REFERENT DO SPRAW EKONOMICZNYCH Bolesławiec oferta pracy Zespół Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych
Stanowisko: REFERENT DO SPRAW EKONOMICZNYCH
Wynagrodzenie: od 1 300 PLN
Zakres obowiązków: Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac zgodnie z regulaminem, przekazywanie wynagrodzeń pracownikom na konta bankowe ROR, na podstawie zatwierdzonych przez dyrektora i głównego księgowego list płac, obliczanie zasiłków pielęgnacyjnych i chorobowych, dla wszystkich pracowników oraz dokonywanie z tego tytułu terminowych i prawidłowych rozliczeń z ZUS, sporządzanie list wypłat umów zleceń, prawidłowe i terminowe sporządzanie sprawozdań dotyczących płac, prawidłowe i terminowe rozliczanie z ZUS za pomocą programu Płatnik, zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników do ZUS, 8)powiadamianie ZUS o wysokości osiągniętych zarobków przez emerytów i rencistów po zakończeniu każdego roku, rozliczenie podatkowe pracowników, przygotowanie dokumentów związanych ze zmianami wynagrodzeń pracowników, wystawianie zaświadczeń o zarobkach pracowników, sporządzanie dokumentacji do kapitału początkowego i z tytułu przejścia na emeryturę pracowników, prowadzenie ksiąg inwentarzowych w programie Inwentarz Optivum pozostałych środków trwałych, kompletowanie oświadczeń od osób materialnie odpowiedzialnych za sprzęt szkolny i pomoce naukowe, rozliczanie inwentaryzacji, wykonywanie innych czynności na polecenie dyrektora szkoły i głównego księgowego, przekazywanie informacji do systemu informacji oświatowej, zastępowanie Głównego Księgowego podczas jego nieobecności. Praca w wymiarze 1/2 etatu, praca w godzinach 07.00-11.00.
Data publikacji: 2019-01-10
Lokalizacja: Bolesławiec (dolnośląskie)
Pracodawca: Zespół Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Komuny Paryskiej 6, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac zgodnie z regulaminem, przekazywanie wynagrodzeń pracownikom na konta bankowe ROR, na podstawie zatwierdzonych przez dyrektora i głównego księgowego list płac, obliczanie zasiłków pielęgnacyjnych i chorobowych, dla wszystkich pracowników oraz dokonywanie z tego tytułu terminowych i prawidłowych rozliczeń z ZUS, sporządzanie list wypłat umów zleceń, prawidłowe i terminowe sporządzanie sprawozdań dotyczących płac, prawidłowe i terminowe rozliczanie z ZUS za pomocą programu Płatnik, zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników do ZUS, 8)powiadamianie ZUS o wysokości osiągniętych zarobków przez emerytów i rencistów po zakończeniu każdego roku, rozliczenie podatkowe pracowników, przygotowanie dokumentów związanych ze zmianami wynagrodzeń pracowników, wystawianie zaświadczeń o zarobkach pracowników, sporządzanie dokumentacji do kapitału początkowego i z tytułu przejścia na emeryturę pracowników, prowadzenie ksiąg inwentarzowych w programie Inwentarz Optivum pozostałych środków trwałych, kompletowanie oświadczeń od osób materialnie odpowiedzialnych za sprzęt szkolny i pomoce naukowe, rozliczanie inwentaryzacji, wykonywanie innych czynności na polecenie dyrektora szkoły i głównego księgowego, przekazywanie informacji do systemu informacji oświatowej, zastępowanie Głównego Księgowego podczas jego nieobecności. Praca w wymiarze 1/2 etatu, praca w godzinach 07.00-11.00.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW EKONOMICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali ekonomiści
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe lub średnie o profilu ekonomicznym, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, obywatelstwo polskie, umiejętność biegłej obsługi komputera w zakresie programów Office, znajomość programów płacowych Płatnik, Vulcan Płace Optivum, znajomość przepisów Karty Nauczyciela, Kodeksu Pracy, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zasadach opodatkowywania osób fizycznych, znajomość ustawy o pracownikach samorządowych łącznie z aktami wykonawczymi.Wymagania dodatkowe: staż pracy na podobnym stanowisku pracy minimum 5 lat, samodzielność, dyspozycyjność, komunikatywność, terminowość, umiejętność pracy w zespole.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy:
Zespół Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
Komuny Paryskiej 6, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) list motywacyjny;2) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;4) kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);5) kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i wykształcenie zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);6) oświadczenie o niekaralności;7) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,8) oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze etatu;9) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, cv powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w złożonych dokumentach aplikacyjnych na potrzeby niezbędne do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000). Inne informacje:1) Aplikacje w zamkniętych kopertach opatrzonych dopiskiem Nabór na stanowisko referenta ds. ekonomicznych w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych im. mjra H. Sucharskiego w Bolesławcu" należy złożyć do dnia 18 stycznia 2019 r. do godz. 12.00 w sekretariacie Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych im. mjra H. Sucharskiego w Bolesławcu, ul. Komuny Paryskiej 6.2) Aplikacje, które będą wpływać po tym terminie nie będą rozpatrywane.3) Wybrani kandydaci spełniający wymagania niezbędne zostaną zaproszeni do udziału w rozmowie kwalifikacyjnej.4) Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.sucharski.boleslawianie.pl/ zakładka nabór na stanowisko oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie ZSOiZ.5) W miesiącu poprzedzającym miesiąc ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Bolesławcu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%, co oznacza że zachodzi sytuacja o której mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1260).6) Nabór może zostać odwołany w każdym czasie bez podania uzasadnienia.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
Gmina pracodawcy: Bolesławiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bolesławiec
Ulica pracodawcy: Komuny Paryskiej
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali ekonomiści
Data dodania oferty pracy: 10.01.2019
Oferta pracy ważna do: 18.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 10.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 10.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca kucharza małej gastronomii
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Lubawka (dolnośląskie)
prowadzenie książek obiektów i dokumentacji obiektów, sporządzanie wykazu i harmonogramu kontroli stanu technicznego zarządzanych nieruchomości zgodnie z przepisami prawa budowlanego, kwalifikowanie robót remontowo-budowlanych, zlecanie i kontrola robót konserwacyjnych lub remontowych, sprawdzanie kosztorysów, faktur pod względem merytorycznym i formalno-rachunkowym, prowadzenie korespondencji w zakresie powierzonych obowiązków
ADMINISTRACJA DOMÓW MIEJSKICH "ADM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Referent działu handlowego
Abisal Sp. z o.o. - 2017-05-24 - Bytom (śląskie)
Poznanie katalogów i ofert poszczególnych organizatorów, nauka obsługi i sprzedaży w programie komputerowym, ciagłe szkolenie w technice sprzedazy ofert w geografii świata oraz środków lokalizacji, poznanie uwarunkowań klimatycznych, czasowych, medycznych w róznych regionach,szkolenie w zakresie elektronicznej rezerwacji ( ewentualne szkolenie wymaga kilkudniowego wyjazdu i wymaga rzetelności i odpowiedzialności , wdrażanie odpowiedzialności za wykonywane czynności i stosowanie dużej własnej kultury osobistej oraz kreatywności,po wykazaniu zaangażowania w realizacjii zadań stażu nastapi skierowanie stażysty na kilkudniowe szkolenie Study Tour za granicą na koszt biura. Zapoznanie się z typem unezpieczeń na wyjazdy turystyczne
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Słupsk (pomorskie)
jw.
LXII LICEUM MISTRZOSTWA SPORTOWEGO IM. GENERAŁA BRONI WŁADYSŁAWA ANDERSA - 2019-01-02 - Warszawa (mazowieckie)
- dekretacja i księgowanie dokumentów,- prowadzanie okresowej kontroli kont;- terminowe i prawidłowe prowadzenie ewidencji księgowej;- przeprowadzanie klasyfikacji kosztów;- sporządzanie deklaracji PIT, CIT,- prowadzenie rejestru podatku VAT,- prowadzenie ewidencji środków trwałych (amortyzacja, umorzenie),- sporządzanie bilansu i rachunku wyników;
BIŃKOWSKA Usługi finansowo-księgowe Grażyna Bińkowska - 2017-06-05 - Kowal (kujawsko-pomorskie)
Obsługa urządzeń biurowych, archiwizacja dokumentów, wystawianie zleceń do firm kurierskich, obsługa sklepu internetowegoOferta stażu przeznaczona dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Puck
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Krokowa (pomorskie)
układanie kostki brukowej oraz granitowej. Praca w godzinach 7-15
ZAKS - SENIOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-10 - Opole (opolskie)
praca wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Legnica (dolnośląskie)
Prace księgowe
"SAMINDRUK" Sp. z o.o. - 2018-08-02 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Radom (mazowieckie)
Staż w Krapkowicach
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Opole (opolskie)
obsługa sekretariatu poradni
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Chorzów (śląskie)
Nadzór nad wdrożeniem nowego projektu i zmianami w istniejących projektach, obróbka plików dwg, dxf: przygotowanie plików do zrobienia modeli, układów kroju, szablonów, wykonanie modeli i układów w oprogramowaniu OPTITEX lub GEMINI, optymalizacja odsieku i materiału z gąbki, przygotowanie dokumentacji (karty kontroli, plany pakowania i dok. związane), wprowadzenie zmian w dokumentacji, zwolnienie procesu (wykonanie pomiaru i zapisu przy zmianach lub wdrażaniu projektu).
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Bolesławiec (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Bogdaniec (lubuskie)
prowadzenie ewidencji, zapoznanie z programem do ewidencji, wydruki dokumentacji OT,MT, LT, LC, generowanie raportów z programu
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Płock (mazowieckie)
praca w dziale kadr, PFRON, ZUS, wynagrodzenia, przyjęcia, zwolnienia,
ZDROWIT SPÓŁKA CYWILNA ARKADIUSZ ZDEBEL BARTOSZ OLSZEWSKI - 2016-02-02 - Piekary Śląskie (śląskie)
umiejętność szycia w zależności od potrzeb zakładu
PIOTR MAJEWSKI PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNO- HANDLOWE "LEX-PIN" - 2018-08-10 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
przyjmowanie wniosków na świadczenia rodzinne, kwalifikowanie do otrzymania świadczeń, pomoc w przygotowaniu do wypłaty, inne prace w GOPS
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Pakosław (wielkopolskie)
Prawo jazdy kat. C. Wynagrodzenie do uzgodnienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej.
BOBER DARIUSZ ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY SEGMAL - 2017-05-24 - Rybnik (śląskie)
przyjmowanie deklaracji podatkowych, sprawdzanie prawidlowości wyliczania zobowiązań podatkowych, upinanie deklaracji do akt, datowanie dowodów wpłat dołączonych do wyciągów bankowych, opieczętowanie kwitariuszy przychodowych, prowadzenie ewidencji wezwań, wycofań tytułów wykonawczych i zajęć wierzytelnosci, kopertowanie poczty wychodzacej,
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie akt osobowych, rozliczanie ZUS i US rozliczanie wynagrodzeń itp.
ALBLAS TRANSPORT SP Z O.O. - 2016-09-12 - Rzepin (lubuskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Białystok (podlaskie)
Obsługa kasy bankowej, przyjmowanie wpłat pieniężnych oraz odprowadzanie gotówki, zapewnienie wysokiej jakości obsługi kasowej klientów, prowadzenie dokumentacji. Umowa na 3 miesiące z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 9.15- 17.15. Wysokość wynagrodzenia od 2100 zł w zależności od doświadczenia i posiadanego stażu.
BANK SPÓŁDZIELCZY W USTCE - 2018-09-25 - Ustka (pomorskie)
Sprawdzanie oraz podział dokumentów: faktury zakupu i sprzedaży, domumenty kasowe oraz magazynowe, księgowanie faktur zakupu i sprzedaży i uzgadnianie magazynów, tworzenie i księgowanie raportów kasowych, bankowych, opisywanie dokumentów księgowych, numerowanie dokumentów sprzedaży, zakupów i kosztów w/g rejestru vat, przygotowywanie poczty, obsługa spraw związanych z samochodami służbowymi, prowadzenie spraw związanych z bieżącym funkcjonowaniem sekretariatu, rozliczanie dzienne poszczególnych stanowisk sprzedaży
PESTAR SP. Z O. O. - 2018-01-18 - Starogard Gdański (pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Złotoryja (dolnośląskie)
BIEGŁA OBSŁUGA SEJKRETARIATU, ZARZĄDZANIE KORESPONDENCJĄ PRZYCHODZĄCĄ I WYCHODZĄCĄ, FAKTUROWANIE, POZOSTAŁE PRACE ADMINISTRACYJNO - BIUROWE
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
Przewożenie produktów z kuchni do innych punktów gastronomicznych na terenie hotelu. Stosowanie się do wymagań w zakresie przestrzegania procedur oraz BHP.
Hotel Warszawianka Centrum Kongresowe Sp. z o.o. - 2018-08-13 - Jachranka (mazowieckie)
-
P.P.H.U. N-STEEL Sp.Jawna Danuta i Janusz Pawlisz K-ce - 2016-11-24 - Krapkowice (opolskie)
Administracja sprzedaży kruszyw, prace biurowe.
Górażdże Kruszywa Sp. z o.o. - 2018-10-12 - Okmiany (dolnośląskie)