REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI Bochnia oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 1 950 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa komputera, obsługa klienta, prowadzenie dokumentacji.
Data publikacji: 2016-03-03
Lokalizacja: Bochnia (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Bochnia, powiat: bocheński, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa komputera, obsługa klienta, prowadzenie dokumentacji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 950 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bochnia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bocheński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 950 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.03.2016
Data zakończenia pracy: 07.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe 4-letnie, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Obsługa komputera i programów księgowych
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bochni
Adres pracodawcy:
Wojska Polskiego 3, 32-700 Bochnia, powiat: bocheński, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie z PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: bocheński
Gmina pracodawcy: Bochnia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bochnia
Ulica pracodawcy: Wojska Polskiego
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bochni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 03.03.2016
Oferta pracy ważna do: 03.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 03.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 03.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wz
kontakt przez PUP - 2017-10-02 - Warszawa (mazowieckie)
Zapoznanie się z zasadami pracy kancelaryjno-biurowej, archiwizacji dokumentów, redagowania pism urzędowych, realizowanie zadań sekretariatu z pomocą opiekuna stażu.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Bydgoszcz-Wschód
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa komputera, faksu, kserokopiarki oraz innych urządzeń biurowych, przyjmowanie, otwieranie, sprawdzanie i ewidencjonowanie korespondencji wpływającej oraz wychodzącej, przygotowywanie korespondencji do wysyłki, prowadzenie ewidencji wyjazdów służbowych, przygotowywanie dokumentacji do przekazania do archiwum zakładowego
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Pińczów (świętokrzyskie)
prowadzenie ewidencji w słuzbie zywnościowej, merytoryczne sprawdzenie asygnat kuchennych zwróconych do kancelarii, prowadzenie ewidencji pomocniczej w zakresie ewidencji przychodów i rozchodów produktów spozywczych, monitorowanie realizacji planu zakupów żywnosci przeznaczonej na bieżące zywnienie, porównywanie ewidencji magazynowej z ewidencją pomocniczą słuzby zywnosciowej
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
drobne naprawy i konserwacje
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Wąsosz (dolnośląskie)
Obsługa biura firmy, współpraca z biurem rachunkowym
"MAR-BUD" Bożena Franczak - 2017-03-31 - Rzgów (łódzkie)
referent adiministracyjno-biurowy
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Śrem (wielkopolskie)
Pobieranie i rejestrowanie w systemie wyciągów bankowych, uzgadnianie sald i środków pieniężnych w drodze na koniec miesiąca, uzgadnianie rozrachunków (kojarzenie płatności z fakturami, tworzenie i ujmowanie kompensat, potwierdzenia sald), księgowanie faktoringów, analiza sald kont, współpraca z działem księgowości i działem windykacji. Wymagania: wykształcenie wyższe ( w tym licencjat) - ekonomiczne, rachunkowość, doświadczenie w księgowości i/lub dziale finansowym, znajomośc systemów księgowych (znajomość IFS będzie dodatkowym atutem), dobra znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza arkusza kalkulacyjnego Excel), znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym będzie atutem, umiejętność pracy pod presją czasu oraz dobra organizacja pracy własnej, wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.
PERFECT CONSULTING - 2016-08-18 - Gdynia (pomorskie)
Praca biurowa, obsługa dokumentów, programów kadrowych, praca z dokumentami w j. ukraińskim.
RANDSTAD Sp. z o.o. Agencja Pracy Tymczasowej - 2016-11-22 - Komorniki (dolnośląskie)
odbieranie i wysyłanie poczty tradycyjnej i elektronicznej; sporządzanie różnego rodzaju dokumentów firmowych, sprawozdań, zestawień, raportów; przygotowywanie dokumentów związanych z odbiorem robót tj. protokołów odbioru, dokumentacji fotograficznej i mapek ewidencyjnych; prowadzenie ewidencji przebiegu pojazdów firmowych; aktualizowanie danych poszczególnych członków należących do Związku w systemie komputerowym i wprowadzanie danych do programu GSW; możliwość przedłużenia okresu zatrudnienia; praca w godzinach 07.00-11.00 lub 11.00-15.00 lub 07.00-15.00 co drugi dzień;
REJONOWY ZWIĄZEK SPÓŁEK WODNYCH ZGORZELEC - 2018-02-15 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Realizacja projektów finansowanych z UE w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, szczególnie z „Gwarancji dla młodzieży”- przygotowywanie zestawień dokumentów i praca z bazami danych według wytycznych PO WER- realizacja projektów o charakterze międzynarodowym tj. Erasmus +, Polsko-Niemiecka Współpraca Młodzieży, itp.
Dolnośląska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2016-08-12 - Wrocław (dolnośląskie)
informacja na temat oferty pracy zamieszczon jest: IZBA ADMINISTRACJI SKARBOWEJ POZNAŃ w zakładce :NABÓR pod nr. 26935
URZĄD SKARBOWY W WOLSZTYNIE - 2018-05-14 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Obsługa sekretariatu Ośrodka, prowadzenie ewidencji przyjęć pacjentów OPPA, opracowywanie statystyk funkcjonowania OPPA, przygotowywanie i wysłanie ofert finansowych do gmin współpracujących z OPPA (sporządzanie umów i rozliczenia dotacji). Pełen zakres obowiązków oraz wykaz dokumentów niezbędnych do złożenia aplikacji dostępny na stronie http://www.oppa.com.pl/ (zakładka BIP/INNE) oraz w PUP w pokoju D7A .
Osrodek Przeciwdziałania Problemom Alkoholowym - 2017-05-29 - Bielsko-Biała (śląskie)
Kierowanie całokształtem działalności Hufca i organizacja pracy podległej kadrze, planowanie pracy i działalności Hufca i koordynowanie zasadniczych jego przedsięwzięć. Organizowanie i nadzór nad prawidłową realizacją pracy opiekuńczo wychowawczej w Hufcu. Czuwanie nad prawidłową realizacją zawartych umów o organizację Hufca Pracy i indywidualnych umów uczestników. Prowadzenie grupy wychowawczej oraz dokumentacji pedagogicznej w zakresie realizacji działań opiekuńczo-wychowawczych. Sprawowanie opieki nad uczestnikami OHP oraz stwarzanie warunków dla ich harmonijnego rozwoju psychofizycznego. Prowadzenie wymaganej dokumentacji Hufca, nadzór nad dokumentacją prowadzoną przez podległych pracowników. Współdziałanie z zakładem pracy i dyrekcją szkoły w zakresie realizacji programu szkolenia ogólnego i zawodowego oraz warunków socjalno-bytowych uczestników. Udzielanie pracodawcom informacji nt. refundacji kosztów szkolenia młodocianych pracowników. Udział w realizacji przyjętych i wdrażanych projektów systemowych i regionalnych współfinansowanych ze środków unijnych, budżetowych i pozabudżetowych dotyczących działalności edukacyjnej i wychowawczej młodzieży, nadzór nad ich realizacją. Prowadzenie wspólnie z podległymi pracownikami rekrutacji młodzieży do Hufca Pracy.
OCHOTNICZE HUFCE PRACY Podkarpacka Wojewódzka Komenda w Rzeszowie - 2017-08-01 - Stalowa Wola (podkarpackie)
KSIĘGOWOŚĆ, SEKRETARIAT, EWIDENCJA
Centrum Rehabilitacji i Odnowy Biologicznej Sp. z o.o. Sp.k. (Gryf) - 2016-01-19 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
montaż i serwis systemów telewizji dozorowej, jedna zmiana 8-16
Techkam Bartłomiej Zakrzewski - 2017-01-27 - Opole (opolskie)
Przygotowywanie potraw według karty, pieczenie ciast.
Restauracja BROWAR Mariola Piotrzkowska - 2018-05-07 - Starogard Gdański (pomorskie)
- kontrola zgodności zamówień i kompletności załączników pod Fakturami; - przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji kadrowej; - wyjaśnianie otwartych pozycji podległych stanowisk kosztowych oraz wezwań do zapłaty; - zamówienia materiałów biurowych, spożywczych i chemii gospodarczej;
BMTI POLSKA Sp. z o.o. Oddział Płn/Wsch - 2016-10-14 - Augustów (podlaskie)
Montaż stolarki drzwiowej i podłogowej. Praca na umowe o pracę na czas nieokreślony w godz. 9-17 w Kołobrzegu i okolicach.
"ŚWIAT WNĘTRZ" S.C. Mariusz Gryziecki, Krystian Przeździecki - 2016-06-29 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
prowadzenie akt z zakresu inwestycji i remontów (łącznie z rzeczowym i finansowym rozliczeniem inwestycji) planowanie i kontrolowanie wydatków środków finansowych przeznaczonych na realizację planów robót remontowo budowlanych w obiektach i lokalach Parku ewidencjonowanie wykonanych robót przekazywanie wykonawcy placu budowy prowadzenie dokumentacji związanej z budową, remontem i eksploatacją obiektów budowlanych prowadzenie dokumentacji i udział w okresowych przeglądach budynków prowadzenie ewidencji pism i opracowywanie korespondencji zgodnie z zakresem działania sporządzanie sprawozdań zgodnie z zakresem działania przygotowywanie merytorycznej części dokumentacji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie zakresem działania udział w pracach komisji przetargowej pisanie wniosków o dofinansowanie oraz rozliczanie dotacji celowych zgodnie z zakresem działania opracowanie rocznego planu zamówień publicznych, planu zadań oraz harmonogramu remontowo inwestycyjnego przygotowanie materiałów do aktualizacji strony internetowej i BIP ; praca w godz. 7.30-15.30; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 7.30-15.30
Słowiński Park Narodowy - 2016-06-09 - Smołdzino (pomorskie)
- Obsługa spraw związanych z przyznawaniem pomocy finansowej w ramach płatności bezpośrednich oraz działań PROW- weryfikacja wniosków o przyznanie płatności w ramach systemów wsparcia bezspośredniego, PROW 2007-2013, 2014-2020- przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego i sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział,- udzielanie informacji dotyczących uwarunkowań prawnych i formalnych wniosków PROW i płatności bezpośrednich.Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Siemyślu.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: http://www.arimr.gov.pl/o-arimr/praca/ogloszenia/artykuly/or16bp3054317.html
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - 2017-10-24 - Siemyśl (zachodniopomorskie)
Ewidencjonowanie dokumentacji w dzienniku korespondencyjnycm, obsługa programów komputerowych, przygotowanie dokumentacji do zarchiwizowania, sporządzanie spisów archiwalnych i protokołów btrakowania, prowadzenie ewidencji urlopów
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Wojkowice (śląskie)
Montaż instalacji elektrycznych na budowie.
Zakład Elektroinstalacyjny Henryk Kulaszewicz - 2016-02-22 - Gdańsk (pomorskie)
prace porządkowe
Andrzej Jaszul - "JASZUL" Przedsiębiorstwo Usług Budowlano - Drogowych - 2016-05-16 - Tuchomie (pomorskie)
referent/stażysta - / nabór staż
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Pabianice (łódzkie)
Nauka: przechowywanie, aktualizowanie i archiwizacja dokumentacji ogólnej spólki; dbanie o prawidłowy i terminowy obieg dokumentacji w oddziale; opracowywanie korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej; sporządzanie pism; obsługa pracowników; rozliczanie usługi; praca w systemie SAP; ewidencja czasu pracy pracowników liniowych i zleceniobiorców; wspomaganie w czynnościach biurowych pracowników oddziału. wszystkie czynności jako nauka oraz pomoc.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Bydgoszcz - Wschód
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
planowanie i rozliczanie środków finansowych w zakresie wydatków Sekcji Komunikacji Społecznej zbieranie i zgłaszanie potrzeb w zakresie sprzętu, materiałów i wyposażenia opracowywanie rocznego zapotrzebowania na prasę i wydawnictwa fachowe współpraca w zakresie pomocy i wsparcia kombatantów na obszarze odpowiedzialności jednostki wojskowej zbieranie i opracowywanie materiałów do meldunków i sprawozdań o stanie dyscypliny i analizy nastrojów i przedstawianie ich Szefowi Sekcji Komunikacji Społecznej zbieranie i opracowywanie materiałów edukacyjnych z zakresu dziedzictwa narodowego, tradycji oręża polskiego i tradycji jednostki wojskowej
1 PODLASKA BRYGADA OBRONY TERYTORIALNEJ W BIAŁYMSTOKU - 2017-09-14 - Białystok (podlaskie)
Wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Kraków (małopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie czynności kontrolnych wykonywanych w firmie elementów zgodnie z obowiązującą dokumentacją.
FINOW POLSKA Sp. z o.o. - 2016-05-30 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)