REFERENT DS OBSŁUGI KLIENTA Brzeg Dolny oferta pracy PCC CONSUMER PRODUCTS KOSMET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: REFERENT DS OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa klientów z Europy Wschodniej, przyjmowanie zamówień,wprowadzanie do systemu, uzgadnianie z klientami terminów dostaw,przyjmowanie ewentualnych reklamacji i ich rejestracja w systemie
Data publikacji: 2016-06-09
Lokalizacja: Brzeg Dolny (dolnośląskie)
Pracodawca: PCC CONSUMER PRODUCTS KOSMET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:SIENKIEWICZA 4, 56-120 Brzeg Dolny, powiat: wołowski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa klientów z Europy Wschodniej, przyjmowanie zamówień,wprowadzanie do systemu, uzgadnianie z klientami terminów dostaw,przyjmowanie ewentualnych reklamacji i ich rejestracja w systemie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Brzeg Dolny
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wołowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Brzeg Dolny
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw logistyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: rosyjski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętność pracy pod presją czasu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
doświadczenie zawodowe w obsłudze klienta rosyjskojęzycznego
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość systemu SAP w module SD
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel
Nazwa pracodawcy:
PCC CONSUMER PRODUCTS KOSMET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wołowie
Adres pracodawcy:
SIENKIEWICZA 4, 56-120 Brzeg Dolny, powiat: wołowski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv + list motywacyjny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: wołowski
Gmina pracodawcy: Brzeg Dolny
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Brzeg Dolny
Ulica pracodawcy: SIENKIEWICZA
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wołowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw logistyki
Data dodania oferty pracy: 09.06.2016
Oferta pracy ważna do: 23.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 09.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 09.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
1.Zaznajomienie się z wewnętrznymi regulaminami, instrukcjami i procedurami obowiązującymi na zajmowanym stanowisku.2.Przyjmowanie wniosków kredytowych wraz z wymaganą dokumentacją, prowadzenie rejestru wniosków i umów kredytowych.3.Monitorowanie przyznanych kredytów w tym kontrolowanie celowości ich wykorzystania, rozliczanie pobranych kredytów.4.Terminowae sporządzanie informacji, sprawozdań i analiz z zakresu kredytowania.5.Udzielanie klientom porad ekonomicznych w zakresie świadczonych przez bank usług. Pomoc przy kompletowaniu dokumentacji.6.Zaznajomienie się z wewnętrznymi regulaminami, instrukcjami i procedurami obowiązującymi na zajmowanym stanowisku.7.Przyjmowanie wniosków kredytowych wraz z wymaganą dokumentacją, prowadzenie rejestru wniosków i umów kredytowych.
kontakt przez PUP - 2018-03-19 - Góra Świętej Małgorzaty (łódzkie)
Staż-limit podstawowy. Poznanie zasad prowadzenia dokumentacji biurowej, prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, przygotowywanie akt osobowych, obsługa komputera.
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Czarnocin (łódzkie)
Obsługa klienta, wsparcie oraz nawiązanie pozytywnej relacji z klientami, dbanie o porządek na sali.
DINO POLSKA S.A. - 2018-04-06 - Wojciechówka (wielkopolskie)
obsługa kadrowo-płacowaobsługa programu Płatnikprzygotowywanie deklaracji PFRON, ZUS, sprawozdań GUSprowadzenie KPiR, rejestrów VATobsługa ksero
CEDRUS Bartek Agnieszka - 2018-01-31 - Cieszyn (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Dowóz towaru do placówek handlowych na terenie Trójmiasta, woj. pomorskiego.
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Wprowadzanie danych do komputera, sporządzenie tabel w programie Excel, numerowanie i układanie dokumentów, przepisywanie tekstów. Proponowane wynagrodzenie brutto: 13 zł/godz.
Biuro Podatkowo-Rachunkowe PLUS-MINUS - 2017-08-09 - Bielsko-Biała (śląskie)
oferta w ramach stażu dla osób , które nie ukończyły 30 roku zycia: prowadzenie podstawowych rejestrów, obsługa korespondencji, porządkowanie akt, obsługa urządzeń biurowych, sporządzanie pism urzędowych, sporządzanie wykazów przebiegu ubezpieczeń społecznych, praca w programach Microsoft Office, praca w aplikacjach dziedzinowych, porządkowanie akt świadczeniobiorców, weryfikacja kompletności przesłanej dokumentacji emerytalno-rentowej przez klientów
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Otwock (mazowieckie)
Nauka wypełniania dokumentacji transportowej i inne
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Katowicach Katowice, ul. Jagiellońska 17. Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach poszukuje kandydatów na: stanowisko urzędnicze: REFERENT/ PODINSPEKTOR DS. NALEŻNOŚCI W DZIALE DOCHODZENIA NALEŻNOŚCI. Zatrudnienie od 02.05.2017. Liczba lub wymiar etatu 1,0.- Zakres zadań na stanowisku:1) dochodzenie należności z tytułu realizacji zadań ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,2) wystawianie administracyjnych tytułów wykonawczych,3) korespondencja z organami egzekucyjnymi,4) przygotowywanie sprawozdań z ww. zadań,5) obsługa programu Eurobudżet, PROTON, programów obsługujących świadczenia z pomocy społecznej i świadczenia rodzinne.- Informacja o warunkach pracy na proponowanym stanowisku. Warunki pracy na proponowanym stanowisku obejmują między innymi:1) wykonywanie obowiązków pod presją czasu, wymagające odporności psychicznej i radzenia sobie ze stresem, 2) pracę w siedzibie MOPS przy ul. Jagiellońskiej 17( drugie piętro budynek bez windy), 3) wykonywanie zadań wymaga pracy przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie w pomieszczeniach sztucznie oświetlonych,4) kontakt telefoniczny i osobisty z klientem zewnętrznym i wewnętrznym.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + dodatek stażowy. Umowa na czas określony, z możliwością przedłużenia na stałe.- Praca: 7:30-15:30.- Wymagania niezbędne:1) wykształcenie: co najmniej średnie ekonomiczne lub wyższe dowolne 2) co najmniej roczny, udokumentowany staż pracy3) posiadanie obywatelstwa polskiego,4) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,5) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,6) dobra znajomość KPA,7) dobra znajomość ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci w zakresie nienależnie pobranych świadczeń,8) dobra znajomość ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji oraz przepisów wykonawczych,9) umiejętność obsługi komputera na poziomie dobrym (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, Internet, poczta elektroniczna),10) dokładność, precyzja,11) umiejętność pracy pod presją czasu,12) umiejętność dobrej organizacji pracy,13) umiejętność pracy w zespole,II. Wymagania dodatkowe -pozostałe, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowiskuUmiejętność obsługi programów : Sygnity-Świadczenia Rodzinne, Eurobudżet.
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KATOWICACH - 2017-04-18 - Katowice (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Rybnik (śląskie)
praca biurowa w banku
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Tworóg (śląskie)
Rozliczanie ilości wyprodukowanego piwa, rozliczanie materiałów opakowaniowych, rozliczanie zużycia środków chemicznych na dziale rozlewu, kontrola i utrzymanie odpowiednich stanów magazynowych materiałów używanych do produkcji tj. folii, tacek itp, przygotowywanie raportów dotyczących produkcji, przyjmowanie i wydawanie materiałów opakowaniowych, środków chemicznych i innych, prace porządkowe
VAN PUR SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-24 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- Prowadzenie i bieżąca obsługa sekretariatu (w zakresie biurowym i kancelaryjnym). Koordynacja obiegu korespondencji. Prowadzenie baz danych oraz sporządzanie raportów, sprawozdań i zestawień. Wprowadzanie danych do systemu. Bieżąca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi. Pomoc w innych obszarach działalności, zgodnie z zaleceniami przełożonego.- Wynagrodzenie: od 2000 (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe (kierunki: administracja lub ekonomia) lub średnie ekonomiczne. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Dynamika i zdecydowanie w działaniu, wysoka kultura osobista i zdolności interpersonalne, chęć do pracy, miła aparycja. Wymagana znajomość języka anagielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: monika.mazur (at) ezw.pl
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-19 - Katowice (śląskie)
prace biurowe dotyczące spraw komorniczych
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
pomoc kucharzowi, dbanie o porządek na stanowisku pracy
ESPERANTO HOTEL,RESTAURACJA Aleksandra Kańczuga-Dudycz, Paweł Kańczuga s.c. - 2016-09-29 - Świdnica (dolnośląskie)
Charakter pracy:- praca w systemie wielozmianowym – dwunastogodzinnym, w bezpośrednim kontakcie z osobami pozbawionymi wolności,- utrzymywanie kontaktu telefonicznego i współpraca z centralą monitorowania SDE oraz Podmiotem Dozorującym,- realizacja zadań w zespole terenowym Systemu Dozoru Elektronicznego, polegająca na wykonywaniu u osób objętych Systemem Dozoru Elektronicznego instalacji, deinstalacji, wymiany urządzeń monitorujących oraz ich kontroli - bieżąca realizacja zlecanych wizyt na podległym terenie,- sporządzanie raportów w zakresie przeprowadzonych czynności wobec osób objętych systemem dozoru.
ARESZT ŚLEDCZY W LUBLINIE - 2018-05-07 - Lublin (lubelskie)
- Obsługa Klienta,- Sprzedaż bezpośrednia detaliczna,- Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej,Kandydaci proszeni są do składania CV na adres e-mail: sekretariat (at) gstczew.pl lub osobiście w siedzibie firmy w Tczewie ul.30-go Stycznia 35
GMINNA SPÓŁDZIELNIA SAMOPOMOC CHŁOPSKA TCZEW - 2017-12-06 - Tczew (pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej, wprowadzanie faktur do programu księgowego; umowa od 10.04.2018 do 09.07.2018 r. z możliwością przedłużenia; 3/4 etatu, z możliwością zwiększenia do pełnego etatu; godziny pracy: 8.00- 14.00
KWC Wojciech Czarnota - 2018-03-29 - Słupsk (pomorskie)
Rozładunektowaru. Przygotowanie towaru do wysyłki. Prace porządkowe na magazynie. Sortowanie opakowań zwrotnych.
EUROCASH S.A. - 2016-05-24 - Gdańsk (pomorskie)
praca w dziale księgowości
MILA SA - 2017-02-17 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż produktów bankowych; realizacja wpłat/wypłat gotówkowych; realizacja zleceń płatniczych bezgotówkowych;prowadzenie rachunków bankowych; bezpośredni kontakt z klientem
BANK SPÓŁDZIELCZY DUSZNIKI - 2017-03-22 - Szamotuły (wielkopolskie)
przyjmowanie wniosków od mieszkańców;udzielanie informacji o uprawnieniach w zakresie świadczeń; rejestracja wniosków w programie; przygotowywanie decyzji i list wypłat; obsługa elektroniczna wniosków
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Brwinów (mazowieckie)
Obsługa Zarządu i Rady Nadzorczej Spółki. Wydawanie pełnomocnictw oraz prowadzenie rejestru. Pomoc w sprawach kadrowych. Praca w godz. 7-15.
Orlen Eko SP. Z O.O. - 2018-05-18 - Płock (mazowieckie)
Wydawanie posiłków.
"BAR SWOJSKIE JADŁO" PAULINA SZCZEŚNIAK - 2016-07-25 - Podrzewie (wielkopolskie)
Naliczanie opłat za użytkowanie lokali w SM, powiadamianie członków oraz prowadzenie wszelkich rozliczeń z tego tytułu (w tym rozliczanie zużycia wody, ciepła, śmieci) - obsługa programu komputerowego, uzgadnianie sald z członkami, rozliczenia, korespondencje, windykacja we współpracy z radą pr., bieżąca obsługa członków. Umowa o pracę na czas określony 6 miesięcy, następnie na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Piła (wielkopolskie)
Miejsce stażu Krapkowice
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Krapkowice (opolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Garwolin (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Sporządzanie dokumentacji kadrowej - nawiązywanie oraz rozwiązywanie stosunku pracy. Prowadzeie akt osobowych, ewidencja oraz rozliczanie czasu pracy, wprowadzanie faktur do rejestracji, dekretowanie oraz księgowanie. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Dźwirzynie.
PHU WSP OPOLE Sp. z o. o. - 2017-03-24 - Dźwirzyno (zachodniopomorskie)