REFERENT DS. ODPISÓW AKTÓW STANU CYWILNEGO W URZĘDZIE STANU CYWILNEGO Racibórz oferta pracy Urząd Miasta Racibórz
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na sklep łazienki.
Stanowisko: REFERENT DS. ODPISÓW AKTÓW STANU CYWILNEGO W URZĘDZIE STANU CYWILNEGO
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: I. Wymagania :1) niezbędne: a) wykształcenie wyższe: ekonomia, administracja, prawo lub wykształcenie średnie: ekonomiczne lub administracyjne i 2 letni staż pracyb) obywatelstwo polskie,c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,d) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, e) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) rok stażu pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,b) znajomość: ustawy o samorządzie gminnym, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, ustawy Prawo o aktach stanu cywilnego, II. Warunki pracy na stanowisku:1) praca biurowa 100%2) praca w kontakcie z klientem3) praca przy komputerze4) pełny wymiar czasu pracy.III. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu grudniu 2015 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1) przyjmowanie wniosków o wydanie odpisów i zaświadczeń z rejestru stanu cywilnego oraz wniosków o wydanie dokumentów z akt zbiorowych rejestracji stanu cywilnego,2) weryfikowanie uprawnień wnioskodawców do otrzymania odpisów i zaświadczeń z rejestru stanu cywilnego oraz dokumentów z akt zbiorowych rejestracji stanu cywilnego a w razie potrzeby prowadzenie w tym zakresie postępowania wyjaśniającego,3) przygotowywanie projektów aktów stanu cywilnego przenoszonych z ksiąg stanu cywilnego do rejestru stanu cywilnego,4) przygotowywanie projektów zaświadczeń o zamieszczonych lub niezamieszczonych w rejestrze stanu cywilnego danych dotyczących wskazanej osoby,5) przygotowywanie dokumentów wydawanych z akt zbiorowych rejestracji stanu cywilnego,6) terminowe wydawanie odpisów i zaświadczeń z rejestru stanu cywilnego oraz dokumentów z akt zbiorowych rejestracji stanu cywilnego,7) przygotowywanie korespondencji związanej z realizacją wniosków o wydanie odpisów i zaświadczeń z rejestru stanu cywilnego oraz dokumentów z akt zbiorowych rejestracji stanu cywilnego,8) przygotowywanie projektów decyzji o odmowie wydania odpisu, zaświadczenia z rejestru stanu cywilnego bądź dokumentu z akt zbiorowych rejestracji stanu cywilnego.
Data publikacji: 2016-01-12
Lokalizacja: Racibórz (śląskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Racibórz
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wileńska 7, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
I. Wymagania :1) niezbędne: a) wykształcenie wyższe: ekonomia, administracja, prawo lub wykształcenie średnie: ekonomiczne lub administracyjne i 2 letni staż pracyb) obywatelstwo polskie,c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,d) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, e) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) rok stażu pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,b) znajomość: ustawy o samorządzie gminnym, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, ustawy Prawo o aktach stanu cywilnego, II. Warunki pracy na stanowisku:1) praca biurowa 100%2) praca w kontakcie z klientem3) praca przy komputerze4) pełny wymiar czasu pracy.III. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu grudniu 2015 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1) przyjmowanie wniosków o wydanie odpisów i zaświadczeń z rejestru stanu cywilnego oraz wniosków o wydanie dokumentów z akt zbiorowych rejestracji stanu cywilnego,2) weryfikowanie uprawnień wnioskodawców do otrzymania odpisów i zaświadczeń z rejestru stanu cywilnego oraz dokumentów z akt zbiorowych rejestracji stanu cywilnego a w razie potrzeby prowadzenie w tym zakresie postępowania wyjaśniającego,3) przygotowywanie projektów aktów stanu cywilnego przenoszonych z ksiąg stanu cywilnego do rejestru stanu cywilnego,4) przygotowywanie projektów zaświadczeń o zamieszczonych lub niezamieszczonych w rejestrze stanu cywilnego danych dotyczących wskazanej osoby,5) przygotowywanie dokumentów wydawanych z akt zbiorowych rejestracji stanu cywilnego,6) terminowe wydawanie odpisów i zaświadczeń z rejestru stanu cywilnego oraz dokumentów z akt zbiorowych rejestracji stanu cywilnego,7) przygotowywanie korespondencji związanej z realizacją wniosków o wydanie odpisów i zaświadczeń z rejestru stanu cywilnego oraz dokumentów z akt zbiorowych rejestracji stanu cywilnego,8) przygotowywanie projektów decyzji o odmowie wydania odpisu, zaświadczenia z rejestru stanu cywilnego bądź dokumentu z akt zbiorowych rejestracji stanu cywilnego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENT DS. ODPISÓW AKTÓW STANU CYWILNEGO W URZĘDZIE STANU CYWILNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik administracji*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2016
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Racibórz
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Adres pracodawcy:
Batorego 6, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
V. Wymagane dokumenty:1. list motywacyjny wraz z numerem telefonu i adresem e-mail w celu powiadomienia o zakwalifikowaniu się do postępowania kwalifikacyjnego2. kwestionariusz osobowy,3. kopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie oraz kwalifikacje,4. kopie świadectw pracy lub w przypadku pozostawania w zatrudnieniu zaświadczenie dokumentujące staż pracy,5. oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych, korzysta z pełni praw publicznych i nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne,6. oświadczenie kandydata o przyjęciu do wiadomości faktu obowiązku publikacji w BIP danych osobowych - zgodnie z wymogami ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( t.j. Dz. U z 2014 r. poz. 1202)7. oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,8. oświadczenie kandydata że posiada nieposzlakowaną opinię,9. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.Druki oświadczeń i kwestionariusza osobowego dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bipraciborz.pl) w zakładce Praca w Urzędzie Druki do pobrania lub Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6, pok. 213.Oświadczenia winny być własnoręcznie podpisane.Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z adnotacją Nabór na stanowisko referenta ds. odpisów aktów stanu cywilnego w Urzędzie Stanu Cywilnego z podaniem imienia i nazwiska kandydata oraz adresu do korespondencji, w Biurze Obsługi Interesantów Urzędu Miasta Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6, w terminie do 22.01.2016 r. lub za pośrednictwem poczty (decyduje data wpływu oferty do Urzędu).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: raciborski
Gmina pracodawcy: Racibórz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Racibórz
Adres strony pracodawcy: www.bipraciborz.pl
Ulica pracodawcy: Batorego
Numer budynku pracodawcy: 6
Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*
Data dodania oferty pracy: 12.01.2016
Oferta pracy ważna do: 22.01.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 12.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 12.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Giełda pracy w dniu: 10.01.2018 r. godz. 10.00
kontakt przez PUP - 2017-12-27 - Krapkowice (opolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Olkusz (małopolskie)
przygotowanie materiałów do obróbki metali, obsługa urządzeń
NW SOLUTION Sp. z o.o. - 2018-03-28 - Sady (wielkopolskie)
wg/ programu
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Garwolin (mazowieckie)
obsługa urządzeń myjni cystern
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Opole Lubelskie (lubelskie)
praca biurowa / nabór staż /
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Pabianice (łódzkie)
Fakturowanie, przyjmowanie zamówień, rozliczanie sklepów.Godzina rozpoczęcia pracy: 15.
Z PIECA RODEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-14 - Łódź (łódzkie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Radom (mazowieckie)
sprawdzanie i księgowanie dokumentów, sporządzanie zestawie i sprawozdań, kompletowanie i archwiwizowanie dokumentów
WIP Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-08-03 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
rooboty ogólnobudolwane związane z budową domów szkieletowych, domów z bali
UNIHAUS Beskidy sp z o.o. Tychy - 2015-10-15 - Istebna (śląskie)
Prace budowlane, prace na wysokościach, docieplenia budynków.
Zakład Budowalno -Hydrauliczny Bronisła Brzezicki - 2016-08-31 - Gdańsk (pomorskie)
- Zapoznanie się z wew. procedurami i regulamnami ICZMP, w tym ze strukturą organizacyjną, obiegiem dok., ich klasyfikacją i zasadami przechowywania i archiwizowania oraz systemem funansowo-księgowym,- Prowadzenie rejestru dokumentów przych. i wych. do/z ICZMP,- Prowadzenie weryfikacji i wstępnej kontroli rachunkowej i formalnej spływajacej dokumentów księgowych,- Pomoc w bieżących obowiązkach biurowych (skanowanie drukowanie, kserowaniie, archiwizacja, redagowanie pism itp.),- Analiza i uzgadnianie kont analitycznych kontrahentów pod nadzorem osoby upoważnionej,- Uczestniczenie w rozliczeniu delegacji krajowych,- Weryfikacja not odsetkowych,- Wystawianie not korygujących,- Nanoszenie dekretów na dokumentach źródłowych,- Księgowanie dokumentów magazynowych pod nazdorem osoby upowaznonej,- Uczestnictwo w spisach inwentaryzacyjnych i ich rozliczaniu,- Cechowanie środków trwałych,- Wspłpraca z klinikami i komórkami organizacyjnymi w zakresie pozyskiwania danych źródłowych.
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Łódź (łódzkie)
zakup materiałów i wyrobów u dostawców z Wietnamu, wspomaganie pracy wietnamskich handlowców, odpowiedzialność za porządek w magazynie z produktami
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
uczestniczenie w uzgodnieniach funkcjonalności systemów z udziałowcami projektu, pomoc w opracowywaniu analiz wykonalności, założeń realizacyjnych, analiz systemowych, a także za współdziałanie z zespołem i zapewnienia jakości, prace w zakresie konsolidacji różnych źródeł danych niezbędnych do uzupełnienia w organizacji, konsolidacja informacyjna, gromadzenie i dokumentowanie wymagań, opracowywanie skryptów aplikacji migracyjnej, realizacja prac wdrożeniowych wynikających z zapisów wniosku o dofinansowanie i zobowiązań umowy z instytucją zarządzającą, rekonfiguracja lokalnych systemów dziedzinowych na potrzeby projektu, dopasowanie systemów do organizacji bezpieczeństwa lokalnego, integracja lokalna z systemami dziedzinowymi, wydobywanie danych z wielu systemów transakcyjnych przy zapewnieniu ich ujednolicenia, realizacja czynności pozwalających wykorzystywać różnorodność wprowadzania danych i jednocześnie zapewnić jednolitość ich prezentacji w różnych standardach wymaganych projektem oraz w różnych formach danych, usuwanie problemów technicznych związanych z dostępem systemów informatycznych Urzędu, konfiguracja sprzętu komputerowego na stanowiskach, instalacja oprogramowania na stanowiskach, instalowanie i konfigurowanie oprogramowania stanowiskowego, konserwacja sprzętu komputerowego, realizacja napraw, redagowanie stron.
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Tarnów (małopolskie)
WPROWADZANIE DANYCH DO SYSTEMU, UZGADNIANIE SALD, DEKRETOWANIE ORAZ OPISYWANIE DOKUMENTÓWDEKL. ZATR.: UMOWA O PRACĘ NA MIN. 3 M-CE, PEŁEN ETAT
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Pruszków (mazowieckie)
Kompleksowa obsługa administracyjno-organizacyjna szkoleń dla pielęgniarek i położnych.Prowadzenie sekretariatu firmy. Praca w godzinie od 8-14.
FUNDACJA "PRZEMIJANIE" - 2018-02-02 - Opole (opolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Starachowice (świętokrzyskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie średnie; obsług komputera, urządzeń biurowych; zakres obowiązków: przyjmowanie wniosków klientów OPS, obsługa korespondencji, przyg. decyzji; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Gliwice (śląskie)
Obsługa sekretariatu w tym: obsługa sprzętu biurowego, odbieranie połączeń telefonicznych, e-maili, wysyłka korespondencji, pisanie pism, organizacja zebrań, konferencji oraz spotkań służbowych przełożonego w tym: prowadzenie terminarza spotkań i zadań, umawianie spotkań i zadań, umawianie spotkań, organizacja wyjazdów służbowych przełożonego, współpraca z działami Muzeum i instytucjami zewnętrznymi, wykonywanie innych poleceń Dyrektora Muzeum.
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie robót budowlanych - woda, gaz, kanalizacja
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Gamar" Sp. z o.o. - 2017-10-25 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
sprzedaż zdrowej żywnośći na wyspie w galerii handlowej
AGNEX Krzysztof Wierzbicki - 2016-05-17 - Białystok (podlaskie)
Prowadzenie obsługi sekretariatu, a w szczególności: Informowanie i umawianie klientów; Kierowanie klientów do odpowiednich komórek organizacyjnych banku;Dopilnowanie utrzymania czystości i utrzymywanie porządku w sekretariacie i pomieszczeniach przyległych; Przyjmowanie korespondencji przychodzącej do banku, po jej wpisaniu do dziennika korespondencji przedkładanie jej Prezesowi celem dokonania rozdziału (dekretacji); Niezwłoczne rozprowadzanie korespondencji zgodnie z dekretacją Prezesa.
Bank Spółdzielczy w Poddębicach - 2016-12-22 - Poddębice (łódzkie)
robotnik do remontu palet w Rzecku
Rolnicza Spółdzielnia Produkcyjna w Rzecku - 2016-06-22 - Rzecko (zachodniopomorskie)
Weryfikacja i księgowanie faktur, Księgowanie poleceń księgowania i innych dokumentów księgowych, Księgowanie rezerw, Kontrola dokumentów magazynowych, Weryfikacja i księgowanie raportów kasowych, Kontrola, uzgadnianie i rozliczanie kont, Sporządzanie raportów i analiz, Uczestnictwo w procesie zamykania m-ca księgowego, Uzgadnianie rejestrów Vat, Rozliczanie i księgowanie inwentaryzacji, Obsługa audytów i kontroli.
Bać - Pol S.A. - 2018-05-15 - Świlcza (podkarpackie)
obsługa maszyn do produkcji opakowań z tektury
COMBINATH SPÓŁKA JAWNA M. I E. NATH - 2016-02-12 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie korespondencji w sprawach bieżacych, wundykacja osób zadłuzonych-wypisywanie upomnień, prowadzenie i analiza zużycia wody, ewidencja analiztyczna,
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Nowe (kujawsko-pomorskie)
Przyjmowanie wpłat, księgowanie, obsługa kasy, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Więcbork (kujawsko-pomorskie)
Pobranie towaru z magazynu i dostarczenie do klienta, prowadzenie dokumentacji wymaganej w transporcie rzeczy - druki CRM.
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Zabrze (śląskie)
- wystawianie faktur, paragonów,korekt;- przyjmowanie i obsłua interesantów;- sporządzanie bieżącej dokumentacji sprzedaży;- wystawianie not korygujących;- sprawdzanie poprawności faktur
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Starogard Gdański (pomorskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych, toalet, korytarzy, schodów. Praca na terenie Sulęcina, 1/2 etatu. Tel.: 608 724 735 Jan Matkowski.
PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERYJNO USŁUGOWE HETMAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-01 - Sulęcin (lubuskie)