REFERENT D/S KSIĘGOWYCH Zduńska Wola oferta pracy ARIMEX DAMIS Spółka z O.O.
Stanowisko: REFERENT D/S KSIĘGOWYCH
Wynagrodzenie: 2 700 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: wprowadzanie do systemu danych z zakrsu sprzedaży, prowadzenie rozrachunków
Data publikacji: 2017-07-27
Lokalizacja: Zduńska Wola (łódzkie)
Pracodawca: ARIMEX DAMIS Spółka z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Opiesińska 17/19, 98-220 Zduńska Wola, powiat: zduńskowolski, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wprowadzanie do systemu danych z zakrsu sprzedaży, prowadzenie rozrachunków
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 700 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT D/S KSIĘGOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zduńska Wola
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zduńskowolski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zduńska Wola
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 700 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- ogólna wiedza z zakresu księgowości- mile widziana znajomośc programów: COMARCH, OPTIMA- mile widziane doświadczenie zawodowe
Nazwa pracodawcy: ARIMEX DAMIS Spółka z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zduńskiej Woli
Adres pracodawcy:
Opiesińska 17/19, 98-220 Zduńska Wola, powiat: zduńskowolski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: zduńskowolski
Gmina pracodawcy: Zduńska Wola
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zduńska Wola
Ulica pracodawcy: Opiesińska
Numer budynku pracodawcy: 17/19
Profil działalności pracodawcy:
Sprzedaż hurtowa i detaliczna art.spożywczych i przemysłowych usł.transportowe
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zduńskiej Woli
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 27.07.2017
Oferta pracy ważna do: 26.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 27.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 27.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2019-03-05 - Radom (mazowieckie)
praca biurowa: wprowadzanie danych do systemu komputerowego, porządkowanie akt, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2019-09-13 - Krapkowice (opolskie)
wykonywanie prac biurowych w dziale kadr i płac, obsługa w w/w zakresie obcokrajowców; tłumaczenie dokumentów; rozliczanie kart pracy kierowców;
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Obsługa biura w zakresie przyjmowania, rejestrowania i wysyłania korespondencji, obsługa urządzeń biurowych: kserokopiarki, drukarki, skanera, obsługa komputera. Umowa o pracę na czas określony 3 miesiące. Godziny pracy 07.30-15.30.
kontakt przez PUP - 2017-11-30 - Piła (wielkopolskie)
prowadzenie spraw płacowych, prowadzenie spraw związanych z zajęciami wynagrodzeń, prowadzenie spraw ZUS, spraw związanych z podatkiem dochodowym od osób fizycznych, prowadzenie spraw sprawozdawczości GUS i PFRON.
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 im. prof. Stanisława Szyszko - 2016-07-04 - Zabrze (śląskie)
- Przygotowywanie dokumentacji płacowej, w tym także naliczanie wynagrodzeń oraz sporządzanie list płac. Sporządzanie sprawozdań, deklaracji, formularzy, korekt i raportów do instytucji zewnętrznych (ZUS,US,GUS). Tworzenie i prowadzenie dokumentacji kadrowej, w szczególności prowadzenie teczek osobowych pracowników. Przygotowanie dokumentów związanych z nawiązywaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy, w tym także sporządzanie umów o pracę, aneksów, porozumień. Rozliczanie czasu pracy oraz prowadzenie ewidencji czasu pracy a także absencji pracowników. Monitorowanie i koordynowanie ważności badań lekarskich i szkoleń BHP. Rozliczanie umów cywilno-prawnych oraz prowadzenie dokumentacji i rozliczeń umów cywilno-prawnych. Obsługa programu kadrowo-płacowego oraz bieżąca aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym. Wystawianie zaświadczeń. Prowadzenie korespondencji z instytucjami zewnętrznymi. Przygotowywanie raportów oraz analiz wewnętrznych i zewnętrznych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe o kierunkach ekonomicznych. Min. 1 rok doświadczenia zawodowego na wskazanym stanowisku. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-15:00) (Tel. 32-209-77-22) lub e-mail: kadry (at) dachyswiata.pl
ROOF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-20 - Katowice (śląskie)
Wg. harmonogramuFP
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
wprowadzanie danych, archiwizacja, redagowanie pism
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Żory (śląskie)
rozładunek i rozmieszczenie bloków pianki poliuretanowej wózkiem widłowym, inne prace
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Piotr Sopoliński - 2019-09-26 - Twardogóra (dolnośląskie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klienta, konsultacja dokonywanych transakcji, poszukiwanie nowych producentów. Bezpośredni kontakt z klientem arabskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Łódź (łódzkie)
załadunek i rozładunek towaru, transport z magazynu do klienta
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Tarnów (małopolskie)
Prace biurowe, obsługa klientów w zakresie ubezpieczeń.
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
pomoc przy przyjmowaniu i upowszechnianiu krajowych ofert pracy, pomoc przy realizacji ofert, pomoc w podejmowaniu lub utrzymaniu kontaktu z pracodawcami
kontakt przez PUP - 2016-12-08 - Płock (mazowieckie)
praca biurowa i w terenie
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska Chmielnik, ul. Polna 10 Chmielnik - 2018-08-06 - Chmielnik (świętokrzyskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Kraków (małopolskie)
sporządzanie umów, ewidencjia czau pracy, prowadzenie bazy danych
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Piekary Śląskie (śląskie)
Obsługa klientów banku, obsługa komputera.
kontakt przez PUP - 2019-08-13 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
rehabilitacja za pomocą stacji telemedycznej, udział w prezentacjach, praca na umowę zlecenia z możliwością zawarcia umowy o pracę, wynagrodzenie 1850,00 zł brutto+premia
TELECARE sp.z .o.o. - 2016-02-25 - Zawiercie (śląskie)
Przyjmowanie wpłat gotówkowych, udzielanie kredytów.
BIURO KREDYTOWE LUKAS Sebastian Bodnar - 2017-03-15 - Międzyrzecz (lubuskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-10-03 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-05-02 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
pomoc w przygotowywaniu ofert handlowych, tworzenie baz danych klientów, umawianie spotkań z klientami, kompletowanie i archiwizowanie dokumentów, obsługa biurowa
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Ołtarzew (mazowieckie)
Do obowiązków pracownika na tym stanowisku będzie należało:- dokonywanie zakupu materiałów;- negocjacje cenowe z kontrahentami;- tworzenie i realizacja zamówień;- kontrola stanu materiałów;- współpraca z klientem.
PPHU AEK ANDRZEJ KUBZDYL - 2017-10-25 - Wawrów (lubuskie)
Zapoznanie się ze Statutem i regulaminami wewnętrznymi instytucji oraz ustawą o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, wykonywanie wszelkich zadań dotyczących upowszechniania oraz promocji kultury i turystyki a także promocji Centrum, sporządzanie zaproszeń, listów intencyjnych, podziękowań, umiejętność stosowania w praktyce Ustawy prawo zamówień publicznych, obsługa punktu informacji turystycznej, obsługa turystów, obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Sanniki (mazowieckie)
Prowadzenie ogrodu warzywnego i sadu owocowego, prowadzenie małej szklarni oraz wszelkich prac ogrodowych, opieka nad plantacją malin, nadzorowanie zbioru, wykonywanie drobnych prac budowlano-montażowych.
B&P ENGINEERING SPÓŁKA Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-07-09 - Przeworsk (podkarpackie)
obsługa klienta,sprzedaż towarów
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Iwonicz (podkarpackie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2019-09-06 - Gózd (mazowieckie)
kontakt z działem kadr, samodzielna rekrutacja, dbałość o właściwy obieg informacji, koordynacja przepływu dokumentów, prowadzenie ewidencji czasu pracy, grafików itp
GASTRO SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-19 - Rawicz (wielkopolskie)
prace pomocnicze w kuchniI zmiana od 15.00 do 22.00
Piccola Italia Emanuele Memmola - 2016-01-12 - Mielec (podkarpackie)
prowadzenie sprzedaży hurtowej i detalicznej wyrobów spółki i sprawowanie nadzoru nad jej przebiegiem,prowadzenie sprzedaży za pomocą sklepu internetowego,
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Wysowa-Zdrój (małopolskie)