REFERENT DO SPRAW EWIDECJI I ŚWIADCZEŃ-STAŻYSTA Złocieniec oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DO SPRAW EWIDECJI I ŚWIADCZEŃ-STAŻYSTA
Wynagrodzenie: 1 440 PLN
Zakres obowiązków: Zakładanie teczek-akt osobowych, wpinanie dokumentów do teczek osobowych, kserowanie dokumentów, przygotowanie teczek do archiwizacji, przygotowanie korespondencji do wysłania, prowadzenie rejestrów, przygotowywanie projektów pism, udzielanie informacji bezrobotnym w zakresie rejestracji, przygotowywanie dokumentacji przekazywanej do archiwum.
Data publikacji: 2020-09-11
Lokalizacja: Złocieniec (zachodniopomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Złocieniec, powiat: drawski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Zakładanie teczek-akt osobowych, wpinanie dokumentów do teczek osobowych, kserowanie dokumentów, przygotowanie teczek do archiwizacji, przygotowanie korespondencji do wysłania, prowadzenie rejestrów, przygotowywanie projektów pism, udzielanie informacji bezrobotnym w zakresie rejestracji, przygotowywanie dokumentacji przekazywanej do archiwum.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|19
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 440 PLN
Nazwa stanowiska:
REFERENT DO SPRAW EWIDECJI I ŚWIADCZEŃ-STAŻYSTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Złocieniec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 32
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: drawski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3203
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 440 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 3
Data rozpoczęcia pracy: 28.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa pakietu MS Office/Open Office
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: zdrowy, zdyscyplinowany, punktualny.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 2530059663
danePracodawcy_regon: 331037254
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Drawsku Pomorskim
Adres pracodawcy:
Starogrodzka 9, 78-500 Drawsko Pomorskie, powiat: drawski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 32
Powiat pracodawcy: drawski
danePracodawcy_kodPowiatu: 3203
Gmina pracodawcy: Drawsko Pomorskie
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Drawsko Pomorskie
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0949862
Ulica pracodawcy: Starogrodzka
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Drawsku Pomorskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|441990
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|429
Data dodania oferty pracy: 28.09.2020
Oferta pracy ważna do: 31.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 11.09.2020
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f871864dce060f6a9a9ee042a480d8c9
Podobne oferty pracy
Rozliczanie budowy wod.-kan., kosztorysowanie,
FHU SKOTAQUA - 2016-10-28 - Psary (śląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-05-02 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
wykonywanie robót budowlanych, związanych z budową przedszkola w Strzegomiu
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "INTER-SYSTEM" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-17 - Strzegom (dolnośląskie)
wg. wniosku
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Rybnik (śląskie)
zAPOZNANIE SIĘ Z ZASADAMI FUNKCJONOWANIA SEKRETARIATU UCZNIOWSKIEGO, KSIĘGOWOŚCI, KADR. OBSŁUGA PROGRAMU SEKRETARIAT-OPTIVUM. POMOC PODCZAS REKRUTACJI DO SZKOŁY, ARCHIWIZACJA DOKUMENTACJI FINANSOWO -KADROWEJ. pROWADZENIE EWIDENCJI WYDATKÓW STRUKTURALNYCH.
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Konin (wielkopolskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-30 - Biskupin (kujawsko-pomorskie)
Bezpieczny przewóz dzieci w autobusach, praca z dziećmi. Wymiar czasu pracy - praca na 1/2 etatu. Kontakt z pracodawcą telefoniczny 515 228 833.
Pomorska Komunikacja Samochodowa Spółka z o.o. Wejherowo - 2017-03-29 - Wejherowo (pomorskie)
opieka nad podopiecznymi schroniska, przyjmowanie nowych podopiecznych, prowadzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2019-01-21 - Chełmża (kujawsko-pomorskie)
Wystawianie faktur VAT; windykacja należności; wprowadzanie zatwierdzonych faktur zakupu do systemu księgowego; wydawanie i rozliczanie delegacji służbowych; bieżące prowadzenie ewidencji rozliczeniowej kosztów wyżywienia; obsługa sekretariatu; inne prace biurowe zlecone przez przełożonego.
kontakt przez PUP - 2015-12-18 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
wszelkie prace związane z prowadzeniem kadr
SPÓŁDZIELNIA PRACY HANDLOWO PRODUKCYJNA SCH - 2019-04-17 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
obsługa Sekretariatu
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Piła (wielkopolskie)
pomoc przy sporządzaniu posiłków. Utrzymywane w stałej czystości kuchni, zaplecza kuchennego. Zmywanie naczyń stołowych, wydawanie posiłków na sali konsumpcyjnej.
SOKÓŁ TOUR SERVICE EWELINA MIECH - 2016-09-02 - Duszniki-Zdrój (dolnośląskie)
Zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-01-17 - Radziejów (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie dokumentacji osobowej w tym: akt osobowych, wydanych zaświadczeń, wypełnianie dokumentów pracownicznych, dokumentów do ZUS
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
Praca przy realizacji dostaw zgodnie z umowami na dostawę art. spożywczych (fasola biała) w ramach realizacji Programu Operacyjnego Pomoc Żywnościowa 2014-2020 - nr postępowania: 1017/2018/C. Umowa nr POPŻ/W/02/2018
kontakt przez PUP - 2018-11-19 - Rusiec (łódzkie)
PODSTAWOWE ZADANIA:- obsługa wymagających Klientów- indywidualne przygotowywanie ofert wakacyjnych oraz ich sprzedaż- prowadzenie korespondencji w języku polskim i angielskim- współpraca z kontrahentami na całym świeciePRACODAWCA OFERUJE:- umowę o pracę - zarobki adekwatne do osiąganych wyników sprzedażowych- wyjazdy szkoleniowe w najpiękniejsze miejsca na świecie- uczestnictwo w międzynarodowych targach- ciekawą pracę - dobrą atmosferę, elastyczny grafik- pracę w przyjaznym i zgranym zespole- możliwość darmowych wyjazdów zagranicznych - zniżki na własne wyjazdy- CV ze zdjęciem wraz z listem motywacyjnym należy przesyłać na adres: biuro (at) konsorcjum.com.pl z tematem praca+ dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych osobowych Dz.U. nr 133 poz. 883 z późn.zm.)" - Pracodawca prosi o niewysyłanie aplikacji na stanowisko pilota lub przewodnika oraz o nie wysyłanie aplikacji przez osoby nie posiadające wiedzy o pracy w turystyce i do uczenia- Pracodawca zaznacza, że skontaktuje się tylko z wybranymi osobami
TRADE & TRAVEL COMPANY SP. Z O.O. - 2019-04-12 - Łódź (łódzkie)
- dyżury w recepcji zgodnie z harmonogramem- prowadzenie rezerwacji w komputerowej bazie danych- fakturowanie, generowanie dokumentów przedsprzedażowych- przyjmowanie zgłoszeń od klientów- prowadzenie działań marketingowych- praca w godz. 08:00 - 20:00- możliwa praca w nocy ( ustalenia indywidualne ) - miejsce pracy: Łódź, ul. Legionów 27 / ul. Zamenhofa 13
Szkolne Schronisko Młodzieżowe w Łodzi - 2018-09-18 - Łódź (łódzkie)
- rejestracja korespondencji wych. w pocztowych ksiązkach nadawczych,- obsł. tajemnic skarbowych,- rejestracja w BA,- segregacja zwrotnych potwierdzeń odbioru,- obsł korespondecji wych.,- wydawanie zaśwaidczeń.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Łódź (łódzkie)
Referent ds. technicznych/pomoc kadrowa (staż)
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Tychy (śląskie)
przygotowywanie dokumentacji uczelnianej, archiwizacja dokumentów, przygotowywanie baz danych
kontakt przez PUP - 2019-02-04 - Kwidzyn (pomorskie)
opracowanie dokumentacji
Jednostka Wojskowa 4224/ 1 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2018-08-17 - Drawno (zachodniopomorskie)
Prowadzenie analityki pożyczek mieszkaniowych, rozliczanie wyżywienia uczniów i pracowników szkoły, rozliczanie dokumentacji magazynowej (spożywczej i materiałowej), prowadzenie ewidencji majątku i wyposażenia szkoły, rozliczanie kart drogowych, wystawianie faktur VAT na podstawie sporządzonych umów, sporządzanie comiesięcznych kalkulacji odnośnie dowozu dzieci do i z SOSW, prowadzenie ewidencji czasu pracy, prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej
Zespół Szkół Rolniczych w Kisielicach - 2018-02-09 - Kisielice (warmińsko-mazurskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Świdnica (dolnośląskie)
Referent prawno-administracyjny w Zespole ds. Rodzinnej Pieczy Zastępczej . Pełne informacje dot. zakresu obowiązków , wymagan i oraz wymaganych dokumentów znajduje się na stronie internetowej : http://www.bip.pcprleczna.pl/index.php?option=com_content&view=section&layout=blog&id=3&Itemid=6
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W ŁĘCZNEJ - 2018-11-06 - Łęczna (lubelskie)
Zapoznanie się ze Statutem Gminy, ustawą o samorządzie terytorialnym oraz wewnętrznym obiegiem dokumentów w tym z programem do obiegów dokumentów PROTON. Zapoznanie się z aktami prawnymi związanymi z zakresem zadań Referatu Gospodarki Przestrzennej i Inwestycji. Przygotowywanie planów i koncepcji realizacji oraz pozyskania środków pozabudżetowych na projekty inwestycyjne Gminy Barlinek. Zapoznanie się z zasadami oraz warunkami niezbędnymi do złożenia wniosków o pozyskanie dofinansowania z pozabudżetowych programów i funduszy pomocowych na przedsięwzięcia realizowane przez Urząd Miejski w Barlinku. Udział w przygotowywaniu wniosków o pozyskanie dofinansowania z pozabudżetowych programów i funduszy pomocowych na projekty gminy realizowane przez Urząd Miejski w Barlinku. Zapoznanie się z zasadami i przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji przetargowej na realizację inwestycji zgodnie z przepisami ustawy prawo zamówień publicznych. Udział w pracach komisji przetargowych na realizację inwestycji zgodnie z przepisami ustawy prawo zamówień publicznych. Nadzór nad realizacją zawartych umów. Przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji dot. rozliczeń z wniosków o dofinansowanie oraz z realizacji projektów inwestycyjnych. Przygotowywanie informacji oraz sprawozdań z realizacji projektów inwestycyjnych. Zapoznanie się z zasadami oraz przygotowywanie archiwizacji dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2020-01-20 - Barlinek (zachodniopomorskie)
Prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2020-08-17 - Puck (pomorskie)
wg pprogramu
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Jaworzno (śląskie)
obsługa sprzętem ciężkim zwałów węgla na obszarze KWK Krupiński
PHOENIX BUSINESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-13 - Suszec (śląskie)