REFERENT D/S PAŁAC I ZUS Węgierska Górka oferta pracy PSS SPOŁEM
Stanowisko: REFERENT D/S PAŁAC I ZUS
Wynagrodzenie: od 1 500 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie list płac, rozliczenia ZUS, podatku dochodowego od osób fizycznych, deklaracji e-PEFRON, sprawozdania GUS
Data publikacji: 2019-08-01
Lokalizacja: Węgierska Górka (śląskie)
Pracodawca: PSS SPOŁEM
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:T. Kościuszki 32, 34-350 Węgierska Górka, powiat: żywiecki, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie list płac, rozliczenia ZUS, podatku dochodowego od osób fizycznych, deklaracji e-PEFRON, sprawozdania GUS
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 0.2
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT D/S PAŁAC I ZUS
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Węgierska Górka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: żywiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Węgierska Górka
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy działów kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: mile widziane doświadczenie zawodowe
Nazwa pracodawcy: PSS SPOŁEM
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żywcu
Adres pracodawcy:
T. Kościuszki 32, 34-350 Węgierska Górka, powiat: żywiecki, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV kub skierowanie do pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: żywiecki
Gmina pracodawcy: Węgierska Górka
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Węgierska Górka
Ulica pracodawcy: T. Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 32
Profil działalności pracodawcy: Sprzedaż artykułów spożywczo-przemysłowych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żywcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy działów kadr
Data dodania oferty pracy: 01.08.2019
Oferta pracy ważna do: 30.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 01.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 01.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ded478a59182910596dd66a33c988853
Podobne oferty pracy
obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, obsługa klientów Działu Świadczeń, obsługa elektronicznych wniosków, porządkowanie dokumentacjiDEKLARACJA ZATRUDNIENIA PO STAŻU: umowa o pracę na min. 3 m-ce, min. 1/2 etatu
kontakt przez PUP - 2019-05-16 - Brwinów (mazowieckie)
Sprzątanie hali sklepowej, dyspozycyjność w godz. 6-21, umowa zlecenie około 160 h w m-cuOferta dla osób z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności lub pełnosprawnychKontakt z pracodawcą: 660 567 125.
Clar System SA - 2018-03-21 - Długołęka (dolnośląskie)
Koordynacja procesów szkoleniowych zgodnie z obowiązującymi w firmie standardami, przygotowywanie i prowadzenie szkoleń (jako trener wewnętrzny i zewnętrzny), współtworzenie i realizacja koncepcji działalności firmy w zakresie: szkoleń, doradztwa i zarządzania wiedzą, zdobycie umiejętności konsultowania w zakresie doradztwa, ciągłe doskonalenie procesów obowiązujących na stanowisku, administrowanie dokumentacją działu oraz bazą wiedzy.
LASKOMEX PPHU - 2019-05-14 - Łódź (łódzkie)
REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI-WERYFIKACJA,DEKRETACJA,KSIĘGOWANIE DOKUMENTÓW-POMOC W PRZYGOTOWANIU DOKUMENTÓW PODATKOWYCH I SPRAWOZDAŃ
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE ELŻBIETA I JERZY PATER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-09 - Brzeźnica (podkarpackie)
Aktualizowanie zdjęć produktów.Uzupełnianie danych w kartotece towarowej i kontrahentów.Weryfikacja poprawności danych.Dodawanie nowych indeksów do bazy.Dodawanie nowych kontrahentów do bazy.Zarządzanie gospodarką indeksową i kontrahentów
Bać - Pol S.A. - 2017-06-13 - Świlcza (podkarpackie)
szczegóły oferty w BIP Nr 0400-OP.110.01.2018 z dn. 07.03.2018
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W GDAŃSKU - 2018-03-07 - Słupsk (pomorskie)
- wykonywanie zleconych zadań admin.-biur.,- obsł. korespondnecji przych. i wych.,- przyjmowanie tel., obsł. połączeń tel., fax, poczty e-mali,- obsł. urządzeń biurowych (wykonywanie kserokopii dokumentacji, skanowanie),- redagowanie pism,- składanie zamówień na mat. biurowe,- stała kontrola potrzebnych art. biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Łódź (łódzkie)
Dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji w Banku, obsługa sekretariatu Prezesa Zarządu, prowadzenie dokumentacji prawno- statutowej Banku, prowadzenie spraw administracyjno- gospodarczych oraz kancelaryjno- biurowych, prowadzenie dokumentacji kadrowej. Umowa na 3 miesiące z możliwością przedłużenia; Godziny pracy: 7.30- 15.30. Wysokość wynagrodzenia od 2100 zł w zależności od doświadczenia i umiejętności.
BANK SPÓŁDZIELCZY W USTCE - 2018-09-25 - Ustka (pomorskie)
Segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno - rachunkowym, przygotowanie dokumentów do zapłaty za dostawy i usługi wynikające z zatwierdzonych dokumentów księgowych, sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami, wprowadzenie do systemu finansowo - księgowego zadekretowanych dokumentów, kompletowanie dowodów księgowych stanowiących podstawę wystawiania dokumentów korygujących, przygotowanie korespondencji z kontrachentami i urzędami, wypełnianie formularzy podatkowych i sporządzanie zestawień finansowych na podstawie zapisów księgowych, archiwizowanie
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
Prace biurowo-administracyjne.
kontakt przez PUP - 2019-01-04 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
Aktualizacja bazy danych. Pomoc pracownikom Urzędu w zakresie obsługi systemów i urządzeń komputerowych. Wykonywanie raportów komputerowych dla potrzeb analizy i oceny. Instalacja oraz konfiguracja sprzętu komputerowego i oprogramowania. Przygotowywanie dokumentów w pakiecie Office. Obsługa poczty elektronicznej. Wykonywanie przeglądów i konserwacji sprzętu komputerowego. Pomoc w usuwaniu drobnych awarii. Wykonywanie innych czynności i zadań wynikających z zakresu działań Działu informatyki i statystyki.
kontakt przez PUP - 2018-09-26 - Gdynia (pomorskie)
Referat Obsługi Bezpośredniej: kontrola deklaracji podatkowych, wydawanie formularzy, wprowadzanie danych, inne czynności biuroweReferat Egzekucji Administracyjnej: archiwizacja dokumentów, redagowanie i wysyłka pism, prowadzenie ewidencji tytułów wykonawczych, wprowadzanie danych, inne czynności biurowe
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Żory (śląskie)
ZGODNY Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2019-07-04 - Drzewica (łódzkie)
- Praca w programie COMARCH ERP XL- ewidencja faktur sprzedaży i zakupów- obsługa urządzeń biurowych- inne prace zlecone
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Syców (dolnośląskie)
do uzgodnienia
TOP DESIGN STUDIO GRZEGORZ SZCZEPAŃSKI - 2017-05-15 - Rzeszów (podkarpackie)
Analiza danych, tworzenie zestawień raportów miesięcznych, rozliczenie faktur. Praca na pół etatu
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Gogolin (opolskie)
praca w lokalu gastronomicznym (kebab, burgery)
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Chorzów (śląskie)
- - obsł dokuemtów w systemenie POLTAX, BA I INNYCH APLIKACJACH,- przygot. i opracowywanie korespondnecji ( pisma,wezwania),- przygot. akt do archiwizacji,- obsł. klientów w podst. zakresie,- wykonywanie różnych czynności biurowych ( kserokopie, kompletowanie itp.).
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Łódź (łódzkie)
- pdostawowe zasady funkcjonowania spółek prawa handlowego, zapoznanie się z zasadami funkcjonowania księgowości w spółkach prawa handlowego, archiwizacja dokumentów, rodzaje dokumentów księgowych, podstawowe zasady ewidencji dokumentów księgowych, podst. zasady wystawiania faktur sprzedażowych, księgowanie dokumentów, pojęcie zaliczki na dostawy, raporty kasowe, zasady kontroli wewnętrznej w spółkach kapitałowych.
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Gniezno (wielkopolskie)
przyjmowanie zleceń transportowych, sprzedaż usług transportowych, przygotowanie kalkulacji kosztów transportu, szukanie nowych klientów, obsługa komunikatora TRANS
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Orzesze (śląskie)
Prowadzenie sekretariatu szkolnego: dokumentacja szkolna, uczniowska, inna, organizacja pracy szkoły, reprezentacja szkoły na zewnątrz, rekrutacja, inne.
Usługi Edukacyjne S.C. - 2018-01-02 - Racibórz (śląskie)
Opieka nad wymagającymi gośćmi pensjonatu, w tym klientami rosyjskojęzycznymi, udzielanie pierwszej pomocy przedlekarskiej.
BIEBRZA Sp. z o.o. ZAGRODA KUWASY - 2016-04-19 - Woźnawieś (podlaskie)
Instruktaż na stanowisku pracy; przeszkolenie w zakresie BHP i ppoż.; zapoznanie się z obsługą urządzeń sklepowych; obsługa kasy fiskalnej; codzienna obsługa klienta, utrzymywanie w czystości stanowiska pracy; wykonywanie innych czynności niezbędnych do funkcjonowania placówki.
kontakt przez PUP - 2019-07-09 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
referent
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Śrem (wielkopolskie)
obsługa klienta oraz uzupełnianie ekspozycjipraca w godzinach 8:00-20:00
Merkury Market Spółka z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-06-16 - Mielec (podkarpackie)
1. Współorganizowanie warsztatów, szkoleń i doradztwa dla potencjalnych beneficjentów programu, dbanie o wysoką jakość prowadzonych działań.2. Uczestniczenie w akcjach informacyjnych i promocyjnych.3. Informowanie dyrektora biura o zgłaszanych przez beneficjentów problemach oraz przedstawienie ich rozwiązań.4. Przygotowanie odpowiednich sprawozdań z realizacji LSR.5. Poszukiwanie możliwości dofinansowania dla projektów Stowarzyszenia.6. Realizowanie projektów Stowarzyszenia.7. Obsługa naboru wniosków składanych w ramach realizacji LSR.8. Przygotowanie i przetwarzanie informacji o realizacji LSR.9. Przygotowanie i prezentowanie informacji na temat projektów.10. Redagowanie notatek prasowych, prowadzenie strony internetowej Stowarzyszenia.11. Wydawanie wewnętrznych materiałów informacyjnych i problemowych, dokumentację medialną działalność Stowarzyszenia i jej archiwizację.12. Prowadzenie sekretariatu Biura.13. Prowadzenie obsługi administracyjnej Biura.14. Realizowanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Biura i przewidzianych w dokumentach wewnętrznych Stowarzyszenia.
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Chmielno (pomorskie)
- weryfikacja wniosków zgodnie z procedurami oraz przepisami obowiązującego prawa, w tym wprowadzanie danych do aplikacji i zatwierdzanie odpowiednich etapów weryfikacji wniosku- przygotowanie projektów decyzji administracyjnych.- wykonywanie weryfikacji wniosków z uwzględnieniem rozdzielności funkcji i działań- prowadzenie monitoringu, sprawozdawczości na potrzeby Centrali Agencji w tym monitorowanie terminów realizacji procedur i działań kontrolnych.- rozpatrywanie informacji o nieprawidłowościach, przekazywanie informacji o stwierdzonych nieprawidłowościach do komórki właściwej w zakresie. kontroli wewnętrznej, a w razie potrzeby przygotowywanie zawiadomienia o podejrzeniu przestępstwa lub wykroczenia do organów ścigania.- udzielanie informacji w zakresie działalności wydziału, w tym przeprowadzanie szkoleń dla potencjalnych wnioskodawców.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2018-10-15 - Gdynia (pomorskie)
bieżąca obsługa spraw, sporządzanie pism procesowych, obsługa korenspondencji przychodzącej, kontakt z klientami i instytucjami
Kancelaria Radców Prawnych DRB Bartosz Kozak Spółka komandytowa - 2016-03-24 - Legnica (dolnośląskie)
Zapoznanie sie z systemem kancelaryjnym jednostek organizacyjnych Służby Więziennej, zapoznanie sie z formą obiegu dokumentacji w jednostce, pomoc w realizacji zadań kwatermistrzowskich, obsługa komputera oraz programów użytkowych m.in. programu depozytowego, pomoc przy realizacji zadań na magazynie mundurowym, zapoznanie sie ze specyfiką pracy z osobami pozbawionymi wolności.
kontakt przez PUP - 2019-03-28 - Katowice (śląskie)
archiwizacja dokumentów, przyjmowanie przesyłek, listów, obsługa urządzeń biurowych itp.
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Katowice (śląskie)