REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Oblęgorek oferta pracy Biuro Rachunkowe Agnieszka Szydłowska
Stanowisko: REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa klienta, prowadzenie księgowości małych i średnich firm.
Data publikacji: 2020-05-27
Lokalizacja: Oblęgorek (świętokrzyskie)
Pracodawca: Biuro Rachunkowe Agnieszka Szydłowska
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sienkiewicza 49, 26-067 Oblęgorek, powiat: kielecki, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa klienta, prowadzenie księgowości małych i średnich firm.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|19
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Oblęgorek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 26
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kielecki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2604
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Strawczyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość obsługi komputera( MS Office)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Znajomość programów księgowych
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
Nazwa pracodawcy: Biuro Rachunkowe Agnieszka Szydłowska
danePracodawcy_nip: 9591430411
danePracodawcy_regon: 260755501
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach
Adres pracodawcy:
Sienkiewicza 49, 26-067 Oblęgorek, powiat: kielecki, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 26
Powiat pracodawcy: kielecki
danePracodawcy_kodPowiatu: 2604
Gmina pracodawcy: Strawczyn
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Oblęgorek
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0273672
Ulica pracodawcy: Sienkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 49
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 2
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431101
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|251
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.05.2020
Data dodania oferty pracy: 27.05.2020
Oferta pracy ważna do: 26.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 27.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 27.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d04bafdf9794e768c1a0d9b0dae428c0
Podobne oferty pracy
Tworzenie stron internetowych,dzialania medialne w serwisach społecznościowych.
Niepubliczny ZOZ-MEDICUS S.C. Alicja i Dariusz Leończyk - 2016-10-27 - Grajewo (podlaskie)
samodzielne stanowisko w dziale kadry-płace
Doradcy Podatkowi S.C. G.Grygier, A. Szpotowska - 2018-05-15 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
- montaż części, - kontrola jakości produktu, - pomocnicze prace fizyczne. Umowa o pracę tymczasową oferowana przez agencję zatrudnienia. Umowy podpisywane na okres dwóch tygodni lub miesiąca - nastepnie przedlużenie umowy lub przejęcie przez Pracodawcę-Użytkownika. Miejsce pracy: Wrocław, ul. Ostrowskiego 34 lub Kwiatkowskiego 2. Oferta dostępna w sali B, D, F. Kontakt z pracodawcą - tel.: 693-470-490, rozmowy przeprowadzane są na ul. Ostrowskiego 34, wczesniejszy kontakt telefoniczny.
Randstad Polska Sp. z o.o - 2018-04-06 - Wrocław (dolnośląskie)
- obsługa kadrowa świadczeniodawców mających zawarte umowy cywilnoprawne,- realizacja procesów personalnych w zakresie zatrudnienia, zmiany warunków, rozwiązywania umów cywilno-prawnych,- kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej,- ewidencja czasu pracy pracowników,- sprawozdawczość statystyczna do GUS,- przygotowywanie sprawozdawczości na potrzeby pracodawcy,- rozliczanie czasu pracy pracowników,- archiwizacja dokumentacji pracowniczej;wymagania: wykształcenie min. średnie, znajomość prawa pracy, 1 rok doświadczenia na stanowisku;wymiar czasu pracy - pełen etat - czas pracy w zakładzie-7,35 godz.kontakt z pracodawcą: osobisty, telefoniczny ( 261455811 ) lub cv na e-mail: kadry (at) 109szpital.pl lub cv i list motywacyjny przesłać na adres pracodawcy
109 SZPITAL WOJSKOWY Z PRZYCHODNIĄ SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W SZCZECINIE - 2017-11-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- kontrola i wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego,- dekretacja dokumentów,- prowadzenie bieżących rozliczeń z kontrahentami,- sporządzanie deklaracji,- bieżąca kontrola zobowiązań i należności firmy.
Zakład Prefabrykacji Barkoczyn Sp. z o.o. - 2019-07-30 - Nowy Barkoczyn (pomorskie)
zgodne ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Strzelno (kujawsko-pomorskie)
Praca w barze "Kamień". Wymagania: mile widziane wykształcenie zawodowe kierunkowe, ale niekonieczne, mile widziane doświadczenie (istnieje możliwość przyuczenia). Okres próbny umowa zlecenie, docelowo umowa o pracę. Praca na sezon lub długoterminowo. Wynagrodzenie uzależnione od kwalifikacji i umiejętności.
PODHORODECKI HENRYK "HENRYK" - 2017-06-13 - Kamień (pomorskie)
Wykonywanie zadań związanych z przyjmowaniem i prawidłowym realizowaniem zleceń w zakresie: wynajmu sprzętu i transportu. Wykonywanie zadań związanych z planowaniem, organizacją i nadzorem pracy Brygady Oczyszczania i Zieleni. Wykonywanie zadań związanych z prawidłową realizacją umów w zakresie obejmującym: prawidłowość realizacji umowy, terminowość, warunki naliczania i realizowania zadań. Wykonywanie zadań związanych ze sporządzaniem sądowemu kuratorowi zawodowemu dokumentacji dotyczącej prac osób skazanych wykonujących nieodpłatną, kontrolowaną pracę na cele społeczne zawierające informację np. o wykonywaniu harmonogramu prac, rodzaju wykonywanej pracy, liczbie godzi, dacie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania pracy, niezgłaszaniu się do pracy. Wykonywanie zadań związanych z ewidencjonowaniem czasu pracy brygad oczyszczania miasta.
kontakt przez PUP - 2020-01-22 - Lubań (dolnośląskie)
Obsługa maszyn do produkcji ogrodzeń,
Zakład Produkcyjno-Handlowy "SIATEX" Artur Fert - 2018-04-04 - Zamość (lubelskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Radom (mazowieckie)
Wymagane doświadczenie w prowadzeniu kadr i sekretariatu. Wynagrodzenie zasadnicze 1954zł + premia 20% - 390,80zł + dodatek stażowy. Zgłoszenia osobiste do pracodawcy.
ZESPÓŁ PAŃSTWOWYCH SZKÓŁ PLASTYCZNYCH IM. T. MAKOWSKIEGO - 2017-03-16 - Łódź (łódzkie)
jw.
PROSERVICE FINTECO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-01 - Warszawa (mazowieckie)
bieżąca obsługa spraw, sporządzanie pism procesowych, obsługa korenspondencji przychodzącej, kontakt z klientami i instytucjami
Kancelaria Radców Prawnych DRB Bartosz Kozak Spółka komandytowa - 2016-03-24 - Legnica (dolnośląskie)
wykonywanie robót drogowych
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Zduńska Wola (łódzkie)
dostarczanie towaru do klienta,windykacja należnościGodziny pracy: od 7.00 do 15.00
PT DYSTRYBUCJA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-12-19 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
refundacja kosztów wyposażenia/doposażenia stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2019-05-13 - Białogard (zachodniopomorskie)
- nauka aplikowania i rozliczania projektów,- pomoc w organizacji akcji charytatywnych.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Śródmieście
kontakt przez PUP - 2020-01-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
tapcer samochodowy
BUS - CONCEPT sp. z o.o. sp.k. - 2018-06-12 - Lębork (pomorskie)
księgowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2019-06-25 - Sierpc (mazowieckie)
*
kontakt przez PUP - 2019-08-06 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za całokształt spraw związanych z infrastrukturą oświaty, analizą kosztów utrzymania oraz systemem informacji oświatowej.Ważniejsze zadania: koordynowanie i doradztwo w zakresie polityki remontowej placówek oświatowych; koordynowanie i doradztwo w zakresie realizacji ustawy o zamówieniach publicznych i ustawy Prawo budowlane; gromadzenie danych z przebiegu remontów i stanu technicznego obiektów oświatowych; sporządzanie sprawozdań z przebiegu remontów w oparciu o informację z jednostek oświatowych; opiniowanie pod względem priorytetów robót remontowych ujętych w planach (finansowych) placówek oświatowych; wizytowanie placówek oświatowych, w zakresie użytkowania obiektów użyteczności publicznej; pozyskiwanie środków finansowych z rezerwy oświatowej na remonty bieżące i wynikające ze skutków zdarzeń losowych; udział w komisjach przetargowych dotyczących inwestycji związanych z oświatą; sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego; gromadzenie i opracowywanie wniosków do Wieloletniego Planu Inwestycyjnego przedszkoli, szkół i placówek oświatowych; koordynowanie i doradztwo w zakresie gospodarowania mieniem przekazanym dyrektorom szkół i placówek oświatowych w trwały zarząd oraz nadzór nad prawidłowością gospodarowania mieniem użytkowym przez szkoły i placówki oświatowe, w szczególności jego likwidacji, zbycia, przekazania; gromadzenie informacji o umowach najmu zawieranych przez dyrektorów szkół i placówek oświatowych na okres do trzech lat oraz analiza i opiniowanie wniosków o wyrażenie zgody Prezydenta Miasta Słupska na okres najmu powyżej trzech lat.IV.Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-11-03 - Słupsk (pomorskie)
- Przyjmowanie pracowników na poszczególne stanowiska. Prace administracyjne, segregacja dokumentów. Wprowadzanie danych do systemu wewnętrznego Firmy.Obsługa urządzeń biurowych - ksero, skaner oraz inne prace biurowe, wyznaczone przez pracodawcę.- Wynagrodzenie: 2300 zł/brutto (na okresie próbnym). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące, następnie umowa o pracę na 30 miesiecy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. Osoba musi być NIEKARANA. Bardzo dobra obsługa komputera, komunikatywność, praca pod presją czasu, obsługa urządzeń biurowych. Kontakt e-mail: dz.katowice (at) solidsecurity.pl
SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-05 - Katowice (śląskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Proszowice (małopolskie)
Obsługa kasy fiskalnej,przyjmowanie dostaw,układanie towaru.Współpraca z magazynem dotycząca zamówień.
KKF INVEST Sp. z o.o. - 2018-06-20 - Barlinek (zachodniopomorskie)
Ewidencjonowanie dokumentacji wpływającej; obsługa urządzeń biurowych; przygotowanie dokumentacji do zarchiwizowania; sporządzanie spisów i protokołów brakowania; prowadzenie rejestru badań profilaktycznych
kontakt przez PUP - 2019-01-04 - Sławków (śląskie)
Obsługa klientów w zakresie dostępu do świadczonych usług tj. sprzedaży biletów wstępu, udzielania informacji o świadczonych usługach, sporządzanie dokumentów kasowych
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wg zgłoszenia
kontakt przez PUP - 2015-09-11 - Barwice (zachodniopomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-04-01 - Żelazno (dolnośląskie)
Referent/ specjalista ds. zakukówprowadzenie spraw z zakresu zaopatrzenia Spółki, dokumentacja zakupów, analiza cen, udział w negocjacjach cenowych
"FABIOS" FABRYKA OSŁONEK BIAŁKOWYCH - 2017-02-24 - Białka (małopolskie)
Zapewnienie prawidłowej i kulturalnej obsługi petentów w sekretariacie uczniowskim:1.Przyjmowanie dokumentów kandydatów do szkół dla dorosłych oraz ich ewidencjonowanie.2.Przygotowanie dokumentacji słuchaczy szkół dla dorosłych przystępujących do egzaminów semestralnych, poprawkowych, dojrzałości.3.Przygotowanie dokumentacji szkół dla dorosłych do zakończenia roku szkolnegoa/ przygotowanie protokołów egzaminacyjnychb/ wydawanie druków arkuszy ocen4.Wypisywanie legitymacji oraz identyfikatorów dla słuchaczy szkół dla dorosłych.5.Wypisywanie zaświadczeń dla słuchaczy szkół dla dorosłych.6.Prowadzenie bieżącej korespondencji w zakresie szkół dla dorosłych.7.Prowadzenie listy słuchaczy i ich kontrola z dziennikami.8.Sporządzanie odpisów arkuszy ocen9.Przyjmowanie i wydawanie dokumentów słuchaczy szkół dla dorosłych.10.Sporządzanie sprawozdań SIO w zakresie szkół dla dorosłych.11. Praca w platformie edukacyjnej Platforma Zarządzania Oświatą w Krakowie (Archivo, Universo)12.Prowadzenie pełnej działalności informacyjnej w zakresie funkcjonowania szkół dla dorosłych /gabloty itp./
CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO IM. JANA MATEJKI W KRAKOWIE - 2019-02-04 - Kraków (małopolskie)