REFERENT, STANOWISKO PRACY DS. KANCELARYJNO-BIUROWYCH BP Nowy Dwór Gdański oferta pracy Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny
Stanowisko: REFERENT, STANOWISKO PRACY DS. KANCELARYJNO-BIUROWYCH BP
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: -odbieranie korespondencji skierowanej do BP z właściwego Urzędu Pocztowego, przyjmowanie oraz rejestracja dokumentacji składanych przez wnioskodawców/beneficjentów, podpisywanie, stemplowanie potwierdzeń odbioru z listów poleconych,-rejestrowanie korespondencji wpływającej do BP,-prowadzenie wstępnej segregacji przesyłek dostarczonych do Biura Powiatowego, rejestracja oraz prowadzenie obiegu delegacji i faktur,-zabezpieczenie pracowników w materiały biurowe, ewidencja przychodów i rozchodów w kartach ewidencji materiałów biurowych,-potwierdzenie nadania poczty wychodzącej,-przekazywanie korespondencji na Pocztę i do OR, kontakty z beneficjentami
Data publikacji: 2019-01-08
Lokalizacja: Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Pracodawca: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kanałowa 2, 82-100 Nowy Dwór Gdański, powiat: nowodworski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-odbieranie korespondencji skierowanej do BP z właściwego Urzędu Pocztowego, przyjmowanie oraz rejestracja dokumentacji składanych przez wnioskodawców/beneficjentów, podpisywanie, stemplowanie potwierdzeń odbioru z listów poleconych,-rejestrowanie korespondencji wpływającej do BP,-prowadzenie wstępnej segregacji przesyłek dostarczonych do Biura Powiatowego, rejestracja oraz prowadzenie obiegu delegacji i faktur,-zabezpieczenie pracowników w materiały biurowe, ewidencja przychodów i rozchodów w kartach ewidencji materiałów biurowych,-potwierdzenie nadania poczty wychodzącej,-przekazywanie korespondencji na Pocztę i do OR, kontakty z beneficjentami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENT, STANOWISKO PRACY DS. KANCELARYJNO-BIUROWYCH BP
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Dwór Gdański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowodworski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowy Dwór Gdański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik kancelaryjny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania:- znajomość zadań wykonywanych przez ARiMR,- znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego,- znajomość Ustawy z dnia 9 maja 2008r. o Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (z późn. zm.).Aplikować mogą osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.Forma kontaktu z Pracodawcą: http://www.arimr.gov.pl/o-arimr/praca/oferty-pracy-w-arimr/or11-pomorski/ogloszenia-aktualne-or11-pomorski.html
Nazwa pracodawcy:
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
Hugo Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
zgodnie z ogłoszeniem na stronie internetowej ARiMR (www.arimr.gov.pl) z dopiskiem OR11/BP211/4/19Dokumenty należy składać w terminie do: 22 stycznia 2019r. (liczy się data wpływu do ARiMR)
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: inny - http://www.arimr.gov.pl/o-arimr/praca/oferty-pracy-w-arimr/or11 pomorski/ogłoszenia-aktualne-or11-pomorski.html
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
Ulica pracodawcy: Hugo Kołłątaja
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik kancelaryjny
Data dodania oferty pracy: 09.01.2019
Oferta pracy ważna do: 22.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 09.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 08.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa dokumentacyjna obrotu handlowego. Praca w zespole.
PHZ SM "LACPOL" Sp. z o.o. Zakład w Gdyni - 2018-07-10 - Gdynia (pomorskie)
jw
Axan - 2017-03-17 - Warszawa (mazowieckie)
Praca stojąca, sprawdzanie jakościwyrobów na linii produkcyjnej. Praca w godz.: 6:40-15:10. Oferta dostępna w sali F, B.
LG ELECTRONICS WROCŁAW SP. Z O. O. - 2018-06-12 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Wymagana komunikatywna znajmość j. niemieckiego. Charakterystyka pracy: praca w biurze producenta okien i drzwi PCV i aluminium, obsługa klienta, fakturowanie, przygotowywanie ofert, zamawianie drobnych towarów. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
FIRMA DUDA M. i L. DUDA SPÓŁKA JAWNA - 2017-02-09 - Gaszowice (śląskie)
-
VILLA DEL MAR SYLWIA MAZUR - 2016-09-29 - Niechorze (zachodniopomorskie)
-nauka tworzenia, prowadzenia oraz aktualizowania bazy danych klienta Ośrodka-nauka prowadzenia poczty-nauka prowadzenia wymaganej dokumentacji dotyczącej przyznawanych świadczeń z pomocy społecznej-nauka wydawania zaświadczeń -nauka obsługi administracyjnej Dzielnicowego Ośrodka Pomocy Społecznej oraz innych jednoste współpracujących-zapoznanie z obiegiem dokumentacji w placówce-nauka przygotowywania akt do archiwizacji
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Gdynia (pomorskie)
wykonywanie prac ślusarkich na powierzonym materiale
Zakład Produkcyjno-Handlowo-Usługowy ,,DREMAT" - 2016-10-26 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Obsługa wyznaczonego regionu Polski i wskazanych klientów oraz pozyskiwanie nowych odbiorców wyrobów. Prowadzenie sprzedaży wyrobów poprzez utrzymywanie kontaktu z odbiorcami, zbieranie zamówień. Analizowanie zakupów wyrobów spółdzielnii przez poszczególnych odbiorców. Analizowanie przyczyn spadku zakupów.
SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW "SPAMEL" - 2018-03-27 - Twardogóra (dolnośląskie)
Zgodnie z programem stażu Dział Obsługi Bezpośredniej
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Bielsko-Biała (śląskie)
Prowadzenie ewidencji firm realizujących zadania na rzecz 43 WOG, którym udzielono pozwolenia na wejście na teren jednostkiProwadzenie ewidencji wydawanych kart dostępu do systemu SKD , właściwe ich ewidencjonowanie
43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie - 2018-08-27 - Świętoszów (dolnośląskie)
j.w
Grupa Profas Sp. z o.o. - 2016-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
Główne obowiązki: prowadzenie akt z zakresu inwestycji i remontów (łącznie z rzeczowym i finansowym rozliczeniem inwestycji)planowanie i kontrolowanie wydatków środków finansowych przeznaczonych na realizację planów robót remontowo budowlanych w obiektach i lokalach Parkuewidencjonowanie wykonanych robótprzekazywanie wykonawcy placu budowyprowadzenie dokumentacji związanej z budową, remontem i eksploatacją obiektów budowlanychprowadzenie dokumentacji i udział w okresowych przeglądach budynkówprowadzenie ewidencji pism i opracowywanie korespondencji zgodnie z zakresem działaniasporządzanie sprawozdań zgodnie z zakresem działaniaprzygotowywanie merytorycznej części dokumentacji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie zakresem działaniaudział w pracach komisji przetargowejpisanie wniosków o dofinansowanie oraz rozliczanie dotacji celowych zgodnie z zakresem działaniaopracowanie rocznego planu zamówień publicznych, planu zadań oraz harmonogramu remontowo inwestycyjnego; praca w godz. 7.30-15.30; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 7.30-15.30
Słowiński Park Narodowy - 2016-05-02 - Smołdzino (pomorskie)
PROWADZENIE ZAJĘĆ Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO, KURSY GRUPOWE
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA "CARLAND" ANNA MANIEWSKA-PAWLUS - 2016-09-30 - Pilzno (podkarpackie)
- znajomość rysunku technicznego- obróbka różnego rodzaju elementów metalowych- prace ślusarskie przy obróbce metalu: m.in. szlifowanie, docinanie materiału
BETOMET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-06 - Szymonków (opolskie)
jw.
KLINET SP. Z O. O. - 2018-07-12 - Warszawa (pomorskie)
Prace fizyczne przy budowie sieci wodno-kanalizacyjnych
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Garwolin (mazowieckie)
wprowadzanie danych i prowadzenie ewidencji w oparciu o sytemy informatyczne; wykonywanie dokumentów obrotu materiałowego
43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie - 2016-01-20 - Świętoszów (dolnośląskie)
Obsługa maszyn i urządzeń, montaż elementów meblowych, wykonywanie zadań zleconych
P.P.U.H "DREWNEKS" Mirosław Maciołek - 2018-09-10 - Rodzone (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie dziennika korespondencji, obsługa centrali telefonicznej i maszyn biurowych, obsługa programu do fakturowania, prowadzenie kasy, zaopatrywanie w materiały biurowe, napoje środki higieny, zapewnienie efektywnej komunikacji wewnętrznej
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Wadowice (małopolskie)
współpraca z kontrahentami zagranicznymi, sprzedaż
Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe "Chemland" Zbigniew Bartczak - 2016-10-13 - Stargard (zachodniopomorskie)
obsługa klientówwykładanie towarówzamawianie towarurozliczanie kasowe,dbanie o stanowisko pracy i powierzony towar.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "JOANNA" JOANNA BONK - 2017-06-07 - Koteże (pomorskie)
prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów
Kancelaria Podatkowa Broda Danuta - 2017-06-07 - Cieszyn (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-09-12 - Zwoleń (mazowieckie)
obsługa poczty, urządzeń biurowych, rozliczanie faktur, prowadzenie dokumentacji biurowej.
kontakt przez OHP - 2018-07-24 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Świdnica (dolnośląskie)
Obsługa komputera, znajomość jezyka angielskiego lub niemieckiego. Doświadczenie zawodowe mile widziane
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "KAMIŃSKI" Marian Kamiński - 2016-05-11 - Kępno (wielkopolskie)
prowadzebnie kancelarii, obsługa interesantów, sporządzanie pism, gromadzenie , przekazywanie informacji, archiwizacja, organizacja narad, współpraca z komórkami organizacyjnymi jednostki.
kontakt przez OHP - 2017-01-03 - Skoczów (śląskie)
Montaż instalacji i urządzeń elektrycznych.
AGD Instalacje Katarzyna Wąsowska - 2016-10-27 - Siedlce (mazowieckie)
jw.
Szpital Dziecięcy im. prof. dr. med. J. Bogdanowicza SP ZOZ - 2017-04-13 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie prac biurowych, poznanie podstaw rachunkowości, obsługa programu F-K, Płatnik, prowadzenie księgi przychodów i rozchodów pod nadzorem,
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Zalesie Górne (mazowieckie)