REFERENT DS. ORGANIZACJI IMPREZ MASOWYCH Wrocław oferta pracy ZESPÓŁ "CENTRUM EDUKACJI KULTURALNEJ DZIECI I MŁODZIEŻY"
Stanowisko: REFERENT DS. ORGANIZACJI IMPREZ MASOWYCH
Wynagrodzenie: do 1 100 PLN
Zakres obowiązków: - organizacja i obsługa techniczna imprez scenicznych: muzycznych, teatralnych i innych, - planowanie i realizacja techniczna imprez plastycznych; konkursów, wystaw, wernisaży w placówce i poza nią (np. noszenie prac przestrzennych), - pakowanie i wysyłka nagród oraz prac na konkursy, - wykonywanie opracowań graficznych: zaproszeń, dyplomów, podziękowań itp., - opracowanie rocznego planu imprez organizowanych przez placówkę w opraciu o plan pracy placówki oraz sporządzanie miesięcznych harmonogramów imprez, - utzrymywanie stałych kontaktów z prasą (bieżąca informacja o imprezach i innych formach działalności Zespołu "Centrum Edukacji Kulturalnej Dzieci i Młodzieży"), prowadzenie FB, - archiwizacja dokumenatcji fotograficznej i filmowej, - przygotowanie informacji i sprawozdań z pracy działu, - wykonywanie innych prac zleconych przez kierownictwo placówki, a wynikacjące z programu działalności Zespołu "CEKDiM".
Data publikacji: 2018-04-13
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: ZESPÓŁ "CENTRUM EDUKACJI KULTURALNEJ DZIECI I MŁODZIEŻY"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:HUGO KOŁŁĄTAJA 20, 50-007 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- organizacja i obsługa techniczna imprez scenicznych: muzycznych, teatralnych i innych, - planowanie i realizacja techniczna imprez plastycznych; konkursów, wystaw, wernisaży w placówce i poza nią (np. noszenie prac przestrzennych), - pakowanie i wysyłka nagród oraz prac na konkursy, - wykonywanie opracowań graficznych: zaproszeń, dyplomów, podziękowań itp., - opracowanie rocznego planu imprez organizowanych przez placówkę w opraciu o plan pracy placówki oraz sporządzanie miesięcznych harmonogramów imprez, - utzrymywanie stałych kontaktów z prasą (bieżąca informacja o imprezach i innych formach działalności Zespołu "Centrum Edukacji Kulturalnej Dzieci i Młodzieży"), prowadzenie FB, - archiwizacja dokumenatcji fotograficznej i filmowej, - przygotowanie informacji i sprawozdań z pracy działu, - wykonywanie innych prac zleconych przez kierownictwo placówki, a wynikacjące z programu działalności Zespołu "CEKDiM".
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 1 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ORGANIZACJI IMPREZ MASOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: animator kultury*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 1 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.05.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Animator kultury*
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie lub wyższe, staż pracy: brak wymagań, znajomość programu CorelDraw i/lub Illustrator, pakietu Office, obsługa sprzętu biurowego, doskonała organizacja pracy
Nazwa pracodawcy:
ZESPÓŁ "CENTRUM EDUKACJI KULTURALNEJ DZIECI I MŁODZIEŻY"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
HUGO KOŁŁĄTAJA 20, 50-007 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: HUGO KOŁŁĄTAJA
Numer budynku pracodawcy: 20
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: animator kultury*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.04.2018
Data dodania oferty pracy: 12.04.2018
Oferta pracy ważna do: 30.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 12.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 10.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa sekretariatu, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Bierutów (dolnośląskie)
Zapoznanie się z dokumentacją księgową oraz kadrowo-płacową, zapoznanie się z elementami polityki księgowości, archiwizowanie dokumentów kadrowo- księgowych, opisywanie dokumentów księgowych, przygotowanie innych dokumentów zleconych przez dyrektora szkoły, głównego księgowego, ref. ds. kadrowych
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Tarnów (małopolskie)
Przeglądy okresowe, pozostałe przeglądy samochodów i pojazdów do 3,5 DMC. Praca II zmianowa w godz. 8:00-16:00; 12:00-20:00
Sajewicz & Sajewicz s.c. Jadwiga Sajewicz, Mirosława Sajewicz - 2015-12-10 - Rudno (lubuskie)
ewidencjonowanie dokumentów księgowych, naliczanie składek ZUS, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie kart wynagrodzeń
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Chrzanów (małopolskie)
Porządkowanie zasobu archiwalnego zgodnie z obowiązującymi w Teatrze normatywami kancelaryjno-archiwalnymi;Opisywanie teczek aktowych;Sporządzanie spisów zdawczo-odbiorczych.
Teatr Wielki - Opera Narodowa w Warszawie - 2017-03-06 - Warszawa (mazowieckie)
- obsługa programu komputerowego: Kancelaria Komornika- rejestracja wniosków wpływających do kancelarii- sporządzanie wnioksów o wyjawienie majątku- sporządzanie wnioksów o wpis do KRS- sporządzanie wezwań do stron postępowań egzekucyjnych- sporządzanie wezwań do uzupełnienie braków formalnych- sporządzanie zarządzeń w zakresie braków formalnych- przyjmowanie i udzielanie podstawowych informacji stronom
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Rzeszów (podkarpackie)
Wynagrodzenie: średnie lub wyższe; mile widziane doświadczenie zawodowe; umiejętność obsługi komputera; znajomość j. angielskiego lub niemieckiego; prowadzenie kadr i dokumentacji; jedna zmiana; oferta także dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności; miejsce pracy: Gliwice
CHEMEKO - 2016-03-08 - Gliwice (śląskie)
praca na stanowisku murarza - tynkarza, praca fizyczna
PPUH "SKID" Sp. z o.o. - 2018-03-06 - Pawłowice (śląskie)
rozliczanie i prowadzenie ewidencji dotyczących świadczonych usług i sprzedawanych towarów, sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości, przygotowanie i prowadzenie pełnej dokumentacji związanej ze świadczonymi usługami i sprzedażą towaru, odbiór i nadwanie korespondencji, prowadzenie rejestru korespondencji
Glob-Terminal Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-01-25 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
Wprowadzanie danych do programu księgowego, prowadzenie ewidencji ryczałtu, książki przychodów i rozchodów, rejestrów VAT sprzedaży i zakupów, sporządzanie miesięcznych i rocznych rozliczeń podatkowych dla podatku dochodowego, sporządzanie deklaracji dla podatku VAT, ewidencja środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Siedlce (mazowieckie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Świdnica (dolnośląskie)
Sprzątanie klatek schodowych. Utrzymanie czystości na zewnątrz budynku.
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Gdańsk (pomorskie)
Znajomość ustawy o rachunkowości, znajomość przepisów dot. zasad prowadzenia ewidencki składników majątkowych, prowadzenie ewidencji ilościowo - wartościowej składników majątku trwałego w programach komputerowych, sporządzanie dokumentów księgowych.Adres miejsca wykonywania pracy: JW1131 w Barczącej
Jednostka Wojskowa nr 1131 - 2017-02-03 - Barcząca (mazowieckie)
analiza cen konkurencji, przeceny produktów, edycje produktów, realizacja zamówień, praca w godz. 8-16
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2018-06-01 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
I. Wymagania :1) niezbędne: a) wykształcenie wyższe: ekonomia, administracja, prawo lub wykształcenie średnie: ekonomiczne lub administracyjne i 2 letni staż pracyb) obywatelstwo polskie,c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,d) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, e) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) rok stażu pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,b) znajomość: ustawy o samorządzie gminnym, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, ustawy Prawo o aktach stanu cywilnego, II. Warunki pracy na stanowisku:1) praca biurowa 100%2) praca w kontakcie z klientem3) praca przy komputerze4) pełny wymiar czasu pracy.III. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu grudniu 2015 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1) przyjmowanie wniosków o wydanie odpisów i zaświadczeń z rejestru stanu cywilnego oraz wniosków o wydanie dokumentów z akt zbiorowych rejestracji stanu cywilnego,2) weryfikowanie uprawnień wnioskodawców do otrzymania odpisów i zaświadczeń z rejestru stanu cywilnego oraz dokumentów z akt zbiorowych rejestracji stanu cywilnego a w razie potrzeby prowadzenie w tym zakresie postępowania wyjaśniającego,3) przygotowywanie projektów aktów stanu cywilnego przenoszonych z ksiąg stanu cywilnego do rejestru stanu cywilnego,4) przygotowywanie projektów zaświadczeń o zamieszczonych lub niezamieszczonych w rejestrze stanu cywilnego danych dotyczących wskazanej osoby,5) przygotowywanie dokumentów wydawanych z akt zbiorowych rejestracji stanu cywilnego,6) terminowe wydawanie odpisów i zaświadczeń z rejestru stanu cywilnego oraz dokumentów z akt zbiorowych rejestracji stanu cywilnego,7) przygotowywanie korespondencji związanej z realizacją wniosków o wydanie odpisów i zaświadczeń z rejestru stanu cywilnego oraz dokumentów z akt zbiorowych rejestracji stanu cywilnego,8) przygotowywanie projektów decyzji o odmowie wydania odpisu, zaświadczenia z rejestru stanu cywilnego bądź dokumentu z akt zbiorowych rejestracji stanu cywilnego.
Urząd Miasta Racibórz - 2016-01-12 - Racibórz (śląskie)
przygotowanie dokumentacji kadrowej,prowadzenie akt osobowych,obsługa pracowników w zakresie spraw kadrowych,ewidencja danych w systemie kadrowym
Szpital Powiatowy w Chrzanowie - 2016-01-12 - Chrzanów (małopolskie)
Prace na kuchni, realizacja, dekoracja i wydawanie zamówień
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Kielce (świętokrzyskie)
l)prowadzeme, na podstawie dowodów księgowych,ksiąg rachunkowych ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym 2. obsługa finansowo-księgowa placówki prowadzenie pełnej księgowości za pomocą programu finansowo-księgowego3)regulowanie w terminie zobowiązań jednostki, z tytułu dostawi usług 4)prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT Znajomo i ść rachunkowości budżetowej sporządzanie deklaracji cząstko)j 5)rozliczanie w księgach rachunkowychprzeprowadzonej w jednostce inwentaryzacji;6)sporządzanie i kontrola realizacji planów dochodów Ii wydatków;7)przestrzeganie dyscypliny bud żetowej;8)stałe podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzezsamokształcenie;9)bie4ce monitorowanie zmian w obowi ązuj ącychprzepisach w zakresie wykonywanych czynno ści;I O)przestrzeganie przepisów powszechnieobowiązujących oraz przepisów wewnętrznychokreślonych wjednostce;11 )należyte przechowywanie i zabezpieczeniedokumentów finansowo-ksi ęgowych;1 2)prowadzeme korespondencji w zakresie sprawfinansowych;13)informowanie Głównego księgowego CentrumUsług Wspólnych Oświaty w Łodzi ozauważonych nieprawidłowościach w obszarzewykonywanych obowi ązków oraz innych jczynników mogących negatywnie wpłynąć nadziałalność jednostkiZadania pomocniczeProwadzenie i przechowywanie dokumentacjizwiązanej z zakresem obowi ązków, zgodnie zobowiązującymi przepisami oraz zasadamiustalonymi przez jednostkę.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-10-20 - Łódź (łódzkie)
sprzedaż materialów budowlanych
ORBITAL Sp. z o.o. - 2017-06-01 - Chełm (lubelskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 10-18; okres próbny 3 miesiące
Salon Fryzjerski IMAGE - 2018-02-21 - Słupsk (pomorskie)
prace budowlane, malowanie
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Żory (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Białystok (podlaskie)
Nauka prowadzenia Biuletynu Informacji Publcznej, prace związane z obsługą komputera.
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Lubań (dolnośląskie)
-wprowadzanie do systemu danych szczegółowych w deklaracji-przygotowanie i segregacja dokumentów w celu ich przygotowania do archiwizacji-odnotowanie pism przychodzących oraz wychodzących-przygotowanie wysyłki pism -archiwizacja dokumentów rejestracyjnych-redagowanie pism urzędowych w sprawach prowadzonych na wniosek klienta urzędu
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Świebodzin (lubuskie)
Prowadzenie dokumentacji osobowej pracowników, ewidencja czasu pracy, przygotowanie skierowań na badania, ewidencja urlopu
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)
Liczenie asortymentu za pomocą skanera elektronicznego
kontakt przez OHP - 2017-09-07 - Poznań (wielkopolskie)
projektowanie obiektów budowlanych
PROMAX -Biuro Projektowe Starachowice, ul. Radomska 29 - 2017-04-12 - Starachowice (świętokrzyskie)
prace porzadkowe
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Świętochłowice (śląskie)
zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Brześć Kujawski (kujawsko-pomorskie)
- zapozanie się z bieżącą obsł. podatnika,- wprowadzanie danych do systemu komp,- przygot. projektów decyzji wymiarowych,- księgowanie na kartach kontowych.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Łódź (łódzkie)