówień publicznych (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: prawo, administracja, ekonomia
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: zamówienia publiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość pakietu MS Office
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: prawo, administracja, ekonomia), doświadczenie z pracy na podobnym stanowisku min. 1 rok, znajomość ustawy Prawo o zamówieniach publicznych, obsługi pakietu MS Office, odporność na stres. Mile widziana znajomość języka angielskiego oraz orzeczenie o niepełnosprawności.
Nazwa pracodawcy: "SKAREM" Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Stalowej Woli
Adres pracodawcy:
1 Sierpnia 24, 37-450 Stalowa Wola, powiat: stalowowolski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Należy kontaktować się bezpośrednio z pracodawcą.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: stalowowolski
Gmina pracodawcy: Stalowa Wola
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Stalowa Wola
Adres strony pracodawcy: www.skarem.pl
Ulica pracodawcy: 1 Sierpnia
Numer budynku pracodawcy: 24
Profil działalności pracodawcy:
Wizyta 26.07.04 "IPD-Perspektywą dla młodzieży" 24.08.2004 r. - Program IPD wizyta 14.02.2005r. wizyta monitorująca-29.09.2005poprzednia nazwa: "SKAREM" Sp. z o.o. Zakład Pracy ChronionejKRS: 0000144515
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Stalowej Woli
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.10.2016
Data dodania oferty pracy: 26.10.2016
Oferta pracy ważna do: 09.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 26.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 26.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przygotowanie sam. do jazdy, załadunek i rozładunek towaru, przejazd, kompletowanie dokumentów, planowanie trasy
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Kielce (świętokrzyskie)
zgz programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Głogów (dolnośląskie)
przygotowywanie pism, analiza zapytań ofertowych, przeszukiwanie i analiza biuletynu zamówień publicznych, monitorwanie rozstrzygniętych przetargów, przygotowywanie ofert o specyfice zamówień publicznych, sporządzanie raportów dla kontraktów
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
oferta stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Łowicz (łódzkie)
Obsługa dokumentacji, wprowadzanie danych do systemówkomputerowych, przygotowywanie korespondencji, nadzór nadprocesem tworzenia dokumentacji w dziale handlowym. Obsługa iprzygotowywanie spotkań kontrahentów, praca w godz. 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2017-04-07 - Opole (opolskie)
*załadunek/rozładunek samochodu; *pakowanie/sortowanie paczek
kontakt przez PUP - 2015-11-13 - Brzezie (wielkopolskie)
-odbiór materiału za wielopiłą i wypychanie go na plac,-dbałość o porządek na stanowisku pracy
Toruńskie Przedsiębiorstwo Przemysłu Drzewnego S.A. - 2018-09-12 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Czosnów (mazowieckie)
realizacja zamówień wewnętrznych firmy zgodnie z obowiązującymi procedurami zakładu, kontrola i uzupełnianie zapasów magazynowych, optymalizacja kosztów zakupu, współpraca z dostawcami polskimi i zagranicznymi
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Lewickie (podlaskie)
Bieżąca obsługa petentów, redagowanie i przygotowywanie pism do wysłania, przyjmowanie korespondencji, obsługa urzadzeń biurowych, praca na programach w sekretariacie, obsługa portali ZSEO, Edunet, BIP
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Tarnów (małopolskie)
wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie mile widziane, uprawnienia na wózek widłowy mile widziane.prace magazynowe, wydawanie i przyjmowanie towaru
Hurtownia Nabiałowa "MLEKO-MAX' s.c. Staniewski A. Kulas B. - 2017-06-29 - Krotoszyn (wielkopolskie)
prace biurowe w inspektoracie, samodzielne prowadzenie rejestrów kancelaryjnych
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
jw
PERUN S.A. - 2017-05-18 - Warszawa (mazowieckie)
ochrona powierzonego obiektu
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Kraków (małopolskie)
transport towarów na terenie kraju
APM-CENTRE Przedsiębiorstwo Wielobranżowe A. Musiał - 2018-02-15 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Prowadzenie pracy socjalnej na rzecz mieszkańców
Dom Pomocy Społecznej "SMREK" w Zaskalu - 2016-04-26 - Zaskale (małopolskie)
Produkcja ogrodzeń betonowych, montaż.
Ślusarstwo Betoniarstwo Drzewiec Grzegorz - 2018-04-09 - Chochół (mazowieckie)
Wprowadzanie danych z dokumentów podatkowych do systemu Poltax. Obsługa urządzeń biurowych. Prowadzenie rejestrów. Przygotowywanie korespondencji do wysyłki. Archiwizowanie dokumentów. I zmiana: 07.15-15.15
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Praca na stanowisku logistyk do spraw produkcji - zakres obowiązków do przyuczenia. Wykształcenie średnie techniczne, prawo jazdy kat. B. Pracodawca prosi o przesyłanie CV na maila, w dalszej kolejności pracodawca będzie umawiał się na spotkanie osobiste z kandydatami w siedzibie firmy w uzgodnionym terminie.
CRISTAP Iwona Musiał - 2016-05-11 - Wejherowo (pomorskie)
1. Realizowanie zadań oraz zagadnień organizacyjnych komendy.2. Obsługa komputera i jego oprogramowania.3. Zapoznanie sie z zasadami ewidencjonowania pieczęcie i stempli komendy powiatowej.4. Zapoznawanie się z zasadami prowadzenia dokumentacji organizacyjnej komendy.5. Przygotowywanie dokumentów i opracowywanie akt do archiwizacji.6. Zapoznawanie się z zasadami obiegu informacji jawnej.7. Zapoznawanie się z zasadami prowadzenia ewidencji przychodów i rozchodów materiałów biurowych.
kontakt przez PUP - 2017-03-08 - Łęczyca (łódzkie)
Obsługa spraw związanych z przyznaniem pomocy finansowej w ramach OB, ONW, PRŚ oraz minimum jednego innego działania PROW. Sporządzanie list płatności oraz dokumentów płatniczych. Przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemu wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział. Udzielanie informacji dotyczących instrumentów wsparcia obsługiwanych przez ARiMR.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2018-01-17 - Chojnice (pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Radom (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Jaworzno (śląskie)
do uzgodnienia
KREO STYL LINDA MAZUR - 2016-05-30 - Rzeszów (podkarpackie)
Udzielanie porad prawnych, sporządzanie opinii i informacji o obowiązujących regulacjach z zakresu prawa zamówień publicznych; analiza i przygotowywanie dokumentacji do postępowań przetargowych; audytowanie wniosków oraz ofert składanych w postępowaniach o zamówienia publiczne; przygotowywanie pism procesowych.
33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE - 2018-03-22 - Nowa Dęba (podkarpackie)
Przyjmowanie wpłat i wypłat oraz KW i KP, sporządzanie raportów kasowych, rozliczanie wyciągów bankowych, rozliczanie kierowców, kontrola KP kierowców, kontrola stanów depozytów na oddziałach
TGS Przemysław Stoń - 2017-07-05 - Ruda Śląska (śląskie)
wystawianie faktur, obsługa kasy fiskalnej, rozliczanie kontrahentów, kierowców, telemarketing
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Libiąż (małopolskie)
- Obsługa biura- przyjmowanie i rozdział korespondencji, rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących, przepisywanie i wysyłanie korespondencji,- Obsługa interesanta- przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im ogólnych informacji, nauka radzenia sobie z tzw. "trudnymi klientami",- Obsługa centrali telefonicznej- odbieranie telefonów i przekazywanie informacji dzwoniącym, kierowanie rozmów do odpowiednich pracowników jednostki i łączenie rozmów wychodzących,- Obsługa urządzeń biurowych- kserokopiarki, drukarki, skanera,- Obsługa komputera- sporządzanie pism w programie WORD, wyszukiwanie potrzebnych informacji w Internecie,- Wykonywanie obowiązków powierzonych przez pracodawcę.Staż w godzinach 8.00-16.00POWER
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Płock (mazowieckie)
analiza zakupów, prowadzenie dokumentacji zakupowo-magazynowej w systemie Symfonia Forte
EVRAFISH sp. z o.o. - 2016-12-12 - Brusy (pomorskie)
wg stanowiskami programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Bielsk Podlaski (podlaskie)