REFERENT DS. DOTACJI (NR 1316) Bydgoszcz oferta pracy UNIWERSYTET TECHNOLOGICZNO-PRZYRODNICZY IM. JANA I JĘDRZEJA ŚNIADECKICH W BYDGOSZCZY
Stanowisko: REFERENT DS. DOTACJI (NR 1316)
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: -opracowywanie zestawień ekonomiczno-finansowych z obszaru badań naukowych finansowanych ze środków budżetowych i pozabudżetowych-obsługa merytoryczna, formalna i ekeonomiczna dotacji pozabudżetowej-prowadzenie centralnego rejestru wniosków i umów dotyczących prac naukowo-badawczych, kompletowanie dokumentówrealizowanych prac, warunków ich realizacji, a wtym: finansowa kontrola wniosków, umów, aneksów, raportów-współpraca z Wydziałami w zakresie udzielania informacji do systemu POL-on-przygotowanie materiałów i prowadzenie nadzoru nad zadaniami wynikającymi z podziału zadań w ramach wdrażania Logo Hr na UTP-koordynowanie i nadzór nad matrycą wskaźników oceny jednostki-archiwizacja dokumentów-przygotowanie bieżących sprawozdań z obsługiwanych wniosków/programów-obsługa zadań z zakresu AZPP-prowadzenie prac biurowo-kancelaryjnych na stanowisku pracy z zastosowaniem komputera
Data publikacji: 2020-04-23
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: UNIWERSYTET TECHNOLOGICZNO-PRZYRODNICZY IM. JANA I JĘDRZEJA ŚNIADECKICH W BYDGOSZCZY
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Prof. Sylwestra Kaliskiego 7, 85-796 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-opracowywanie zestawień ekonomiczno-finansowych z obszaru badań naukowych finansowanych ze środków budżetowych i pozabudżetowych-obsługa merytoryczna, formalna i ekeonomiczna dotacji pozabudżetowej-prowadzenie centralnego rejestru wniosków i umów dotyczących prac naukowo-badawczych, kompletowanie dokumentówrealizowanych prac, warunków ich realizacji, a wtym: finansowa kontrola wniosków, umów, aneksów, raportów-współpraca z Wydziałami w zakresie udzielania informacji do systemu POL-on-przygotowanie materiałów i prowadzenie nadzoru nad zadaniami wynikającymi z podziału zadań w ramach wdrażania Logo Hr na UTP-koordynowanie i nadzór nad matrycą wskaźników oceny jednostki-archiwizacja dokumentów-przygotowanie bieżących sprawozdań z obsługiwanych wniosków/programów-obsługa zadań z zakresu AZPP-prowadzenie prac biurowo-kancelaryjnych na stanowisku pracy z zastosowaniem komputera
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|3
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. DOTACJI (NR 1316)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0461
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali ekonomiści
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.05.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa pakietu MS OFFICE
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania kwalifikacyjne kandydata: wykształcenie średnie lub wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, finanse i rachunkowość, administracja lub pokrewne), min. 2-letnie doświadczenie; praktyczna znajomość i umiejętność interpretacji przepisów i wytycznych z zakresu: funkcjonowanie jednostek sektora finansów publicznych, ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym, ustawy o zasadach finansowania nauki; dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Word) . Pożądane predyspozycje: bardzo dobra organizacja pracy własnej, terminowość, odpowiedzialność za realizowane zadania, staranność i rzetelność; komunikatywność, umiejętność pracy samodzielnej i w zespole, własna inicjatywa, zaangażowanie, otwartość na zdobywanie nowej wiedzy, odporność na stres, wysoka kultura osobista.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
UNIWERSYTET TECHNOLOGICZNO-PRZYRODNICZY IM. JANA I JĘDRZEJA ŚNIADECKICH W BYDGOSZCZY
danePracodawcy_nip: 5540313107
danePracodawcy_regon: 000001689
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Prof. Sylwestra Kaliskiego 7, 85-796 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:- CV i list motywacyjny,- dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje.Prosimy o zawarcie w aplikacji zgody o następującej treści:Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb przyszłych rekrutacji.Oczekiwany termin składania ofert:do 30.04.2020 r.Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.Miejsce składania ofert:Oferty prosimy przesyłać na adres e-mail: Anna.Polakowska (at) utp.edu.plOferty powinny zawierać: CV, list motywacyjny oraz dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe i wykształcenie. Wszystkie dokumenty powinny być podpisane i zeskanowane.Klauzula informacyjna dla kandydata na pracownika:Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ogólne rozporządzenie o ochronie danych (Dz.U. UE L 119/1 z 04.05.2016 r.) Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich w Bydgoszczy informuje, że:1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J. i J. Śniadeckich w Bydgoszczy, Al. prof. S. Kaliskiego 7, 85-796 Bydgoszcz,2. kontakt z Inspektorem Ochrony Danych iod (at) utp.edu.pl,3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą: 1. dla potrzeb aktualnie ogłaszanej rekrutacji na podstawie 6 ust. 1 lit. b ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. w celu zawarcia umowy, 2. przyszłych rekrutacji w razie udzielenia Pani/Pana zgody na podstawie 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia, wyrażonej pisemnie na czas określony w oświadczeniu zgody,4. Pani/Pana dane osobowe, w przypadku nie zawarcia umowy, będą przechowywane przez okres do 6 miesięcy lub czas określony w oświadczeniu zgody,5. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty współpracujące w procesie rekrutacji, Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego, z wyjątkiem przypadków wynikających z wyraźnego Pani/Pana żądania,6. posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, prawo do żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, a w przypadku udzielenia zgody, prawo do jej cofnięcia w dowolnym momencie,7. podanie danych osobowych dla bieżącej rekrutacji jest wymogiem ustawowym Prawa pracy. Konsekwencją niepodania danych jest wykluczenie z rekrutacji.8. podanie danych osobowych dla potrzeb przyszłych rekrutacji jest dobrowolne i nie ma wpływu na przebieg oraz wyniki prowadzonej bieżąco rekrutacji.9. ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,10. Pani/Pana dane będą przetwarzane w sposób częściowo zautomatyzowany, z możliwością profilowania. Do prowadzenia rekrutacji pracowników nie stosuje się automatycznego podejmowania decyzji.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
danePracodawcy_kodPowiatu: 0461
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0928363
Ulica pracodawcy: Prof. Sylwestra Kaliskiego
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|263190
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali ekonomiści
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 23.04.2020
Oferta pracy ważna do: 30.04.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 23.04.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 23.04.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?cdb7c670736f4a57abe0e430bb4233c1
Podobne oferty pracy
Ewidencjonowanie nowych wniosków dot. poszukiwania osób zaginionych i uzyskania różnego rodzaju dokumentów, prowadzenie korespondencji w sprawach poszukiwania zaginionych, wystawianie zaświadczeń dot. ofiar wojny na podstawie uzyskiwanych i posiadanych dokumentów, uzupełnianie bazy danych na podstawie załatwianych spraw.
POLSKI CZERWONY KRZYŻ Zarząd Główny - 2019-04-02 - Warszawa (mazowieckie)
Referent księgowy
"Biuro MTB" Tomasz Bogutyn Usługi Rachunkowo-Księgowe - 2017-06-02 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
Segregowanie akt na zespoły i komórki organizacyjne, sporządzanie elektronicznych kopii dokumentacji przeznaczonej do zasobu archiwalnego, weryfikacja kompletności przesyłek z dokumentacją przeznaczoną do zarchiwizowania, kwalifikacja dokumentacji do odpowiednich kategorii archiwalnych, systematyzację akt według komórek organizacyjnych, ich klasyfikację w układzie rzeczowym, opracowanie środków ewidencyjnych,brakowanie przeterminowanej dokumentacji niearchiwalnej wraz ze sporządzeniem odpowiednich dokumentów brakowania, rozmieszczanie zasobów w magazynach w celu zapewnienia właściwych warunków przechowywania, porządkowanie akt w archiwach klientów
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Gdańsk (pomorskie)
przygotowywanie półproduktów, wykonywanie wyrobów garmażeryjnych z surowców i pólproduktów ręcznie lub z zastosowaniem maszyn u rządzeń, wykonywanie obróbki wstępnej i cieplnej w zależności od potrzeb technologicznych
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Duchnice (mazowieckie)
Naprawy sprzętu budowlanego oraz samochodów ciężarowych.
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Budy Kozickie (mazowieckie)
fakturowanie dostaw, przygotowywanie w magazynie wyrobów gotowych pieczywa, wydawanie pieczywa zgodnie z fakturą, prowadzenie dokumentacji sprzedaży pieczywa
Powszechna Spółdzielnia Spożywców -SPOŁEM - 2016-07-21 - Głogów (dolnośląskie)
/
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
- prowadz. akt osobowych,kartoteki absencyjnej,ewidencja czasu pracy,- naliczanie wynagrodzeń praocwników,- rozliczanie zasiłków chorobowych,opiekuńczych i macierzyńskich,-obsługa programu PŁATNIK,- OBSŁ. PROGRAMU KADROWO-PŁACOWEGO, -prowadz. rozliczeń miesięcznych kosztów wynagrodzeń z podziałem na rodzaje.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie kasy, prowadzenie dokumentacji komitetu rodzicielskiego, prowadzenie dokumentacji egzaminacyjnej, prowadzenie dokumentacji uczniów, obsługa sekretariatu
ZESPÓŁ SZKÓŁ PLASTYCZNYCH W KOLE - 2016-07-29 - Koło (wielkopolskie)
- przeszkolenie bhp- obsługa sekretariatu- kserowanie dokumentów- sporządzanie pism
kontakt przez PUP - 2019-03-07 - Więcbork (kujawsko-pomorskie)
-organizowanie pracy biura-obsługa klientów-sporządzanie pism-obsługa programów kancelarii-obsługa urządzeń biurowych-oraz inne czynności biurowe
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Sopot (pomorskie)
Sporządzanie dokumentacji produkcyjnej, rozdzielanie prac na produkcji. Umowa o pracę na czas określony 33 m-ce.
METALPIL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-03 - Piła (wielkopolskie)
Staż w Gogolinie
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Gogolin (opolskie)
Kompleksowa obsługa klienta, dokumentacja ofertowa, komunikacja z klientem, kontrola nalezności z rynku i sledzenie działalności konkurencji
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Rzeszów (podkarpackie)
przygotowanie surowca do produkcji, przygotowanie przetworów mięsnych do dystrybucji, czynności związane rozbiorem elementów wieprzowych i drobiowych, utrzymwanie w należytym stanie sanitarnym maszyn i urządzeńGodziny pracy: 6-14, 14-22
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Strzakły (lubelskie)
Opracowywanie wniosków dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych z ubezpieczeń społecznych w razie choroby i macierzyństwa oraz zasiłków pogrzebowych, wypłacanych przez Zakład.Praca w godz. od 7:00 do 15:00Miejsce wykonywania pracy: Inspektorat ZUS w Łodzi, ul. Lipiec Reymontowskich 11, 91-120 Łódź
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH II ODDZIAŁ W ŁODZI - 2019-01-11 - Łódź (łódzkie)
praca biurowa w sekretariacie szkoły wg. programy stażu/ NABÓR staż PO WER IV dla osób do 30 r.ż./
kontakt przez PUP - 2019-03-26 - Ksawerów (łódzkie)
wypełnianie funkcji kloordynatora pomiędzy innym personelem z Ukrainy zatrudnionym przez zgłaszającego ofertę pracy krajowej a kierownictwem pracodawcy uzytkownika, wykonywanie elementów drewnianych na maszynach, praca na terenie województwa śląskiego
DRYPS SERVICE SPÓŁKA Z O. O. - 2017-03-20 - Sosnowiec (śląskie)
Obsługa kancelarii i wykonywanie innych czynności administracyjno - biurowych, obsługa programu do rejestracji skarg i porad.
kontakt przez PUP - 2019-03-07 - Gdańsk (pomorskie)
wspieranie sprzedaży, kontakty z zagranicznymi kontrahentami, prace ogólnobiurowe
CENTRUM POLSKA SP. Z O.O. - 2017-04-25 - Ogorzelczyn (wielkopolskie)
Przygotowywanie ponagleń, wezwań do zapłaty, dostarczanie korespondencji listownej oraz e-mail, prowadzenie rozmów Mile widziane doświadczenie.
Zakład Przemysłu Mięsnego Biernacki Sp. z o.o. - 2018-01-22 - Golina (wielkopolskie)
przygotowywanie produktów do sprzedaży, obsługa kasy fiskalnej, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Pobiedna (dolnośląskie)
Praca na stanowisku cukiernika, wyrób i wypiek wyrobów cukierniczych
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Piekoszów (świętokrzyskie)
Wykonywanie zadań związanych z obsługą programu SCALEX 2000 ECO: ważenie dostarczonych odpadów, wystawianie kwitów wagowych, wystawianie faktur VAT, sporządzanie sprawozdań. Wykonywanie zadań związanych z obsługą systemu BDO: obsługa modułu kart przekazywania odpadów, obsługa modułu ewidencji odpadów. Wykonywanie zadań związanych z prowadzeniem książki dezynfekcji pojazdów i pojemników, w tym: prowadzenie wykazu mycia i dezynfekcji pojazdów i pojemników, kontrola częstości mycia. Ewidencjonowanie przyjętych i sprzedanych odpadów, ewidencjonowanie czasu pracy sprzętu i zadań wykonywanych w ciągu dnia pracy. Prowadzenie monitoringu składowiska wokół terenu utylizacji zgodnie z Projektem Monitoringu Centrum Utylizacji Odpadów Gmin Łużyckich, w tym: pobieranie próbek do badań, odczytywanie wyników badań miesięcznych, kwartalnych i rocznych. Sporządzanie sprawozdań dotyczących gospodarki odpadami.
kontakt przez PUP - 2020-02-10 - Lubań (dolnośląskie)
sporządzanie dokumentów, ewidencja czasu pracy pracowników, przekazywanie korenspondencji,archiwizacja
kontakt przez PUP - 2018-02-12 - Paterek (kujawsko-pomorskie)
Rozpoznawanie portali internetowych z ogłoszeniami, rozpoznawanie rynku pracy, tworzenie ofert pracy, składanie propozycji ofert.
„Lait” Sp.z.O.O - 2017-03-06 - Gdańsk (pomorskie)
sprzedaż wyrobów w Sklepie Fabrycznym, bieżąca obsługa klientów, udzielanie informacji o produktach będących w ofercie, zaopatrzenie Sklepu Fbrycznego w wyroby porcelanowe, wpłata utargów do kasy zakładowej, załatwianie reklamacji.
ZAKŁADY PORCELANY STOŁOWEJ KAROLINA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-03-10 - Jaworzyna Śląska (dolnośląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
praca jako cukiernik
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Przeźmierowo (wielkopolskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych (Pruszcz Gdański) lub halii targowej (Gdańsk).
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Pruszcz Gdański (pomorskie)