REFERENT DO SPRAW ROZLICZEŃ W WYTWÓRNI BETONU Olsztyn oferta pracy THOMAS BETON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: REFERENT DO SPRAW ROZLICZEŃ W WYTWÓRNI BETONU
Wynagrodzenie: do 3 700 PLN
Zakres obowiązków: organizacja i prowadzenie biura, obsługa dokumentów produkcyjnych, rozliczanie pracowników, prowadzenie kasy i raportu kasowego, raportowanie produkcji.Godziny produkcji: 7-15, 8-16
Data publikacji: 2019-06-26
Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: THOMAS BETON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Towarowa 17, 10-416 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
organizacja i prowadzenie biura, obsługa dokumentów produkcyjnych, rozliczanie pracowników, prowadzenie kasy i raportu kasowego, raportowanie produkcji.Godziny produkcji: 7-15, 8-16
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
po okresie próbnym umowa o pracę na okres zastępstwa (1 rok)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW ROZLICZEŃ W WYTWÓRNI BETONU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik administracji*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019
Data zakończenia pracy: 15.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, administracyjne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doswiadczenie zawodowe, mile widziana znajomość języków obcych
Nazwa pracodawcy:
THOMAS BETON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Adres pracodawcy:
Towarowa 17, 10-416 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
koniecznie wyamagane CV na adres email: radzik (at) thomasbeton.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
Ulica pracodawcy: Towarowa
Numer budynku pracodawcy: 17
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*
Data dodania oferty pracy: 27.06.2019
Oferta pracy ważna do: 01.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 27.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 26.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a4857aec02d19ba72e84014bf2b91b22
Podobne oferty pracy
Wykształcenie średnie; doświadczenie: brak wymagań; praca biurowa; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
"ARPEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-08 - Gliwice (śląskie)
obsługa maszyny do produkcji, sortowania i uszlachetninia kruszyw kl. II lub II lub I
ZAKŁADY PRODUKCJI KRUSZYW RUPIŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2015-11-26 - Kazanice (warmińsko-mazurskie)
Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html i jednocześnie zakwalifikowane bądź kwalifikujące się do II profilu pomocy.Wykształcenie średnie, wyższe; mile widziane 2 lata doświadczenia w biurze rachunkowym; znajomość programu płatnik; zakres obowiązków: prace administracyjne, płace, ZUS-y, teczki pracownicze; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Gliwice (śląskie)
Opieka pielęgniarska nad mieszkańcami Domu Pomocy Społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi.
Dom Pomocy Społecznej w Mościszkach - 2017-04-18 - Mościszki (wielkopolskie)
pomoc w przygotowywaniu dań, półproduktów oraz menu według oryginalnych przepisów kuchni wietnamskiej, zamawianie towarów od dostawców pochodzenia wietnamskiego
THI NGA NGUYEN - 2019-05-20 - Jabłonowo (mazowieckie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Żary (lubuskie)
Kontrola jakości produkcji, obsługa maszyn i urządzeń biurowych, wypisywanie dokumentacji produkcujnej, segregowanie i archiwizacja dokumentów, wysyłka korespondencji.
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Paproć (wielkopolskie)
prowadzenie gospodarki magazynowej; przyjmowanie, ewidencjonowanie oraz wydawanie materiałów; prowadzenie dokumentacji magazynowej; weryfikowanie otrzymanych materiałów pod względem jakości i ilości; prowadzenie właściwej gospodarki odpadami; okresowe przeprowadzanie inwentaryzacji;
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-13 - Karchowice (śląskie)
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za montaż urządzeń związanych z kriogeniką. Kontakt z pracodawcą: office (at) cryosc.com lub 713001400
CRYO-SCIENCE SP. Z O. O. - 2016-10-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; ks. sanepidowska lub gotowość do jej wyrobienia; zakres obowiązków: dbanie o ekspozycję towarów, wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami, dbanie o porządek na sali sprzedaży, obsługa klienta; dwie zmiany, miejsce pracy: Knurów;
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-01 - Knurów (śląskie)
sortowanie i analiza dokumentów ,wprowadzanie danych do systemu
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Sprawdzanie i księgowanie dokumentów księgowych, przygotowywanie deklaracji podatkowych (PIT, VAT, itp.), archiwizowanie i numerowanie dokumentacji księgowej klientów biura.
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Nowy Wiśnicz (małopolskie)
prowadzenie wykazów, ewidencji, prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Krapkowice (opolskie)
-praca w dziale księgowości,-księgowanie dokumentów oraz inne zadania objęte zakresem czynności
SANATORIUM UZDROWISKOWE OŚRODEK REHABILITACJI I ODNOWY BIOLOGICZNEJ OAZA SP Z O O - 2019-03-26 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
wprowadzanie dokumentów magazynowych do systemu,monitorowanie należności,kontakt tel.z klientem
Oiler Sp.z o.o - 2017-04-21 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Opieka nad kluczowymi klientami firmy.
Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter - 2016-07-19 - Chojnice (pomorskie)
- przeprowadzanie badań i analiz jakościowych w zakresie dostarczanych przędz,chemikaliów, środków pomocniczych oraz wyrobów gotowych- badanie parametrów użytkowych wyrobów- przygotowywanie receptur barwiarskich- przeprowadzanie kontroli międzyoperacyjnej- udział w procesie rozpatrywania reklamacji- prowadzenie rejestrów i dokumentacji- podejmowanie działań w kierunku poprawy jakości wyrobów- wykonywanie prac laboratoryjnych pod potrzeby wydziałów produkcyjnych orazprzeprowadzanie niezbędnych analiz
PEKABEX PREF S.A. - 2019-02-23 - Gdańsk (pomorskie)
Weryfikacja dokumentów oraz zatrudnienie pracowników;Ewidencjonowanie absencji w systemie płacowym;Wsparcie pracy kadrowych w realizacji ich zadań; Odbiór oraz obieg korespondencji przychodzącej;Rejestracja w systemie kadrowym dokumentów związanych z zatrudnieniem pracowników; Wystawianie zaświadczeń o wynagrodzeniu i zatrudnieniu;
Work Service - 2016-08-12 - Łódź (łódzkie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-11-30 - Rząska (małopolskie)
- obsługa administracyjna kierownictwa projektu (przygotowywanie projektów pism, korespondencja, zestawienia, itp.);- przygotowanie wzorów dokumentów stosowanych w projekcie (formularze, oświadczenia, harmonogramy, dzienniki zajęć, protokoły itp.);- prowadzenie niezbędnych rejestrów i zestawień do projektu;- utrzymywanie przepływu informacji pomiędzy pracownikami projektu, uczestnikami, członkami zespołów i administracją AMFN,- administrowanie planem budżetu projektu w zakresie zgodności z harmonogramem wydatków i procedurami obowiązującymi w AMFN,- opracowanie raportów na podstawie informacji dostarczonych od członków zespołu,- wprowadzanie danych o projekcie do strony internetowej AMFN,- prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych zgodnie z właściwymi wytycznymi,- obsługa organizacyjno-administracyjna spotkań zespołów w ramach projektu.1-a umowa na 3 m-ce na okres próbny
AKADEMIA MUZYCZNA IM. FELIKSA NOWOWIEJSKIEGO W BYDGOSZCZY - 2019-01-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Tczew (pomorskie)
- samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych jednostek budżetowych: przedszkoli, szkół podstawowych i GZEAS, - dekretowanie i księgowanie dokumentów ww. jednostek, - prowadzenie analityki do wszystkich kont jednostek budżetowych: przedszkoli, szkół podstawowych i GZEAS, - comiesięczne uzgadnianie sald kont jednostek budżetowych: przedszkoli, szkół podstawowych i GZEAS, - uzgadnianie dziennej zgodności wydatków i dochodów z wyciągiem bankowym, - sporządzanie odpowiednich poleceń księgowania, - sporządzanie jednostkowych sprawozdań finansowych z księgowanego zakresu, - współpraca ze szkołami, przedszkolami i innymi jednostkami organizacyjnymi gminy w ramach powierzonych obowiązków, - sporządzanie deklaracji VAT-7, cząstkowej deklaracji VAT-7 oraz korekty deklaracji VAT-7.
Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Zielonki - 2017-08-16 - Zielonki (małopolskie)
wstępna weryfikacja deklaracjii dokumentów podatkowych- formalna i rachunkowa kontrola deklaracji i dokumentów- kompletowanie i chronologiczneporzadkowanie dokumentów w aktach podatkowych- analiza i wprowadzanie danych i deklaracji do systemu inform. - archiwizacja- wykonywanie prac biurowych
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Łódź (łódzkie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Namysłów (opolskie)
praca w księgowości w firmie budowlanej
Usługi Budowlano - Handlowe RENOBUD Jacek Seredyński - 2017-10-04 - Goczałkowice-Zdrój (śląskie)
proste czynności przy załadunku aut, kompletowanie towaru do wysyłki, zapewniona możliwość dojazdu do miejsca pracy
SUN GARDEN POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-05-29 - Malanów (wielkopolskie)
prowadzenie i ewidencjonowanie dokumentów sprawozdawczych i meldunkowych grupy zabezpieczenia, opracowywanie punktów do rozkazu dziennego
kontakt przez PUP - 2018-06-01 - Białystok (podlaskie)
Wykonywanie prac biurowych, ewidencjonowanie faktur, obsługa systemu SAP.
CENTROZŁOM WROCŁAW PPZM - 2017-11-14 - Łódź (łódzkie)
- organizacja i obsługa techniczna imprez scenicznych: muzycznych, teatralnych i innych, - planowanie i realizacja techniczna imprez plastycznych; konkursów, wystaw, wernisaży w placówce i poza nią (np. noszenie prac przestrzennych), - pakowanie i wysyłka nagród oraz prac na konkursy, - wykonywanie opracowań graficznych: zaproszeń, dyplomów, podziękowań itp., - opracowanie rocznego planu imprez organizowanych przez placówkę w opraciu o plan pracy placówki oraz sporządzanie miesięcznych harmonogramów imprez, - utzrymywanie stałych kontaktów z prasą (bieżąca informacja o imprezach i innych formach działalności Zespołu "Centrum Edukacji Kulturalnej Dzieci i Młodzieży"), prowadzenie FB, - archiwizacja dokumenatcji fotograficznej i filmowej, - przygotowanie informacji i sprawozdań z pracy działu, - wykonywanie innych prac zleconych przez kierownictwo placówki, a wynikacjące z programu działalności Zespołu "CEKDiM".
ZESPÓŁ "CENTRUM EDUKACJI KULTURALNEJ DZIECI I MŁODZIEŻY" - 2018-04-13 - Wrocław (dolnośląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)