REFERENT DS. ADMINISTRACJI Dąbrowa Górnicza oferta pracy SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "METALURG"

Stanowisko: REFERENT DS. ADMINISTRACJI
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: - rejestracja korespondencji;- przygotowywanie korespondencji do wysyłki wynikającej z zakresu prowadzonych spraw;- przygotowywanie odpowiedzi na pisma;- przyjmowanie telefonów, faksów, przyjmowanie i wysyłanie e-maili;- prowadzenie rejestru faktur dotyczących funduszu remontowego;- dekretowanie faktur zakupu (woda, energia elektryczna, gaz ciepło, konserwacja, itp.);- wystawianie i rejestracja faktur sprzedaży.
Data publikacji: 2017-07-07
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Pracodawca: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "METALURG"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Księdza Grzegorza Augustynika 17a, 41-300 Dąbrowa Górnicza, powiat: m. Dąbrowa Górnicza, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- rejestracja korespondencji;- przygotowywanie korespondencji do wysyłki wynikającej z zakresu prowadzonych spraw;- przygotowywanie odpowiedzi na pisma;- przyjmowanie telefonów, faksów, przyjmowanie i wysyłanie e-maili;- prowadzenie rejestru faktur dotyczących funduszu remontowego;- dekretowanie faktur zakupu (woda, energia elektryczna, gaz ciepło, konserwacja, itp.);- wystawianie i rejestracja faktur sprzedaży.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: kwota brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ADMINISTRACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dąbrowa Górnicza
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Dąbrowa Górnicza
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dąbrowa Górnicza
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik administracji*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2017
Data zakończenia pracy: 31.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość programów MS WORD i EXCEL
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "METALURG"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Adres pracodawcy:
Księdza Grzegorza Augustynika 17a, 41-300 Dąbrowa Górnicza, powiat: m. Dąbrowa Górnicza, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- dokumenty aplikacyjne- w przypadku osób zarejestrowanych w PUP Dąbrowa Górnicza - skierowanie do pracy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: codziennie w dni robocze, Godziny : w godzinach pracy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Dąbrowa Górnicza
Gmina pracodawcy: Dąbrowa Górnicza
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Dąbrowa Górnicza
Adres strony pracodawcy: www.metalurg.com.pl
Ulica pracodawcy: Księdza Grzegorza Augustynika
Numer budynku pracodawcy: 17a
Profil działalności pracodawcy:
zarządanie nieruchomościami wykonywanie na zlecenie
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.07.2017
Data dodania oferty pracy: 05.07.2017
Oferta pracy ważna do: 04.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 05.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 05.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Rekrutacja pracowników na terenie kraju i cudzoziemców (Ukraina, Rosja, Białoruś, Mołdawia) na rózne stanowiska produkcyjne. Gotowość do wyjazdów służbowych.8
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Częstochowa (śląskie)
https://psseslawno.pis.gov.pl/?news=269
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Sławnie - 2018-09-21 - Sławno (zachodniopomorskie)
Odbieranie telefonów i łączenie rozmów, wpisywanie korespondencji do książki korespondencyjnej, upinanie dokumentacji księgowej i kadrowej
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Śmiłowo (wielkopolskie)
Obsługa klienta na sali sprzedaży, przyjmowanie i rozkładanie dostaw przy zachowaniu standardów firmy
PEPCO POLAND Spółka z o.o. - 2017-09-22 - Koluszki (łódzkie)
zgodnie z charakterystyką pracy
POLFEX Zakład uboju drobiu Sp. z o. o. p. Roman Majchrzak - 2017-12-04 - Borowiec (wielkopolskie)
Obsługa klienta sklepu. Zamawianie oraz przyjmowanie towaru. Obsługa kasy fiskalnej oraz terminala kart płatniczych. Układanie, metkowanie towaru. Obliczanie marży. Wykładanie towaru. Sprawdzanie terminu przydatności produktów. Dbanie o czystość i porządek na stanowisku pracy.
P.H. Polmarmex s.c. Gabriela Klimas, Piotr Kolber, Marek Augustyniak - 2017-04-10 - Klecza Dolna (małopolskie)
I. Zapoznanie się z przepisami i regulaminem organizacyjnym pracy- przejście instruktażu szkoleniowego z zakresu BHP o p.poż.- zapoznanie się z regulaminem pracy- instruktaż stanowiskowy- zapoznanie się z przepisami obowiązującymi w szkole (kontrola zarządcza)II. Obsługa sekretariatu- prowadzenie kancelarii szkolnej w oparciu o jednolity rzeczowy wykaz akt- przyjmowanie korespondencji zgodnie z zasadami obiegu dokumentów w szkole- rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących zgodnie z instrukcją kancelaryjną - wpisanie do dziennika korespondencyjnego- przepisywanie, adresowanie i wysłanie korespondencji- przygotowanie korespondencji do wysłania- przestrzeganie obiegu dokumentów - obsługa urządzeń biurowych w tym: fax, skaner, drukarka, kserokopiarka III. Obsługa interesantów- przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im informacji- odbieranie telefonów i przekazywanie informacji dzwoniącym- kierowanie rozmów do odpowiednich pracowników jednostki- łączenie rozmów wychodzących- wysłanie i odbieranie faxuIV. Sporządzanie i przygotowywanie dokumentacji, prace kancelaryjne - sporządzanie pism w programie WORD- sporządzanie zestawień, sprawozdań, tabel w programie EXCEL- wyszukiwanie potrzebnych informacji w InternecieRodzaj umiejętności jakie nabędzie osoba bezrobotna po zrealizowaniu Programu stażu:- obsługa sekretariatu- obsługa gości i interesantów dyrektora- obsługa centrali telefonicznej- obsługa urządzeń biurowych: fax, skaner, drukarka, kserokopiarka- sporządzanie i przygotowywanie dokumentacji, prace kancelaryjne
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Chwaszczyno (pomorskie)
RefDo30obsługa bazy danych i bieżąca jej aktualizacja, czynności marketingowe związane ze sprzedażą produktów wydawnictwa (akcje marketingowe, reklamowe, telemarketing, marketing bezpośredni), udział w targach i konferencjach branżowych
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Józefosław (mazowieckie)
opracowywanie wycen oraz prowadzenie zamówień klientów
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Żary (lubuskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Zielona Góra (lubuskie)
sprzedaż części zamiennych do maszyn rolniczych dla partnerów z Rosji i Ukrainy; kontakt z pracodawcą osobisty.
Farmtech Sp. z o.o. - 2016-04-14 - Słupsk (pomorskie)
Prowadzenie rejestru dokumentacji, obsługa administracyjna, pomoc w procesie rekrutacyjnym.
Sanpro Interim BPO Wrocław - 2017-05-19 - Gorzyce (podkarpackie)
Praca na stanowisku operator koparko-ładowarki. Wymagane są uprawnienia do pracy na koparko-ładowarce. Praca w terenie.
INSTALTOM Rychter Tomasz - 2016-02-09 - Bojano (pomorskie)
Prowadzenie spraw związanych z obsługą kancelarii
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Legnica (dolnośląskie)
transport krwi z ośrodka do labolatorium samochodem służbowym
NZOZ Centrum Diagnostyki Labolatoryjnej Labmed Oddział Kutno - 2016-09-15 - Kutno (łódzkie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Sierpc (mazowieckie)
prowadzenie sekretariatu
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Sierpc (mazowieckie)
1.Zapoznanie się z podstawowymi przepisami z zakresu BHP, P.POŻ., organizacją pracy w GOPS.2.Zapoznanie z ustawami i przepisami prawa oraz zasadami obowiązującymi pracowników zatrudnionych w GOPS.3.Przygotowanie kserokopii, korespondencji do wysyłki (adresowanie), wpinanie dokumentacji do akty, pism do teczek, segregatorów, wydawanie wniosków, wydawanie odzieży używanej4.Pisanie na komputerze, obsługa programów
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Sulęczyno (pomorskie)
Przygotowanie dokumentacji w sprawie wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia publicznego. Samodzielne prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego od chwili wszczęcia postępowania do zawarcia umowy. udział w pracach komisji przetargowych, pełnienie funkcji sekretarza komisji przetargowej. obsługa zamówień o wartości nie przekraczajacej kwoty określonej w art. 4 pkt 8 ustawy Pzp. Opracowanie i archiwizacja dokunetacji prowadzonych postępowań.
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu - 2016-07-14 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
zgodny z wykonywanym zawodem
Zakład Fryzjerski Wanda Kowolik - 2017-03-15 - Sławków (śląskie)
ZGODNIE Z AAWODEM
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Praca związana z nadzorem i kontrolą ruchu instalacji: pary technologicznej, wod.-kan., gazowych, HVAC, elektrycznych ppoż, budowlanych itd., z przygotowywaniem i nadzorem przeglądów, napraw i modernizacji oraz nowych uruchomień instalacji w/w, prowadzenie dokumentacji w tym zakresie.Wymagane wykształcenie wyższe techniczne (najlepiej energetyczne), umiejętność obsługi pakietu Microsoft OFFice, Auto- Cad, umiejętność pracy z rysunkiem technicznym, znajomość budowy i utrzymania ruchu instalacji: pary wodnej, wod-kan., gazowych, HVAC, ppoż, itd., odpowiedzialność, rzetelność, samodzielność, dyspozycyjność, umiejętność planowania pracy własnej, pracy w zespole. Mile widziane posiadanie uprawnień eksploatacyjnych lub dozorowych oraz umiejętność komunikowania się w języku angielskim w mowie i piśmie. Pracodawca przewiduje po 3-miesięcznym okresie próbnym umowę na czas określony na okres 2 lat. Miejsce pracy Łódź ul. Techniczna 25 oraz ul. Barwna 3/5. Wynagrodzenie 2500 zł + premia zadaniowa. Mile widziane osoby niepełnosprawne. Zgłoszenia cv na email.
MARKO - KOLOR SP.J. - 2015-11-24 - Łódź (łódzkie)
- Rozpatrywanie odwołań i zażaleń na decyzje i postanowienia organów I instancji- Rozpatrywanie skarg na bezczynność i przewlekłość- Przygotowywanie projektów decyzji i postanowień- Prowadzenie postępowań administracyjnych w trybach nadzwyczajnych- Prowadzenie ewidencji decyzji i postanowień- Przyjmowanie interesantów celem udostępnienia im akt sprawy oraz ewentualnego udzielenia wyjaśnień- Prowadzenie rejestrów spraw poprzez wprowadzanie i porządkowanie danych w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów i spraw w Inspektoracie- Prowadzenie rejestrów spraw sądowo-administracyjnych- Udział w czynnościach inspekcyjno kontrolnych podejmowanych w toku prowadzonego postępowania administracyjnego
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W LUBLINIE - 2018-07-31 - Lublin (lubelskie)
prace administracyjne
Leśny Ośrodek Szkoleniowy - 2018-06-15 - Rewal (zachodniopomorskie)
Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań, prawo jazdy kat. B; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice
Inter Chempack Sp z o.o. - 2017-02-03 - Gliwice (śląskie)
Planowanie, koordynacja i realizacja działań marketingowych, wyszukiwanie klientów i ocena szans rynkowych dotyczących sprzedaży usług, ustalanie polityki sprzedazy i promocji firmy wobec klientów.
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Kraków (małopolskie)
Wg. harmonogramuRPO
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Stare Kurowo (lubuskie)
- koordynowanie procesu projektowania opakowań i materiałów reklamowych;- weryfikacja projektów opakowań z klientami zewnętrznymi;- ścisła współpraca z dostawcami opakowań;- przygotowywanie specyfikacji produktowych;- opracowywanie oraz koordynowanie działań marketingowych.
PIEKARNIA GALICYJSKA Sp. z o.o. - 2018-07-04 - Ropczyce (podkarpackie)
pośrednictwo w sprzedaży imprez turystycznych
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Świdnica (dolnośląskie)
praca z klientami na stanowisku fryzjer
Salon Fryzjerski "DORA" Marianna Dorota Kuberska - 2018-06-07 - Żuromin (mazowieckie)