REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI Sławno oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: dekretowania księgowania, rozliczania podatku dochodowego i VAT
Data publikacji: 2019-10-31
Lokalizacja: Sławno (zachodniopomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sławno, powiat: sławieński, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
dekretowania księgowania, rozliczania podatku dochodowego i VAT
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sławno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sławieński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: znajomość ustawy o rachunkowości
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sławnie
Adres pracodawcy:
Sempołowskiej 2a, 76-100 Sławno, powiat: sławieński, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: sławieński
Gmina pracodawcy: Sławno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sławno
Ulica pracodawcy: Sempołowskiej
Numer budynku pracodawcy: 2a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sławnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 31.10.2019
Oferta pracy ważna do: 30.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 31.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 31.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?80fefded77eef5e8ee4797de925c25b8
Podobne oferty pracy
Przeprowadzanie kontroli w obiektach podejrzanych o wytwarzanie i wprowadzanie do obrotu środków zastępczych,sporządzanie dokumentacji kontrolnej (protokoły kontroli) i pokontrolnej ( min. decyzje administracyjne) oraz prowadzenie postępowania administracyjnego,stałe prowadzenie systemu monitorowania informacji w zakresie nadzoru nad środkami zastępczymi,współpraca i koordynacja działań z innymi organami (Policja, Służba Celna, Prokuratura) w zakresie zwalczania wytwarzania i wprowadzania do obrotu środków zastępczych,prowadzenie rejestrów obowiązujących w komórce organizacyjnej, sporządzanie obowiązujących sprawozdań, harmonogramów itp.Przewidywany okres zatrudnienia: 01.09.2017-30.11.2017Wymagane dokumenty i oświadczenia:życiorys,list motywacyjny,kwestionariusz kandydata do pracy,kopie dokumentów poświadczających wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje,kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy),oświadczenie o treści :wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014r. poz.1182 ze zmianami).Wszystkie oświadczenia i kopie dokumentów winny być opatrzone własnoręcznym podpisemTermin składania dokumentów: do 31.08.2017r. do godziny 15:00.O ważności oferty kandydata/kandydatki decyduje data wpływu do PSSE we Wrocławiu,Dokumenty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.Miejsce składania dokumentów (osobiście lub listownie w zaklejonych kopertach):Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna we Wrocławiu, 50-227 Wrocław, ulicaKleczkowska 20, zaklejona koperta z dopiskiem oferta pracy PRB.Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne, o terminie których zostaną poinformowani telefonicznie. Złożone dokumenty kandydatów, których oferty zostały odrzucone w procesie naboru można odbierać osobiście w przeciągu 2 tygodni od zakończenia rekrutacji, po tym terminie zostaną zniszczone.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna we Wrocławiu - 2017-08-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Zgodny
SOEN Sp. z o.o. - 2016-12-14 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie spraw pracowniczych PSSE
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2017-05-30 - Zielona Góra (lubuskie)
Obsługa klienta, praca na kasie, praca na stoisku mięsnym, praca na sali sprzedaży. Wykształcenie min. zasadnicze zawodowe. Mile widziane: książeczka Sanepid-u,orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, doświadczenie zawodowe w handlu. Tel.: 665 941 451 Marcin Kroczyński. Adres e-mail: marcin.kroczynski (at) marketdino.pl
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-06-03 - Lubniewice (lubuskie)
pomoc w rozliczaniu czasu nieprzepracowanego pracowników Starostwa,pomoc w sporządzaniu listy obecności,pomoc w prowadzeniu dokumentacji dot. szkoleń
kontakt przez PUP - 2018-09-12 - Głogów (dolnośląskie)
- bieżąca obsługa kancelarii Spółki,- prowadzenie całości spraw związanych z dokumentacją przychodzącą i wychodzącą zgodnie z obowiązującymi przepisami,- obsługa systemu elektronicznej ewidencji i przepływu dokumentów,- przekazywanie korespondencji wewnętrznej,- obsługa centralki telefonicznejGodziny pracy: od 7.00 do 15.00
Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. - 2018-04-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
1. Ogólne zapoznanie się z zakresem zadań księgowych realizowanych w komendzie.2. Zapoznanie się z obsługą komputera w tym programem płacowym.3. Zapoznanie się z zasadami prowadzenia rejestru faktur.4. Zapoznanie się z zasadami sporządzania , obiegu i kontroli wybranych dokumentów księgowych.5. Przygotowanie dokumentów i opracowanie akt do archiwizacji.6. Zapoznanie się z klasyfikacją budżetową wydatków komendy.7. Zapoznanie się z zasadami ewidencji księgowej w zakresie gospodarki magazynowej.
kontakt przez PUP - 2019-03-19 - Łęczyca (łódzkie)
Realizowanie dostaw materiałów budowlanych na teren prac, załadunek oraz rozładunek produktów, pomoc w wykonywaniu prac budowlanych
ŁUK-BUD Łukasz Siegert - 2018-04-09 - Świętochłowice (śląskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- bieżąca klasyfikacja zdarzeń gospodarczych,- prowadzenie rozliczeń z kontrahentami,- ewidencja księgowa gospodarki własnej,- rozliczanie delegacji służbowych pracowników,- broszurowanie dokumentów dziennych związanych z gospodarką własną,- obsługa urządzeń biurowych: drukarka, skaner, ksero,- wprowadzanie danych do arkusza kalkulacyjnego.
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Zgierz (łódzkie)
obsługa programów: Płatnik i Fakt
Biuro Rachunkowo- Administracyjne "ATUT" Grażyna Gibas - 2019-04-17 - Czersk (pomorskie)
rejestracja oraz likwidacja tytułów wykonawczych, przygotowanie akt do sądu, przygotowanie dokumentacji związanej z przestępstwem egzekucyjnym, redagowanie pism ze zwrotem tytułów wykonawczych, przygotowanie dokumentów do wysylki, prowadzenie niezbędnych rejestrów i ewidencji, przygotowanie danych do archoiwum
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
praca na terenie WOLSZTYNA
POZIOM SP Z O.O. - 2017-02-14 - Wolsztyn (wielkopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-05-02 - Szczutowo (mazowieckie)
ZGODNIE Z WNIOSKIEM
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Skierniewice (łódzkie)
- wykonywanie prac budowlanych towarzyszących montażowi instalacji wodnych, kanalizacyjnych i grzewczych - montowanie urządzeń i zbiorników ciśnieniowych - montowanie urządzeń i aparatów grzewczych - montowanie przyborów sanitarnych i wyposażenia instalacji kanalizacyjnych - montowanie przewodów instalacji wodnych, kanalizacyjnych i grzewczych - wykonywanie napraw i prac remontowych instalacji wodnych, kanalizacyjnych i grzewczych - montowanie aparatury kontrolno-pomiarowej instalacji wodnych, kanalizacyjnych i grzewczych
MAS COMPANY SP.Z O.O - 2018-10-11 - Gdynia (pomorskie)
wykonywanie prac biurowych
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Kluczbork (opolskie)
Przygotowywanie posiłków i wydawanie. Umowa o pracę na okres próbny 1 miesiąc. Równoważny system czasu pracy, jedna zmiana od środy do niedzieli w godz. 12.00-20.00.
BAR "KRĘPSKO" WŁODZIMIERZ STANKOWSKI - 2017-02-13 - Krępsko (wielkopolskie)
przyjmowanie towarów do magazynu
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Piła (wielkopolskie)
- Planowanie i organizacja działań z obszaru marketingu handlowego. Utrzymywanie relacji z partnerami handlowymi. Tworzenie raportów i analiz dotyczących przeprowadzanych kampanii reklamowych. - Wynagrodzenie: 2400 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (87,50%).- Praca: 8:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mie widziane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> istnieje możliwość przyuczenia. Kontakt WYŁĄCZNIE osobisty (DOM HANDLOWY "ZENIT", PIĘTRO V, ul. Rynek 12 m. pok. 514 lub 508, 40-003 Katowice) w godzinach: 9:00-15:00.
POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW "SPOŁEM" W KATOWICACH - 2017-01-18 - Katowice (śląskie)
Wprowadzanie tytułów wykonawczych do systemu EGAPOLTAX, wysyłanie przyjętych do tut. urzędu ewidencji tytułów wykonawczych, segregowanie i wpisywanie potwierdzeń odbioru pism dot. zajęć wierzytelności, pieczętowanie i segregowanie dokumentów, przygotowywanie aktu do przekazania do archiwum
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Wodzisław Śląski (śląskie)
czynności administracyjno biurowe
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
prace ogólnobudowlane, pomocnicze
Firma Budowlana STANZBUD Ostróda - 2019-03-25 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie książek obiektów i dokumentacji obiektów, sporządzanie wykazu i harmonogramu kontroli stanu technicznego zarządzanych nieruchomości zgodnie z przepisami prawa budowlanego, kwalifikowanie robót remontowo-budowlanych, zlecanie i kontrola robót konserwacyjnych lub remontowych, sprawdzanie kosztorysów, faktur pod względem merytorycznym i formalno-rachunkowym, prowadzenie korespondencji w zakresie powierzonych obowiązków
ADMINISTRACJA DOMÓW MIEJSKICH "ADM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Wiśniewo (mazowieckie)
Opieka w domu chorego.
NZOZ SILOE Tomasz Załęcki - 2017-02-14 - Bochnia (małopolskie)
współpraca z podmiotami na terenie Olsztyna i województwa; współpraca ze szkołami realizującymi program klas mundurowych; utrzymywanie i organizacja spotkań z żyjącymi żołnierzami wyklętymi z terenu województwa
22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie - 2017-07-07 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Wg programu stażuPOWER
kontakt przez PUP - 2019-05-06 - Drezdenko (lubuskie)
naliczanie wynagrodzeń pracowniczych,sporządzanie list płac wynagrodzeń, zasiłków ZUS, prowadzenie pełnej dokumentacji w zakresie wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, macierzyńskich i innych zasiłków płaconych z ZUS zgodnie z obowiązującymi przepisami,sporządzanie zaświadczeń dotyczących wynagrodzeń, sporządzanie sprawozdawczości w zakresie wynagrodzeń, sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej z ZUS i Urzędem Skarbowym, PEFRON, zastępstwo w czasie nieobecności Głównego Księgowego, sporządzanie i nadzór nad dokumentacją związaną z zatrudnieniem (przygotowywanie umów, skierowań na badania lekarskie, organizacja szkoleń BHP itp.), sporządzanie elektronicznych sprawozdań dla potrzeb organu nadzorującego i prowadzącego: GUS, SIO.prowadzenie akt osobowych dla każdego pracownika, organizacja dokumentacji kadrowo-płacowej firmy, nadzór nad nią,kontrola i sporządzanie ewidencji czasu pracy, przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem: umów o pracę, wypowiedzeń, świadectw pracy i innych,spraw związane urlopami i zwolnieniami lekarskimi, opracowywanie korzystnych dla Szkoły planów urlopowych, monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, informowanie kierownictwa o zmianach dotyczących Szkoły i opracowanie wymaganych przez nie działań,rozliczanie delegacji pracowników, aktualizacja regulaminów i procedur obowiązujących w szkole.
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Gronowo Górne (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie na bieżąco dokumentacji produkcji, sporządzanie dziennych i miesięcznych rozliczeń produkcji, kontrola pod względem rachunkowym dokumentacji produkcji, wstępne rozliczanie surowca zużytego do produkcji. Kandydaci proszeni są o przesłanie CV na adres laktopol_a (at) pro.onet.pl lub składanie osobiście w godz. 8-15 z dopiskiemWyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).W przypadku negatywnego rozpatrzenia mojej kandydatury *nie wyrażam/wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Zakłady Mleczarskie Laktopol Sp. z o. o. w celu ponownego rozpatrzenia mojej kandydatury, lecz przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy od daty złożenia CV.*nie potrzebne skreślić
Zakłady Mleczarskie "LAKTOPOL-A" Sp. z o.o. w Łosicach - 2019-01-18 - Łosice (mazowieckie)
Odbieranie telefonów i łączenie rozmów, wpisywanie korespondencji do książki korespondencyjnej, upinanie dokumentacji księgowej i kadrowej
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Śmiłowo (wielkopolskie)