REFERENT DO SPRAW ADMINISTRACYJNO-HANDLOWYCH (S) Tarn贸w oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DO SPRAW ADMINISTRACYJNO-HANDLOWYCH (S)
Wynagrodzenie: 1聽033,7 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: 1. Wprowadzanie danych do komputera.2. Fakturowanie.3. Terminowe kompletowanie dokumentacji handlowej.4. Sprawdzanie pod wzgl臋dem formalno-rachunkowym dokument贸w handlowych: faktury, wz, wydania magazynowe, itp.5. Archiwizowanie dokumentacji.6. Inne czynno艣ci zlecone przez prze艂o偶onego w ramach stanowiska.
Data publikacji: 2019-08-02
Lokalizacja: Tarn贸w (ma艂opolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy: Tarn贸w, powiat: m. Tarn贸w, woj: ma艂opolskieRodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Opis zada艅
Zakres obowi膮zk贸w:
1. Wprowadzanie danych do komputera.2. Fakturowanie.3. Terminowe kompletowanie dokumentacji handlowej.4. Sprawdzanie pod wzgl臋dem formalno-rachunkowym dokument贸w handlowych: faktury, wz, wydania magazynowe, itp.5. Archiwizowanie dokumentacji.6. Inne czynno艣ci zlecone przez prze艂o偶onego w ramach stanowiska.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 1聽033,7 PLN
Czy pracodawca szuka pracownik贸w gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW ADMINISTRACYJNO-HANDLOWYCH (S)
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Tarn贸w
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: ma艂opolskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Tarn贸w
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowo艣ci i ksi臋gowo艣ci
Forma zatrudnienia: Inny
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: 1聽033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpocz臋cia pracy: 05.08.2019
Data zako艅czenia pracy: 05.02.2020
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Sta偶 realizowany w ramach projektu Aktywizacja os贸b m艂odych pozostaj膮cych bez pracy w powiecie tarnowskim i m. Tarn贸w (IV) M艂odzi na start, kt贸ry jest realizowany w ramach PO WER, Poddzia艂anie 1.1.1 i wsp贸艂finansowany ze 艣rodk贸w Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Spo艂ecznego.Wymagania: wykszta艂cenie 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce, preferowany profil matematyczno- ekonomiczny, dobra znajomo艣膰 obs艂ugi komputera i pakietu Office, umiej臋tno艣膰 logicznego my艣lenia, dok艂adno艣膰, sumienno艣膰, dobra organizacja pracy w艂asnej. Praca w Tarnowie od pon. do pt. na jedn膮 zmian臋 w godz.: 8.00-16.00. Zakres obowi膮zk贸w: wprowadzanie danych do komputera, fakturowanie, terminowe kompletowanie dokumentacji handlowej, sprawdzanie pod wzgl臋dem formalno-rachunkowym dokument贸w handlowych: faktury, wz, wydania magazynowe, itp., archiwizowanie dokumentacji, inne czynno艣ci zlecone przez prze艂o偶onego w ramach stanowiska.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Tarnowie
Adres pracodawcy:
Pl. Gen. J.Bema 3, 33-100 Tarn贸w, powiat: m. Tarn贸w, woj: ma艂opolskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: ma艂opolskie
Powiat pracodawcy: m. Tarn贸w
Gmina pracodawcy: Tarn贸w
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Tarn贸w
Ulica pracodawcy: Pl. Gen. J.Bema
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Tarnowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowo艣ci i ksi臋gowo艣ci
Typ oferowanej pracy: (sta偶 z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 02.08.2019
Data dodania oferty pracy: 02.08.2019
Oferta pracy wa偶na do: 02.09.2019
Data przyj臋cia oferty pracy: 02.08.2019
Typ oferowanej pracy: Sta偶 z urz臋du pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e710bc768c0ee7d238777b178b50fa0c
Podobne oferty pracy
Nadz贸r nad remontami budynk贸w.
PRZEDSI臉BIORSTWO ROB脫T DROGOWYCH SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2019-09-24 - Zamo艣膰 (lubelskie)
Wykszta艂cenie minimum 艣rednie ekonomiczne
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Racib贸rz (艣l膮skie)
POMOC PRZY PRZYGOTOWYWANIU POSI艁K脫W I DBANIE O CZYSTO艢膯 KUCHNI I ZAPLECZY KUCHENNYCH. PRACA OD PON-PT W GODZ. 10:00-21:00.
P.P.H.U. Ma艂gorzata Ochman - 2020-01-02 - Opacz-Kolonia (mazowieckie)
-Obs艂uga tokarki,-Wynagrodzenie do uzgodnienia,-Kontakt telefoniczny: 55 271-21-06 lub 602-703-875-Kontakt e-mail: meto (at) meto.com.pl
TADEUSZ B膭K - ZAK艁AD PRODUKCJI I US艁UG TECHNICZNYCH METO - 2019-01-24 - Lisewo Malborskie (pomorskie)
Nadz贸r techniczny nad wytwarzanym produktem, ustawianie pracy zgodnie z planem produkcyjnym, zarz膮dzanie grup膮 pracownik贸w
PROGRES Sp. z o.o. Sp.K. - 2016-06-30 - Polan贸w (zachodniopomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Nowe Miasto Lubawskie (warmi艅sko-mazurskie)
Zakres zada艅 wykonywanych na stanowisku: - prowadzenie ewidencji okres贸w podlegania ubezpieczeniu spo艂ecznemu i zdrowotnemu rolnik贸w oraz cz艂onk贸w ich rodzin,- ewidencjonowanie wp艂yw贸w nale偶no艣ci z tytu艂u sk艂adek na ubezpieczenie spo艂eczne i zdrowotne rolnik贸w, - ustalanie obowi膮zku ubezpieczenia i wydawanie decyzji w tym zakresie, - sporz膮dzanie za艣wiadcze艅 o okresach podlegania ubezpieczeniu spo艂ecznemu i zdrowotnemu, - obs艂uga informacji w zakresie ubezpieczenia spo艂ecznego i zdrowotnego, - przymusowe dochodzenie nale偶no艣ci. Warunki pracy: Praca biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, o艣miogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powy偶ej 4 godzin dziennie. U偶ytkowanie sprz臋tu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokument贸w). Budynek, w kt贸rym wykonywana b臋dzie praca nie jest dostosowany do potrzeb os贸b niepe艂nosprawnych poruszaj膮cych si臋 na w贸zkach inwalidzkich brak windy. Budynek trzykondygnacyjny.umowa na zast臋pstwo
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPO艁ECZNEGO - 2019-06-13 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
dekretowania ksi臋gowania, rozliczania podatku dochodowego i VAT
kontakt przez PUP - 2019-10-31 - S艂awno (zachodniopomorskie)
pomoc w przygotowaniu samochodu do lakierowania
AUTO - BLASK Grzegorz Budzelewski I艂awa - 2017-08-04 - Nowa Wie艣 (warmi艅sko-mazurskie)
obr贸bka metali
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Okalew (艂贸dzkie)
zadania z zakresu funkcjonowania dozoru elektronicznego
Zak艂ad Karny w Wojkowicach - 2018-12-21 - Ci膮gowice (艣l膮skie)
WED艁UG PROGRAMU STA呕U
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Zdu艅ska Wola (艂贸dzkie)
-odbieranie korespondencji skierowanej do BP z w艂a艣ciwego Urz臋du Pocztowego, przyjmowanie oraz rejestracja dokumentacji sk艂adanych przez wnioskodawc贸w/beneficjent贸w, podpisywanie, stemplowanie potwierdze艅 odbioru z list贸w poleconych,-rejestrowanie korespondencji wp艂ywaj膮cej do BP,-prowadzenie wst臋pnej segregacji przesy艂ek dostarczonych do Biura Powiatowego, rejestracja oraz prowadzenie obiegu delegacji i faktur,-zabezpieczenie pracownik贸w w materia艂y biurowe, ewidencja przychod贸w i rozchod贸w w kartach ewidencji materia艂贸w biurowych,-potwierdzenie nadania poczty wychodz膮cej,-przekazywanie korespondencji na Poczt臋 i do OR, kontakty z beneficjentami
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddzia艂 Regionalny - 2019-01-08 - Nowy Dw贸r Gda艅ski (pomorskie)
Otwieranie i zamykanie szko艂y, sprz膮tanie wydzielonego rewiru, posesji szkolnej, koszenie trawy, od艣nie偶anie, wydawanie uczniom kluczy do szatni, drobne naprawy sprz臋tu i urz膮dze艅.
II Liceum Og贸lnokszta艂c膮ce w Boles艂awcu - 2015-12-21 - Boles艂awiec (dolno艣l膮skie)
Zapoznanie si臋 ze Statutem Gminy, ustaw膮 o samorz膮dzie terytorialnym oraz wewn臋trznym obiegiem dokument贸w w tym z programem do obieg贸w dokument贸w PROTON. Zapoznanie si臋 z aktami prawnymi zwi膮zanymi z zakresem zada艅 Referatu Gospodarki Przestrzennej i Inwestycji. Przygotowywanie plan贸w i koncepcji realizacji oraz pozyskania 艣rodk贸w pozabud偶etowych na projekty inwestycyjne Gminy Barlinek. Zapoznanie si臋 z zadami oraz warunkami niezb臋dnymi do z艂o偶enia wniosk贸w o pozyskanie dofinansowania z pozabud偶etowych program贸w i funduszy pomocowych na przedsi臋wzi臋cia realizowane przez Urz膮d Miejski w Barlinku. Udzia艂 w przygotowywaniu wniosk贸w o pozyskanie dofinansowania z pozabud偶etowych program贸w i funduszy pomocowych na projekty gminy realizowane przez Urz膮d Miejski w Barlinku. Zapoznanie si臋 z zasadami i przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji przetargowej na realizacj臋 inwestycji zgodnie z przepisami ustawy prawo zam贸wie艅 publicznych. Udzia艂 w pracach komisji przetargowych na realizacj臋 inwestycji zgodnie z przepisami ustawy prawo zam贸wie艅 publicznych. Nadz贸r nad realizacj膮 zawartych um贸w. Przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji dot. rozlicze艅 z wniosk贸w o dofinansowanie oraz z realizacji projekt贸w inwestycyjnych. Przygotowywanie informacji oraz sprawozda艅 z realizacji projekt贸w inwestycyjnych. Zapoznanie si臋 z zasadami oraz przygotowywanie archiwizacji dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2019-02-05 - Barlinek (zachodniopomorskie)
PODSTAWOWE ZADANIA:- obs艂uga wymagaj膮cych Klient贸w- indywidualne przygotowywanie ofert wakacyjnych oraz ich sprzeda偶- prowadzenie korespondencji w j臋zyku polskim i angielskim- wsp贸艂praca z kontrahentami na ca艂ym 艣wieciePRACODAWCA OFERUJE:- umow臋 o prac臋 - zarobki adekwatne do osi膮ganych wynik贸w sprzeda偶owych- wyjazdy szkoleniowe w najpi臋kniejsze miejsca na 艣wiecie- uczestnictwo w mi臋dzynarodowych targach- ciekaw膮 prac臋 - dobr膮 atmosfer臋, elastyczny grafik- prac臋 w przyjaznym i zgranym zespole- mo偶liwo艣膰 darmowych wyjazd贸w zagranicznych - zni偶ki na w艂asne wyjazdy- CV ze zdj臋ciem wraz z listem motywacyjnym nale偶y przesy艂a膰 na adres: biuro (at) konsorcjum.com.pl z tematem praca+ dopisanie nast臋puj膮cej klauzuli: "Wyra偶am zgod臋 na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezb臋dnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustaw膮 z dn. 29.08.97 o Ochronie danych osobowych Dz.U. nr 133 poz. 883 z p贸藕n.zm.)" - Pracodawca prosi o niewysy艂anie aplikacji na stanowisko pilota lub przewodnika oraz o nie wysy艂anie aplikacji przez osoby nie posiadaj膮ce wiedzy o pracy w turystyce i do uczenia- Pracodawca zaznacza, 偶e skontaktuje si臋 tylko z wybranymi osobami
TRADE & TRAVEL COMPANY SP. Z O.O. - 2019-06-13 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
pomoc nauczyciela
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Go艂dap (warmi艅sko-mazurskie)
Udzia艂 w prowadzeniu dokumentacji ewidencyjno-sprawozdawczej dot. stanu osobowego batalionu; prowadzenie rozkazu dziennego batalionu; opracowywanie i przygotowywanie propozycji rozkazu dziennego dot. dni wolnych, urlop贸w nagrodowych 偶o艂nierzy zawodowych; prowadzenie ewidencji wykorzystania dni wolnych przez 偶o艂nierzy zawodowych Sztabu, Zespo艂u Zabezpieczenia Medycznego, Wojskowej Stacji Pocztowej, Dru偶yny Dowodzenia, O艣rodka Analizy Ska偶e艅; sporz膮dzanie wyci膮g贸w z rozkazu dziennego; prowadzenie gospodarki wojskowymi dokumentami przewozowymi; sk艂adanie zapotrzebowania na formularze zgodnie z zapisami Instrukcji do 35 Wojskowego Oddzia艂u Gospodarczego w terminie do 31 stycznia roku poprzedzaj膮cego rok dostaw; wsp贸艂uczestniczenie w sporz膮dzaniu sprawozda艅, meldunk贸w, zestawie艅 i analiz do nadrz臋dnego prze艂o偶onego; aktualizacja danych ewidencyjnych w module ewidencyjno-kadrowym SEW on-line w zakresie swoich obowi膮zk贸w; znajomo艣膰 i przestrzeganie postanowie艅 dokument贸w normatywnych reguluj膮cych funkcjonowanie Si艂 Zbrojnych RP ze szczeg贸lnym uwzgl臋dnieniem dzia艂alno艣ci ewidencyjnej; opracowywanie pism i dokument贸w zgodnie z "Instrukcj膮 o zasadach pracy biurowej w Resorcie Obrony Narodowej".
Jednostka Wojskowa nr 2771 / 35 WOJSKOWY ODDZIA艁 GOSPODARCZY - 2020-01-23 - Rz膮ska (ma艂opolskie)
kompletacja zam贸wie艅, pakowanie przesy艂ek, adresowanie przesy艂ek, przyjmowanie dostaw, prowadzenie dokumentacji magazynowej, inwentaryzowanie
kontakt przez PUP - 2019-11-19 - Zielona G贸ra (lubuskie)
w/g programu sta偶u bezrobotnego
kontakt przez PUP - 2020-01-02 - L臋bork (pomorskie)
Nauka wype艂niania dokumentacji transportowej i inne
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Koszalin (zachodniopomorskie)
USTALENIE PRAWA DO 艢WIADCZE艃 Z UBEZPIECZENIA EMERYTALNO-RENTOWEGO, OBLICZANIE ICH WYSOKO艢CI, ORAZ KIEROWANIE AKT SPRAWY DO POST臉POWANIA ORZECZNICZEGO, OPRACOWANIE DECYZJI W ZAKRESIE 艢WIADCZE艃 EMERYTALNO-RENTOWYCH, USTALENIE OKOLICZNO艢CI POWSTANIA NADPA艁AT I NIEDOP艁AT EMERYTUR I RENT ORAZ DODATK脫W DO EMERYTUR I RENT, USTALENIE WYSOKO艢CI POTR膭CE艃 Z EMERYTUR I RENT Z TYTU艁U ZALEG艁YCH SKLADEK, NADP艁AT ORAZ INNYCH TYTU艁脫W, USTALANIE I POBIERANIE ZALICZKI NA PODATEK DOCHODOWY I SKLADKI NA UBEZPIECZENIA ZDROWOTNE.WYMAGANIA:WYKSZTA艁CENIE MIN. 艢REDNIE, ZNAJOMO艢膯 USTAWY O UBEZPIECZENIU SPO艁ECZNYM ROLNIK脫W I STATUTU KRUS, UMIEJ臉TNO艢膯 OBS艁UGI APLIKACJI I URZADZE艃 BIUROWYCH, WYSOKA KULTURA OSOBISTA, UMIEJ臉TNO艢膯 PRACY W ZESPOLE, KOMUNIKATYWNO艢膯, PRAWO JAZDY KAT. B (WYM脫G PO呕膭DANY)MOG膭 BY膯 OSOBY Z ORZECZENIEM O STOPNIU NIEPE艁NOSPRAWNO艢CIMIEJSCE PRACY - SZCZECIN, UL. CHMIELEWSKIEGO 22ADOKUMENTY NALEZY SK艁ADA膯 OSOBI艢CIE LUB PRZES艁A膯 LISTWONIE NA ADRES: KRUS OR KOSZALINUL. S艁OWIA艃SKA 5, 75-847 KOSZALIN ZGODNIE Z WYTYCZNYMI W OG艁OSZENIU ZAMIESZCZONYM NA STRONIE INTERENTOWEJ WWW.BIP.KRUS.GOV.PL W ZAK艁ADCE "PRACA W KRUS" Z NAST臉PNIE "OR W KOSZALINIE"
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPO艁ECZNEGO ODDZIA艁 REGIONALNY W KOSZALINIE - 2018-03-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
jw.
Solid Security sp.z o.o. - 2018-03-29 - Warszawa (mazowieckie)
prace porz膮dkowe w szkole
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
organizacja i upowszechnianie produkt贸w bankowych zwi膮zanych z lokatami terminowymi i wk艂adami oszcz臋dno艣ciowymi , otwieranie rachunk贸w bankowych oraz prowadzenie dokumentacji z tym zwi膮zanej .Obs艂uga kasowa, naliczanie i pobieranie prowizji i op艂at nale偶nych BS z tytu艂u wykonywanych czynno艣ci bankowych.Kompletowanie, wprowadzanie i realizacja dokument贸w dotycz膮cych rozlicze艅 mi臋dzykontowych
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Kcynia (kujawsko-pomorskie)
PRACA W ZAKRESIE DZIA艁ALNO艢CI OPERACYJNEJ (S-3, P-3) PLANOWANIA, SZKOLENIA I GOTOWO艢CI MOBILIZACYJNEJ I BOJOWEJpraca na 1/2 lub pe艂en etat
ODDZIA艁 ZABEZPIECZENIA CENTRUM SZKOLENIA SI艁 PO艁膭CZONYCH ORGANIZACJI TRAKTATU P脫艁NOCNOATLANTYCKIEGO W BYDGOSZCZY - 2019-12-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
szycie maszynowe sk贸ry(um. zlecenie na okres 3 m-ca (okres pr贸bny) / nast臋pnie um. o prac臋)Kwota wynagrodzenia do uzgodnienia z pracodawc膮
ZAK艁AD PRODUKCYJNY "JUNIOR" WRONIECKA ERYKA - 2020-03-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pomoc w pracach kuchennych, wykonywanie prac porz膮dkowych.
Capital Work - 2017-04-05 - Rzesz贸w (podkarpackie)
Wykszta艂cenie: min. podstawowe, zakres obowi膮zk贸w: dor臋czanie korespondencji i przekaz贸w pieni臋偶nych, wsparcie plac贸wki pocztowej w innych zadaniach zwi膮zanych z obs艂ug膮 przesy艂ek; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Poczta Polska Dyrekcja Generalna Poczty Polskiej - 2018-02-16 - Gliwice (艣l膮skie)
Zatrudnianie pracownik贸w, wprowadzanie danych do program贸w.Prowadzenie bie偶膮cej obs艂ugi kadrowej:- przygotowanie dokument贸w zwi膮zanych z przyj臋ciem do pracy i rozwi膮zaniem umowy o prac臋 z pracownikiem, - kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracownik贸w zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami,- prowadzenie rejestru pracownik贸w,- prowadzenie ewidencji wykorzystanych urlop贸w,- prowadzenie ewidencji czasu pracy pracownik贸w i jego analiza,- wystawianie list obecno艣ci,- przygotowywanie pism,- przestrzeganie przepis贸w ustawy o ochronie danych osobowych- prawid艂owe przechowywanie i archiwizowanie dokument贸w kadrowych. - przyjmowanie i wysy艂anie korespondencji.
"SKAREM" Sp. z o.o. - 2017-11-24 - Stalowa Wola (podkarpackie)