REFERENT DO SPRAW EKONOMICZNYCH Bolesławiec oferta pracy Zespół Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych
Stanowisko: REFERENT DO SPRAW EKONOMICZNYCH
Wynagrodzenie: od 1 300 PLN
Zakres obowiązków: Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac zgodnie z regulaminem, przekazywanie wynagrodzeń pracownikom na konta bankowe ROR, na podstawie zatwierdzonych przez dyrektora i głównego księgowego list płac, obliczanie zasiłków pielęgnacyjnych i chorobowych, dla wszystkich pracowników oraz dokonywanie z tego tytułu terminowych i prawidłowych rozliczeń z ZUS, sporządzanie list wypłat umów zleceń, prawidłowe i terminowe sporządzanie sprawozdań dotyczących płac, prawidłowe i terminowe rozliczanie z ZUS za pomocą programu Płatnik, zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników do ZUS, 8)powiadamianie ZUS o wysokości osiągniętych zarobków przez emerytów i rencistów po zakończeniu każdego roku, rozliczenie podatkowe pracowników, przygotowanie dokumentów związanych ze zmianami wynagrodzeń pracowników, wystawianie zaświadczeń o zarobkach pracowników, sporządzanie dokumentacji do kapitału początkowego i z tytułu przejścia na emeryturę pracowników, prowadzenie ksiąg inwentarzowych w programie Inwentarz Optivum pozostałych środków trwałych, kompletowanie oświadczeń od osób materialnie odpowiedzialnych za sprzęt szkolny i pomoce naukowe, rozliczanie inwentaryzacji. wykonywanie innych czynności na polecenie dyrektora szkoły i głównego księgowego, przekazywanie informacji do systemu informacji oświatowej, zastępowanie Głównego Księgowego podczas jego nieobecności. Praca w wymiarze 1/2 etatu, praca w godzinach 07.00-11.00.
Data publikacji: 2018-10-08
Lokalizacja: Bolesławiec (dolnośląskie)
Pracodawca: Zespół Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Komuny Paryskiej 6, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac zgodnie z regulaminem, przekazywanie wynagrodzeń pracownikom na konta bankowe ROR, na podstawie zatwierdzonych przez dyrektora i głównego księgowego list płac, obliczanie zasiłków pielęgnacyjnych i chorobowych, dla wszystkich pracowników oraz dokonywanie z tego tytułu terminowych i prawidłowych rozliczeń z ZUS, sporządzanie list wypłat umów zleceń, prawidłowe i terminowe sporządzanie sprawozdań dotyczących płac, prawidłowe i terminowe rozliczanie z ZUS za pomocą programu Płatnik, zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników do ZUS, 8)powiadamianie ZUS o wysokości osiągniętych zarobków przez emerytów i rencistów po zakończeniu każdego roku, rozliczenie podatkowe pracowników, przygotowanie dokumentów związanych ze zmianami wynagrodzeń pracowników, wystawianie zaświadczeń o zarobkach pracowników, sporządzanie dokumentacji do kapitału początkowego i z tytułu przejścia na emeryturę pracowników, prowadzenie ksiąg inwentarzowych w programie Inwentarz Optivum pozostałych środków trwałych, kompletowanie oświadczeń od osób materialnie odpowiedzialnych za sprzęt szkolny i pomoce naukowe, rozliczanie inwentaryzacji. wykonywanie innych czynności na polecenie dyrektora szkoły i głównego księgowego, przekazywanie informacji do systemu informacji oświatowej, zastępowanie Głównego Księgowego podczas jego nieobecności. Praca w wymiarze 1/2 etatu, praca w godzinach 07.00-11.00.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Brutto + wysługa lat
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW EKONOMICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali ekonomiści
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe lub średnie o profilu ekonomicznym, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, obywatelstwo polskie, umiejętność biegłej obsługi komputera w zakresie programów Office, znajomość programów płacowych Płatnik, Vulcan Płace Optivum, znajomość przepisów Karty Nauczyciela, Kodeksu Pracy, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zasadach opodatkowywania osób fizycznych, znajomość ustawy o pracownikach samorządowych łącznie z aktami wykonawczymi.Wymagania dodatkowe: staż pracy na podobnym stanowisku pracy minimum 5 lat, samodzielność, dyspozycyjność, komunikatywność, terminowość, umiejętność pracy w zespole.
Nazwa pracodawcy:
Zespół Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
Komuny Paryskiej 6, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) list motywacyjny;2) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;4) kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);5) kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i wykształcenie zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);6) oświadczenie o niekaralności;7) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,8) oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze etatu;9) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.6. Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, cv powinny być opatrzone klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w złożonych dokumentach aplikacyjnych na potrzeby niezbędne do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000). 7. Inne informacje:1) Aplikacje w zamkniętych kopertach opatrzonych dopiskiem Nabór na stanowisko referenta ds. ekonomicznych w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych im. mjra H. Sucharskiego w Bolesławcu" należy złożyć do dnia 19 października 2018 r. do godz. 12.00 w sekretariacie Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych im. mjra H. Sucharskiego w Bolesławcu, ul. Komuny Paryskiej 6.2) Aplikacje, które będą wpływać po tym terminie nie będą rozpatrywane.3) Wybrani kandydaci spełniający wymagania niezbędne zostaną zaproszeni do udziału w rozmowie kwalifikacyjnej.4) Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.sucharski.boleslawianie.pl/ zakładka nabór na stanowisko oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie ZSOiZ.5) W miesiącu poprzedzającym miesiąc ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Bolesławcu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%, co oznacza że zachodzi sytuacja o której mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1260).6) Nabór może zostać odwołany w każdym czasie bez podania uzasadnienia.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
Gmina pracodawcy: Bolesławiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bolesławiec
Ulica pracodawcy: Komuny Paryskiej
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali ekonomiści
Data dodania oferty pracy: 08.10.2018
Oferta pracy ważna do: 19.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 08.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 08.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zatrudnianie pracowników, wprowadzanie danych do programów.Prowadzenie bieżącej obsługi kadrowej:- przygotowanie dokumentów związanych z przyjęciem do pracy i rozwiązaniem umowy o pracę z pracownikiem, - kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami,- prowadzenie rejestru pracowników,- prowadzenie ewidencji wykorzystanych urlopów,- prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników i jego analiza,- wystawianie list obecności,- przygotowywanie pism,- przestrzeganie przepisów ustawy o ochronie danych osobowych- prawidłowe przechowywanie i archiwizowanie dokumentów kadrowych. - przyjmowanie i wysyłanie korespondencji.
"SKAREM" Sp. z o.o. - 2018-01-12 - Stalowa Wola (podkarpackie)
- Praca związana z obsługa klienta w zakresie sprzedaży wyrobów. Sporządzanie dokumentów sprzedażowych. Awizacja dostaw. Planowanie i realizowanie działań marketingowych, w tym promocje zakupowe. Bieżąca współpraca z odbiorcami (wizyty u odbiorców - delegacje służbowe). Analiza asortymentu, ceny na półkach, konkurencyjności Naszych wyrobów, na podstawie wizyty w sklepach sieciowych.- Wynagrodzenie: 2400 zł/brutto/miesięcznie. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe. Wymagane czynne prawo jazdy kat. "B". Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.. Kontakt WYŁĄCZNIE osobisty (ul. Pawła Pośpiecha 7 m. 9, 40-852 Katowice) w godzinach: 7:00-15:00 lub e-mail: kadry (at) pollenasavona.pl
KATOWICKIE ZAKŁADY CHEMII GOSPODARCZEJ "POLLENA-SAVONA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-12 - Katowice (śląskie)
wykonywanie wyrobów z metalu, wiercenie, piłowanie, docieranie
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Kałków (świętokrzyskie)
Praca w charakterze pomocnika operatora.Odbiór i układanie desek. Doświadczenie zawodowe mile widziane.
"DREWNOTRANS" SPÓŁKA JAWNA JAN BRZOSKA, BEATA BRZOSKA, SYLWIA BRZOSKA-DEPTA, ROLAND DEPTA - 2018-06-19 - Nędza (śląskie)
1. Zapoznanie się z obowiązującymi przepisami.2. Archiwizacja dokumentacji.3. Prowadzenie dokumentacji.4. Obsługa wewnętrznych systemów informatycznych.5. Przygotowanie i wysyłka korespondencji.6. Obsługaklienta.7. Komunikacja z klientem zewnętrznym i wewnętrznym.8. Wystawianie zaświadczeń.
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
BIEŻĄCA OBSŁUGA SEKRETARIATU ZESPOŁU SZKÓŁ, OBSŁUGA KOMPUTERA, KSEROKOPIARKI, FAX-U, TWORZENIE KORESPONDENCJI WYCHODZĄCEJ I SEGREGACJA KORESPONDENCJI PRZYCHODZĄCEJ
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Obsługa klienta w godzinach 8-16; 10-18; 9-17. Spotkanie w sprawie pracy 10.05.2017r. godzina 12 Salon Mebli Bodzio Tarnobrzeg ul. Kwiatkowskiego 14A
Fabryka Mebli Bodzio Bogdan Szewczyk Sp. J - 2017-04-28 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Obsługa klientów z Europy Wschodniej, przyjmowanie zamówień,wprowadzanie do systemu, uzgadnianie z klientami terminów dostaw,przyjmowanie ewentualnych reklamacji i ich rejestracja w systemie
PCC CONSUMER PRODUCTS KOSMET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-09 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)
Obsługiwanie i nadzorowanie maszyn do obróbki surowca rybnego: mycia, odtłuszczania, patroszenia, odgławiania, odskórzania, filetowania. Obsługiwanie i nadzorowanie tunelowych i komorowych wędzarni ryb, wytwornic dymu, urządzeń do sortowania i nawlekania szprotów.
KRISMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-12-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
praca w bibliotece
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Krzeszów (dolnośląskie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Lębork (pomorskie)
szycie odzieży roboczej
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
referent ds. zamówień publicznych
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
1. Przygotowywanie i sporządzanie korespondencji.2. Przepisywanie opinii z badań specjalistycznych.3. Porządkowanie dokumentacji klienta poradni.4. Przygotowywanie pomocy do diagnozy i działań terapeutycznych.5. Prowadzenie rejestrów obowiązujących w poradni.
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Łęczyca (łódzkie)
pomoc wprowadzaniu spraw związanych z przyznaniem pomocy finansowej, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-02-18 - Kwidzyn (pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji magazynowej.
TABEX-OZMO SP. Z O.O. - 2018-10-15 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Obsługa komputera, obsługa klienta, prowadzenie dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Bochnia (małopolskie)
Obsługa i rekrutacja kandydatów na studia pierwszego i drugiego stopnia, studia podyplomowe, kursy i szkolenia, przygotowanie decyzji o przyjęciu na studia, udział w targach edukacyjnych w celu pozyskania kandydatów na studia, działania organizacyjne Biura Rekrutacji; obsługa studentów - przyjmowanie dokumentów związanych z tokiem studiów, prowadzenie teczki osobowej studenta, wydawanie decyzji administracyjnych.
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Pomoc w obsłudze klienta,- Praca w godzinach otwarcia sklepu: pn-pt 9-18 oraz sb 9-14,- Kontakt z pracodawcą osobisty w sklepie lub telefoniczny 697-290-778.
SKLEP RYBNY ZOFIA KASPRZYCKA - 2018-07-18 - Tczew (pomorskie)
wystawianie faktur, rozliczanie dokumentów kierowców i przedstawicieli handlowych.
LECHTOM Hurtownia Lodów i Mrożonek - 2017-05-22 - Świdnica (dolnośląskie)
Oferta dla osób do 30 roku zgodnie z art. 150f ustawy.Wykształcenie średnie lub wyższe; min. 3 miesiące stażu pracy; obsługa komputera oraz pakietu MS Office; Zakres obowiązków: przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, sporządzanie analiz i raportów, przygotowywanie ofert, aktualizacja baz danych klientów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Gliwice (śląskie)
Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracy oraz zakwalifikowanych do II profilu pomocy- ścieżka dostępu:http://www.pup.gliwice.pl/bezrobotni_poszukujacy_pracy/staze.htmlWykształcenie wyższe (do 6 miesięcy po ukończeniu studiów); znajomość pakietu MS Office, j. angielskiego na poziomie B2; umiejętność współpracy i komunikacji w zespole; motywacja do pracy i zdobywania nowych doświadczeń; Zakres obowiązków: sporządzanie dokumentów, obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej, przygotowywanie sprawozdań i raportów, obsługa klienta, współpraca z pozostałymi jednostkami uczelni; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Gliwice (śląskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie: średnie; doświadczenie: brak wymagań; obsługa BOK, obsługa urządzeń biurowych oraz sprzętu IT, kompletacja towaru, dokumentów handlowych; jedna zmiana; miejsce odobywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Gliwice (śląskie)
Naliczanie opłat za użytkowanie lokali w SM, powiadamianie członków oraz prowadzenie wszelkich rozliczeń z tego tytułu (w tym rozliczanie zużycia wody, ciepła, śmieci) - obsługa programu komputerowego, uzgadnianie sald z członkami, rozliczenia, korespondencje, windykacja we współpracy z radą pr., bieżąca obsługa członków. Umowa o pracę na czas określony 6 miesięcy, następnie na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Piła (wielkopolskie)
wyksz. średnie,min. 2 lata doświadczenia na ww stanowisku,obsługa programu OPTIMA,komunikatywna znajomość języka angielskiego,miejsce pracy: Mikstat
RUREX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-09-04 - Mikstat (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Krapkowice (opolskie)
Referent Biura Zarząduprowadzenie spraw z zakresu obsługi sekretariatu Spółki
"FABIOS" FABRYKA OSŁONEK BIAŁKOWYCH - 2017-02-24 - Białka (małopolskie)
Opracowanie dokumentów z zamówień publicznych
43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie - 2016-07-15 - Świętoszów (dolnośląskie)
-wykonywanie miesięcznego harmonogramu czasu pracy pracowników,-prowadzenie dokumentacji ewidencyjno-rozliczeniowej,-prowadzenie operacji rozchodów-przychodów,-prowadzenie dokumentacji dotyczącej świadczenia usług telekomunikacyjnych,-dokonywanie rozliczania użytkowników,-wytwarzanie niezbędnej dokumentacji węzłowej.
Regionalne Centrum Informatyki Bydgoszcz - 2018-08-10 - Wałcz (zachodniopomorskie)
prowadzenie ksiąg realizacji umów, archiwizacja dokumentów, sporządzanie raportów i rejestrów, prace administracyjno-biurowe zlecane przez przełożonego.
Solid Security sp.z o.o. - 2018-02-09 - Warszawa (mazowieckie)