REFERENT Słupsk oferta pracy KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W GDAŃSKU
Stanowisko: REFERENT
Wynagrodzenie: 1 575 - 1 600 PLN
Zakres obowiązków: szczegóły oferty w BIP Nr 0400-OP.110.01.2018 z dn. 07.03.2018
Data publikacji: 2018-03-07
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W GDAŃSKU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Armii Krajowej 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
szczegóły oferty w BIP Nr 0400-OP.110.01.2018 z dn. 07.03.2018
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 0.75
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 30
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 575 - 1 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 575 - 1 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
szczegóły oferty w BIP Nr 0400-OP.110.01.2018 z dn. 07.03.2018
Nazwa pracodawcy:
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W GDAŃSKU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Trakt Św. Wojciecha 137, 80-043 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
szczegóły oferty w BIP Nr 0400-OP.110.01.2018 z dn. 07.03.2018
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Godziny : 7-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Trakt Św. Wojciecha
Numer budynku pracodawcy: 137
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 09.03.2018
Oferta pracy ważna do: 21.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 09.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 07.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wykształcenie średnie, doświadczenie min rok, biegła obsługa komputera, mile widziane prawo jazdy kat B
PW PARTNER SP. Z O.O. SP. K. - 2016-10-03 - Krotoszyn (wielkopolskie)
wprowadzanie danych do systemu magazynowego
Z PIECA RODEM SP. Z O.O. - 2017-03-24 - Łódź (łódzkie)
Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracy oraz zakwalifikowanych do II profilu pomocy- ścieżka dostępu:http://www.pup.gliwice.pl/bezrobotni_poszukujacy_pracy/staze.htmlWykształcenie: wyższe, doświadczenie: brak wymagań; komunikatywność; łatwość nawiązywania kontaktów, znajomość MS Office oraz jęz. angielskiego na poziomie B2; zakres obowiązków: działania adm.-biurowe realizowane przez jednostkę tj. sporządzanie dok., obsługa korespondencji, przyg. sprawozdań i raportów, obsługa klienta; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-09-03 - Gliwice (śląskie)
Zgodny ze stanowiskiem pracy.
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Urszulewo (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, naliczanie wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy), sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych, sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, PFRON
"ROKA A.I.KANTORSKI" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-04-24 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Firma oferuje refundację kosztów kursu instruktora - 3/4 etatu
Marcin Kazoń - 2017-10-13 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Pomoc przy wprowadzaniu grafików do systemu, pomoc przy naliczaniu wynagrodzeń, wystawianie zaświadczeń, segregacja korespondencji.
MULTISERVICE Sp. z o.o. - 2015-12-18 - Płock (mazowieckie)
REFERENT ADMINISTRACYJNO-BIUROWY
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Żabikowo (wielkopolskie)
Wykształcenie: średnie; mile widziane pół roku doświadczenia; mile widziane prawo jazdy C; zakres obowiązków: koordynacja prac w warsztacie samochodowym, myjce pojazdów ciężarowych i na placu wokół firmy, sprawy związane z utrzymaniem pojazdów w czystości, nienagannym wyglądzie i stanie, kontrola i raportowanie stanu czystości/ rejestru temperatur i dezynfekcji wnętrza chłodni i czystości pojazdów z zewnątrz, inne prace z w/w zakresu; jedna zmiana; miejsce pracy: Wieszowa;
INDYK-ŚLĄSK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-20 - Wieszowa (śląskie)
Przyjmowanie wniosków,obsługa kancelaryjna wniosków,wprowadzanie danych do systemu komputerowego,ustalanie prawa do świadczeń,przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w zakresie przyznania lub odmowy przyznania świadczenia wychowawczego,pomoc przy prowadzeniu składnicy akt i archiwizowanie dokumentacji w zakresie świadczeń, sporządzanie list wypłat do przelewów bankowych w zakresie świadczenia wychowawczego,uczestniczenie w sporządzaniu sprawozdawczości z zadań wykonywanych na stanowiskupraca w godz. 7.30-15.30
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Smołdzinie z siedzibą w Gardnie Wielkiej - 2016-08-22 - Gardna Wielka (pomorskie)
Wg. harmonogramuFP
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
- obsługa korespondencji (prowadzenie rejestru korespondencji wychodzącej i przychodzącej Óśrodka, prowadzenie książki nadawczej, kopertowanie pism urzędowych),- obsługa urządzeń biurowych,- gromadzenie i przetwarzanie danych osobowych świadczeniobiorców w programie komputerowym,- roznoszenie korespondencji na terenie miasta.
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Świebodzin (lubuskie)
praca biurowa, ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej, archiwizowanie dokumentów, obsługa urządzeń biurowych, bieżąca aktualizacja aktów prawnych.
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Wejherowo (pomorskie)
obsługa klienta, sporządzanie ofert, wycen, przyjmowanie zamówień
HAROMA s.c. Agnieszka Karwacka, Maciej Roguszczak - 2018-03-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pomoc w ewidencji i i ksiegowaniu dokumentów finansowych
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Kwidzyn (pomorskie)
pomoc w wykonywaniu instalacji elektrycznych, telefonicznych, telewizji przemysłowej, delegacja wg zlecenia
MIROSŁAW JASIŃSKI INSTALATORSTWO ELEKTRYCZNE - 2017-12-12 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
- uprzątanie zużytych cegieł i wykonywanie innych prostych prac na placu budowy- mieszanie, wylewanie i rozpościeranie materiałów takick jak beton gips i zaprawa murarska.- łaowanie i rozładowywanie materiałów budowlanych , materiałów wydobytych oraz sprzętu i transportowanie ich w obrębie miejsc prowadzenia prac przy użyciu taczek.- sprzątanie miejsc pracy i usuwanie przeszkód i wykonywanie innych zadań pokrewnych.
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Orchowo (wielkopolskie)
Obsługa urządzeń biurowych, zapoznanie się z zasadami działania systemów informatycznych, pomoc przy obsłudze beneficjenta, poomoc w przygotowywaniu korespondencji, archiwizowanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
Realizacja dostaw towaru z portfolio firmy do klientówWydawanie i odbiór towaruProwadzenie dokumentacji przewozowej i wydań towaruKompletownie dokumentów przewozowychObsługa klienta zgodnie ze standardami firmy ATR AgrohandelZnajomość gospodarki magazynowejCzynne prawo jazdy kat. C
ATR Agrohandel Sp. z o.o. - 2016-10-13 - Legnica (dolnośląskie)
- Rozliczanie taboru z zużycia środków eksploatacyjnych, współdziałanie w tworzeniu specyfikacji technicznych pojazdów, rozlicznie godzin pracy kierowców, lokowanie zleceń na naprawy pojazdów, rozliczanie szkód komunikacyjnych.- Wynagrodzenie od 2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na poczatek okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie średnie techniczne. Doświadczenie zawodowe nie jest wymagane. Wymagana znajomość przepisów dotyczących czasu pracy kierowców, znajomość ustawy o transporcie drogowym, wiedza z zakresu eksploatacji pojazdów samochodowychznajomość obsługi aplikacji MS Office. Kontakt wyłącznie e-mail: j.nowak (at) gpw.katowice.pl
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-28 - Katowice (śląskie)
- wykonywanie prac administracyjnych,- opisywanie akt przekazywanych do archiwum,- kompletowanie i chronologiczne porządkowanie dokumentów rejestracyjnych podatników,- analiza i kontrola pod względem formalnym i rachunkowym deklaracji podatkowych, zeznań,- zakładanie i uzupełnianie podatkowych akt wymiarowych,- wprowadz. danych do systemu informatycznego.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Łódź (łódzkie)
dostarczanie części na produkcji, załadunek wyrobów gotowych i rozładunek części
"ADECCO POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-21 - Wronki (wielkopolskie)
Rozwożenie towaru oraz wydawanie towaru z magazynu.
HURTOWNIA MALINKA AGNIESZKA CIESIELSKA - 2016-11-29 - Kępno (wielkopolskie)
Organizacja i nadzór usług sprzątania
Przedsiębiorstwo Usługowe JAREXS Sp. z o.o. - 2017-01-10 - Bolesławiec (dolnośląskie)
zapoznanie się z organizacją PCPR, zasadami obiegu dokumntów, sporządzanie pism, pomoc w prowadzeniu kancelarii, archiwizacja dokumntów, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Pszczyna (śląskie)
zapoznanie się z pracą w programie Comarch Optima, Płatnik, zapoznanie się z zasadami sporządzania deklaracji podatkowych, deklaracji ZUS, kart wynagrodzeń pracowników, wprowadzania dokumentów księgowych i ich księgowanie, zapoznanie się z zasadami sporządzania dokumentów księgowych tj. dowodow wewnętrznych, ewidencji przebiegu pojazdu, wystawianie faktur not korygujących, zapoznanie się z zasadami wyliczania wynagrodzeń, sporządzanie list płac i wyliczania skąłdek ZUS
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Chrzanów (małopolskie)
Wykształcenie min. średnie; dobra znaj. jęz. angielskiego; biegła znaj. obsługi komputera i urządzeń biurowych; komunikatywność, mile widziana znajomość przepisów reach; zakres obowiązków: obsługa adm. biura (arch. dokumentacji, przyg. zestawień, raportów, deklaracji); przygotowywanie ofert handlowych; kontakty z partnerami handlowymi; udział w poszukiwaniu kontaktów handlowych, aktualizacja inf. na stronie int.; 1/2 etatu; jedna zmiana; miejsce pracy Gliwice;
DOM TECHNICZNO-HANDLOWY CIEŚLAR Sp. z o. o. - 2016-02-08 - Gliwice (śląskie)
- zapoznanie bezrobotnego z programem stażu oraz jego obowiązkami i uprawnieniami- szkolenie z zakresu ochrony danych osobowych- obsługa urządzeń biurowych- wprowadzanie danych do aplikacji zgodnie z uprawnieniami- przygotowywanie korespondencji w dedykowanym programie - zakładanie teczek akt płatników i ubezpieczonych- przygotowanie i kompletowanie dokumentacji zgodnie w zakładzie JRWA w celu przekazania jej do archium zakładowego- podział, pieczętowanie i rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej- prace pomocnicze w Sali Obsługi Klienta związane z obsługą wniosków skaładanych w Biurze Terenowym ZUS
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac, prowadzenie dokumentacji kadrowej związanej z zawieraniem, kontynuacją i rozwiązaniem stosunku pracy, aktualizacja danych pracowniczych w systemie; obsługa praktyk szkolnych i studenckich; obsługa projektów z Urzędów Pracy (staże, doposażenie stanowisk pracy, prace interwencyjne, itp.)
PREVAC Sp. z o.o. - 2017-03-07 - Rogów (śląskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie: wyższe; znajomość pakietu Office; znajomość języka angielskiego na poziomie B2; umiejętność współpracy i komunikacji w zespole, motywacja do pracy i zdobywania nowych doświadczeń; zakres obowiązków: działania administracyjno-biurowe realizowane przez jednostkę; sporządzanie dokumentów; obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej; przygotowywanie sprawozdań i raportów; obsługa klienta we. i zew.; współpraca z pozostałymi jednostkami uczelni; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Gliwice (śląskie)