REFERENT DS. ADMINISTACJI Koszalin oferta pracy Zarząd Obiektów Sportowych Sp. z o.o.
Stanowisko: REFERENT DS. ADMINISTACJI
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: przygotowywanie, redagowanie pism, pomoc w nadzorowaniu nad prawidłowym obiegiem dokumentacji i korespondencji, przygotowywanie dokumentów do postępowań przetargowych, pomoc w kompletowaniu dokumentów wymaganych do zwierania umów, współpraca z zewnętrznymi jednostkami w zakresie wykonywanych obowiązków
Data publikacji: 2020-08-18
Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Zarząd Obiektów Sportowych Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rolna 14, 75-436 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przygotowywanie, redagowanie pism, pomoc w nadzorowaniu nad prawidłowym obiegiem dokumentacji i korespondencji, przygotowywanie dokumentów do postępowań przetargowych, pomoc w kompletowaniu dokumentów wymaganych do zwierania umów, współpraca z zewnętrznymi jednostkami w zakresie wykonywanych obowiązków
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ADMINISTACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 32
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3261
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koszalin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2020
Data zakończenia pracy: 30.11.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Orzeczenie lekarskie dla celów sanitarno – epidemiologicznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: praca w zespole
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: umiejętność organizacji pracy
Nazwa pracodawcy: Zarząd Obiektów Sportowych Sp. z o.o.
danePracodawcy_nip: 6690504861
danePracodawcy_regon: 330241018
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Adres pracodawcy:
Rolna 14, 75-436 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
dodatkowe informacje: praca w godz. 7:00 - 15:00, pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące z możliwością przedłużenia na czas określony
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 32
Powiat pracodawcy: m. Koszalin
danePracodawcy_kodPowiatu: 3261
Gmina pracodawcy: Koszalin
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Koszalin
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0949448
Ulica pracodawcy: Rolna
Numer budynku pracodawcy: 14
Profil działalności pracodawcy:
działalność związana z zarządzaniem obiektami sportowymi
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 18.08.2020
Oferta pracy ważna do: 30.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 18.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 18.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?738663f52b4e252b8f19fc8f7dc2f8fb
Podobne oferty pracy
Wprowadzanie do bazy danych zespołów dokumentów Biura, skanowanie oryginalnych dokumentów, zabezpieczanie i naprawa dokumentów, przegląd i likwidacja zbędnych przedtakt spraw załatwionych w ubiegłych latach.
POLSKI CZERWONY KRZYŻ Zarząd Główny - 2019-04-02 - Warszawa (mazowieckie)
Posługiwanie się prostymi narzędziami ręcznymi, przestrzeganie zasad ergonomii oraz przepisów bhp, ochrony ppoż i ochrony środowiska wymaganych na stanowisku pracy, wykonywanie prac pomocniczych przy instalowaniu oświetlenia i oznakowania i barier drogowych, ładowanie i rozładowywanie materiałów.
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Krynice (lubelskie)
Obsługa komputera, drukarki, faksu, ksero, aparatu fotograficznego i kamery. Prowadzenie strony internetowej szkoły. Opisywanie faktur i sporządzanie zamówień. Prowadzenie ksiąg inwentarzowych. Prowadzenie magazynu instrumentów muzycznych szkoły. Praca w wymiarze 1/2 etatu w godzinach 14.00-18.00.
Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia w Bolesławcu - 2015-12-02 - Bolesławiec (dolnośląskie)
REFERENT
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Kraków (małopolskie)
przygotowanie ofert dla klientów
kontakt przez PUP - 2019-08-12 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
obsługa urządzeń biurowych,komptetowanie dokumentacji oraz korespondencji
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Młoszowa (małopolskie)
1. Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji.2. Prowadzenie ewidencji świadectw, legitymacji szkolnych, pieczęci.3. Sporządzanie aktualnych wykazów uczniów.4. Sporządzanie sprawozdań do Kuratorium Oświaty, OKE i organu prowadzącego.5. Pomoc przy prowadzeniu zakłądowego archiwum.6. Przygotowanie dokumentacji na egzamin maturalny i zawodowy.
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Piątek (łódzkie)
- Odpowiedzialność za zakupy. Planowanie, organizacja i kontrola procesu zakupowego. Terminowa realizacja zamówień. Prowadzenie działań na rzecz redukcji kosztów zakupowych. Sporządzanie analiz i raportów.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w pracy na podobnym stanowisku. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-363-52-57) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Jabłoniowa 27, 41-200 Sosnowiec) lub e-mail: centrumdializapraca (at) gmail.com
"CENTRUM DIALIZA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-01 - Sosnowiec (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-09-18 - Skoki (wielkopolskie)
rejestracja w systemie AXAPTA wydajności kart pracy, ustalanie marszrut prodykcyjnych elementów meblowych, ustalanie norm zdalnych na wykonanie zleceń produkcyjnych
MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-31 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Świdnica (dolnośląskie)
ogólne prace gospodarczo-naprawcze jak malowanie pomieszczeń, naprawa sprzętu gospodarczego, ogrodzenia, wyposażenia, drobne prace stolarskie, hydrauliczne itp
kontakt przez PUP - 2018-10-18 - Olsztynek (warmińsko-mazurskie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2019-05-14 - Żary (lubuskie)
Pomoc w prowadzeniu dokumentacji m. in. akta osobowe. Pomoc w naliczaniu wynagrodzeń. Prowadzenie ewidencji czasu pracy, zwolnień, urlopów.
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Płock (mazowieckie)
1. Przyjmowanie aut do naprawy,2. Objaśnianie klientowi zakresu i kosztów wykonywanych napraw.
A.Machudera Sp. z o.o - 2018-03-29 - Łęczyca (łódzkie)
Obsługa komputera, mile widziane doświadczenie w pracy w administracji samorządowej
kontakt przez OHP - 2017-06-21 - Częstochowa (śląskie)
praca w hotelu
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Żagań (lubuskie)
prowadzenie sekretariatu, naliczanie opłat za lokale, prowadzenie spraw członkowskich, prowadzenie rejestrów
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Nowogrodziec (dolnośląskie)
wg stanowiska
P.H.U. Piotr Ciok - 2018-11-23 - Radzymin (mazowieckie)
Prowadzenie sprzedaży hurtowej materiałów budowlanych i środków do produkcji rolnej.
"TRANSKOM" ADAM ŁEPKOWSKI - 2018-01-04 - Łomża (podlaskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Warszawa (mazowieckie)
do uzgodnienia
STOLPEX MASZYNY DO PRODUKCJI OKIEN - 2017-10-05 - Jasionka (podkarpackie)
opieka nad dokumentacją, katalogowanie, porządkowanie i archiwizowanie dokumentacji, prowadzenie wirtualnego katalogu, odnajdywanie i przekazywanie dokumentów do odpowiednich komórek, dbałość o przepływ dokumentacji wewnątrz firmy.
Solid Security sp.z o.o. - 2018-03-16 - Warszawa (mazowieckie)
Ewidencjonowanie dokumentacji wpływającej i wychodzącej; obsługa urządzeń biurowych; przygotowanie dokumentacji do zarchiwizowania; sporządzanie spisów i protokołów brakowania; prowadzenie rejestru badań profilaktycznych.
kontakt przez PUP - 2019-04-10 - Będzin (śląskie)
sprzedaż stolarki okiennej, obsługa klienta
DOBRE OKNA PODSZUS s.c. - 2018-12-03 - Węgrów (mazowieckie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Garbów Drugi (lubelskie)
rejestracja spraw w aplikacji Kancelaria Komornika, obsługa interesantów (również telefoniczna), bieżące uzupełnianie korespondencji do akt, obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, archiwizowanie dokumentów, składanie akt, skanowanie, obsługa sprzętu biurowego, przygotowywanie pism, inne czynności związane z prawidłowym funkcjonowaniem kancelarii.
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Zabrze (śląskie)
Nauczyciel surdopedagog w Ośrodku Szkolno-Wychowawczym nr 2. Wymagania: studia magisterskie w zakresie surdopedagogiki i oraz przygotowanie pedagogiczne. Praca z dziećmi niesłyszącymi i słabosłyszącymi. Wynagrodzenie zgodnie z Rozporządzeniem MEN wg stopnia awansu zawodowego.
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 2 dla Niesłyszących i Słaboslyszących - 2020-08-31 - Wejherowo (pomorskie)
Zapoznanie się z zasadami pracy kancelaryjno-biurowej, archiwizacji dokumentów, redagowania pism urzędowych, realizowanie zadań sekretariatu z pomocą opiekuna stażu.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Bydgoszcz Wschód
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)