REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Nowy Barkoczyn oferta pracy Zakład Prefabrykacji Barkoczyn Sp. z o.o.
Stanowisko: REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: - kontrola i wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego,- dekretacja dokumentów,- prowadzenie bieżących rozliczeń z kontrahentami,- sporządzanie deklaracji,- bieżąca kontrola zobowiązań i należności firmy.
Data publikacji: 2019-07-30
Lokalizacja: Nowy Barkoczyn (pomorskie)
Pracodawca: Zakład Prefabrykacji Barkoczyn Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jana Pawła II 52,50, 83-422 Nowy Barkoczyn, powiat: kościerski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- kontrola i wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego,- dekretacja dokumentów,- prowadzenie bieżących rozliczeń z kontrahentami,- sporządzanie deklaracji,- bieżąca kontrola zobowiązań i należności firmy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Barkoczyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kościerski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowa Karczma
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, kierunek: ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- komunikatywność, sumienność,- samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań,- zaangażowanie,- znajomośc pakietu MS Office ( szczególnie Word i Excel ),
Nazwa pracodawcy: Zakład Prefabrykacji Barkoczyn Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kościerzynie
Adres pracodawcy:
Jana Pawła II 52,50, 83-422 Nowy Barkoczyn, powiat: kościerski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: kościerski
Gmina pracodawcy: Nowa Karczma
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowy Barkoczyn
Ulica pracodawcy: Jana Pawła II
Numer budynku pracodawcy: 52,50
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kościerzynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 30.07.2019
Oferta pracy ważna do: 31.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 30.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 30.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?cd831532b6b3eb27767504c043ac8f92
Podobne oferty pracy
Kompleksowa obsługa klienta, dokumentacja ofertowa, komunikacja z klientem, kontrola nalezności z rynku i sledzenie działalności konkurencji
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Rzeszów (podkarpackie)
Współpraca z dostawcami (składanie zapytań ofertowych i ich weryfikacja, negocjacje cen, ilości, terminów i warunków dostaw), bezpośrednia współpraca z działami planowania produkcji, rozwoju produktu, logistyki, jakości i obsługi dostawców (zarówno w fazie wprowadzania nowych projektów, jak i obsługi projektów seryjnych).
BADER Polska Spółka z o.o. - 2016-11-18 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Maciejowice (mazowieckie)
przygotowywanie faktur, kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2018-09-07 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie z harmonogramem stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Miłogórze (warmińsko-mazurskie)
Monitorowanie stanu zapasów magazynowych surowców i wyrobów gotowych,przygotowywanie oraz rozliczanie raportów, zestawień, analiz i innych dokumentów,zbieranie informacji zwrotnych o realizacji planu produkcyjnego,współpraca z kontrahentami, zakup materiałów do produkcji, nadzór przepływu materiału na sekcjach produkcyjnych,optymalizacja przepływu oraz ilości materiału, codzienna współpraca z zespołem obszaru produkcyjnego.
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Siedlce (mazowieckie)
Czynności przy rozbiorze indyka
BOMADEK Sp. z o.o. - 2016-07-05 - Trzebiechów (lubuskie)
ewidencja czasu pracy, dygitalizacja akt osobowych.
kontakt przez PUP - 2019-02-28 - Świdnica (dolnośląskie)
1. Pozyskiwanie nowych klientów w zakresie przejęcia obowiązków recyklingu i odzysku oraz Obsługa klientów: - sporządzanie, weryfikacja i kontrolowanie dokumentów związanych z umową klienta; - prowadzenie korespondencji z klientami; - doradztwo w zakresie ochrony środowiska; 2. Sporządzanie raportów i analiz dla przełożonego 3. Śledzenie przepisów z zakresu ochrony środowiska 4. Sporządzanie pism urzędowych do Ministerstwa Środowiska, Urzędów Marszałkowskich, Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska, Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska oraz innych organów administracji publicznej 5. Kontakt z ww. urzędami w sprawie interpretacji przepisów prawnych dot. Ochrony Środowiska i niejasności związanych z bieżącą działalnością spółki 6. Sporządzanie wymaganej dokumentacji, tj. sprawozdań okresowych, opracowań, raportów z zakresu ochrony środowiska 7. Tworzenie materiałów prasowych na tematy związane z ochrona środowiska i życiem spółki 8. Przygotowywanie wymaganych przepisami prawa ochrony środowiska pism, wniosków, oraz zgłoszeń do Urzędów 9. Udział w działaniach promocyjnych i marketingowych spółki
Reeko Organizacja Odzysku Opakowań Spółka Akcyjna - 2019-05-13 - Warszawa (mazowieckie)
w/g harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
Barman
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Kurzelów (świętokrzyskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
OBSŁUGA KLIENTA, WPROWADZANIE I AKTUALIZACJA DANYCH DO SYSTEMU, SEGREGOWANIE DOKUMENTÓW, PRACE ADMINISTRACYJNO - BIUROWE
SOLID SECURITY SP. Z O.O. - 2018-09-10 - Rzeszów (podkarpackie)
szycie operacyjne
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Wg harmonogram
kontakt przez PUP - 2018-12-20 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie sekretariatu kancelarii
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Piła (wielkopolskie)
wstępna weryfikacja deklaracji i dokumentów podat.- formalbna ia rachunkowa kontrola deklaracji dokum.- kompletowanie i chronologiczne porządkowanie dok.- analiza i wprowadzanie danycharchiwizacwykonywanie innych prac biurowych
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Łódź (łódzkie)
Zrywanie, sortowanie i transport owoców. Cięcie, szczepienie, pryskanie sadu.
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Uleniec (mazowieckie)
pomocnicze prace budowlane
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Dębowiec (śląskie)
-
NIERUCHOMOŚCI I OPŁATY LOKALNE SP. Z O.O. - OŚRODEK WCZASOWO-REHABILITACYJNY ,,AGAWA" - 2019-03-08 - Mrzeżyno (zachodniopomorskie)
Nauczanie młodziezy szkoły ponadgimnazjalnej
ZESPÓŁ SZKÓŁ TECHNICZNYCH I LICEALNYCH W ŻAGANIU - 2016-07-06 - Żagań (lubuskie)
- Obsługa suszarki bębnowej: Pranie, suszenie, przygotowanie do dalszych prac związanych z przygotowaniem do wysyłki.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00. Wykształcenie zawodowe.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Katowice (śląskie)
czynności administracyjno-kadrowe- oferta skierowana również do osób posiadających orzeczenie o stopniu niepsełnosprawności
AJG SYSTEMY BEZPIECZEŃSTWA SP. Z O.O. - 2017-09-15 - Zgierz (łódzkie)
Zgodnie z załączonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Żywiec (śląskie)
1) organizowanie oraz nadzorowanie przyjmowania rakiet do składów; 2) nadzorowanie przeklasyfikowania oraz wybrakowania środków bojowych oraz opakowań w podległych składach i magazynach; 3) opracowywanie oraz prowadzenie Planu obslugiwań technicznych i napraw środków bojowych . /nazwa warsztatu/ w .. roku; 4) opracowywanie Harmonogramu sprawozdań okresowych rakiet przeciwlotniczych na rok .; 5) zbieranie i analiza planów obsługiwań technicznych i napraw środków bojowych na .. /miesiąc/ /rok/ (za warsztat); 6) opracowywanie Sprawozdania z wykonania planu obsługiwań technicznych ppk i napraw środków bojowych (kwartalne, roczne); 7) weryfikowanie i przedstawianie do dalszego procedowania protokołów stanu technicznego; 8) weryfikowanie protokołów wyceny rakiet; 9) weryfikacja, analiza i sprawdzenie Protokołów z przeglądu technicznego środków bojowych, przeanalizowane dane przekazuje do Referenta ds. środków bojowych; 10) prowadzenie ewidencji w sł. z wykorzystaniem funkcjonujących systemów informatycznych w zakresie rakiet z-p; 11) przedstawianie propozycji w zakresie zaopatrywania w rakiety z-p oraz podzespoły i części zamienne rakiet w czasie pokoju, sytuacji kryzysowej i wojny; 12) opracowywanie dokumentów sprawozdawczych w zakresie gospodarki rakietami z-p; 13) nadzór nad prowadzeniem ewidencji w zakresie rakiet z-p w podległych Składach oraz wydawanie poleceń wydania przyjęcie rakiet z-p z wykorzystaniem logistycznych systemów informatycznych; 14) przedstawianie propozycji w zakresie działalności warsztatu remontu rakiet szkolnych w Składzie Skwierzyna; 15) przedstawianie propozycji w zakresie działalności warsztatów sprawdzeń rakiet NEWA, KUB i OSA w Składzie Skwierzyna; 16) opracowywanie dokumentów sprawozdawczych w zakresie obsług i remontów rakiet z-p; 17) prowadzenie bazy danych sprawozdań rakiet z-p w Składach Środków Bojowych; 18) opracowywanie harmonogramów sprawdzeń rakiet z-p w Składach Środków Bojowych; 19) przedstawianie propozycji w zakresie gospodarki z-p w Składach Środków Bojowych; 20) opracowywanie okresowych meldunków o obrotach rakietami z-p; 21) przedstawianie propozycji nowelizacji rozkazów, wytycznych i innych aktów normatywnych w zakresie gospodarki rakietami z-p i działalności warsztatów remontu i sprawdzeń rakiet z-p; 22) współuczestniczenie w planowaniu przekazywania zbędnych środków bojowych do Agencji Mienia Wojskowego, współpracując z Referentem ds. środków bojowych; 23) przedstawianie propozycji w zakresie zasad bezpieczeństwa w zakresie gospodarki rakietami z-p; 24) opracowywanie pism i redagowanie korespondencji powierzonej przez Szefa Sekcji Środków Bojowych. Oferta dostępna w sali F, E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 261 651 055.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2016-06-20 - Wrocław (dolnośląskie)
WYKONYWANIE PROSTYCH PRAC BIUROWYCH, PORZADKOWANIE DOKUMENTACJI
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)
ZGODNIE Z WNIOSKIEM
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Grochowa (dolnośląskie)
Wprowadzanie danych do systemu ,sporządzanie zestawień
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Żary (lubuskie)
Zgodnie z umową.
ZM INVEST S.A. - 2017-08-11 - Ropczyce (podkarpackie)
Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za kontakty z oferentami i wyszukiwanie dla nich osób chętnych podjąć pracę. Głównym rynkiem poszukiwań pracowników będzie Rosja i Ukraina. Do obowiązków zatrudnionego będzie również należało sprawdzenie dokumentacji nadsyłanej przez kandydatów i kontakty z nimi w celu wstępnej weryfikacji.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Wrocław (dolnośląskie)