REFERENT-DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Nowa Sól oferta pracy WIELOSPECJALISTYCZNY SZPITAL SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W NOWEJ SOLI
Stanowisko: REFERENT-DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: PRZYGOTOWANIE ORAZ REALIZACJA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ZGODNIE Z WYMAGANIAMI USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, SPORZĄDZANIE PROTOKOŁÓW, ARCHIWIZACJA DOKUMENTACJI, MONITOROWANIE POSTĘPOWANIA O ZAMÓWIENIACH PUBLICZNYCH i inne prace biurowe. Praca jednozmianowa w godz: 7:00-14:35.
Data publikacji: 2020-03-02
Lokalizacja: Nowa Sól (lubuskie)
Pracodawca: WIELOSPECJALISTYCZNY SZPITAL SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W NOWEJ SOLI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Chałubińskiego 7, 67-100 Nowa Sól, powiat: nowosolski, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
PRZYGOTOWANIE ORAZ REALIZACJA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ZGODNIE Z WYMAGANIAMI USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, SPORZĄDZANIE PROTOKOŁÓW, ARCHIWIZACJA DOKUMENTACJI, MONITOROWANIE POSTĘPOWANIA O ZAMÓWIENIACH PUBLICZNYCH i inne prace biurowe. Praca jednozmianowa w godz: 7:00-14:35.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT-DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowa Sól
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowosolski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowa Sól
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała, praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: prawo, administracja lub kierunkowe., specjalizacja: prawo, administracja lub kierunkowe.
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość pakietu MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość ustawy o zamówieniach publicznych oraz kodeksu cywilnego, sumienność i samodzielność w działaniu, wysoka kultura osobista, dobra obsługa komputera i posługiwanie się programami z pakietu MS Office. Doświadczenie zawodowe i prowadzenie postępowań przetargowych -mile widziane.ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO LUB NIEMIECKIEGO NA POZIOMIE PODSTAWOWYM- mile widziane.
Nazwa pracodawcy:
WIELOSPECJALISTYCZNY SZPITAL SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W NOWEJ SOLI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli
Adres pracodawcy:
Chałubińskiego 7, 67-100 Nowa Sól, powiat: nowosolski, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, skierowanie z PUP(bezrobotni)
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 7:30-14:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: nowosolski
Gmina pracodawcy: Nowa Sól
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowa Sól
Ulica pracodawcy: Chałubińskiego
Numer budynku pracodawcy: 7
Profil działalności pracodawcy: szpital
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 02.03.2020
Data dodania oferty pracy: 02.03.2020
Oferta pracy ważna do: 30.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 02.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 02.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?45e56b9eee2508d8181bfa222aea8af2
Podobne oferty pracy
Prowadzenie i ewidencja dokumentacji, korespondencji przychodzącej i wychodzącej; kierowanie dekretowanej przez Kierownika korespondencji do właściwych osób; ustalanie wizyt do psychologów i terapeutów oraz odwoływanie w przypadku nieobecności pracownika; przygotowywanie pism i dokumentacji zleconych przez kierownika - pod nadzorem opiekuna; inne zadania określone w zakresie czynności stażysty.
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Będzin (śląskie)
Zapoznanie się ze Statutem Gminy, ustawą o samorządzie terytorialnym oraz wewnętrznym obiegiem dokumentów w tym z programem do obiegów dokumentów PROTON. Zapoznanie się z aktami prawnymi związanymi z zakresem zadań Referatu Gospodarki Przestrzennej i Inwestycji. Przygotowywanie planów i koncepcji realizacji oraz pozyskania środków pozabudżetowych na projekty inwestycyjne Gminy Barlinek. Zapoznanie się z zasadami oraz warunkami niezbędnymi do złożenia wniosków o pozyskanie dofinansowania z pozabudżetowych programów i funduszy pomocowych na przedsięwzięcia realizowane przez Urząd Miejski w Barlinku. Udział w przygotowywaniu wniosków o pozyskanie dofinansowania z pozabudżetowych programów i funduszy pomocowych na projekty gminy realizowane przez Urząd Miejski w Barlinku. Zapoznanie się z zasadami i przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji przetargowej na realizację inwestycji zgodnie z przepisami ustawy prawo zamówień publicznych. Udział w pracach komisji przetargowych na realizację inwestycji zgodnie z przepisami ustawy prawo zamówień publicznych. Nadzór nad realizacją zawartych umów. Przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji dot. rozliczeń z wniosków o dofinansowanie oraz z realizacji projektów inwestycyjnych. Przygotowywanie informacji oraz sprawozdań z realizacji projektów inwestycyjnych. Zapoznanie się z zasadami oraz przygotowywanie archiwizacji dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2020-01-20 - Barlinek (zachodniopomorskie)
zgodny
SOEN Sp. z o.o. - 2017-02-03 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Praca w Niepublicznej Szkole Rzemiosła w Wejherowie.Referent w sekretariacie szkoły. Oferta rownież dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
Powiatowy Cech Rzemiosł MiŚP Związek Pracodawców - 2019-06-28 - Wejherowo (pomorskie)
obsługa sprzętu biurowego, komputerowego i naprawa. Praca w godz.9-17
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "FUTURE" Leon Bujan - 2018-04-18 - Opole (opolskie)
Obsługa zleceń inwestycyjnych
NETSERVICE 24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-11 - Zielona Góra (lubuskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Kraków (małopolskie)
- Praca związana z obsługa klienta w zakresie sprzedaży wyrobów. Sporządzanie dokumentów sprzedażowych. Awizacja dostaw. Planowanie i realizowanie działań marketingowych, w tym promocje zakupowe. Bieżąca współpraca z odbiorcami (wizyty u odbiorców - delegacje służbowe). Analiza asortymentu, ceny na półkach, konkurencyjności Naszych wyrobów, na podstawie wizyty w sklepach sieciowych.- Wynagrodzenie: od 1850 zł/brutto/miesięcznie + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe. Wymagane czynne prawo jazdy kat. "B". Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.. Kontakt WYŁĄCZNIE osobisty (ul. Pawła Pośpiecha 7 m. 9, 40-852 Katowice) w godzinach: 7:00-15:00 lub e-mail: kadry (at) pollenasavona.pl
KATOWICKIE ZAKŁADY CHEMII GOSPODARCZEJ "POLLENA-SAVONA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-31 - Katowice (śląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-09-28 - Sanok (podkarpackie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER);Wykształcenie: średnie; obsługa komputera; zakres obowiązków: prowadzenie książki kancelaryjnej; segregowanie dokumentów wg. rodzaju oraz wg. działów, przygotowywanie i wysyłanie korespondencji; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Gliwice (śląskie)
wystawianie faktur, wypisywanie dokumentów firmowych (m.in. WZ, listy obecności), porządkowanie dokumentów, kontakt z klientem, odpowiadanie na zapytania, składanie zamówień
FPH HALMET-BIS - 2018-03-14 - Wróblowice (dolnośląskie)
-opracowywanie zestawień ekonomiczno-finansowych z obszaru badań naukowych finansowanych ze środków budżetowych i pozabudżetowych-obsługa merytoryczna, formalna i ekeonomiczna dotacji pozabudżetowej-prowadzenie centralnego rejestru wniosków i umów dotyczących prac naukowo-badawczych, kompletowanie dokumentówrealizowanych prac, warunków ich realizacji, a wtym: finansowa kontrola wniosków, umów, aneksów, raportów-współpraca z Wydziałami w zakresie udzielania informacji do systemu POL-on-przygotowanie materiałów i prowadzenie nadzoru nad zadaniami wynikającymi z podziału zadań w ramach wdrażania Logo Hr na UTP-koordynowanie i nadzór nad matrycą wskaźników oceny jednostki-archiwizacja dokumentów-przygotowanie bieżących sprawozdań z obsługiwanych wniosków/programów-obsługa zadań z zakresu AZPP-prowadzenie prac biurowo-kancelaryjnych na stanowisku pracy z zastosowaniem komputera
UNIWERSYTET TECHNOLOGICZNO-PRZYRODNICZY IM. JANA I JĘDRZEJA ŚNIADECKICH W BYDGOSZCZY - 2020-04-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa pacjentów, rejestrowanie, udzielanie informacji, wpisywanie danych do systemu, obsługa poradni i pracowni, pomoc w archiwum
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Organizacja i nadzór nad remontami i naprawam maszyn oraz budynku, praca na linii produkcyjnej Praca w godz. 6-14.
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska "Rokitnianka" - 2016-08-18 - Wadowice (małopolskie)
Poszukiwanie opiekunek z Ukrainy
IRINA Krystyna Zygier - 2020-02-17 - Głogów (dolnośląskie)
spotkania z klientami pochodzenia wietnamskiego; przedstawianie ofert handlowych; organizowa-nie bazy handlowej na rynku azjatyckim; kontrola rynku; składanie zamówień od wietnamskich do-stawców
kontakt przez PUP - 2018-10-26 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
kompleksowa obsługa studentów Wydziału, prowadzenie spraw studenckich, realizacja zadań administracyjnych na Wydziale, pracownik dziekanatu
Uniwersytet Zielonogórski - 2020-02-24 - Zielona Góra (lubuskie)
- obsługa korespondencji (prowadzenie rejestru korespondencji wychodzącej i przychodzącej Ośrodka,prowadzenie książki nadawczej, kopertowanie pism urzędowych),- obsługa urządzeń biurowych,- gromadzenie i przetwarzanie danych osobowych świadczeniobiorców w programie komputerowym,- roznoszenie korespondencji na terenie miasta.
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Świebodzin (lubuskie)
Wprowadzenie faktur do systermu informatycznego. Administrowanie dokumentami księgowymi.
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
obsługa urządzeń biurowych, pomoc przy obsłudze kancelarii, pomoc przy archiwizowaniu dokumentów, prowadzenie rejestru delegacji pracowników, aktualizowanie tablicy ogłoszeń
kontakt przez PUP - 2019-04-15 - Rudna (dolnośląskie)
Prowadzenie reklamacji jakościowych wyrobów.
Zakłady Podzespołów Radiowych Miflex S.A. Kutno - 2018-11-13 - Kutno (łódzkie)
sprzątanie wszystkich pomieszczeń przeznaczonych dla gości hotelu i utrzymywanie czystości w Hotelu, pomoc pokojowym
GHT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-06-11 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze
kontakt przez PUP - 2019-10-23 - Zabrze (śląskie)
prace pomocnicze przy produkcji wyrobów piekarniczych, ręczne formowanie ciasta, obsługa maszyn i urządzeń piekarniczych, układanie wyrobów na wózki piekarnicze i do pojemników, prace porządkowe.
Asprod Spółka Akcyjna - 2020-05-28 - Kliniska Wielkie (zachodniopomorskie)
montaż ogrodzeń
Linek Sylwester Linek - 2016-03-02 - Malbork (pomorskie)
obsługa sprzętu i wyposażenia działu zgodnie z przepisami BHP ( metkownicy, wagi, maszyny do krojenia chleba), praca z towarem: transport na terenie marketu, wypakowywanie towaru, uładanie na półkach, codzienna dbałość o świeżość towaru, odpowiednią ekspozycję oraz prawidłowe oznaczenie cenowe, utrzymanie działu w czystości i należytym porządku, obsługa pieca, sprzętu i wyposażenia działu zgodnie z przepisami BHP ( nastawianie wypieku i ustalenie asortymentu do wypieku)
KAUFLAND Polska Markety Sp.z o.o. Sp. Komandytowa - 2016-11-29 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Pomoc przy przygotowywaniu posiłków w przedszkolu tj. śniadania, obiady, podwieczorki dla 230 dzieci.Zastępstwo na miesiąc lub dwa miesiące
Przedszkole z Oddziałami Specjalnymi i z Oddziałami Integracyjnymi Nr 48 w Zabrzu - 2020-09-18 - Zabrze (śląskie)
Sprzedawca w delikatesach. Obsługa klientów, obsługa kasy fiskalnej, utrzymanie czystości.
Firma Handlowa "PRIMA" Anna Ciepiela - 2017-04-12 - Myślenice (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem pracy, wysokość wynagrodzenia w zależności od posiadanych umiejętności, doświadczenie zawodowe mile widziane
P.H.U. WOJCIECH GÓRECKI STACJA PALIW AUTO SERWIS - 2018-03-09 - Sierpc (mazowieckie)
obsługa księgowa
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Rymanów (podkarpackie)