REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH Wrocław oferta pracy Sanpro Interim BPO Sp. z o.o. Sp. k.
Stanowisko: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: do 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Praca w agencji zatrudnienia: - prowadzenie aktywnych działań związanych z pozyskiwaniem pracowników tymczasowych, - wykonywanie czynności administracyjno-biurowych, - rejestracja i selekcja aplikacji nadesłanych przez kandydatów do pracy, - telefoniczna weryfikacja kandydatów, - inne zadania związane z zatrudnianiem pracowników tymczasowych. Praca w godzianch 8:00-15:00 lub 8:00-16:00. Oferta dostępna w sali C, E, A. Oferta skierowana także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - tel.: 510 015 384, e-mail: a.arnold (at) impel.pl
Data publikacji: 2016-09-13
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Sanpro Interim BPO Sp. z o.o. Sp. k.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ruska 23, 50-079 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca w agencji zatrudnienia: - prowadzenie aktywnych działań związanych z pozyskiwaniem pracowników tymczasowych, - wykonywanie czynności administracyjno-biurowych, - rejestracja i selekcja aplikacji nadesłanych przez kandydatów do pracy, - telefoniczna weryfikacja kandydatów, - inne zadania związane z zatrudnianiem pracowników tymczasowych. Praca w godzianch 8:00-15:00 lub 8:00-16:00. Oferta dostępna w sali C, E, A. Oferta skierowana także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - tel.: 510 015 384, e-mail: a.arnold (at) impel.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.09.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie minimum średnie, staż pracy: mile widziane doświadczenie w pracy biurowej, dobra znajomość pakietu MS Office, komunikatywność, najchętniej osoba z orzeczeniem o niepełnosprawności, w budynku jest winda, natomiast toalety są niedostosowane do wózków inwalidzkich, ewentualnie osoba pełnosprawna
Nazwa pracodawcy: Sanpro Interim BPO Sp. z o.o. Sp. k.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Ślężna 118, 53-111 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Ślężna
Numer budynku pracodawcy: 118
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.09.2016
Data dodania oferty pracy: 12.09.2016
Oferta pracy ważna do: 12.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 12.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 09.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
rozliczenie podatkowe i finansowe firm prowadzenie ksiag rachunkowych
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-pomoc przy weryfikacji dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym;-kontrola dowodow księgowych;-wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego;-rozliczanie płatności;-pomoc w obsludze kliwenta;-sporządzanie pism;-archiwizacja dokumentów;-prowadzenie pocztowej książki nadawczej;-zapewnienie odpowiedniego obiegu dokumentów z różnymi instytucjami;
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Rawicz (wielkopolskie)
praca w biurze rachunkowym, obsługa programu księgowego, wprowadzanie faktur. Oferta pracy również dla osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Zabrze (śląskie)
- samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych jednostek budżetowych: przedszkoli, szkół podstawowych i GZEAS, - dekretowanie i księgowanie dokumentów ww. jednostek, - prowadzenie analityki do wszystkich kont jednostek budżetowych: przedszkoli, szkół podstawowych i GZEAS, - comiesięczne uzgadnianie sald kont jednostek budżetowych: przedszkoli, szkół podstawowych i GZEAS, - uzgadnianie dziennej zgodności wydatków i dochodów z wyciągiem bankowym, - sporządzanie odpowiednich poleceń księgowania, - sporządzanie jednostkowych sprawozdań finansowych z księgowanego zakresu, - współpraca ze szkołami, przedszkolami i innymi jednostkami organizacyjnymi gminy w ramach powierzonych obowiązków, - sporządzanie deklaracji VAT-7, cząstkowej deklaracji VAT-7 oraz korekty deklaracji VAT-7.
Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Zielonki - 2017-08-16 - Zielonki (małopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Białystok (podlaskie)
Sprzedaż asortymentu znajdującego się w sklepie, utrzymanie porządku w miejscu pracy, przyjęcie i sprawdzenie towaru.
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Legnica (dolnośląskie)
Redagowanie pism, obsługa interesantów, obsługa sekretariatu.
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowanie miejsca pracy: obieranie, krojenie, szatkowanie, utrzymanie czystości w kuchni, czyszczenie sprzętu kuchennego. Pomoc szefowi kuchni oraz pozostałym kucharzom.
Róża Wiatrów-Restauracja s.c. - 2017-08-10 - Gdynia (pomorskie)
Liczenie towaru w sklepie sieci handlowej Kaufland - obsługa urzadzeń do skanowania.
kontakt przez OHP - 2018-01-02 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Organizacja i nadzór nad remontami i naprawam maszyn oraz budynku, praca na linii produkcyjnej Praca w godz. 6-14.
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska "Rokitnianka" - 2016-09-19 - Wadowice (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
Biuro Ochrony Skorpion Sp. z o.o.w Ostródzie - 2018-03-20 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta, fax-u, telefonu
TRANSMETAL Sp. z o.o. - 2016-11-29 - Świebodzice (dolnośląskie)
Staż dla osób powyżej 30 roku zycia.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
przyjęcie i wycena dostaw (PM, PZ),ewidencja czasu pracy pracowników,grafk pracowników, harmonogram pracy,ewidencja urlopów, wysyłanie korespondencji, pracowników,
Neonet S.A. - 2016-05-10 - Dobre Miasto (warmińsko-mazurskie)
Referent d/s kadr i administracji
kontakt przez PUP - 2016-10-04 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
sporządzanie deklaracji VAT, PIT, US, prowadzenie ewidencji kadrowo-płacowej, utrzymanie relacji z klientem
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Zakres obowiązków: • Przyjmowanie , składowanie i wydawanie materiałów zgodnie z dokumentacją, • Załadunek i rozładunek materiałów,• Kompletowanie dokumentów magazynowych,• Prowadzenie ewidencji stanów magazynowych• Wysyłka towarów poprzez firmy kurierskie,
Globale Resssource Humaine Sp. zo.o. - 2017-11-29 - Rzeszów (podkarpackie)
jako murarz budowlany na terenie Inowrocławia
Usługi Budowlane Robert Eberle - 2017-04-12 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
- obsługa klientów kancelarii- ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych- księgowanie- obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Krosno (podkarpackie)
Przygotowywanie pism dotycz. spraw Działu, archiwizacja dokumentacji, wspieranie prac administracyjno-organizacyjnych, praca przy certyfikacji ISO, obsługa sekretariatu (zastępstwo), obsługa urządzeń biurowych.
WOJEWÓDZKA STACJA RATOWNICTWA MEDYCZNEGO W ŁODZI - 2017-03-31 - Łódź (łódzkie)
Murowanie, szalowanie, zbrojenie
Usługi Budowlane Tomasz Okniński - 2018-02-01 - Żelków-Kolonia (mazowieckie)
Rozbiór mięsa z półtusz i produkcja wędlin.
IN TEMPORIS POLSKA Sp.z o.o. Lublin - 2016-06-22 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Namysłów (opolskie)
prowadzenie spraw płacowych, prowadzenie spraw związanych z zajęciami wynagrodzeń, prowadzenie spraw ZUS, spraw związanych z podatkiem dochodowym od osób fizycznych, prowadzenie spraw sprawozdawczości GUS i PFRON.
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 im. prof. Stanisława Szyszko - 2016-07-04 - Zabrze (śląskie)
-organizowanie pracy biura-obsługa klientów-sporządzanie pism-obsługa programów kancelarii-obsługa urządzeń biurowych-oraz inne czynności biurowe
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Sopot (pomorskie)
uzupełnianie dokumentacji księgowej, księgowanie zleceń, korespondencja, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
nauka obsługi programu finansowo-księgowego
kontakt przez PUP - 2017-12-13 - Kwidzyn (pomorskie)
Staż w ramach PO WER. Czynności urzędniczo-biurowe realiziowane w Wydziale Geodezji i Kartografii
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Brzesko (małopolskie)
Rozkładanie towarów na półki magazynu, kompletowanie i pakowanie zamówień, prace w dziale pakowania przesyłek.
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)