REFERENT D/S SPRZEDAŻY CZĘŚCI SAMOCHODOWYCH Borzęcin oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT D/S SPRZEDAŻY CZĘŚCI SAMOCHODOWYCH
Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN
Zakres obowiązków: Sprzedaż części samochodowych, sporządzanie ofert handlowych, drobne prace demontażowe, pakowanie oraz przygotowywanie części samochodowych do wysyłki, obsługa klienta.Oferta stażu dla osób bezrobotnych do 30 roku życia - program POWER.
Data publikacji: 2020-02-11
Lokalizacja: Borzęcin (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Borzęcin, powiat: brzeski, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Sprzedaż części samochodowych, sporządzanie ofert handlowych, drobne prace demontażowe, pakowanie oraz przygotowywanie części samochodowych do wysyłki, obsługa klienta.Oferta stażu dla osób bezrobotnych do 30 roku życia - program POWER.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT D/S SPRZEDAŻY CZĘŚCI SAMOCHODOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Borzęcin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: brzeski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sprzedawca*
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2020
Data zakończenia pracy: 31.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Brzesku
Adres pracodawcy:
Piłsudskiego 19, 32-800 Brzesko, powiat: brzeski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie,
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: brzeski
Gmina pracodawcy: Brzesko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Brzesko
Ulica pracodawcy: Piłsudskiego
Numer budynku pracodawcy: 19
Profil działalności pracodawcy: konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Brzesku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca*
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 11.02.2020
Data dodania oferty pracy: 11.02.2020
Oferta pracy ważna do: 29.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 10.02.2020
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2354283d61c449b022cb22c46c4f88af
Podobne oferty pracy
Sprzedawca/KasjerRównoważny system czasu pracy
STACJE PALIW CERTA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-20 - Radomyśl Wielki (podkarpackie)
ewidencja czasu pracy, dygitalizacja akt osobowych.
kontakt przez PUP - 2019-02-28 - Świdnica (dolnośląskie)
Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac zgodnie z regulaminem, przekazywanie wynagrodzeń pracownikom na konta bankowe ROR, na podstawie zatwierdzonych przez dyrektora i głównego księgowego list płac, obliczanie zasiłków pielęgnacyjnych i chorobowych, dla wszystkich pracowników oraz dokonywanie z tego tytułu terminowych i prawidłowych rozliczeń z ZUS, sporządzanie list wypłat umów zleceń, prawidłowe i terminowe sporządzanie sprawozdań dotyczących płac, prawidłowe i terminowe rozliczanie z ZUS za pomocą programu Płatnik, zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników do ZUS, 8)powiadamianie ZUS o wysokości osiągniętych zarobków przez emerytów i rencistów po zakończeniu każdego roku, rozliczenie podatkowe pracowników, przygotowanie dokumentów związanych ze zmianami wynagrodzeń pracowników, wystawianie zaświadczeń o zarobkach pracowników, sporządzanie dokumentacji do kapitału początkowego i z tytułu przejścia na emeryturę pracowników, prowadzenie ksiąg inwentarzowych w programie Inwentarz Optivum pozostałych środków trwałych, kompletowanie oświadczeń od osób materialnie odpowiedzialnych za sprzęt szkolny i pomoce naukowe, rozliczanie inwentaryzacji, wykonywanie innych czynności na polecenie dyrektora szkoły i głównego księgowego, przekazywanie informacji do systemu informacji oświatowej, zastępowanie Głównego Księgowego podczas jego nieobecności. Praca w wymiarze 1/2 etatu, praca w godzinach 07.00-11.00.
Zespół Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych - 2019-01-10 - Bolesławiec (dolnośląskie)
planowanie zadan inwestycyjnych, utrzymanie urządzeń w ruchu, planowanie remontów, planowanie pracy pracownikówi rozliczanie ich zadań
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Białuty (mazowieckie)
PIELENIE, UPRAWA POD OSŁONAMI, OBSŁUGA NARZĘDZI OGRODNICZYCH, PIELENIE,PRZEKOPYWANIE, ZBIERANIE, NAWOŻENIE UPRAW POD OSŁONAMI - PLANTACJA POMIDORÓW, PODWIĄZYWANIE NOWYCH SADZONEK
kontakt przez PUP - 2019-09-04 - Żuromin (mazowieckie)
sprawdzanie dokumentow pod względem merytorycznym,formalnym,rachunkowym,dekretowanie dokumentow księgowych ,prowadzenie ewidencji vat zakupowi sprzedaży,wprowadzanie dokumentów ksiegowych do systemu księgowego
BIURO RACHUNKOWE ROSZAK & ROSZAK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-27 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
montaż i demontaż urządzeń chłodniczych, czyszczenie klimatyzacji -urządzeń chłodniczych
MRW-CHŁODNICTWO MARCIN WICHER - 2016-06-09 - Pyzdry (wielkopolskie)
specjalistyczne prace porządkowe, dezynfekcja, mycie basenów, prysznicowni, fitness
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Kraków (małopolskie)
przewóz osób i zaopatrzenia
AMI spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. - 2018-01-19 - Mikstat (wielkopolskie)
Produkcja wyrobów z papieru - rozładunek, załadunek.
kontakt przez PUP - 2020-08-03 - Kostomłoty Pierwsze (świętokrzyskie)
pomoc użytkownikom (Helpdesk), instalacja/ dezinstalacja oprogramowania, zarządzanie bazą sprzętu i oprogramowania, uczestnictwo w procesie zakupowym, konserwacja sprzętu
Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Urządzeń Mechanicznych "OBRUM" sp. z o.o. - 2018-07-20 - Gliwice (śląskie)
referent do spraw komunikacji
kontakt przez PUP - 2017-12-11 - Słubice (lubuskie)
Przygotowywanie potraw kuchni tureckiej, dbałość o porządek w miejscu pracy.
kontakt przez PUP - 2018-09-20 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
podstawowe prace biurowe, administracyjne, odbieranie i wysyłanie korespondencji, tworzenie zamówień, ofert, pism, dokumntów dostaw, koordynacja prawidłowego obiegu dokumnetów w firmie
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Jankowice (śląskie)
Sporządzanie oraz ewidencja dokumentacji związanej z zatrudnieniem oraz zwolnieniem pracowników. Sporządzanie umów zlecenie. Rozliczanie czasu pracy. Sporządzanie list płac i dokumentów do ZUS. Ewidencja czasu pracy kierowców. Sporządzanie dokumentacji zasiłkowej.
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Piotr Sopoliński - 2017-03-23 - Twardogóra (dolnośląskie)
w/g potrzeb
NSK BEARINGS POLSKA S.A - 2017-03-03 - Kielce (świętokrzyskie)
zg z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Głogów (dolnośląskie)
Obsługa recepcji EPT, przygotowywanie prezentacji POWER POINT, organizacja i obsługa spraw administracyjnychJedna zmiana 7.30-15.30oferta stażu bez ograniczeń wiekowych
kontakt przez PUP - 2019-10-01 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
opieka nad osobami starszymi, chorymi, niepełnosprawnymi,
PPHU "TIM" Teresa Wyszomierska - 2015-12-02 - Marki (mazowieckie)
Wg programu stażuPOWER
kontakt przez PUP - 2019-04-16 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
według stanowiska i programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Białystok (podlaskie)
Praca w agencji zatrudnienia: - prowadzenie aktywnych działań związanych z pozyskiwaniem pracowników tymczasowych, - wykonywanie czynności administracyjno-biurowych, - rejestracja i selekcja aplikacji nadesłanych przez kandydatów do pracy, - telefoniczna weryfikacja kandydatów, - inne zadania związane z zatrudnianiem pracowników tymczasowych. Praca w godzianch 8:00-15:00 lub 8:00-16:00. Oferta dostępna w sali C, E, A. Oferta skierowana także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - tel.: 510 015 384, e-mail: a.arnold (at) impel.pl
Sanpro Interim BPO Sp. z o.o. Sp. k. - 2016-09-13 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie , rejestrowanie korespondencji przychodzącej , , porządkowanie i archowizacja dokumentacji , proste prace biurowe , obsluga biura , centrali tel.
kontakt przez PUP - 2019-12-12 - Młynary (warmińsko-mazurskie)
Ochrona obiektu, terenu, monitorowanie osób wchodzących i wychodzących, otwieranie bramy, informowanie o zagrożeniach
PRZETWÓRSTWO TWORZYW SZTUCZNYCH "CERPLAST" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-30 - Oleśnica (wielkopolskie)
zgodnie z harmonogramem
kontakt przez PUP - 2018-06-15 - Szczytna (dolnośląskie)
Szkolenie end userów ( pracowników magazynowych ) z systemu magazynowego, wsparcie end userów w rozwiązywaniu podstawowych problemów technicznych,udział w projektach wdrożeniowychw kierunku rozwoju systemu,tworzenie oraz doskonalenie raportów z wykorzystaniem programu Excel oraz programów magazynowych,zgłaszanie nieprawidłowości funkcjonowania systemów oraz procesów magazynowych
MANPOWERGROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-11-05 - Chlebnia (mazowieckie)
Fakturowanie i księgowanie dokumentów na rachunkach klientów. Bezpośredni kontak z klientem arabskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-12-02 - Łódź (łódzkie)
obsługa klienta , przyjmowanie wniosku o kredyt
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Kcynia (kujawsko-pomorskie)
1.Zaznajomienie się z wewnętrznymi regulaminami, instrukcjami i procedurami obowiązującymi na zajmowanym stanowisku.2.Przyjmowanie wniosków kredytowych wraz z wymaganą dokumentacją, prowadzenie rejestru wniosków i umów kredytowych.3.Monitorowanie przyznanych kredytów w tym kontrolowanie celowości ich wykorzystania, rozliczanie pobranych kredytów.4.Terminowae sporządzanie informacji, sprawozdań i analiz z zakresu kredytowania.5.Udzielanie klientom porad ekonomicznych w zakresie świadczonych przez bank usług. Pomoc przy kompletowaniu dokumentacji.6.Zaznajomienie się z wewnętrznymi regulaminami, instrukcjami i procedurami obowiązującymi na zajmowanym stanowisku.7.Przyjmowanie wniosków kredytowych wraz z wymaganą dokumentacją, prowadzenie rejestru wniosków i umów kredytowych.
kontakt przez PUP - 2018-03-19 - Góra Świętej Małgorzaty (łódzkie)
Obsługa postępowań administracyjnych.Nadzór nad prawidłowością wdrażania poszczególnych działań w ramach płatności bezpośrednich, programu rozwoju obszarów wiejskich i pomocy krajowej.Sporządzanie raportów, prowadzenie monitoringu i analiz.Terminowe i prawidłowe wykonywanie zadań zleconych.Weryfikacja wniosków o przyznanie pomocy i wniosków o płatność. Udzielanie informacji pracownikom biur powiatowych, wnioskodawcom i beneficjetom, pracownikom Starostw, Urzędów Gminy, Urzędów Marszałkowskich, Izb Rolniczych, ODR, Policji, Prokuratury, prywatnych podmiotów doradczych oraz innych instytucji. Przygotowywanie projektów dokumentów w sprawach prowadzonych jako organ I instancji. Sporządzanie list zleceń płatności, prognoz finansowych i innych dokumentów księgowych.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2018-02-14 - Gdynia (pomorskie)