REFERENT DS. ADMINISTRACJI Braniewo oferta pracy Glob-Terminal Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Stanowisko: REFERENT DS. ADMINISTRACJI
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: rozliczanie i prowadzenie ewidencji dotyczących świadczonych usług i sprzedawanych towarów, sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości, przygotowanie i prowadzenie pełnej dokumentacji związanej ze świadczonymi usługami i sprzedażą towaru, odbiór i nadwanie korespondencji, prowadzenie rejestru korespondencji
Data publikacji: 2019-01-09
Lokalizacja: Braniewo (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Glob-Terminal Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Olsztyńska 5, 14-500 Braniewo, powiat: braniewski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
rozliczanie i prowadzenie ewidencji dotyczących świadczonych usług i sprzedawanych towarów, sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości, przygotowanie i prowadzenie pełnej dokumentacji związanej ze świadczonymi usługami i sprzedażą towaru, odbiór i nadwanie korespondencji, prowadzenie rejestru korespondencji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: ruch ciągły
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ADMINISTRACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Braniewo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: braniewski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Braniewo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B*
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: doświadczenie zawodowe mile widziane
Nazwa pracodawcy:
Glob-Terminal Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Braniewie
Adres pracodawcy:
Olsztyńska 5, 14-500 Braniewo, powiat: braniewski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie, bezpośredni kontakt z pracodawcą
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: braniewski
Gmina pracodawcy: Braniewo
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Braniewo
Ulica pracodawcy: Olsztyńska
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Braniewie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Data dodania oferty pracy: 09.01.2019
Oferta pracy ważna do: 04.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 09.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 09.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Segregowanie i układanie dokumentacji. Sporządzanie dokumentacji otwarcia rachunku bankowego i rachunku depozytowego.
kontakt przez PUP - 2019-02-27 - Zaleszany (podkarpackie)
∙ kontrolowanie faktur pod względem merytorycznym i rachunkowym,∙ wystawianie dokumentów (faktury, faktury korygujące, noty księgowe),∙ kontrolowanie należności międzynarodowych - windykacja,∙ współpraca z pracownikami innych działów firmy,∙ przygotowywanie dokumentów do wysyłek,∙ ewidencja dokumentów księgowych,∙ archiwizacja dokumentów.
Cargo LOG sp. z o.o. - 2017-09-18 - Kościerzyna (pomorskie)
weryfikacja prawidłowości formalnej składanych zeznań rocznych oraz weryfikacja prawidłowości wartości rynkowych w podatkach
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Kwidzyn (pomorskie)
Obsługa petentów, odbiór telefonów, redagowanie pism w postępowaniu, segregowanie dokumentacji
Komornik Sądowy przy Sądzie Rejonowym w Międzyrzeczu - 2017-12-06 - Międzyrzecz (lubuskie)
*Przygotowanie posiłków pod nadzorem szefa kuchni*Dbałość o sprawne wydawanie posiłków*Utrzymanie czystości w kuchni ( mycie naczyń i urządzeń kuchennych)*Przestrzeganie przepisów BHP *Współpraca w zespole
ZAV-International Placement Service - 2016-07-22 - Niemcy (Niemcy)
- Planowanie i organizacja działań z obszaru marketingu handlowego. Utrzymywanie relacji z partnerami handlowymi. Tworzenie raportów i analiz dotyczących przeprowadzanych kampanii reklamowych. - Wynagrodzenie: 2400 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (87,50%).- Praca: 8:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mie widziane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> istnieje możliwość przyuczenia. Kontakt WYŁĄCZNIE osobisty (DOM HANDLOWY "ZENIT", PIĘTRO V, ul. Rynek 12 m. pok. 514 lub 508, 40-003 Katowice) w godzinach: 9:00-15:00.
POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW "SPOŁEM" W KATOWICACH - 2017-01-18 - Katowice (śląskie)
Kontrola przepływu towaru. Zamawianie towaru. Wyszukiwanie firm transportowych do przewozu towarów. Przygotowywanie towaru do wysyłki.
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Marki (mazowieckie)
Udział w pracach zwiazanych z wdrażaniem systemu monitorowania faktur zużycia mediów w budynkach gminnych. Udział w przygotowywanych akcjach edukacyjno-informacyjnych. Pomoc przy realizacji aktualnie realizowanych projektów dofinansowanych ze źródeł zewnetrznych. Udzielanie informacji klientom urzędu na temat możliwych źródeł dofinansowania inwestycji związanych z ograniczeniem zużycia energii, ochroną powietrza. Udzial w pracach przy programie udzielenia dotacji na modernizację źródła ogrzewania i montażu odnawialnych źródeł energii. Monitorowanie wdrażania Planu gospodarki niskoemisyjnej. Pomoc przy tworzeniu różnego rodzaju dokumentów: pism, projektów, zarządzeń, wniosków o dofinansowanie, o płatność. Uzupełnianie baz danych w referacie. Zapoznanie sie z ustawami: o samorządzie gminnym, Prawo zamówień publicznych, KPA, Prawo energetyczne, o efektywności energetycznej oraz odnawialnych źródłach energii.
kontakt przez PUP - 2019-02-01 - Gdynia (pomorskie)
Prowadzenie kadr z wykorzystaniem programu Wulkan - prowadzenie spraw kadrowych pracowników szkoły - nauczycieli i innych pracowników.
Gimnazjum Nr 13 z Oddziałami Dwujęzycznymi - 2016-12-15 - Częstochowa (śląskie)
obsługa klienta, przyjmowanie zamówień i nadzorowanie ich realizacji, obsługa reklamacji, opracowywanie ofert, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie analiz i zestawień, znajomość pakietu Microsoft Office
HOLDING-ZREMB GORZÓW S.A - 2017-07-27 - Drezdenko (lubuskie)
,
kontakt przez PUP - 2016-08-29 - Sydół (mazowieckie)
-praca w księgowości
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie: min.średnie, mile widziane techniczne lub ekonomiczne; mile widziane doświadczenie w dziale zakupów w firmie produkcyjnej; znajomość języka angielskiego/niemieckiego będzie dodatkowym atutem; obsługa komputera (głównie Excel); czynne prawo jazdy kat.B; zakres obowiązków: pozyskiwanie, utrzymywanie relacji z dostawcami, zapewnienie dostępności materiałów produkcyjnych i nieprodukcyjnych; analiza rynku dostawców; współpraca z innymi działami w spółce, negocjacje warunków umów; sporządzanie dokumentacji prowadzonych postępowań; przygotowywanie umów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
WALCOWNIA METALI NIEŻELAZNYCH "ŁABĘDY" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-14 - Gliwice (śląskie)
doręczanie przesyłek i przekazów pieniężnych do klientów, informowanie o usługach
POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-07 - Kwidzyn (pomorskie)
1. Zapoznanie się z zakresem działalności, zadaniami i organizacją urzedu oraz aktami prawa wewnętrznego.2. Wprowadzanie wpływających dokumentów do systemów informatycznych.3. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej.4. Przygotowywanie akt do archiwum.5. Zakładanie teczek akt podatkowych.6. Przyjmowanie dokumentów wpływających do urzędu.7. Obsługa podatnika w sprawach niezłożonych.
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Łęczyca (łódzkie)
prace stolarskie- do uzgodnienia
ECO-HOUSE TOMASZ KASIAK - 2017-11-20 - Rzeszów (podkarpackie)
Praca w biurze połączona ze sprzedażą części zamiennych hygrauliki siłowej i maszyn leśnych. Praca z komputerem anonsowanie produktów.
Nord Import - Eksport LTD Spółka z o.o. - 2016-02-11 - Dziemiany (pomorskie)
Weryfikacja, klasyfikacja i księgowanie dokumentów, potwierdzanie sald, prowadzenie ewidencji środków trwałych, przygotowywanie płatności (terminarz, przelewy).
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-02-11 - Kalisz (wielkopolskie)
Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy), naliczanie wynagrodzeń ze stosunku pracy i umów cywilnoprawnych, ewidencja i rozliczanie czasu pracy, sporządzanie raportów, zestawień kadrowych i płacowych, sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych do odpowiednich urzędów, wprowadzanie i analizowanie danych w systemie kadrowo-płacowym (program Płatnik, CDN Optima, PFRON), monitorowanie terminów badań lekarskich i sanepidowskich, uprawnień pracowników, szkoleń BHP, wsparcie działu księgowości w podstawowym zakresie, udział w projektach HR (w tym rekrutacja).
Dagny sp. z o.o. - 2016-07-14 - Nysa (opolskie)
obsługa logistyczna biura, przyjmowanie zamówień, tworzenie umów, wystawianie faktur, bieżący kontakt z klientami
EMPIRIA DUO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-12-22 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Współpraca z dostawcami(składanie zapytań ofertowych i ich weryfikacja, negocjacje cen, ilości, terminów i warunków dostaw), bezpośrednia współpraca z działami planowania produkcji, rozwoju produktu, logistyki, jakości i obsługi dostawców (zarówno w fazie wprowadzania nowych projektów, jak i obsługi projektów seryjnych). Praca w systemie jednozmianowym w godzinach 07:00-15:00.
Bader Polska Spółka z o.o. - 2018-05-07 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Obsługa Klienta (sprzedaż mebli), sporządzanie dokumentów, dbanie o czystość na salonie. Praca I zmianowa w godz. 9:00-17:00 lub 8:00-16:00
Fabryka Mebli "Bodzio" Bogdan Szewczyk Sp. j. - 2017-01-26 - Nowa Sól (lubuskie)
wg stanowiska pracy
Olga Kamińska Gębczyk NIEPUBLICZNE PRZEDSZKOLE STACYJKOWO - 2016-04-12 - Kraków (małopolskie)
Sprzedaż wyrobów gotowych na Tartaku, osobisty i telefoniczny kontakt z klientem, analiza zamówień, obsługa kasy fiskalnej, wystawianie faktur.
Przedsiębiorstwo Hand.Prod.Usł. "Tartak" - 2018-10-04 - Kłaj (małopolskie)
zgodnie z Programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-18 - Pruszków (mazowieckie)
obsługa frezarek uniwersalnych
BIPROMASZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2017-08-10 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa ineteresantów,redagowanie pism, prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Żary (lubuskie)
obsługa sprzetu i urzadzen biurowych
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Wągrowiec (wielkopolskie)
Obsługa administracyjna i organizacyjna sekretariatu, zarządzanie obiektem informacji i dokumentów, organizacja seminariów, targów i udział w nich, opracowywanie i kompletacja ofert handlowych, opracowywanie materiałów do prezentacji i reklam, organizacja spotkań i wyjazdów słuzbowych, samodzielne realizowanie bieżących zadań zleconych; obsługa studentów; prowadzenie dokumntacji studentów; prowadzenie spraw związanych z biblioteką i czytelnią
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Tarnów (małopolskie)