REFERENT DO SPRAW CZYNNOŚCI ANALITYCZNYCH I SPRAWDZAJACYCH W REFERACIE CZYNNOŚCI ANALITYCZNYCH I SPRAWDZAJĄCYCH (SKA-1) Kołobrzeg oferta pracy Urząd Skarbowy w Kołobrzegu
Stanowisko: REFERENT DO SPRAW CZYNNOŚCI ANALITYCZNYCH I SPRAWDZAJACYCH W REFERACIE CZYNNOŚCI ANALITYCZNYCH I SPRAWDZAJĄCYCH (SKA-1)
Wynagrodzenie: od 3 759,13 PLN
Zakres obowiązków: Typowanie podmiotów do kontroli podatkowej lub celno-skarbowej i czynności sprawdzajacych, dokonywanie analiz danych zawartych w oświadczeniach majątkowych, przeprowadzanie czynności analitycznych i sprawdzających. Praca w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu
Data publikacji: 2020-09-23
Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Urząd Skarbowy w Kołobrzegu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Armii Krajowej 2, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Typowanie podmiotów do kontroli podatkowej lub celno-skarbowej i czynności sprawdzajacych, dokonywanie analiz danych zawartych w oświadczeniach majątkowych, przeprowadzanie czynności analitycznych i sprawdzających. Praca w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 759,13 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
REFERENT DO SPRAW CZYNNOŚCI ANALITYCZNYCH I SPRAWDZAJACYCH W REFERACIE CZYNNOŚCI ANALITYCZNYCH I SPRAWDZAJĄCYCH (SKA-1)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 32
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3208
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 759,13 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
niekaralność, znajomość przepisów prawa podatkowego i procedur administracyjnychwięcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: http://www.zachodniopomorskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-szczecinie/ogloszenia/nabor/oferty-pracy
Nazwa pracodawcy: Urząd Skarbowy w Kołobrzegu
danePracodawcy_nip: 6711009010
danePracodawcy_regon: 330044453
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
Roosevelta 1,2, 70-525 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty należy złożyć do 30.09.2020Informacje nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: http://www.zachodniopomorskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-szczecinie/ogloszenia/nabor/oferty-pracy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do 30.09.2020
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 32
Powiat pracodawcy: m. Szczecin
danePracodawcy_kodPowiatu: 3262
Gmina pracodawcy: Szczecin
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Szczecin
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0977976
Ulica pracodawcy: Roosevelta
Numer budynku pracodawcy: 1,2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242217
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 23.09.2020
Oferta pracy ważna do: 30.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 23.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 23.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e7b1fd39ddec1629a9c237b6d06a92ce
Podobne oferty pracy
1. Czuwanie nad przestrzeganiem obowiązujących regulaminów.2. Obsługa kancelaryjna Centrum (obsługa połączeń telefonicznych, korespondencji elektronicznej i tradycyjnej oraz prowadzenie ksiąg kancelaryjnych.3. Prowadzenie obowiązujących rejestrów oraz ewidencji dokumentów przychodzących i wychodzących (umowy, zamówienia, zarządzenia itp.).4. Prowadzenie dokumentacji oraz dokonywanie operacji finansowych, w szczególności: sprzedaży biletów wstępu oraz przyjmowanie wpłat od uczestników płatnych form pracy, sporządzanie dowodów wpłat oraz dokonywanie wpłat pobranej gotówki na rachunek bankowy.5. Promowanie i informowanie o bieżących przedsięwzięciach kulturalnych oraz działającychkołach i sekcjach zainteresowań. 6. Redagowanie tekstów oraz bieżąca aktualizacja informacji w serwisie internetowym oraz na portalach społecznościowych.7. Przygotowywanie projektów umów, sprawozdań i planów pracy.
Centrum Kultury i Czytelnictwa w Serocku - 2017-02-17 - Serock (mazowieckie)
prowadzenie kasy
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Miastku - 2018-09-27 - Miastko (pomorskie)
organizacja i kontrola wystawianych faktur przez inne komórki, wystawianie faktur korygujących, prowadzenie rejestrów sprzedaży i zakupu, prowadzenie ewidencji umów,
kontakt przez PUP - 2019-04-04 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie : średnie lub wyższe ekonomiczne lub administracyjne; zakres obowiązków: rejestrowanie poczty przychodzącej, wysyłanie poczty wychodzącej, prowadzenie rejestru faktur, prowadzenie akcji promocyjnych, pomoc w obsłudze ruchu turystycznego; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Toszek
kontakt przez PUP - 2019-05-14 - Toszek (śląskie)
praca w biurze obrachunkowym, przygotowywanie dokumentacji, obsługa klienta.
BIURO RACHUNKOWE Anna Jankowska - 2019-05-23 - Grajewo (podlaskie)
obsluga klentów , kasy fiskalnejgodz. pracy 7-1510-18
kontakt przez PUP - 2019-10-30 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
• przygotowywanie comiesięcznych raportów, analiz, sprawozdań i prezentacji,• udział w sporządzaniu jednostkowych oraz skonsolidowanych prognoz, planów rocznych i wieloletnich,• monitorowanie bieżącego wykonania i analiza odchyleń w stosunku do planu i wykonania lat poprzednich,• analiza i interpretacja wskaźników ekonomicznych,• analizy ad hoc,• udział w pracach związanych ze sporządzaniem oraz badaniem rocznych sprawozdań finansowych,• prowadzenie działań w zakresie nadzoru korporacyjnego w grupie kapitałowej,• udział w projektach kontrolingowych wraz z wdrażaniem nowych rozwiązań.
Grupa Azoty Polskie Konsorcjum Chemiczne Sp. z o.o. - 2020-01-14 - Tarnów (małopolskie)
Wymagania niezbędne:1)wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, socjologia, praca socjalna, nauki o rodzinie lub wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku, uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie, resocjalizacji lub kursem kwalifikacyjnym z zakresu pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej oraz co najmniej roczne doświadczenie w pracy z dzieckiem i rodziną lub co najmniej roczne doświadczenie jako rodzina zastępcza lub prowadzący rodzinny dom dziecka;2)osoba nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona; osoba wypełnia obowiązek alimentacyjny(jeśli taki jest), nie była skazana prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Będzinie - 2018-01-04 - Będzin (śląskie)
sprawdzanie dokumentów pod względem merytorycznym,formalnym i rachunkowym,dekretowanie dokumentów ksiegowych,prowadzenie ewidencji vat zakupów i sprzedazy,wprowadzanie dokumentów ksiegowych do systemu księgowego,praca w obrębie 30 km od siedziby firmy
BIURO RACHUNKOWE ROSZAK & ROSZAK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-08 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
-
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "POL-ELEKTRA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-18 - Łochowice (kujawsko-pomorskie)
pomoc podczas montażu stolarki budowlanej, drobne prace wykończeniowe
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Zielona Góra (lubuskie)
Prowadzenie spraw administracyjnych związanych z organizacją opieki zdrowotnej, wspólpraca z NFZ i innymi podmiotami zewnętrznymi w zakresie dotyczącym działalności szpitala.
Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II w Bełchatowie - 2017-09-29 - Bełchatów (łódzkie)
- praca przy utrzymaniu czystości pomieszczeń biurowych oraz socjalnych- odkurzanie, ścieranie podłóg, ścieranie kurzy,
ARMA SP. Z O.O. - 2017-03-14 - Zagórz (podkarpackie)
Prowadzenie ewidencji danych, osobowych pracowników, rozliczanie godzin pracy, wysyłanie i odbiór korespondencji, kierowanie pracowników na badania lekarskie, szkolenia BHP.
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT OGÓLNOBUDOWLANYCH I ANTYKOROZYJNYCH "INEMER" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-20 - Gdańsk (pomorskie)
- odbieranie i wydawanie poczty,- kontakt z sądami, organami ścigania, administracyjnymi, klientami,- analiza aktów prawnych i orzecznictwa,- sporządzanie aktów prawnych
kontakt przez PUP - 2018-09-14 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
konfekcjonowanie owoców i warzyw, pakowanie owoców i warzyw, sortowanie owoców i warzyw, prace porządkowe, prace związane z zakładaniem i utrzymaniem zieleni, doglądanie upraw, dbanie o ich prawidłowy wzrost, dbanie o powierzone narzędzia pracy.
kontakt przez PUP - 2017-09-11 - Ceków-Kolonia (wielkopolskie)
Prowadzenie zapisów bieżących wyników produkcji.Prowadzenie rejestrów Haccp zgodnie z księgą HaccpSporządzenie protokołów kontroli jakościRaportowanie zgodnie z ustalonymi zasadami księgi HaccpInne prace biurowo-administracyjne, między innymi sporządzanie etykiet na produktyPrzejawianie inicjatywy i samodzielności przy wykonywaniu zadań
SPRZEDAŻ HURT DETAL PRZETWÓRSTWO RYB"RYBY"SPÓŁKA JAWNA MIELEWCZYK JAN I WSPÓLNICY - 2019-02-19 - Kościerzyna (pomorskie)
Zgodnie z programem stażu Dział Obsługi Bezpośredniej
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Bielsko-Biała (śląskie)
KOMPLETOWANIE, DEKRETOWANIE I KSIĘGOWANIE DOWODÓW KSIĘGOWYCH ( FAKTUR, RACHUNKÓW I INNYCH DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH), ZGODNIE Z PRZYJĘTYMI ZASADMI RACHUNKOWOŚCI. WSTĘPNA WERYFIKACJA DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH ( POD WZGLĘDEM FORMALNO-RACHUNKOWYM). ROZLICZANIE SKŁADEK UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH I ZASIŁKÓW OD WYNAGRODZEŃ PRACOWNIKÓW.
kontakt przez PUP - 2020-05-04 - Opoczno (łódzkie)
Miejsce odbywania stażu: Krapkowice
kontakt przez PUP - 2018-09-17 - Krapkowice (opolskie)
Praca na stanowisku referent sekcji zamówień publicznych KPW.Prowadzenie postępowań przetargowych z zakresu zamowień publicznych.Sporządzanie planów zamowień i nadzór nad ich realizacją. Sporzadzanie wydruków komputerowych i uzgadnianie danych.Prowadzenie ewidencji, rejestrów dotyczacych zamówień publicznych. Uzgadnianie i archiwizowanie danych i dokumentów do przetargów i zamówień.
Wojskowa Komenda Uzupełnień - 2018-11-28 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Kompleksowe prowadzenie spraw związanych postępowaniami administracyjnymi w zakresie wydawania decyzjizwalniających od zakazów art. 88n ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne,2. Współpraca z wydziałem Zarządzania Kryzysowego oraz innymi instytucjami w zakresie ochrony przed powodziąoraz klęski suszy,3. Prowadzenie spraw dotyczących postępowań o udzieleniu zamówienia publicznego w zakresie środkówprzeznaczonych na utrzymanie wód i urządzeń melioracji wodnych podstawowych,4. Współpraca w zakresie spraw związanych z planowaniem oraz realizacją budżetu na utrzymanie wód i urządzeńmelioracji wodnych podstawowych,5. Koordynowanie kontroli wewnętrznych w zakresie przygotowywania, nadzorowania wykonawstwa i odbiorurobót konserwacyjnych,6. Kompleksowe prowadzenie spraw związanych z działalnością spółek wodnych na terenie województwapomorskiego oraz sprawozdawczość w tym zakresie,7. Wykonywanie innych obowiązków zlecanych doraźnie przez przełożonego.
Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych Województwa Pomorskiego w Gdańsku - 2017-07-01 - Gdańsk (pomorskie)
Analiza potrzeb osób niepełnosprawbych z terenu gminy, koordynowanie usług opiekuńczych, obsługa kancelaryjna ośrodka, Szczegóły naboru gops.slawoborze.pl
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Sławoborze - 2019-06-26 - Sławoborze (zachodniopomorskie)
Prowadzenie ewidencji żołnierzy rezerwy, aktualizacja dokumentów ewidencyjnych, prace kancelaryjne, obsługa interesantów, zapoznanie sie z przepisami o powszechnym obowiazku obrony RP, ochrona informacji niejawnych i danych osobowych.
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Będzin (śląskie)
Wykonywanie prac w biurze rachunkowym
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie ksiegowosci firmy
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Konin (wielkopolskie)
Wprowadzanie dokumentacji do systemu komputerowego
kontakt przez PUP - 2020-08-25 - Opole Lubelskie (lubelskie)
zh
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Szymanowo (warmińsko-mazurskie)
Zapoznanie z przepisami BHO i PPOŻ; zapoznanie się z obsługą maszyn na stanowisku pracy; utrzymanie w czystości bloku zywieniowego,pomieszczeń oraz znajdujacych się w nim urządzeń; pomoc przy sporządzaniu posiłków-ciasta na pizze oraz pozostałych dań; przygotowywanie dań z karty, porządkowanie miejsca pracy, przyjmowanie torawu na magazyn; zapoznanie się z zasadami przechowywania żywności; zapoznanie się z zasadami przyjmowania klientów i ich obsługi w lokalu i podczas innych usług kateringowych.
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Łuków (lubelskie)
przygotowywanie treści decyzji, postanowień, zawiadomień i innych pism w ramach postepowania w sprawach, dla rozpatrywania których właściwy jest marszałek województwa w zakresie orzekania o udzieleniu, wygaśnięciu, cofnięciu lub ograniczeniu decyzji z zakresu ustawy o odpadach,- przygotowywanie opinii w zakresie oceny oddziaływania na środowisko,- prowadzenie wykazów wniosków i decyzji w ramach prowadzonych spraw,- opiniowanie projektów ustaw i przepisów wykonawczych,- współpraca z Wojewódzkim Inspektorem Ochrony Środowiska.- kontakt telefoniczny z klientami Urzędu,- obsługa sprzętu komputerowego (w tym praca przy komputerze powyżej 4 h dziennie),- przeprowadzanie czynności kontrolnych poza siedzibą urzędu,- praca na stanowisku może się wiązać z delegacjami, wyjazdami służbowymi,- praca związana z częstym przenoszeniem dokumentów /paczek.
Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego - 2019-02-26 - Gdańsk (pomorskie)