REFERENT W DZIALE KONTROLINGU (O) Tarnów oferta pracy Grupa Azoty Polskie Konsorcjum Chemiczne Sp. z o.o.
Stanowisko: REFERENT W DZIALE KONTROLINGU (O)
Wynagrodzenie: od 2 900 PLN
Zakres obowiązków: • przygotowywanie comiesięcznych raportów, analiz, sprawozdań i prezentacji,• udział w sporządzaniu jednostkowych oraz skonsolidowanych prognoz, planów rocznych i wieloletnich,• monitorowanie bieżącego wykonania i analiza odchyleń w stosunku do planu i wykonania lat poprzednich,• analiza i interpretacja wskaźników ekonomicznych,• analizy ad hoc,• udział w pracach związanych ze sporządzaniem oraz badaniem rocznych sprawozdań finansowych,• prowadzenie działań w zakresie nadzoru korporacyjnego w grupie kapitałowej,• udział w projektach kontrolingowych wraz z wdrażaniem nowych rozwiązań.
Data publikacji: 2020-01-14
Lokalizacja: Tarnów (małopolskie)
Pracodawca: Grupa Azoty Polskie Konsorcjum Chemiczne Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kwiatkowskiego 7, 33-101 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
• przygotowywanie comiesięcznych raportów, analiz, sprawozdań i prezentacji,• udział w sporządzaniu jednostkowych oraz skonsolidowanych prognoz, planów rocznych i wieloletnich,• monitorowanie bieżącego wykonania i analiza odchyleń w stosunku do planu i wykonania lat poprzednich,• analiza i interpretacja wskaźników ekonomicznych,• analizy ad hoc,• udział w pracach związanych ze sporządzaniem oraz badaniem rocznych sprawozdań finansowych,• prowadzenie działań w zakresie nadzoru korporacyjnego w grupie kapitałowej,• udział w projektach kontrolingowych wraz z wdrażaniem nowych rozwiązań.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT W DZIALE KONTROLINGU (O)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tarnów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw controllingu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: Wykształcenie wyższe kierunkowe ( rachunkowość zarządcza, finanse, ekonomia), prawo jazdy kat. B, umiejętność analitycznego myślenia, interpretacji danych i wyciągania wniosków, znajomość zasad sprawozdawczości finansowej i doświadczenie w zakresie kontrolingu bądź finansów, umiejętność tworzenia i redagowania tekstów, w tym raportów i sprawozdań w formie opisowej, praktyczna znajomość systemów klasy ERP (SAP, SAP Business Objects), biegła znajomość pakietu MS Office ( w szczególności Excel, Word, PowerPoint), znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację będzie dodatkowym atutem, praca w Tarnowie od pon. - pt. na jedną zmianę w godz. 7.00-15.00, wynagrodzenie 2 900 zł brutto. Kontakt: Grupa Azoty Polskie Konsorcjum Chemiczne Sp. z o.o., CV i LM należy przesyłać na adres e-mail: praca.pkch (at) grupaazoty.com z dopiskiem w temacie e-maila: " Referent".
Nazwa pracodawcy:
Grupa Azoty Polskie Konsorcjum Chemiczne Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Adres pracodawcy:
Kwiatkowskiego 7, 33-101 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, LM należy przesyłać na adres e-mail
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Tarnów
Gmina pracodawcy: Tarnów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tarnów
Ulica pracodawcy: Kwiatkowskiego
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw controllingu
Data dodania oferty pracy: 15.01.2020
Oferta pracy ważna do: 31.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 15.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 14.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e1d9676179d6a03cf94fd6d24e48dc2c
Podobne oferty pracy
- bardzo dobra znajomość programów :- Microsoft Excel;- Microsoft Word(sprawdzenie w praktyce znajomość ww. programów)- wprowadzanie danych do programów;- ewidencja i archiwizacja dokumentów."
22 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO - 2019-07-24 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
pomoc w obsłudze sekretariatu
kontakt przez PUP - 2019-04-12 - Piła (wielkopolskie)
-współpraca z Działem Zamówień Publicznych, w szczególności przygotowywanie:wniosków o udzielenie zamówienia publicznego, dokumentacji technicznej, umów o udzielenie zamówienia publicznego, specyfikacji istotnych warunków zamówienia, szacowania wartości zamówień, weryfikacji kosztorysów i innych,-uzgodnienia projektów decyzji o warunkach zabudowy,-prowadzenie postępowań administracyjnych, o których mowa w art. 191 ustawy-prawo wodne,-prowadzenie analiz w zakresie potrzeb utrzymania we właściwym stanie rzek i urzadzeń wodnych,-opracowywanie programów, planów wieloletnich i rocznych oraz realizacja zadań w zakresie:utrzymania wód i urządzeń wodnych, utrzymania śródlądowych dróg wodnych, utrzymania budowli przeciwpowodziowych,-okreslenie potrzeb finansowych dla planowanych zadań utrzymaniowych i wnioskowanie o środki na realizację,-ocena szkód i opracowywanie planów usuwania skutków powodzi,-nadzór nad utrzymaniem wód oraz utrzymaniem i eksploatacją urzadzeń wodnych,-bieząca analiza kosztów zadań utrzymaniowych i końcowe rozliczanie zadań,-prowadzenie spraw związanych ze współpracó z innymi podmiotami w zakresie współfinansowania lub partycypacji w kosztach utrzymania wód i urządzeń wodnych,-uzyskiwanie wymaganych prawem decyzji pozwalających na prowadzenie prac utrzymaniowych,-współpraca z podmiotami gospodarczymi prowadzacymi działalność żeglugową w zakresie utrzymania i rozwoju śródlądowych dróg wodnych-
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie/Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Bydgoszczy - 2019-08-12 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie samochodów ciężarowych o masie od 3,5t do 18t, transport sprzętu, prace załadunkowe oraz naprawcze. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku na terenie Bielska-Białej i okolic.
TOP BUD MASZYNY SPRZĘT BUDOWLANY DARIUSZ PATLEWICZ - 2017-07-12 - Bielsko-Biała (śląskie)
PROWADZENIE ORAZ AKTUALIZOWANIE EWIDENCJI LOKALI WE WSPÓLNOTACH MIESZKANIOWYCH, PRZYGOTOWANIE NALICZEŃ ZGODNIE Z PODJĘTĄ UCHWAŁĄ, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI I UDZIAŁ W ZEBRANIACH WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH, ZAKŁADANIE I OBSŁUGA RACHUNKÓW BANKOWYCH, KSIĘGOWANIE WYCIĄGÓW WE WSPÓLNOTACH MIESZKANIOWYCH, WYSYŁANIE WEZWAŃ DO ZAPŁATY ZALEGŁOŚCI, WINDYKOWANIE NALEŻNOŚCI W POSTĘPOWANIU UPOMINAWCZYM, PRZYGOTOWANIE DOKUMENTACJI DO POSTĘPOWANIA SĄDOWEGO, OBSŁUGA SEKRETARIATU
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
Sprzątanie biur, sprzątanie ciągów pieszych, sprzątanie pomieszczeń socjalnych;Praca w godzinach 8:00-16:00; Sala A
RAVEN OCHRONA Sp. z o.o. - 2017-01-26 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie akt z zakresu inwestycji i remontów (łącznie z rzeczowym i finansowym rozliczeniem inwestycji); planowanie i kontrolowanie wydatków środków finansowych przeznaczonych na realizację planów robót remontowo budowlanych w obiektach i lokalach Parku; ewidencjonowanie wykonanych robót; przekazywanie wykonawcy placu budowy; prowadzenie dokumentacji związanej z budową, remontem i eksploatacją obiektów budowlanych; prowadzenie dokumentacji i udział w okresowych przeglądach budynków; prowadzenie ewidencji pism i opracowywanie korespondencji zgodnie z zakresem działania; sporządzanie sprawozdań zgodnie z zakresem działania; przygotowywanie merytorycznej części dokumentacji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie zakresem działania; udział w pracach komisji przetargowej; pisanie wniosków o dofinansowanie oraz rozliczanie dotacji celowych zgodnie z zakresem działania; opracowanie rocznego planu zamówień publicznych, planu zadań oraz harmonogramu remontowo inwestycyjnego; przygotowanie materiałów do aktualizacji strony internetowej i BIP; kontakt z pracodawcą osobisty w godzinach (7:30-15:30), telefoniczny oraz e-mailowy.
Słowiński Park Narodowy - 2015-12-14 - Smołdzino (pomorskie)
realizacja zadań związanych z ochroną środowiska. Prowadzenie nadzorów związanych z ochroną środowiska. Przygotowywanie dokumentacji, przygotowywanie i weryfikacja danych
JEDNOSTKA WOJSKOWA 1128 - 2016-05-25 - Malbork (pomorskie)
- liczenie towarów w sklepach sieci handlowch- obsługa elektronicznych skanerów przemysłowych
Employees Sp. z o.o. - 2016-01-08 - Gdańsk (pomorskie)
Murowanie ścian, układanie stropu, wykonywanie zbrojeń, wykonywanie elewacji. Miejsce wykonywania pracy Bolesławiec. Praca w systemie jednozmianowym w godzinach 08:00-16:00.
Sinmag Sp. z o.o. Sp.k. - 2018-03-28 - Bolesławiec (dolnośląskie)
pomoc w prowadzeniu dokumentacji
kontakt przez PUP - 2018-07-03 - Karczmiska Pierwsze (lubelskie)
Zakres zadao wykonywanych na stanowisku: prowadzenie obsługi kancelaryjnej placówki, przyjmowanie i kompletowanie wniosków o świadczenia pieniężne z ubezpieczenia społecznego rolników, prowadzenie ewidencji wniosków o zasiłek macierzyoski, zasiłek chorobowy, zasiłek chorobowy w przedłużonymokresie, ustalanie prawa i sporządzanie decyzji w sprawach o zasiłek macierzyoski, zasiłek chorobowy, zasiłek chorobowyw przedłużonym okresie, zasiłek pogrzebowy, przyjmowanie i rejestrowanie dokumentacji wpływającej i wychodzącej, dokonywanie zmian adresowych w systemach informatycznych, obsługa stanowiska informacji, prowadzenie postępowania orzeczniczego w pierwszej instancji w zakresie orzecznictwa lekarskiego.Warunki pracy:Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przymonitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka,kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek, w którym wykonywana będzie praca nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowoporuszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek dwukondygnacyjny - brak windy.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2018-07-13 - Chmielniki (kujawsko-pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Warszawa (mazowieckie)
Praca w delegacjach na terenie całego kraju. Montaż instalacji elektrycznych w budowanych obiektach handlowo-usługowych oraz serwis obiektów.
Bartłomiej Mróz "4Bit" - 2019-06-07 - Przyborów (lubuskie)
Zapoznanie z zasadami organizowania oraz sprawowania nadzoru nad przebiegiem szkoleń i inne
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Koszalin (zachodniopomorskie)
-Zapoznanie się z technikami archiwizacji dokumentów księgowych, organizacja pracy z dokumentami- Zapoznanie się z programem " Płatnik"- Wykonywanie deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych- Wysyłanie deklaracji drogą elektroniczną i tradycyjną- Zapoznanie się z procesem przygotowania umow i wynagrodzeń dla pracowników - Rozliczenie podatku od wynagrodzeń- Zapoznanie się z obsługą programu do prowadzenia książek przychodów i rozchodów, ewidencja VAT i na;liczeniapodatków PKPiR "MK Rzeczypospolita- Zapoznanie się z rozliczeniem NGO- Uproszczona ewidencja Przychodów i Kosztów- Praca utrwalająca zdobyte umiejętności zgodnie z kalendarzem prac księgowych- Zapoznanie się z pracą poprzez przekazelektroniczny dokumentów FK do MF
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Nowa Huta (pomorskie)
nabór na stanowisko młodszego referenta w Urzędzie Stanu Cywilnego w Wolsztynie, więcej informacji znajduje się na www.bip.wolsztyn.pl
URZĄD MIEJSKI WOLSZTYN - 2018-07-03 - Wolsztyn (wielkopolskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Łasin (kujawsko-pomorskie)
naliczanie wypłat wynagrodzeń pracowników,zasiłków chorobowych itp.
Regionalny Ośrodek Psychiatrii Sądowej - 2018-07-11 - Branice (opolskie)
- obsługa klientów firmy - obsługa sprzedaży oraz fakturowanie- zbieranie inf. o oczekiwaniach, potrzebach klientów i otoczeniu firmy- wdrażanie nowych produktów na rynek i rozwój ich sprzedaży- pozyskiwanie nowych klientów- wstępna windykacja należności
LASKOMEX PPHU - 2019-05-14 - Łódź (łódzkie)
roboty malarskie, zbrojarskie, ciesielskie
FIRMA REMONTOWO - BUDOWLANA Wiktor Poloczek - 2018-02-21 - Łowkowice (opolskie)
Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku:Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie prowadzenie spraw związanych ze stosunkiem pracy w zakresie realizacji przez pracodawcę obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, w szczególności: prowadzenie ewidencji i rozliczanie czasu pracy pracowników Straży Miejskiej: ewidencjonowanie absencji pracowniczej; planowanie i organizowanie szkoleń pracowniczych; wykonywanie czynności związanych z obsługą archiwum zakładowego Straży Miejskiej; wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego.Warunki pracy: naturalne i sztuczne oświetlenie; wymuszona pozycja ciała; praca przy obsłudze monitora ekranowego powyżej czterech godzin.Dodatkowe informacje dotyczące zatrudnienia: umowa o pracę, praca na jedną zmianę (w godz. 7:00-15:00), proponowane wynagrodzenie zasadnicze 2.350 do 2,500 + dodatek za wysługę lat + premia zgodnie z Regulaminem wynagradzania pracowników Straży Miejskiej w Bydgoszczy.
Straż Miejska w Bydgoszczy - 2018-03-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Charakter pracy - realizowanie zadań z zakresu zatrudnienia osób pozbawionych wolności. Praca w bezpośrednim kontakcie z osobami pozbawionymi wolności.Przewidywana liczba osób do przyjęcia: 1 pracownik cywilny 0,6 etatuWynagrodzenie miesięczne: ok. 1 700 zł. brutto
ZAKŁAD KARNY W BYDGOSZCZY-FORDON - 2017-12-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prace pomocnicze przy wykonywaniu różnego typu instalacji elektrycznych na budowach, w budynkach: kucie bruzd w ścianach, układanie łączenie przewodów zgodnie z dokumentacją techniczną, wykonywanie instalacji oświetleniowych, montaż osprzętu instalacyjnego, elektrycznych urządzeń rozdzielczych
Piechowicz Grzegorz, Instel Przedsiębiorstwo Instalacyjno-Obsługowe - 2018-04-10 - Biała Podlaska (lubelskie)
wprowadzanie dokumentów do systemu księgowegoweryfikacja dokumentów inne prace biurowe
kontakt przez PUP - 2019-09-25 - Bobrowiec (mazowieckie)
zgodnie z załączonym do wniosku programem stażu/NABÓR PO WER V
kontakt przez PUP - 2019-03-05 - Pabianice (łódzkie)
- księgowanie w programach Ramzes i Finka- sporządzanie list płac, deklaracji ZUS
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Piaseczno (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, dekretacja, księgownie dowodów księgowych, obsluga programu księgowego
PAŁAC POLEDNO - 2016-07-13 - Bukowiec (kujawsko-pomorskie)
Zapoznanie z przepisami BHP, przepisami p/pożarowymi oraz obowiązuj ącym regulaminen pracy. Zapoznanie z ustawą o ubezpieczeniu społecznym rolników oraz ustawą o ubezpieczeniu zdrowotnym.Opracowanie wyciągów bankowych.
kontakt przez PUP - 2020-01-13 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
- przyjmowanie i wysyłanie korespondnencji- obsługa centrali telefonicznej,- obsługa kancelaryjna burmistrza i zastępcy burmistrza,- prowadzenie terminarza narad i spotkań,- przygotowywanie dokumentów do archiwizacji
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Lubniewice (lubuskie)